Wat is beterquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Let wel even op de ingrediënten. Je hebt namelijk klassieke stouts die vooral naar koffie/chocolade smaken, maar ook steeds meer stouts waar ze extra zaken aan toe hebben gevoegd zoals maple syrup, caramel, vanille etc.
Het is maar net waar je van houdt. Sommige mensen willen die vloeibare gebakjes, anderen gruwelen er van. Daarnaast heb je ook nog stouts die op vaten hebben gelegen. Bijvoorbeeld rum, bourbon, whiskey. Dat voegt ook wat toe aan de smaak als je dat kan waarderen.quote:
Varken.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
Ga maar eens eten halen, anders geen lunchgenot.
Wat trouwens een leuke trainwreck is om te volgen is tampa beer weekquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is maar net waar je van houdt. Sommige mensen willen die vloeibare gebakjes, anderen gruwelen er van. Daarnaast heb je ook nog stouts die op vaten hebben gelegen. Bijvoorbeeld rum, bourbon, whiskey. Dat voegt ook wat toe aan de smaak als je dat kan waarderen.
quote:TBBW is the shitlord gift that keeps on giving. I'm hearing stories from friends down there already that people at Angry Chair are literally trying to outbid each other for the services of the various mules in line, mules are double-crossing their "benefactors" to take a better deal, mules and mule-herders arguing loudly over the price of compensation, etc. Just totally amazing stuff.
Sterkte. Ik voel met ons mee.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben ook al paar dagen flink ziek![]()
Zelfmedicatie met wiet, heb ik iig nog af en toe een beetje honger
Het nieuwe goudquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat trouwens een leuke trainwreck is om te volgen is tampa beer week
Dit soort shit
[..]
Die van mij houdt ook van de zwaardere stouts en zure bierenquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jouw vrouw en mijn vriendin kunnen vriendinnen worden dus
Very good, we waren dus afgelopen weekend het boekje van de National Trust aan het doornemen maar we kwamen tot de conclusie dat ze bijna overal was geweest, dus de volgende vakantie gaat waarschijnlijk niet naar Engeland. But you never know of coursequote:Op woensdag 7 maart 2018 13:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoe is het met je moeder johannes
Dat zou doodzonde zijnquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Very good, we waren dus afgelopen weekend het boekje van de National Trust aan het doornemen maar we kwamen tot de conclusie dat ze bijna overal was geweest, dus de volgende vakantie gaat waarschijnlijk niet naar Engeland. But you never know of course
En dat het van beide kanten tegelijk er uit komt. Ik heb leukere tijden op de wc meegemaakt.quote:
Ze vergeet het aardse ook niet, namelijk de content van de Helloquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
De moeder van Johannes is een vrouw naar mijn hart. Kerkelijk en dan van Engeland
Dit gaat wel ver zeg. Je hebt ook van dit soort filmpjes voor een Other Half can release.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:05 schreef Saind het volgende:
opper
https://www.facebook.com/trey.g.cope/videos/10155173806306560/
pfffquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze heeft ook een of ander abo van alle Engelse kwaliteitskranten op de tablet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |