Ziet er goed uitquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Camden Town brewery is best tof
Hun Helles is goed
Wij hebben de box pas gisteren gekregen dit keer. Voor 4 personen is het echt heel veel trouwens. Gisteren hadden we gyros, vanavond noodles met kip.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die waren echt best ok. Wij hebben er een wok gerechtje mee gemaakt
Zijn de schoonouders er?quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij hebben de box pas gisteren gekregen dit keer. Voor 4 personen is het echt heel veel trouwens. Gisteren hadden we gyros, vanavond noodles met kip.
Ik ben ook al paar dagen flink ziekquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Binnen 2,5 dag, 5,5kg afgevallen.
Ik hou niks binnen mensen.
Ik moet nog 51 tot deze mijlpaalquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Denk dat ik dan ongeveer mn 1000ste incheck
Misschien wel eens goed voor je.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Heb je een speciale klaar liggen?quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet nog 51 tot deze mijlpaal
Picsquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ze hebben visum voor 5 jaar gekregen. Dat loopt af dit najaar volgens mij. Ze mogen per half jaar max 90 dagen hier zijn.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet nog 51 tot deze mijlpaal
Ik heb nog wel een lekker flesje van Prairie maar ik moet nog bedenken of dat bijzonder genoeg isquote:
Net zoals vsquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hebben visum voor 5 jaar gekregen. Dat loopt af dit najaar volgens mij. Ze mogen per half jaar max 90 dagen hier zijn.
Is dat een speciaal iets als je familie hier hebt?quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hebben visum voor 5 jaar gekregen. Dat loopt af dit najaar volgens mij. Ze mogen per half jaar max 90 dagen hier zijn.
Ja, andersom is dat overigens niet. Ik moet voor ieder bezoek een nieuw visum aanvragenquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat een speciaal iets als je familie hier hebt?
Hm zou het zelf niet bijzonder genoeg vinden maar goed mijn nr 1000 was ook niet zo boeiendquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lekker flesje van Prairie maar ik moet nog bedenken of dat bijzonder genoeg is
De toiletten zijn geslotenquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ik je op whats app had kon ik je locatie steeds live volgen.
Beetje doorwerken heb je hem op Quintessence ongeveerquote:
Of anders op MBCCquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje doorwerken heb je hem op Quintessence ongeveer
Iets echt zeer exclusiefs is hier ook niet heel gemakkelijk te krijgen zoals een speciale Cantillon of weet ik veel watquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Hm zou het zelf niet bijzonder genoeg vinden maar goed mijn nr 1000 was ook niet zo boeiend
quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:15 schreef napoleonfour het volgende:
Ik moet er nog eentje voor 250.
sow.
Nouja Mikkeller drinken in Kopenhagen is niet mijn idee van genot maar verder wel jaquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
11-12 mei. Die weken worden echt puur genot.
in heel zuid Limburg is er maar 1 kelder met speciale cantillonsquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iets echt zeer exclusiefs is hier ook niet heel gemakkelijk te krijgen zoals een speciale Cantillon of weet ik veel wat
Heb vorig jaar bij MBCC geen druppel Mikkeller gedronken.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja Mikkeller drinken in Kopenhagen is niet mijn idee van genot maar verder wel ja
Ik twijfel nog over dat Tilquin beer festival
Super kut om te komen maar zou er wel heen willen
Wanneer ?quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja Mikkeller drinken in Kopenhagen is niet mijn idee van genot maar verder wel ja
Ik twijfel nog over dat Tilquin beer festival
Super kut om te komen maar zou er wel heen willen
Is goeiequote:Op woensdag 7 maart 2018 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik er dan nog ben ga ik mee
Dan kun je ook wel mee naar Nacht van de Grote dorst en eventueel Zythos.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik er dan nog ben ga ik mee
Dat komt goed dan. Moet je wel tot Maastricht treinenquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Is goeie
Bobt je vriendin dan? Is met OV weer dik 4 uur
Die heb ik al laten vallen ja. De nacht dan. Mn vriendin gaat mee als er 3F isquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel mee naar Nacht van de Grote dorst en eventueel Zythos.
No shit? Dat zou genot zijnquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat komt goed dan. Moet je wel tot Maastricht treinen
Op de nacht is iedereen erquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb ik al laten vallen ja. De nacht dan. Mn vriendin gaat mee als er 3F is
3F klinkt wel als een hippe naam voor drugs.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3F komtquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dit jaar mag je niet aan het begin 40 ongeopende flessen kopenquote:
Is dat jouw huis?quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
in heel zuid Limburg is er maar 1 kelder met speciale cantillons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |