quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze heeft ook een of ander abo van alle Engelse kwaliteitskranten op de tablet
Ja die heb ik ook wel eens gezien, idiootquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit gaat wel ver zeg. Je hebt ook van dit soort filmpjes voor een Other Half can release.
Even quotenquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook wel eens gezien, idioot
Als dit soort shit ooit in Anderlecht gebeurt haak ik af
type je moeder dus gewoonquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soort van een oudere versie van Jessica Alba maar dan niet hispanic
wist je dat de voorpagina van de timesvan 3 januari 2009 in het eerste gemijnde block van bitcoin staat?quote:
Die wil ik hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
wist je dat de voorpagina van 3 januari 2009 in het eerste gemijnde block van bitcoin staat?![]()
'Chancelor on brink of second bailout for banks' was de kop van die dag
Dan ga ik over op gewoon geuze.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
Als je ziet hoe snel de tickets voor Quintessence weg waren en wat voor rijen er bij de open beer days van 3F stonden voorzie ik dit soort taferelen ook binnen een paar jaar. Misschien niet een rij waar mensen overnachten, maar een paar uur in de rij zal mij niks verbazen.
En de meeste die er een hebben willen er toch niet vanafquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja ik ook wel, is niet goedkoop helaas
En ze komt uit kirchroa?quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze heeft ook een of ander abo van alle Engelse kwaliteitskranten op de tablet
Nee, dank voor dit verder niet zo boeiende feitje.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
wist je dat de voorpagina van de timesvan 3 januari 2009 in het eerste gemijnde block van bitcoin staat?![]()
'Chancelor on brink of second bailout for banks' was de kop van die dag
Zit nu in de trein naar Gatwick. Toevalligerwijs voor de derde keer in korte tijd. Heb je interesse in de prijsquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, dank voor dit verder niet zo boeiende feitje.
Heb ik nog niet opquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:17 schreef Saind het volgende:
Opper Knut hoeveel koffie zit er in die raspberry blush van mikkeller
klinkt als een domme combinatie
Voldoende om de koffie niet te laten overheersen. Was meer framboos vond ik.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:17 schreef Saind het volgende:
Opper Knut hoeveel koffie zit er in die raspberry blush van mikkeller
klinkt als een domme combinatie
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zit nu in de trein naar Gatwick. Toevalligerwijs voor de derde keer in korte tijd. Heb je interesse in de prijs
ben benieuwdquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voldoende om de koffie niet te laten overheersen. Was meer framboos vond ik.
Benieuwd of ik hem er wel uit haal, als niet koffie drinker. In dat soort bier moet je het subtiel doen namelijk, anders overheerst het te veel.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik nog niet op
Had wel een ipa met koffie maar proefde geen koffie
ik kan niet zo meepraten over die biertjes e.d.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, dank voor dit verder niet zo boeiende feitje.
Dat is behoorlijk aan de prijs. Easy bus is een stuk goedkoper. Die pak ik altijd van/naar die luchthavens.quote:
National express zou ik aanraden. Iets duurder maar betrouwbaarder, zetten vaak extra bussen in.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk aan de prijs. Easy bus is een stuk goedkoper. Die pak ik altijd van/naar die luchthavens.
Krijg je geen Pohjala meer van die vriend van je?quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kan niet zo meepraten over die biertjes e.d.
moet toch wat
national expressgodenquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
National express zou ik aanraden. Iets duurder maar betrouwbaarder, zetten vaak extra bussen in.
Maar declareer nu toch door
National Express werkt samen met Easy Bus, iig naar Luton was het gewoon National Express.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
National express zou ik aanraden. Iets duurder maar betrouwbaarder, zetten vaak extra bussen in.
Maar declareer nu toch door
Naar drukkere nietquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
National Express werkt samen met Easy Bus, iig naar Luton was het gewoon National Express.
Wat een armoe.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Til en Vormer ook.
Zelfs Kluivert![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-dus-wel~a66754be7/quote:Gerechtshof: telefoon aanraken in een standaardje mag dus wel
De telefoon aanraken in een telefoonhouder op het dashboard mag dus wel. Dat heeft het gerechtshof in Leeuwarden net besloten.
maar ook Blind, wanneer heeft die voor het laatst gespeeld?quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie dat Padt en Bizot 2 van de 4 keepers zijn
5 januari tegen Derby County voor een beker.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ook Blind, wanneer heeft die voor het laatst gespeeld?
Cillessen snap ik wel. Naast Zoet is er geen keeper van een degelijk niveau die vaak speelt.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
5 januari tegen Derby County voor een beker.
Zelfde voor Cillessen, die mag alleen spelen in de Spaanse beker.
Wie wil je daar anders opstellen?quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ook Blind, wanneer heeft die voor het laatst gespeeld?
Wat een armoede eigenlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Cillessen snap ik wel. Naast Zoet is er geen keeper van een degelijk niveau die vaak speelt.
Zie ook de (voor)selecties van een Padt en nu Bizot.
TMI Jojo.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dat het van beide kanten tegelijk er uit komt. Ik heb leukere tijden op de wc meegemaakt.
Alles boven de 500 euro is absurd.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:37 schreef Saind het volgende:
[..]
https://www.benl.ebay.be/(...)8:g:cm4AAOSwAP1am-4L
1200 geboden, dat moet goffetomme wel een godelijk biertje zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alles boven de 500 euro is absurd.
Die gaat nog wel hoger.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
1200 geboden, dat moet goffetomme wel een godelijk biertje zijn.
Maar kun je dat nog gewoon drinken of is het meer een hebbeding voor de verzamelaar oid?quote:
Beidequote:Op woensdag 7 maart 2018 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar kun je dat nog gewoon drinken of is het meer een hebbeding voor de verzamelaar oid?
Ja een steekfout zeg maarquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In principe is het toch een onverklaarbare "brouwfout" dat die fermentatie zo lang duurde?
Qua smaak zou je zo veel jaar na dato dan weinig verschil meer verwachten in de smaak vergeleken met een normale geuze van die leeftijd.quote:
Wat ik ervan begrijp is ie wel vrij goed gerijpt voor een geuze. Veel citroen en funkyquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Qua smaak zou je zo veel jaar na dato dan weinig verschil meer verwachten in de smaak vergeleken met een normale geuze van die leeftijd.
Ja, ken de reputatie. Etiket speelt ook mee natuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp is ie wel vrij goed gerijpt voor een geuze. Veel citroen en funky
Maar ja het is eigenlijk gewoon een goede gerijpte geuze ondertussen. Maar veel mensen hebben er wel een zwak voor, was een beetje de eerste whale ooit weetjewel
Kweenie man, schijnt dat je moet eten.quote:
Moet je even in de spiegel kijken,.quote:
Nou zegquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moet je even in de spiegel kijken,.
Ja, alles stond toen op hun site volgens mij.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:57 schreef Saind het volgende:
Opper, weet jij nog of er vorige keer iets bekend was over quintessence voor het aan was? Qua bieren/eten enzo
Lijkt nergens op.quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:04 schreef Joezi het volgende:
Eerste voorselectie bondscoach Koeman bekend: ziek veel verrassingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |