abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 5 maart 2018 @ 21:31:18 #201
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177629560
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
L_L,
Saind,
Roland,
Knut,
Opper,
Nap,
Jojo,
Drizzt,
Haags,
sup inso?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177629600
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:30 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Alsof de meerderheid van Nederland tegen de monarchie is. :')
Geen idee, maar dat zeg ik dan ook nergens.
pi_177629606
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:30 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik twijfel nog een beetje of ik ga stemmen. In principe ben ik tegen raadgevende referenda, maar als er kans is op een opkomst van 30% (en dat schat ik in gezien de combinatie met de gemeenteraadsverkiezingen) zal ik toch maar voor stemmen.
hypocriete CDA'er gespot
pi_177629608
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geen idee, maar dat zeg ik dan ook nergens.
Geen verstandig mens is voor meer democratie.
pi_177629615
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Goede troll dit.
Waarom is het hebben van een oprechte mening (waar jij je niet in kunt vinden) een troll?
pi_177629624
Alleen als het censuskiesrecht zou worden ingevoerd.
pi_177629632
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

hypocriete CDA'er gespot
Wat is het hypocriet aan?
pi_177629645
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:34 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Wat is het hypocriet aan?
stemmen omdat er mss meer dan 30% is
Je bent tegen referenda of je bent 't niet
  Moderator / Redactie FP maandag 5 maart 2018 @ 21:35:10 #209
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177629651
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177629673
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:34 schreef Saind het volgende:

[..]

stemmen omdat er mss meer dan 30% is
Je bent tegen referenda of je bent 't niet
Ik ben tegen referenda, maar zo lang ze er zijn zal ik stemmen. Zo vreemd is dat niet.
pi_177629679
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:33 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Waarom is het hebben van een oprechte mening (waar jij je niet in kunt vinden) een troll?
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat je hier voor kunt zijn.
pi_177629715
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat je hier voor kunt zijn.
Er zijn nu eenmaal denken die denken dat terrorisme een serieus probleem is
pi_177629719
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat je hier voor kunt zijn.
ik kan mij het wel voorstellen
maar ik vind het bijzonder jammer dat men een mensenrecht, privacy, zo snel en makkelijk te grabbel gooit
en dan is deze wet maar een klein voorbeeldje
pi_177629731
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat je hier voor kunt zijn.
Wel als je je beetje in het voorstel zou verdiepen. Zitten veel waarborgen in zodat je je geen zorgen hoeft te maken als je niks op je kerfstok hebt.
pi_177629743
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:38 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Wel als je je beetje in het voorstel zou verdiepen. Zitten veel waarborgen in zodat je je geen zorgen hoeft te maken als je niks op je kerfstok hebt.
:D
Waarborgen
van
de
overheid

AHAHAHHA.
pi_177629752
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
L_L,
Saind,
Roland,
Knut,
Opper,
Nap,
Jojo,
Drizzt,
Haags,
Hallo.
Noot noot.
pi_177629753
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:38 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Wel als je je beetje in het voorstel zou verdiepen. Zitten veel waarborgen in zodat je je geen zorgen hoeft te maken als je niks op je kerfstok hebt.
Flikker aub op.
pi_177629765
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

:D
Waarborgen
van
de
overheid

AHAHAHHA.
Wat ben jij cynisch vandaag.
pi_177629770
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:38 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Wel als je je beetje in het voorstel zou verdiepen. Zitten veel waarborgen in zodat je je geen zorgen hoeft te maken als je niks op je kerfstok hebt.
Nee. Dat is dus niet zo. Misschien moet je je toch maar even verdiepen voor je voor gaat stemmen.
pi_177629778
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:39 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Wat ben jij cynisch vandaag.
Dat ben ik altijd over de overheid.
En daarbij heb je een recht om niet afgeluisterd te worden
pi_177629784
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Flikker aub op.
Je hersenen haperen weer om met iets inhoudelijks te komen?
pi_177629795
Ik maak mij zorgen over Typisch.
pi_177629806
En waarom zou je het trouwens sowieso doen
.Het is niet of er op moment zoveel ernstigs gebeurt.
pi_177629813
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:40 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Je hersenen haperen weer om met iets inhoudelijks te komen?
Niet echt zin in op het moment. Het is ook niet dat jij van gedachte gaat veranderen door eventuele argumenten.
pi_177629825
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En waarom zou je het trouwens sowieso doen
.Het is niet of er op moment zoveel ernstigs gebeurt.
ja maar je moet moedertje staat alles van jezelf geven toch?
heerlijk

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2018 21:42:05 ]
pi_177629839
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En waarom zou je het trouwens sowieso doen
.Het is niet of er op moment zoveel ernstigs gebeurt.
Het is weinig anders dan het up to date maken van de wetgeving aan de laatste technologie en daarnaast het inbouwen van extra controle mechanismen wanneer het ingezet mag worden.
pi_177629845
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:42 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Het is weinig anders dan het up to date maken van de wetgeving aan de laatste technologie en daarnaast het inbouwen van extra controle mechanismen wanneer het ingezet mag worden.
Hoezo zou je extra controle mechanismen nodig hebben :D
  Moderator / Redactie FP maandag 5 maart 2018 @ 21:42:56 #228
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177629852
Goh, kom deze weer eens tegen :D

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177629857
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niet echt zin in op het moment. Het is ook niet dat jij van gedachte gaat veranderen door eventuele argumenten.
Eventueel mocht je met goede argumenten komen, maar die blijven altijd uit.
pi_177629858
het mooiste aan die wet is dat de vergaarde informatie ook gedeeld kan worden met andere inlichtingen diensten
zelf aan landen als turkijegod

maar hey, dat is niet erg want er zou nooit iets slechts mee gebeuren als je niks hebt gedaan
pi_177629859
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:42 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Het is weinig anders dan het up to date maken van de wetgeving aan de laatste technologie en daarnaast het inbouwen van extra controle mechanismen wanneer het ingezet mag worden.
De tering ben je echt zo naïef?
pi_177629871
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

De tering ben je echt zo naïef?
opper heeft zich heerlijk laten piepelen
pi_177629890

Opper vindt dit wel een fijn plaatje. Ik walg er van. :)
pi_177629902
Zolang de grootste boeven in de overheid en financiele wereld zitten zou ik niet weten waarom je als reguliere buger ooit privacy inlevert
pi_177629914
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zolang de grootste boeven in de overheid en financiele wereld zitten zou ik niet weten waarom je als reguliere buger ooit privacy inlevert
overheden zouden nooit wat fouts kunnen doen met die gegevens hé
pi_177629921
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

De tering ben je echt zo naïef?
Reëel omdat ik het wel heb gelezen.
pi_177629935
Ken iemand persoonlijk die nu vast zit in Turkije omdat hij niet zo'n fan is van Erdogan. Ze hadden een behoorlijk lekker profiel van hem opgebouwd. Moeten we vooral makkelijker maken voor een staat. :~

inb4 ''ja maar dit is NL, daar kan dat niet zo gebeuren''
pi_177629940
quote:
9s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

overheden zouden nooit wat fouts kunnen doen met die gegevens hé
Uiteindelijk is een referendum natuurlijk even debiel.
Een volk krijgt de regering die het verdient
pi_177629944
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:46 schreef Typisch het volgende:
Ken iemand persoonlijk die nu vast zit in Turkije omdat hij niet zo'n fan is van Erdogan. Ze hadden een behoorlijk lekker profiel van hem opgebouwd. Moeten we vooral makkelijker maken voor een staat. :~

inb4 ''ja maar dit is NL, daar kan dat niet zo gebeuren''
Als je dan naar Turkije gaat ben je ook wel heel erg naief.
pi_177629954
quote:
6s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:43 schreef Typisch het volgende:
het mooiste aan die wet is dat de vergaarde informatie ook gedeeld kan worden met andere inlichtingen diensten
zelf aan landen als turkijegod

maar hey, dat is niet erg want er zou nooit iets slechts mee gebeuren als je niks hebt gedaan
Niet relevante info moeten ze verwijderen. Alsof er iemand bij de overheid in jou of Lenny_Leonard geïnteresseerd is. _O-
pi_177629961
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Als je dan naar Turkije gaat ben je ook wel heel erg naief.
hij woonde daar
pi_177629963
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:47 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Niet relevante info moeten ze verwijderen. Alsof er iemand bij de overheid in jou of Lenny_Leonard geïnteresseerd is. _O-
Mij schijnbaar wel aan hun profiel te zien.
En zo bijzonder ben ik niet
pi_177629967
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:47 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Niet relevante info moeten ze verwijderen. Alsof er iemand bij de overheid in jou of Lenny_Leonard geïnteresseerd is. _O-
ohhh
dan is het goed
pi_177629968
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

hij woonde daar
Vraag je ergens politiek asiel
  maandag 5 maart 2018 @ 21:48:04 #245
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_177629980
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:47 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Niet relevante info moeten ze verwijderen. Alsof er iemand bij de overheid in jou of Lenny_Leonard geïnteresseerd is. _O-
Wat is niet relevante info?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_177629983
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Vraag je ergens politiek asiel
of je blijft gewoon je werk doen als leraar
pi_177629989
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:46 schreef Typisch het volgende:
Ken iemand persoonlijk die nu vast zit in Turkije omdat hij niet zo'n fan is van Erdogan. Ze hadden een behoorlijk lekker profiel van hem opgebouwd. Moeten we vooral makkelijker maken voor een staat. :~

inb4 ''ja maar dit is NL, daar kan dat niet zo gebeuren''
Leuke anekdote maar volstrekt irrelevant in deze discussie.
pi_177629998
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:48 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Leuke anekdote maar volstrekt irrelevant in deze discussie.
Heb nog steeds geen argument gelezen waarom je het uberhaubt zou doen.
pi_177630002
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

of je blijft gewoon je werk doen als leraar
nah
zo snel mogelijk weg
pi_177630006
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:48 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Leuke anekdote maar volstrekt irrelevant in deze discussie.
nee, dat is het niet
het is een voorbeeld van hoe een overheid de macht kan misbruiken als het gaat om gegevens van burgers
pi_177630012
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zolang de grootste boeven in de overheid en financiele wereld zitten zou ik niet weten waarom je als reguliere buger ooit privacy inlevert
Ben benieuwd wat opper hiervan vindt.
pi_177630014
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

nah
zo snel mogelijk weg
nu doe je net alsof het zijn fout is :+
pi_177630021
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

nu doe je net alsof het zijn fout is :+
Nee, maar het is wel heel naief.
pi_177630028
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:48 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Wat is niet relevante info?
Alles wat niet helpt bij het voorkomen van aanslagen etc. Die filtering kunnen ze snel maken.
pi_177630038
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
Alles wat niet helpt bij het voorkomen van aanslagen etc
En je vind dit geen breed begrip?
pi_177630046
Dat is dus praktisch gezien elke financiele transactie die je maakt.
  maandag 5 maart 2018 @ 21:50:34 #258
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_177630051
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:49 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Alles wat niet helpt bij het voorkomen van aanslagen etc. Die filtering kunnen ze snel maken.
etc is weer een ruim begrip.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_177630054
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat opper hiervan vindt.
Inso mag die mening hebben, ik deel hem niet.
pi_177630058
Waarmee ze dus elke beweging die je maakt kunnen profileren, zeker als alles steeds meer cashless wordt.
pi_177630065
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:49 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Alles wat niet helpt bij het voorkomen van aanslagen etc. Die filtering kunnen ze snel maken.
Voorbeeldje hé: brongeheim (voor bijv journalisten) en advocaten worden niet beschermd door deze wet. Dat is gewoon onwenselijk.

Ik stem overigens tegen omdat ik een andere opzet van de wet wil zien, niet omdat geheime diensten helemaal niets zouden mogen.
  maandag 5 maart 2018 @ 21:51:20 #262
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_177630075
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dat is dus praktisch gezien elke financiele transactie die je maakt.
Praktisch alles. Nap koopt een emmer bij de gamma, daar kan men wellicht ooit een bom meemaken. Snel we slaan die transactie op.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_177630076
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Waarmee ze dus elke beweging die je maakt kunnen profileren, zeker als alles steeds meer cashless wordt.
Gelukkig hebben we crypto.
pi_177630084
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:51 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Praktisch alles. Nap koopt een emmer bij de gamma, daar kan men wellicht ooit een bom meemaken. Snel we slaan die transactie op.
Of je maakt geld over naar een familielid die ook zaken doet in Pakistan.
pi_177630088
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:51 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Praktisch alles. Nap koopt een emmer bij de gamma, daar kan men wellicht ooit een bom meemaken. Snel we slaan die transactie op.
Pas als je een gekke achternaam hebt, denk ik.
pi_177630094
Of je casht veel crypto uit en de VS gelooft je niet als je het land in wil.
pi_177630095
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Of je maakt geld over naar een familielid die ook zaken doet in Pakistan.
Of je koopt wat BTC bij bitonic.
pi_177630096
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

En je vind dit geen breed begrip?
Excuseer mij dat ik de wetteksten niet paraat heb in de trein via mobiel.
pi_177630118
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:52 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Excuseer mij dat ik de wetteksten niet paraat heb in de trein via mobiel.
Hoe is de thee in trein?
pi_177630136
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Voorbeeldje hé: brongeheim (voor bijv journalisten) en advocaten worden niet beschermd door deze wet. Dat is gewoon onwenselijk.

Ik stem overigens tegen omdat ik een andere opzet van de wet wil zien, niet omdat geheime diensten helemaal niets zouden mogen.
Volgens de huidige wet worden ze voor traditionele communicatiemethoden ook al niet beschermd. Hoorde je nooit iemand over.
pi_177630153
quote:
18s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:52 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Hoe is de thee in trein?
Net een rooibos vanille thee op. Prima smaakje voor de avond. Zonder theeine.
pi_177630158
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Of je koopt wat BTC bij bitonic.
Bill "crypto hebben veel doden op hun naam" Gates genot
  maandag 5 maart 2018 @ 21:55:47 #273
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_177630193
Wel leuk dat Ollongren weer meer bevoegdheden krijgt ;(
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_177630229
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
Wel leuk dat Ollongren weer meer bevoegdheden krijgt ;(
D66 is een stuk slechter dan die wet op de inlichtingendienst.
pi_177630252
Maar vrienden ik stap zo de thalys weer uit in 010.
  maandag 5 maart 2018 @ 21:59:02 #276
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_177630279
zitten behoorlijk veel vage termen in trouwens opper, termen als noodzakelijk, nationale veiligheid etc.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_177630283
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Leuk, ook tegen de sleepwet? :)
Ben jij helemaal tegen elke aanpassing of vind je ook wel dat wetgeving van 15 jaar terug enige aanpassing verdient?

Edit: Laat maar. Mijn sc was nog niet geupdate
pi_177630330
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ben jij helemaal tegen elke aanpassing of vind je ook wel dat wetgeving van 15 jaar terug enige aanpassing verdient?

Edit: Laat maar. Mijn sc was nog niet geupdate
Welke kutdorpen vandaag, LR
pi_177630372
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Welke kutdorpen vandaag, LR
Amsterdam.
  maandag 5 maart 2018 @ 22:03:08 #280
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_177630389
Onverminderd de verwerking van persoonsgegevens als bedoeld in
het eerste en tweede lid, zijn de diensten bevoegd tot verwerking van
gegevens omtrent andere personen, indien die gegevens een logisch en
onlosmakelijk onderdeel vormen van de door de diensten te verwerven of
verworven gegevensbestanden.
_O-
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  maandag 5 maart 2018 @ 22:03:12 #281
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_177630393
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als je wat minder zou eten zou je met die dikke worstenvingers van je beter kunnen typen.
Varken.
Zeg het 'm.
Dit, dus.
pi_177630407
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Amsterdam.
Gecondoleerd.
pi_177630419
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:03 schreef napoleonfour het volgende:
Onverminderd de verwerking van persoonsgegevens als bedoeld in
het eerste en tweede lid, zijn de diensten bevoegd tot verwerking van
gegevens omtrent andere personen, indien die gegevens een logisch en
onlosmakelijk onderdeel vormen van de door de diensten te verwerven of
verworven gegevensbestanden.
_O-
dus alles en iedereen
  maandag 5 maart 2018 @ 22:05:52 #284
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_177630472
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

dus alles en iedereen
Ja, ze beginnen bij 1 mieren hol en zoeken dan alle uitgangen door. Vervolgens worden ze bewaard, verwijderd als zij het niks vinden, maar toch ook weer niet en wordt het weer opgeslagen volgens de archiefwet.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_177630474
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
zitten behoorlijk veel vage termen in trouwens opper, termen als noodzakelijk, nationale veiligheid etc.
Ik snap het wantrouwen tegen de overheid in een land als Nederland niet zo. Iedereen snapt toch wel dat ze niet geïnteresseerd zijn in jouw groepsapp met collega's , jouw postgedrag op fok of je mailwisseling met je autoverzekering.
  maandag 5 maart 2018 @ 22:06:31 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177630486
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:05 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik snap het wantrouwen tegen de overheid in een land als Nederland niet zo
Stop met deze act.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177630488
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
Ik snap het wantrouwen tegen de overheid in een land als Nederland niet zo. Iedereen snapt toch wel dat ze niet geïnteresseerd zijn in jouw groepsapp met collega's , jouw postgedrag op fok of je mailwisseling met je autoverzekering.
Dan nog hebben ze het recht niet.
pi_177630503
En ik weet verder vrij zeker dat ze meer van mij bijhouden dat jij nu laat blijken.
  maandag 5 maart 2018 @ 22:07:20 #289
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_177630504
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:05 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik snap het wantrouwen tegen de overheid in een land als Nederland niet zo. Iedereen snapt toch wel dat ze niet geïnteresseerd zijn in jouw groepsapp met collega's , jouw postgedrag op fok of je mailwisseling met je autoverzekering.
Maar wel in die van mij als ik mail met mijn collega over een zaak, dat snap je he?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_177630515
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Stop met deze act.
Geen act, ik snap het oprecht niet. Hoeveel mensen denk je dat er werken bij de aivd? 500.000? :')
pi_177630547
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:07 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Maar wel in die van mij als ik mail met mijn collega over een zaak, dat snap je he?
Dan nog moet de minister daar expliciet toestemming voor geven. Ze kunnen dat niet zonder meer doen.
  maandag 5 maart 2018 @ 22:09:48 #292
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_177630561
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:09 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dan nog moet de minister daar expliciet toestemming voor geven. Ze kunnen dat niet zonder meer doen.
De stagiairs van ollie doen gewoon overal een stempel op.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_177630566
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:09 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dan nog moet de minister daar expliciet toestemming voor geven. Ze kunnen dat niet zonder meer doen.
Of als er druk vanuit de VS wordt gezet voor informatie voor zogenaamd pedofilie of terrorisme
  maandag 5 maart 2018 @ 22:10:41 #294
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_177630577
Is die commissie er al opper?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_177630581
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:09 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

De stagiairs van ollie doen gewoon overal een stempel op.
Dan denk je daar te makkelijk over, zeker op deze wet zal een vergrootglas komen te liggen. Bij de geringste twijfel of dit echt nodig was heeft de minister een probleem
  maandag 5 maart 2018 @ 22:11:12 #296
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_177630591
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:09 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dan nog moet de minister daar expliciet toestemming voor geven. Ze kunnen dat niet zonder meer doen.
Alles wordt gewoon met de VS en EU gedeeld hoor
AFCA!
pi_177630596
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:10 schreef napoleonfour het volgende:
Is die commissie er al opper?
Niet dat ik weet.
pi_177630618
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:11 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Alles wordt gewoon met de VS en EU gedeeld hoor
Pas nadat er toestemming tot het verzamelen van informatie is gegeven is, informatie verzameld is en die info relevant gevonden wordt.
pi_177630629


Maakt VI hun covers nog altijd met paint? _O-
  maandag 5 maart 2018 @ 22:13:19 #300
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_177630635
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:11 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.
Hoelang is die wet er al, aug? Dus er is nog geen toezicht?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_177630638
Ik lees continue dezelfde argumenten van over het algemeen slecht of minstens eenzijdig geïnformeerde mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')