Alles boven de 500 euro is absurd.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:37 schreef Saind het volgende:
[..]
https://www.benl.ebay.be/(...)8:g:cm4AAOSwAP1am-4L
1200 geboden, dat moet goffetomme wel een godelijk biertje zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alles boven de 500 euro is absurd.
Die gaat nog wel hoger.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
1200 geboden, dat moet goffetomme wel een godelijk biertje zijn.
Maar kun je dat nog gewoon drinken of is het meer een hebbeding voor de verzamelaar oid?quote:
Beidequote:Op woensdag 7 maart 2018 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar kun je dat nog gewoon drinken of is het meer een hebbeding voor de verzamelaar oid?
Ja een steekfout zeg maarquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In principe is het toch een onverklaarbare "brouwfout" dat die fermentatie zo lang duurde?
Qua smaak zou je zo veel jaar na dato dan weinig verschil meer verwachten in de smaak vergeleken met een normale geuze van die leeftijd.quote:
Wat ik ervan begrijp is ie wel vrij goed gerijpt voor een geuze. Veel citroen en funkyquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Qua smaak zou je zo veel jaar na dato dan weinig verschil meer verwachten in de smaak vergeleken met een normale geuze van die leeftijd.
Ja, ken de reputatie. Etiket speelt ook mee natuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp is ie wel vrij goed gerijpt voor een geuze. Veel citroen en funky
Maar ja het is eigenlijk gewoon een goede gerijpte geuze ondertussen. Maar veel mensen hebben er wel een zwak voor, was een beetje de eerste whale ooit weetjewel
Kweenie man, schijnt dat je moet eten.quote:
Moet je even in de spiegel kijken,.quote:
Nou zegquote:Op woensdag 7 maart 2018 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moet je even in de spiegel kijken,.
Ja, alles stond toen op hun site volgens mij.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:57 schreef Saind het volgende:
Opper, weet jij nog of er vorige keer iets bekend was over quintessence voor het aan was? Qua bieren/eten enzo
Lijkt nergens op.quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:04 schreef Joezi het volgende:
Eerste voorselectie bondscoach Koeman bekend: ziek veel verrassingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |