abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 maart 2018 @ 23:31:44 #151
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_177874052
Wat zien jullie toch in die raids? Zo saai! Alleen al het verplichte wachten in de lobby haak ik op af. En dat is nog afgezien van de buitenkans om samen met allerlei morsige contactgestoorde semi-tokkies 'sociaal' te doen.
Life is what you make it.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 02:05:58 #152
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_177876066
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:31 schreef Schanulleke het volgende:
Wat zien jullie toch in die raids? Zo saai! Alleen al het verplichte wachten in de lobby haak ik op af. En dat is nog afgezien van de buitenkans om samen met allerlei morsige contactgestoorde semi-tokkies 'sociaal' te doen.
Handig om sterke pokemon te krijgen, handig voor de candy en ook voor de items is het handig.
Vind ik dan..
Potions en berries kunnen met opzich gestolen worden, die kan je ook bij gyms en stops krijgen maar Fast en Charged TM's om moves van je pokemon te veranderen vind ik wel fijn om te krijgen.

Ik ga wel voor de makkelijke raids, die solo gedaan kunnen worden.
En dan ook niet allemaal, slowbro en lickytung kunnen me bijv gestolen worden, Swablu ook.
Al ben ik wel blij dat ik eergister een Swablu raid uitvoerde hier bij de bekende ex-raid gym want nu kreeg ikzelf ook eindelijk eens een ex-raid pas.

Ik ga meestal voor Magicarp, wailmer, Mawile..
  zaterdag 17 maart 2018 @ 10:51:38 #153
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_177878959
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:31 schreef Schanulleke het volgende:
Wat zien jullie toch in die raids? Zo saai! Alleen al het verplichte wachten in de lobby haak ik op af. En dat is nog afgezien van de buitenkans om samen met allerlei morsige contactgestoorde semi-tokkies 'sociaal' te doen.

It takes one to know one :Y)
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 12:10:38 #154
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_177880136
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:31 schreef Schanulleke het volgende:
Wat zien jullie toch in die raids? Zo saai! Alleen al het verplichte wachten in de lobby haak ik op af. En dat is nog afgezien van de buitenkans om samen met allerlei morsige contactgestoorde semi-tokkies 'sociaal' te doen.
Zegt meer iets over de spelers in jouw omgeving.

Hier hebben we gewoon een leuk clubje blauw van ongeveer 10 spelers waarmee we lekker raids doen. Is, dankzij Pokémon Go, een leuke vriendengroep geworden met bios-uitjes, spelletjesavonden enzo.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:02:03 #155
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_177882025
Misschien heb ik dan in de omgeving Haarlem pech. Maar ook solo vind ik de raids wel heel veel wachten hoor. Zou al een stuk beter zijn als je gewoon op start kon drukken zonder timer.
Life is what you make it.
pi_177882032
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:02 schreef Schanulleke het volgende:
Misschien heb ik dan in de omgeving Haarlem pech. Maar ook solo vind ik de raids wel heel veel wachten hoor. Zou al een stuk beter zijn als je gewoon op start kon drukken zonder timer.
Nou, dat!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177884787
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:02 schreef Schanulleke het volgende:
Misschien heb ik dan in de omgeving Haarlem pech. Maar ook solo vind ik de raids wel heel veel wachten hoor. Zou al een stuk beter zijn als je gewoon op start kon drukken zonder timer.
Dan denk ik dat je pech hebt inderdaad. Ook hier een leuke groep valor mensen. Inmiddels bevriend met 2 mensen...gaan nog wel eens in de auto op pad om 100% te hunten. Laatst maar 2 interessante gevangen, maar het was super gezellig in de auto.

Zitten uiteraard ook wel wat aparte types tussen,maar het is bij de raids altijd leuk. Net 23 man bij Lugia. Beetje praten en zo...96% lugia gevangen met 15 attack. Geslaagd!
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:21:20 #158
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177884971
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:02 schreef Schanulleke het volgende:
Misschien heb ik dan in de omgeving Haarlem pech. Maar ook solo vind ik de raids wel heel veel wachten hoor. Zou al een stuk beter zijn als je gewoon op start kon drukken zonder timer.
Je moet er ook gewoon voor open staan natuurlijk.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 17:26:31 #159
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_177887094
Ready up functie zou wel top zijn bij raids
  zaterdag 17 maart 2018 @ 19:40:38 #160
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_177890808
93% Weather boosted Lugia gepakt. :D
  zaterdag 17 maart 2018 @ 21:30:45 #161
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_177893696
Ik vond 't te koud voor legendary raids vandaag, heb nog wel m'n eerste Machamp raid gedaan, viel nog behoorlijk mee: 3 dooie Dragonites en een gewonde Lugia maar de Machamp had ik binnen (IV89 ook en de beste moveset).
Sableye is een stuk lastiger vond ik.
Dat wachten voor solo-raids vind ik ook wel irritant, vooral als 't zo koud is als vandaag... sta je daar een beetje 2 minuten in kou en/of regen te wachten... grr.. :(

Ben wel blij dat mijn Mewtwo raid volgende week pas is, dan is 't weer wat warmer ^O^
  zaterdag 17 maart 2018 @ 21:51:34 #162
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_177894177
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 21:30 schreef SiGNe het volgende:
Ik vond 't te koud voor legendary raids vandaag, heb nog wel m'n eerste Machamp raid gedaan, viel nog behoorlijk mee: 3 dooie Dragonites en een gewonde Lugia maar de Machamp had ik binnen (IV89 ook en de beste moveset).
Sableye is een stuk lastiger vond ik.
Dat wachten voor solo-raids vind ik ook wel irritant, vooral als 't zo koud is als vandaag... sta je daar een beetje 2 minuten in kou en/of regen te wachten... grr.. :(

Ben wel blij dat mijn Mewtwo raid volgende week pas is, dan is 't weer wat warmer ^O^
Ik hoop dat Niantec snel een "ready"-knop maakt, waarbij je die indrukt zodra je klaar bent. Als de complete raid dit dan ingedrukt heeft, de timer gelijk naar 0 gaat.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  zaterdag 17 maart 2018 @ 22:18:34 #163
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_177894874
Sowieso kan die tijd wel omlaag nu er al een voorselectie wordt gemaakt en je ook nog eens een raid party kan aanmaken.
Maar die raid party is nog een beta functie dus daar gaan ze sowieso nog wat mee doen lijkt me.
  zondag 18 maart 2018 @ 00:43:13 #164
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_177897973
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 21:30 schreef SiGNe het volgende:
Ik vond 't te koud voor legendary raids vandaag, heb nog wel m'n eerste Machamp raid gedaan, viel nog behoorlijk mee: 3 dooie Dragonites en een gewonde Lugia maar de Machamp had ik binnen (IV89 ook en de beste moveset).
Sableye is een stuk lastiger vond ik.
Dat wachten voor solo-raids vind ik ook wel irritant, vooral als 't zo koud is als vandaag... sta je daar een beetje 2 minuten in kou en/of regen te wachten... grr.. :(

Ben wel blij dat mijn Mewtwo raid volgende week pas is, dan is 't weer wat warmer ^O^
Deed je em solo?
  zondag 18 maart 2018 @ 01:05:14 #165
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_177898206
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 00:43 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Deed je em solo?
Ja, Solo Machamp raid.. :)
Had nog een seconde of 40 over ook.
Normaal doe ik nooit Tier3 raids omdat je solo vaak tijd tekort komt.
Maar met Machamp valt dat nog best mee dus.

Overigens ben ik zelf lvl35 en m'n dragonites zijn lvl 33, Lugia lvl20.
  zondag 18 maart 2018 @ 09:32:32 #166
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_177900065
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:21 schreef Momo... het volgende:

[..]

Je moet er ook gewoon voor open staan natuurlijk.
Dat zeker, ik weet ook wel dat dit bij mij niet het geval is. Ik heb echt het leven er niet naar om tijdens de momenten dat raids gedaan kunnen worden enorme hoeveelheden uren te investeren.
Life is what you make it.
  zondag 18 maart 2018 @ 17:07:59 #167
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_177910563
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:31 schreef Schanulleke het volgende:
Wat zien jullie toch in die raids? Zo saai! Alleen al het verplichte wachten in de lobby haak ik op af. En dat is nog afgezien van de buitenkans om samen met allerlei morsige contactgestoorde semi-tokkies 'sociaal' te doen.
Niets. Enkel het feit dat je via Raids the Legendaries kan krijgen en wat extra XP en items maken het een beetje de moeite.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  zondag 18 maart 2018 @ 17:14:55 #168
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_177910710
Hier hetzelfde, af en toe met anderen een legendary raid doen gaat nog wel maar bijv. met Absol is 't gewoon klote dat je die met minstens 2 man moet doen.
Ten eerste zit die niet veel in gyms, ten tweede is iedereen liever met legendary raids bezig.

Ik heb er zelf overigens wel vaak tijd voor maar ook dan is 't vaak nog lastig.
Ik doe zelf alles lopend dus als ik hier thuis ben en ik zie in Discord dat er in het centrum een raid gaat plaatsvinden dan kom ik daar niet op tijd aan.
Ik moet dus afwachten tot de raidgroep hierheen komt en dan moet ik ook maar net de mazzel hebben dat ik het bericht in Discord ook zie of dat ik de gym zelf in het spel kan zien.
Nu ook bijv. over 10 minuten Lugia raid hier 200 meter verderop maar de raidgroep zit in het centrum... dan houdt 't al snel op want in je eentje begin je er niets tegen.

Niet dat het erg is overigens, ik vermaak me wel.
En Niantic valt ook niks te verwijten, het is het concept van Pokemon... in de serie liepen ze ook altijd met z'n drieën en vochten ze ook samen tegen sterke Pokemon.
pi_177926316
quote:
2s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:32 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat zeker, ik weet ook wel dat dit bij mij niet het geval is. Ik heb echt het leven er niet naar om tijdens de momenten dat raids gedaan kunnen worden enorme hoeveelheden uren te investeren.
Ik heb de tijd misschien wel maar wil het er niet voor maken. Ik werk, kom thuis en ga eten en aandacht geven aan mijn gezin. Nadat de kleine naar bed is zou ik wel kunnen maar dan zijn de raids afgelopen.
Afgelopen weekend werd er door een groep van 20 man twee maal een trainraid dag gehouden. 2x aangesloten bij een raid om de hoek aangezien ik in de appgroep zit en dus snel er nog heen kon lopen.
Door de weeks probeer ik een lvl 1/2/3 te doen op de weg terug naar huis of ik moet heel toevallig aan mijn kant van de stad aan kunnen sluiten met een legendary. Ik doe ze puur voor de items (rare candy, tm's en golden berries), de verhoogde kans op een shiny en uiteraard de XP.

En dat wachten.....heeeeeel irritant. 2 minuten kijken naar een aftellend klokje. Tijd voor een ready to go knop *O*
  maandag 19 maart 2018 @ 15:10:10 #170
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_177933631
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 10:15 schreef Gurian het volgende:

[..]

Ik heb de tijd misschien wel maar wil het er niet voor maken. Ik werk, kom thuis en ga eten en aandacht geven aan mijn gezin. Nadat de kleine naar bed is zou ik wel kunnen maar dan zijn de raids afgelopen.
Afgelopen weekend werd er door een groep van 20 man twee maal een trainraid dag gehouden. 2x aangesloten bij een raid om de hoek aangezien ik in de appgroep zit en dus snel er nog heen kon lopen.
Door de weeks probeer ik een lvl 1/2/3 te doen op de weg terug naar huis of ik moet heel toevallig aan mijn kant van de stad aan kunnen sluiten met een legendary. Ik doe ze puur voor de items (rare candy, tm's en golden berries), de verhoogde kans op een shiny en uiteraard de XP.

En dat wachten.....heeeeeel irritant. 2 minuten kijken naar een aftellend klokje. Tijd voor een ready to go knop *O*
Bij mij hetzelfde, ik kies altijd voor mijn gezin. Maar dat lijkt me gezond.
Life is what you make it.
  maandag 19 maart 2018 @ 15:13:59 #171
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_177933747
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 10:15 schreef Gurian het volgende:

[..]

Ik heb de tijd misschien wel maar wil het er niet voor maken. Ik werk, kom thuis en ga eten en aandacht geven aan mijn gezin. Nadat de kleine naar bed is zou ik wel kunnen maar dan zijn de raids afgelopen.
Afgelopen weekend werd er door een groep van 20 man twee maal een trainraid dag gehouden. 2x aangesloten bij een raid om de hoek aangezien ik in de appgroep zit en dus snel er nog heen kon lopen.
Door de weeks probeer ik een lvl 1/2/3 te doen op de weg terug naar huis of ik moet heel toevallig aan mijn kant van de stad aan kunnen sluiten met een legendary. Ik doe ze puur voor de items (rare candy, tm's en golden berries), de verhoogde kans op een shiny en uiteraard de XP.

En dat wachten.....heeeeeel irritant. 2 minuten kijken naar een aftellend klokje. Tijd voor een ready to go knop *O*
Pfft die knop zou geweldig zijn. Ik mag graag level 3 raids soloen, na 7 pogingen is dat wachten echt tergend aan het worden.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_177935402
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:13 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Pfft die knop zou geweldig zijn. Ik mag graag level 3 raids soloen, na 7 pogingen is dat wachten echt tergend aan het worden.
Klopt ik ook. En voordat ik mijn fire pokemon geuppt had heb ik hetzelfde ervaren met een Scyther die ik vanwege het voorbij zijn van mij pauze na 3x heb moeten laten gaan :S.

Met zo'n knop had ik het nog wel 2 x extra kunnen proberen. Ik was erg close haha
  maandag 19 maart 2018 @ 16:34:00 #173
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_177935493
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 16:30 schreef Gurian het volgende:

[..]

Klopt ik ook. En voordat ik mijn fire pokemon geuppt had heb ik hetzelfde ervaren met een Scyther die ik vanwege het voorbij zijn van mij pauze na 3x heb moeten laten gaan :S.

Met zo'n knop had ik het nog wel 2 x extra kunnen proberen. Ik was erg close haha
Zuur is dat, verspilde pas. Ik had laatst mazzel met claydoll, nog net op het allerlaatste moment kunnen doen, toen verdween claydoll als raid boss. En net die poging had ik ook niet meer gefilmd ;(.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_177935951
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 16:34 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Zuur is dat, verspilde pas. Ik had laatst mazzel met claydoll, nog net op het allerlaatste moment kunnen doen, toen verdween claydoll als raid boss. En net die poging had ik ook niet meer gefilmd ;(.
Haha ik had Baltoy als dubbele FSP in mijn huis toen hij net in de game verscheen. Dus binnen notime genoeg candy voor die geevolueerde tol :P
  maandag 19 maart 2018 @ 17:22:51 #175
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_177936487
Zaterdagmiddag 2 Lugia raids gedaan met wat mensen uit de app groep.
1e keer niet gevangen, tweede keer wel, was een shiny :7
Mijn zoontje had hem de tweede keer ook, mijn vriendin twee keer niet gevangen :(
  maandag 19 maart 2018 @ 17:57:16 #176
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_177937204
Vandaag ook 2 Lugia's gevangen, een voor mezelf een eentje voor een medespeler die tot dusver nog geen succes met Lugia had.. maar nu heeft ie 'm ^O^
Was geen sterke overigens maar toch, ze waren er erg blij mee (een ouder stelletje dat samen doet met 1 telefoon)

Alleen wel zwaar irritant dat de valsspelers steeds erger worden hier.
Eerst deden ze af en toe eens mee aan (legendary) raids, dat was in sommige gevallen wel handig als er te weini mensen waren, deden zij vanaf hun zolderkamer mee.
Maar nu hebben ze bedacht dat ze alle gyms goud willen hebben, staan dus dagelijks in een stuk of 20 gyms :{w
En zodra je een gym hebt overgenomen dan ben je 'm binnen 5-10 minuten weer kwijt.
Ben je zelf een gym van hun aan het overnemen? Voeden ze alles snel even een golden raspberry...
Fucking eikels verpesten het spel zo echt.

Binnen de app groep is ook bekend dat ze vals spelen trouwens maar niemand die er iets van zegt ook.
En als je er wel iets van zegt, dan krijg jij zelf een ban uit de appgroep omdat je zit te zeuren :')

Heb er nu zelf ook wel weer een gouden gym bij, de gym waar ik zaterdag tegen Mewtwo mag vechten :B
Is nu m'n 7e gouden gym, allemaal wel eerlijk vergregen :)

[ Bericht 6% gewijzigd door SiGNe op 19-03-2018 19:13:14 ]
pi_177940867
Vandaag tijdens het wachten op de bus even een mooi persoonlijk record aangescherpt :')

De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 19 maart 2018 @ 21:23:53 #178
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_177942517
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 20:24 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag tijdens het wachten op de bus even een mooi persoonlijk record aangescherpt :')

[ afbeelding ]
Das een barre reeks :D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_177949166
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 20:24 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag tijdens het wachten op de bus even een mooi persoonlijk record aangescherpt :')

[ afbeelding ]
Ga je toch nadenken of je niet ineens een shadowban hebt gekregen....kon je wel stops draaien?
Vici, Vidi, Veni!
pi_177951474
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ga je toch nadenken of je niet ineens een shadowban hebt gekregen....kon je wel stops draaien?
Ik heb verder niets vreemds gemerkt, dus ik ga er maar vanuit dat het pech was...
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_177954090
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:26 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik heb verder niets vreemds gemerkt, dus ik ga er maar vanuit dat het pech was...
Hmm dat is dan idd pech...heel veel pech ;)
Vici, Vidi, Veni!
pi_177959151
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 20:24 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag tijdens het wachten op de bus even een mooi persoonlijk record aangescherpt :')

[ afbeelding ]
Met de plus of met de hand 'gevangen'. Met de plus heb ik ook wel eens streaks van 8 a 9 niet gevangen pokemon. Catchrate zal in principe ongeveer uit horen te komen met de plus (of gotcha) op 40 a 45%
pi_177959264
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 17:57 schreef SiGNe het volgende:
Vandaag ook 2 Lugia's gevangen, een voor mezelf een eentje voor een medespeler die tot dusver nog geen succes met Lugia had.. maar nu heeft ie 'm ^O^
Was geen sterke overigens maar toch, ze waren er erg blij mee (een ouder stelletje dat samen doet met 1 telefoon)

Alleen wel zwaar irritant dat de valsspelers steeds erger worden hier.
Eerst deden ze af en toe eens mee aan (legendary) raids, dat was in sommige gevallen wel handig als er te weini mensen waren, deden zij vanaf hun zolderkamer mee.
Maar nu hebben ze bedacht dat ze alle gyms goud willen hebben, staan dus dagelijks in een stuk of 20 gyms :{w
En zodra je een gym hebt overgenomen dan ben je 'm binnen 5-10 minuten weer kwijt.
Ben je zelf een gym van hun aan het overnemen? Voeden ze alles snel even een golden raspberry...
Fucking eikels verpesten het spel zo echt.

Binnen de app groep is ook bekend dat ze vals spelen trouwens maar niemand die er iets van zegt ook.
En als je er wel iets van zegt, dan krijg jij zelf een ban uit de appgroep omdat je zit te zeuren :')

Heb er nu zelf ook wel weer een gouden gym bij, de gym waar ik zaterdag tegen Mewtwo mag vechten :B
Is nu m'n 7e gouden gym, allemaal wel eerlijk vergregen :)

Know spoofers die het spel verpesten worden door de beheerders bij ons uit de apps gedonderd. Verder zoveel mogelijk doodzwijgen en ze zo snel mogelijk uit de gyms proberen te gooien. Hoe minder aandacht je eraan geeft hoe minder lol ze er zelf ook van hebben. Al blijven ze een pain in the ass!

Zoals ik het lees zijn het bij jou mensen die een bot hebben lopen en een aantal gyms aangevinkt hebben.

Hier ondertussen 18 gyms goud en 2 die nog maar een klein schopje nodig hebben. Alleen eerlijk en in mijn eentje behaald (Geen spoof, geen account sharing etc.)
  dinsdag 20 maart 2018 @ 19:50:09 #184
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_177964850
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 15:57 schreef Gurian het volgende:

[..]

Know spoofers die het spel verpesten worden door de beheerders bij ons uit de apps gedonderd. Verder zoveel mogelijk doodzwijgen en ze zo snel mogelijk uit de gyms proberen te gooien. Hoe minder aandacht je eraan geeft hoe minder lol ze er zelf ook van hebben. Al blijven ze een pain in the ass!

Zoals ik het lees zijn het bij jou mensen die een bot hebben lopen en een aantal gyms aangevinkt hebben.

Hier ondertussen 18 gyms goud en 2 die nog maar een klein schopje nodig hebben. Alleen eerlijk en in mijn eentje behaald (Geen spoof, geen account sharing etc.)
Hier worden ze in de apps juist beschermd lijkt 't.
Als je vragen hebt over hoe je zelf evt zou kunnen spoofen dan blijft 't ook stil, iedereen doet alsof ze van niks weten.
En ook bij de fysieke raids zelf, als je vraagt wie er "vliegen" (het heet hier niet spoofen of cheaten) dan weet niemand iets, je ziet hoogstens een grijns bij enkele personen.
En er wordt in de app ook een "Go" gegeven zodat de "vliegers" ook weten wanneer ze hun raidpass in moeten zetten.

Toegegeven, soms is 't bij raids ook wel handig, zorgen die "vliegers" ervoor dat er genoeg mensen zijn om een raid door te laten gaan.
Sta je er bijv maar met 3 man fysiek maar krijg je toch een legendary neer.

't is dat ik ook geen klokkenluider wil zijn en er kennelijk genoeg mensen zijn die er geen probleem mee hebben, anders zou ik Niantic op de hoogte stellen.
Blijft 't bij af en toe hier klagen :P
Maar goed, dan heb ik 't weer uit m'n syteem en kan ik ook weer postitief verder... tot ze me weer dwars zitten ;)
pi_177976744
Hier in Delft worden ze gebanned zodra het zeker is. Echter dat is dus het lastige.....het is heeeeel lasting te bewijzen, tenzij ze het zelf toegeven. Degene die spoofen, doen nooit mee met raids. Af en toe zie je in de WhatsApp groep wel berichten van mensen die toevallig altijd de interessante 100% pokemon vangen en die daar dan uiteraard toevallig ook waren. Echter kan je dan nog steeds niet bewijzen dat die person er niet daadwerkelijk is geweest. Opvallend is het wel.

Heb nu 2 shiny lugia (2022 CP en 2000CP) en een lugia 96% met 15 attack. Helaas moest mijn 1e 100% legendary die ik tegen kwam wegvliegen.
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 21 maart 2018 @ 08:43:43 #186
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_177976903
In onze raidgroep maken we bij elke raid een privegroep zodat spoofers niks kunnen.

In een andere raidgroep die ik ken wordt je pas toegelaten als je een kopie id/paspoort naar beheerder stuurt met je pogo naam :') :') :')
pi_177976988
Niantic op de hoogte stellen heeft toch geen nut. Er volgen veel te weinig ban-rondes om dit uit te bannen. Botters worden af en toe eruit gegooid maar de 'vliegers' niet.

Wij gaan ook alleen naar een raid toe als er voldoende animo is daarvoor. We zijn dus altijd met genoeg mensen aanwezig en hebben geen 'airsupport' nodig.
pi_177977031
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 08:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hier in Delft worden ze gebanned zodra het zeker is. Echter dat is dus het lastige.....het is heeeeel lasting te bewijzen, tenzij ze het zelf toegeven. Degene die spoofen, doen nooit mee met raids. Af en toe zie je in de WhatsApp groep wel berichten van mensen die toevallig altijd de interessante 100% pokemon vangen en die daar dan uiteraard toevallig ook waren. Echter kan je dan nog steeds niet bewijzen dat die person er niet daadwerkelijk is geweest. Opvallend is het wel.

Heb nu 2 shiny lugia (2022 CP en 2000CP) en een lugia 96% met 15 attack. Helaas moest mijn 1e 100% legendary die ik tegen kwam wegvliegen.
In Delft zijn er op zeker ook mappen in omloop met IV-check erop. Daar kunnen die mensen natuurlijk gewoon gebruik van maken. Dan ben je met een paar minuten op de juiste plek. Wij hebben bij ons ook zo'n map dus als je actief kan hunten dan kun je bijna elke 100IV pakken die spawnt.
  woensdag 21 maart 2018 @ 09:29:52 #189
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_177977601
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_177977604
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 08:54 schreef Gurian het volgende:

[..]

In Delft zijn er op zeker ook mappen in omloop met IV-check erop. Daar kunnen die mensen natuurlijk gewoon gebruik van maken. Dan ben je met een paar minuten op de juiste plek. Wij hebben bij ons ook zo'n map dus als je actief kan hunten dan kun je bijna elke 100IV pakken die spawnt.
Klopt, voor ons is er een map. Echter iemand die alle 100% pakt en daar toevallig steeds in de buurt is, is best verdacht. Voorbeeld iemand woont in Delft en achter in Den Haag spawned een interessante 100%. Toevallig is diegene in de buurt en heeft dus die pokemon gevangen...en dat iedere keer weer.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 08:43 schreef Lidl het volgende:
In onze raidgroep maken we bij elke raid een privegroep zodat spoofers niks kunnen.

In een andere raidgroep die ik ken wordt je pas toegelaten als je een kopie id/paspoort naar beheerder stuurt met je pogo naam :') :') :')
Prive groep code is makkelijk te raden. Maak een groep aan en bij de volgende groep is alleen de laatste pokemon anders. Een spoofer kan dus heel makkelijk zelf een groep aan maken en dan de laatste pokemon veranderen en zo in jouw groep terecht komen. Enige wat je kan doen is een stuk of 5 keer nieuwe groep aanmaken. Dan wordt het lastig raden voor ze.
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 21 maart 2018 @ 10:18:23 #191
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_177978667
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 08:43 schreef Lidl het volgende:
In onze raidgroep maken we bij elke raid een privegroep zodat spoofers niks kunnen.

In een andere raidgroep die ik ken wordt je pas toegelaten als je een kopie id/paspoort naar beheerder stuurt met je pogo naam :') :') :')
Dat is wel heel extreem....

Ik ben ook beheerder in de groep van Wateringen / randje Rijswijk. Wij hebben tot nu toe nog geen spoofers in onze groep gevonden. Wel 2 mensen gebanned die anderen bedreigden. Lang verhaal kort; jaartje geleden ongeveer. Raid was nog +/- 7 minuten actief. Er kwamen uiteindelijk iets van 22 man naar de raid. Raidgroep 1 was ongeveer 18 man, en de 2e groep dus het restant. Ik was uiteindelijk met nog een paar naar de 2e groep gewisseld, maar de mensen uit groep 1 wilden niet meer compleet herverdelen omdat ze bang waren dat ze anders de raid zouden missen. Raidgroep 1 krijgt de raid neer, raidgroep 2 totaal niet. De mensen vriendelijk bedankt voor hun onsportief gedrag en dat liep toen uiteindelijk via Whatsapp een beetje uit de hand.

Maar goed. Terugkomend op het onderwerp.. Wij hebben ook een 100% IV chat. Mensen hebben zo een betaald account bij gohub ofzo, en die delen het met de rest. Profiteert uiteindelijk iedereen van. Soms red je het wel, soms niet.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_177979457
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 10:18 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Dat is wel heel extreem....

Ik ben ook beheerder in de groep van Wateringen / randje Rijswijk. Wij hebben tot nu toe nog geen spoofers in onze groep gevonden. Wel 2 mensen gebanned die anderen bedreigden. Lang verhaal kort; jaartje geleden ongeveer. Raid was nog +/- 7 minuten actief. Er kwamen uiteindelijk iets van 22 man naar de raid. Raidgroep 1 was ongeveer 18 man, en de 2e groep dus het restant. Ik was uiteindelijk met nog een paar naar de 2e groep gewisseld, maar de mensen uit groep 1 wilden niet meer compleet herverdelen omdat ze bang waren dat ze anders de raid zouden missen. Raidgroep 1 krijgt de raid neer, raidgroep 2 totaal niet. De mensen vriendelijk bedankt voor hun onsportief gedrag en dat liep toen uiteindelijk via Whatsapp een beetje uit de hand.

Maar goed. Terugkomend op het onderwerp.. Wij hebben ook een 100% IV chat. Mensen hebben zo een betaald account bij gohub ofzo, en die delen het met de rest. Profiteert uiteindelijk iedereen van. Soms red je het wel, soms niet.
Ben ook een jaar beheerder geweest. Spoofers genoeg voorbij zien komen en ook veel ander gezeur. Iedereen te vriend houden is niet heel makkelijk hahaha.
En dat om een spelletje :')
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:07:04 #193
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_177989842
RAIDS DUREN EEN UUR LANGER!!!!111!1111

Als in, ze spawnen een uur later nog _O_ _O_.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 21 maart 2018 @ 20:13:25 #194
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_177991312
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:07 schreef Rabieluh het volgende:
RAIDS DUREN EEN UUR LANGER!!!!111!1111

Als in, ze spawnen een uur later nog _O_ _O_.
Alvast de zomertijd ingegaan?
  woensdag 21 maart 2018 @ 20:30:22 #195
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_177991807
Nog een uur later zelfs :o !@!!
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_178004204
En meteen weer 40 man bij een raid om 20:00 uur. Wel een goede keus van Niantic dus!
Gek? kan je dat eten?
pi_178004707
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 05:50 schreef quickstepster het volgende:
En meteen weer 40 man bij een raid om 20:00 uur. Wel een goede keus van Niantic dus!
Uiteraard...heb het sowieso nooit begrepen.
Vici, Vidi, Veni!
pi_178005259
Zijn ze lekker betijds mee :')
  donderdag 22 maart 2018 @ 09:41:28 #199
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178006058
Ik heb weer eens op vakantie een beest in een gym gemikt. Na ruim 7 dagen nog niet terug. Ik dacht dat dat vakantiekuuroord (de gym bij een tempelierskasteel) populairder zou zijn dan een afgelegen, winderige gym aan de Waddendijk, waar een eenzame Seaking het bijna 90 dagen uithield. Ik hoop dat mijn Gyarados sneller terugkeert :'( maar als het even kan met een gouden badge voor die gym.
  donderdag 22 maart 2018 @ 14:32:54 #200
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_178011853
Hier op het platteland zijn er ook enkele gyms waar mijn Pokémon al 30+ dagen in staan.. heel bizar! Maar niet fijn, want op den duur heb je het max. aantal gyms overgenomen en krijg je geen coins omdat je je Pokémon nooit meer terug ziet.
Sue Me
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')