quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze heeft ook een of ander abo van alle Engelse kwaliteitskranten op de tablet
Ja die heb ik ook wel eens gezien, idiootquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit gaat wel ver zeg. Je hebt ook van dit soort filmpjes voor een Other Half can release.
Even quotenquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook wel eens gezien, idioot
Als dit soort shit ooit in Anderlecht gebeurt haak ik af
type je moeder dus gewoonquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soort van een oudere versie van Jessica Alba maar dan niet hispanic
wist je dat de voorpagina van de timesvan 3 januari 2009 in het eerste gemijnde block van bitcoin staat?quote:
Die wil ik hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
wist je dat de voorpagina van 3 januari 2009 in het eerste gemijnde block van bitcoin staat?![]()
'Chancelor on brink of second bailout for banks' was de kop van die dag
Dan ga ik over op gewoon geuze.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
Als je ziet hoe snel de tickets voor Quintessence weg waren en wat voor rijen er bij de open beer days van 3F stonden voorzie ik dit soort taferelen ook binnen een paar jaar. Misschien niet een rij waar mensen overnachten, maar een paar uur in de rij zal mij niks verbazen.
En de meeste die er een hebben willen er toch niet vanafquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja ik ook wel, is niet goedkoop helaas
En ze komt uit kirchroa?quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze heeft ook een of ander abo van alle Engelse kwaliteitskranten op de tablet
Nee, dank voor dit verder niet zo boeiende feitje.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
wist je dat de voorpagina van de timesvan 3 januari 2009 in het eerste gemijnde block van bitcoin staat?![]()
'Chancelor on brink of second bailout for banks' was de kop van die dag
Zit nu in de trein naar Gatwick. Toevalligerwijs voor de derde keer in korte tijd. Heb je interesse in de prijsquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, dank voor dit verder niet zo boeiende feitje.
Heb ik nog niet opquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:17 schreef Saind het volgende:
Opper Knut hoeveel koffie zit er in die raspberry blush van mikkeller
klinkt als een domme combinatie
Voldoende om de koffie niet te laten overheersen. Was meer framboos vond ik.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:17 schreef Saind het volgende:
Opper Knut hoeveel koffie zit er in die raspberry blush van mikkeller
klinkt als een domme combinatie
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zit nu in de trein naar Gatwick. Toevalligerwijs voor de derde keer in korte tijd. Heb je interesse in de prijs
ben benieuwdquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voldoende om de koffie niet te laten overheersen. Was meer framboos vond ik.
Benieuwd of ik hem er wel uit haal, als niet koffie drinker. In dat soort bier moet je het subtiel doen namelijk, anders overheerst het te veel.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik nog niet op
Had wel een ipa met koffie maar proefde geen koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |