SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron: NOS)quote:Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.
De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.
Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."
Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanksdag
Gegoogled op Patrick Vielsen, geen enkel resultaat op deze succesvolle managerquote:Op zondag 4 maart 2018 17:17 schreef Kyran het volgende:
Oh, we kunnen inpakken jongens. Reactie op YouTube:
Patrick Vielsen
40 minutes ago
I'm a successful music manager and can tell you that the song is going to be bad at Eurovision 2018. I guess Holland comes in 22nd place with this song
Je vraag je dan misschien wel af wat een succesvolle manager op YouTube doet, maar goed
Oke, mail jij Pannecoucke even? Dan zijn we klaar denk ikquote:Op zondag 4 maart 2018 17:53 schreef Cee het volgende:
Lijkt me gaaf om bij de eerste tonen alleen nog een hele lange schaduw te zien, dat vanuit het midden van het podium opdoemt. Zelfde pose/contour als de foto in de OP. En dat Waylon begint de zingen en je ziet alleen nog maar de schaduw en die wordt langer en langer en bereikt de eerste paar rijen wanneer bij LOCK AND LOOOAAAAAAD de schaduw in razend tempo terugkruipt naar de eigenaar, en daar staat ie, midden op het podium, gitaar in hand, recht de camera in kijkend met zijn grote blauwe ogen het is WAYLON AND HE SHOOTS HE SCORES THE CROWD GOED WILD.
Hij is natuurlijk veel te succesvol om een beetje op Google vindbaar te gaan zitten zijn.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gegoogled op Patrick Vielsen, geen enkel resultaat op deze succesvolle manager
Patrick Vielsen wil niet in de schijnwerpers. De artiest gaat altijd voor.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gegoogled op Patrick Vielsen, geen enkel resultaat op deze succesvolle manager
Perfect!!quote:Op zondag 4 maart 2018 17:53 schreef Cee het volgende:
Lijkt me gaaf om bij de eerste tonen alleen nog een hele lange schaduw te zien, dat vanuit het midden van het podium opdoemt. Zelfde pose/contour als de foto in de OP. En dat Waylon begint de zingen en je ziet alleen nog maar de schaduw en die wordt langer en langer en bereikt de eerste paar rijen van de zaal, wanneer bij LOCK AND LOOOAAAAAAD de schaduw in razend tempo terugkruipt naar de eigenaar, en daar staat ie, FLITS midden op het podium, gitaar in hand, recht de camera in kijkend met zijn grote blauwe ogen het is WAYLON AND HE SHOOTS HE SCORES THE CROWD GOES WILD.
quote:Op zondag 4 maart 2018 17:53 schreef Cee het volgende:
Lijkt me gaaf om bij de eerste tonen alleen nog een hele lange schaduw te zien, dat vanuit het midden van het podium opdoemt. Zelfde pose/contour als de foto in de OP. En dat Waylon begint de zingen en je ziet alleen nog maar de schaduw en die wordt langer en langer en bereikt de eerste paar rijen van de zaal, wanneer bij LOCK AND LOOOAAAAAAD de schaduw in razend tempo terugkruipt naar de eigenaar, en daar staat ie, FLITS midden op het podium, gitaar in hand, recht de camera in kijkend met zijn grote blauwe ogen het is WAYLON AND HE SHOOTS HE SCORES THE CROWD GOES WILD.
JAAAAAAAAAAquote:Op zondag 4 maart 2018 17:53 schreef Cee het volgende:
Ja, hij gaat echt geen hoed opzetten dit jaar hoor. Zo wel, dan vreet ik mijn hoed op, huehuehue.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:14 schreef Zen90 het volgende:
Ik twijfel nog over ‘de hoed’ hoor. CATS was meer country/bluegrass... Paste perfect bij die act.
Als je hem zo ziet bij DWDD een stevige country / rock plaat ziet doen zoals Outlaw, en dan dat messy kapsel, dat headbangen en wapperende haar...![]()
Heb ook het idee dat zijn haar een stuk langer is dan een jaar geleden!Google bijvoorbeeld maar eens ‘Waylon It takes 2’.
Gaaf idee, stuur het idee naar zijn fan pagequote:Op zondag 4 maart 2018 17:53 schreef Cee het volgende:
Geen idee of ze nog wat met Waylon gaan doen, maar het programma van die twee ("Als je alles hebt gehad!") is vanavond om 21:20 op NPO1.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:32 schreef GeorgeM het volgende:
Iemand hier zei iets over een programma van Paul en Marc-Marie over het esf/met Waylon. Weet iemand wanneer dat is/was? Kan het niet terugvinden en ben te lui om in de gids te zoeken
Dank!quote:Op zondag 4 maart 2018 19:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Geen idee of ze nog wat met Waylon gaan doen, maar het programma van die twee ("Als je alles hebt gehad!") is vanavond om 21:20 op NPO1.
Dit programma lijkt me ontzettend niet leuk trouwens.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Geen idee of ze nog wat met Waylon gaan doen, maar het programma van die twee ("Als je alles hebt gehad!") is vanavond om 21:20 op NPO1.
Lijkt me ook niet zo leuk. Misschien dat ze wat aandacht hebben voor het ESF. Waylon verwacht ik niet zo snel bij hun in het programma. Volgens mij liggen Paul en Waylon elkaar niet zo.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit programma lijkt me ontzettend niet leuk trouwens.
twitter:pauldeleeuw1962 twitterde op woensdag 23-04-2014 om 23:11:17die Waylon komt er wel! Wat een sukkel met te grote hoed, bek en kapsones http://t.co/rkpyBwxb2j via @prive_nieuws reageer retweet
Is toch inmiddels niet meer.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:23 schreef libranl het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo leuk. Misschien dat ze wat aandacht hebben voor het ESF. Waylon verwacht ik niet zo snel bij hun in het programma. Volgens mij liggen Paul en Waylon elkaar niet zo.
Oud twitterberichtje uit 2014:twitter:pauldeleeuw1962 twitterde op woensdag 23-04-2014 om 23:11:17die Waylon komt er wel! Wat een sukkel met te grote hoed, bek en kapsones http://t.co/rkpyBwxb2j via @prive_nieuws reageer retweet
Oh? Kan zijn hoor. Ik weet alleen dat Paul meerdere keren heeft aangegeven nooit een fan te zijn geweest van Waylon. Volgens mij heeft hij ook nooit deze woorden teruggenomen. Dus ja, volgens mij liggen ze elkaar niet zo. Misschien dat ze ondertussen wel de beste vrienden zijn. Kan hoor, daar heb ik alleen nooit wat van meegekregen.quote:
Kan ook zijn dat jij gelijk hebt.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:41 schreef libranl het volgende:
[..]
Oh? Kan zijn hoor. Ik weet alleen dat Paul meerdere keren heeft aangegeven nooit een fan te zijn geweest van Waylon. Volgens mij heeft hij ook nooit deze woorden teruggenomen. Dus ja, volgens mij liggen ze elkaar niet zo. Misschien dat ze ondertussen wel de beste vrienden zijn. Kan hoor, daar heb ik alleen nooit wat van meegekregen.
Paul had het vandaag nog wel over Waylon in z'n columnquote:Op zondag 4 maart 2018 20:41 schreef libranl het volgende:
[..]
Oh? Kan zijn hoor. Ik weet alleen dat Paul meerdere keren heeft aangegeven nooit een fan te zijn geweest van Waylon. Volgens mij heeft hij ook nooit deze woorden teruggenomen. Dus ja, volgens mij liggen ze elkaar niet zo. Misschien dat ze ondertussen wel de beste vrienden zijn. Kan hoor, daar heb ik alleen nooit wat van meegekregen.
quote:Tijdens vorige songfestivals appten we over de jurken, de kwaliteit van de liedjes en de beeldregistratie. Over Waylon hadden we nu waarschijnlijk een weddenschap afgesloten of hij met of zonder zijn Eyelóóóóóve-duikbril gaat zingen.
Wat het haren strijken betreft bedenk ik maar gewoon dat Conchita gewoon won, wier verschijning bv weer heel wat mensen tegen de haren in zou strijken zei men vooraf.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:33 schreef TheArt het volgende:
Sommige critici, waaronder Stefan Reetveger, maken de hele ESC-community veel te groot. Dat Waylon met dit nummer daar niet zo aanslaan enz. Dat klopt deels zeker. Het strijkt veel klassieke ESC-volgers nog steeds tegen de haren in, maar afgezet tegen het totaal aantal stemmers tijdens het festival zelf, is dat maar een hele kleine groep. Zo zie je dat we het in polls op ESC gerelateerde sites helemaal niet geweldig doen, maar dat zegt me echt verdomde weinig.
Tel daar bij op hoe het live allemaal gaat klinken, maak ik me niet z'n zorgen. Ik durf wel aan dat we, afhankelijk van wat andere landen nog gaan bekendmaken aan nummers, in de top 5 gaan eindigen.
Helemaal met je eens. Ik moet ook wel lachen om de ESC gerelateerde sites en polls waar Nederland laag staat. Gaat zeker goed komen.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:33 schreef TheArt het volgende:
Sommige critici, waaronder Stefan Reetveger, maken de hele ESC-community veel te groot. Dat Waylon met dit nummer daar niet zo aanslaan enz. Dat klopt deels zeker. Het strijkt veel klassieke ESC-volgers nog steeds tegen de haren in, maar afgezet tegen het totaal aantal stemmers tijdens het festival zelf, is dat maar een hele kleine groep. Zo zie je dat we het in polls op ESC gerelateerde sites helemaal niet geweldig doen, maar dat zegt me echt verdomde weinig.
Tel daar bij op hoe het live allemaal gaat klinken, maak ik me niet z'n zorgen. Ik durf wel aan dat we, afhankelijk van wat andere landen nog gaan bekendmaken aan nummers, in de top 5 gaan eindigen.
Je hoeft maar een klein deel fanatieke fans te hebben om te winnen. Dat is wat al die "experts" niet lijken te snappen. De votes worden over zoveel verschillende nummers verdeeld, dat als 1 nummer ontzettend goed is (of opvalt, of een statement maakt, etc) dat genoeg is om te winnen.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:36 schreef Greys het volgende:
Wat het haren strijken betreft bedenk ik maar gewoon dat Conchita gewoon won, wier verschijning bv weer heel wat mensen tegen de haren in zou strijken zei men vooraf.
Zijn het Nederlanders of Belgen?quote:
Hij kan altijd nog een Salvadortje doen en gewoon lekker gaan improviseren tijdens die repetities, wat minder druk op zijn stem leggen. Zolang hij het bij de juryrepetitie goed doet mag hij volgens mij gewoon doen wat hij wil verder.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:34 schreef Greys het volgende:
Oh wat ik me nog afvroeg, paniekvogel als ik ben.. Gaat met dit nummer je stem niet volledig naar de klote als je dit eerst twee weken lang tijdens repetities moet opvoeren?
Gewoon af en toe een lijntje doen en Waylon kan er gewoon weer tegenaan.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:34 schreef Greys het volgende:
Oh wat ik me nog afvroeg, paniekvogel als ik ben.. Gaat met dit nummer je stem niet volledig naar de klote als je dit eerst twee weken lang tijdens repetities moet opvoeren?
Ga je daar beter van zingen ja? Blij dat Wendy van Dijk dat dan volgens mij nog niet weetquote:Op zondag 4 maart 2018 22:37 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een lijntje doen en Waylon kan er gewoon weer tegenaan.![]()
Sorry, moest deze grap maken![]()
True! Maar dan is Het Hoofd misschien minder enthousiast!quote:Op zondag 4 maart 2018 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog een Salvadortje doen en gewoon lekker gaan improviseren tijdens die repetities, wat minder druk op zijn stem leggen. Zolang hij het bij de juryrepetitie goed doet mag hij volgens mij gewoon doen wat hij wil verder.
ik heb nu al zin in de verslagen. Iedereen in paniek dat Waylon geen stem meer heeft. Na de eerste repetitie: Nederland gaat NIET naar de finalequote:Op zondag 4 maart 2018 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog een Salvadortje doen en gewoon lekker gaan improviseren tijdens die repetities, wat minder druk op zijn stem leggen. Zolang hij het bij de juryrepetitie goed doet mag hij volgens mij gewoon doen wat hij wil verder.
Hij is nu al aan het doseren. De flesjesgooischreeuw, waarbij hij nog een keer een octaaf of twee hoger gaat, heeft hij na de eerste keer niet meer gedaan. Ook dat live-optreden was duidelijk gedoseerd. Dat haalt wel een deel van energie van het nummer weg.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:34 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat er heel veel moet gebeuren om Het Hoofd van zijn enthousiasme af te helpen.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
True! Maar dan is Het Hoofd misschien minder enthousiast!![]()
Hij heeft in 2014 ook niet laveloos op party's gehangen of daar veel opgetreden ofzo en heeft zich daar méér dan professioneel gedragen weet ik uit duizend procent betrouwbare bron (iemand die er daar twee weken van dichtbij bij was). En niet omdat dat van Ilse niet mocht maar uit zichzelf. Dus daar heb ik dan wel weer echt alle vertrouwen in dat dat ook nu goed komt. Ik, als paniekvogel.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:47 schreef Dave het volgende:
Maak me meer zorgen over eventuele party’s enzo.
Dat is waarquote:Op zondag 4 maart 2018 22:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is nu al aan het doseren. De flesjesgooischreeuw, waarbij hij nog een keer een octaaf of twee hoger gaat, heeft hij na de eerste keer niet meer gedaan. Ook dat live-optreden was duidelijk gedoseerd. Dat haalt wel een deel van energie van het nummer weg.
Maar hij hoeft maar drie keer voluit te gaan: juryshow, halve finale en finale.
Is er voor de finale show geen jury show meer? Of is dat alleen voor the big 5?quote:Op zondag 4 maart 2018 22:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is nu al aan het doseren. De flesjesgooischreeuw, waarbij hij nog een keer een octaaf of twee hoger gaat, heeft hij na de eerste keer niet meer gedaan. Ook dat live-optreden was duidelijk gedoseerd. Dat haalt wel een deel van energie van het nummer weg.
Maar hij hoeft maar drie keer voluit te gaan: juryshow, halve finale en finale.
Ja wel. Tenminste dat mag ik hopen want daar hebben we kaarten voor.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Is er voor de finale show geen jury show meer? Of is dat alleen voor the big 5?
En omdat het de tweede halve finale is, is dat vier dagen achter elkaar voluit? (Ik wil je niet nerveus maken hoorquote:
Ik had precies hetzelfde! Ik dacht eerst; dit kan niet, dit is te goed, dit gaat vast niet naar het SFV. Maar het is wél gewoon zo! Echt, dit gaat ver komen hoor. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind hem vet
Voor het eerst in de geschiedenis dat ik bij de eerste luisterbeurt enthousiast ben over de Nederlandse inzending! Wat mij betreft nu al onze beste inzending ooit (niet dat de concurrentie zo heftig is)
Waylon vindt het allemaal zo belangrijk dat hij dat echt niet op het spel gaat zetten door onnodig te gaan feesten daar. Hier maak ik me ook absoluut niet druk om.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft in 2014 ook niet laveloos op party's gehangen of daar veel opgetreden ofzo en heeft zich daar méér dan professioneel gedragen weet ik uit duizend procent betrouwbare bron (iemand die er daar twee weken van dichtbij bij was). En niet omdat dat van Ilse niet mocht maar uit zichzelf. Dus daar heb ik dan wel weer echt alle vertrouwen in dat dat ook nu goed komt. Ik, als paniekvogel.
Oei. Ja. Niet bij nagedachtquote:Op zondag 4 maart 2018 22:56 schreef Dave het volgende:
[..]
En omdat het de tweede halve finale is, is dat vier dagen achter elkaar voluit? (Ik wil je niet nerveus maken hoor
Mooi manquote:Op zondag 4 maart 2018 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
Reactie van Amerikaanse vriend van mij; He sounds not bad! His voice is really American!
Koos stelde dé vraag waar we met zn allen op zaten te wachten. KoosGodquote:Op zondag 4 maart 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
Nu bij Shownieuws. Koos heeft hem geïnterviewd. Wat ie nog moet doen aan de voorbereidingen. Eerste wat ie weer noemt is afvallen. "Want ik heb echt veel te veel the American lifestyle geleefd de laatste tijd ook in Nashville, veel te veel burgers en pizza." Hij wil op z'n fitst zijn in mei.
Verder vroeg Koos (GOED ZO KOOS) of er weer een De Blik komt - op dat moment kwam het moment van de wenkbrauw in beeld - en of hij ajb in Lissabon ajb ook weer even zwoel in de camera weer kijken. *Waylon doet lachend een quasi zwoele blik in de camera* Ja dat komt er wel weer maar hoe precies dat moet ontstaan tijdens de repetities. De Wenkbrauw ontstond ook spontaan tijdens de repetities en hebben ze erin gehouden.
Einde samenvatting.
Oh en Koos heeft vertrouwen.
En Waylon ook.
Nice.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
Nu bij Shownieuws. Koos heeft hem geïnterviewd. Wat ie nog moet doen aan de voorbereidingen. Eerste wat ie weer noemt is afvallen. "Want ik heb echt veel te veel the American lifestyle geleefd de laatste tijd ook in Nashville, veel te veel burgers en pizza." Hij wil op z'n fitst zijn in mei.
Verder vroeg Koos (GOED ZO KOOS) of er weer een De Blik komt - op dat moment kwam het moment van de wenkbrauw in beeld - en of hij ajb in Lissabon ajb ook weer even zwoel in de camera weer kijken. *Waylon doet lachend een quasi zwoele blik in de camera* Ja dat komt er wel weer maar hoe precies dat moet ontstaan tijdens de repetities. De Wenkbrauw ontstond ook spontaan tijdens de repetities en hebben ze erin gehouden.
Einde samenvatting.
En Waylon ook.
Ik zat echt hardop te lachen. Gewoon het De Wenkbrauw fragment en de opmerking dat ie zoiets wel ECHT WEL WEER MOET DOEN HOOR DAT JE EVEN ZO KIJKT MET JE MOOIE BLAUWE OGEN.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Koos stelde dé vraag waar we met zn allen op zaten te wachten. KoosGod
Was kort maar echt leukquote:Op zondag 4 maart 2018 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nice.![]()
Ik kijk echt nooit shownieuws, maar hiervoor wil ik straks wel ff gaan zoeken of het terug te kijken is.
En wij ook. Toch?quote:Op zondag 4 maart 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
Oh en over de act zegt ie: de mensen willen naast iets goeds horen toch ook echt iets tofs zien. En ik weet zeker, we zijn er nog mee bezig, maar dat wordt echt heel goed.
Einde samenvatting.
En Waylon ook.
Oh i like, i like: hij wil spektakel op het podium. Hij gaat er niet alleen staan met een gitaar. F*ck, win it Waylon!!!quote:Op zondag 4 maart 2018 23:20 schreef Guanabana het volgende:
https://www.show.nl/top-nieuws/2018/waylon-wil-kilos-kwijt/
Filmpje is al te zien!
quote:Op zondag 4 maart 2018 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Fijn dat hij zelf ook doorheeft dat hij naar corpulentie begint te neigen.
Ja! Ingekort want daarna kwam dus mee me over de blik en dat fragment van de brauw en dat dat tijdens de repetities was ontstaan enzo. Ik ga shownieuws even een tweet sturen dat ze het helemaal moeten uploadenquote:Op zondag 4 maart 2018 23:24 schreef Guanabana het volgende:
Oh lijkt wel afgekapt te zijn ofzo, gaat niet meer over De Wenkbrauw.
Wel nog even zijn blik in de camera
Wij zijn allemaal veel te eager en ongeduldigquote:Op zondag 4 maart 2018 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ingekort want daarna kwam dus mee me over de blik en dat fragment van de brauw en dat dat tijdens de repetities was ontstaan enzo. Ik ga shownieuws even een tweet sturen dat ze het helemaal moeten uploaden
Edit: oh nee, de hele uitzending komt natuurlijk ook vast online en daar zit het dan wel in.
Wederom over de kilo'squote:Op maandag 5 maart 2018 00:14 schreef Greys het volgende:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1744919/waylon-wint-altijd
Wat leuk Greys! Wanneer zijn ze klaar? Kan ik er begin april al eentje aan als ik meebestel?quote:Op maandag 5 maart 2018 00:35 schreef Greys het volgende:
Wij gaan shirtjes laten maken voor in Lissabon met voorop OUTLAW (klein eronder 'in Lissabon') en achterop #TeamWaylon
Het geeft altijd zulke leuke aanspraak als je dan in zo'n stad loopt tussen esf fans als ze kunnen zien waar je voor bent.
In Düsseldorf hadden we jurkjes van de Nederlandse vlag en overal waar we liepen overdag gilde men Shalalieeee (terwijl dat jaar de Js meededen)
Jaaaaaaaa. We gaan nog veel meer doen. Cee had het idee dat we van die echte ouderwetse "Wanted" aanplakbiljetten gaan maken voor in Lissabonquote:Op maandag 5 maart 2018 00:58 schreef grazz het volgende:
Leuk idee Greys. Onze promo meisjes gaan de punten ophalen
We hebben het vandaag pas bedacht en ik ga ze ergens begin volgende week maken en bestellen. Zaterdag zitten we bij elkaar. Ik kan je daarna dm-en of je ook wilt, goed? Die begin april moet lukken, zag levertijd max een week.quote:Op maandag 5 maart 2018 01:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat leuk Greys! Wanneer zijn ze klaar? Kan ik er begin april al eentje aan als ik meebestel?
Ze zijn nog crea ookquote:Op maandag 5 maart 2018 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa. We gaan nog veel meer doen. Cee had het idee dat we van die echte ouderwetse "Wanted" aanplakbiljetten gaan maken voor in Lissabon![]()
--------------------------
WANTED
twelve points
*foto Waylon*
OUTLAW
#TeamWaylon #TeamOutlaw
Oh, dat is wel echt een cool idee.quote:Op maandag 5 maart 2018 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa. We gaan nog veel meer doen. Cee had het idee dat we van die echte ouderwetse "Wanted" aanplakbiljetten gaan maken voor in Lissabon![]()
WANTED
twelve points
*foto Waylon*
OUTLAW
#TeamWaylon #TeamOutlaw
Zoiets dus:quote:
Ze schijnt ook erg bekend te zijn in Griekenland en heeft Albanese rootsquote:Op maandag 5 maart 2018 01:28 schreef aarontje112 het volgende:
Clipje van Cyprus is trouwens al bijna 900.000 keer bekeken, rond dezelfde tijd als die van Waylon online gezet. Ff voor t perspectief
Laat het me maar weten! Ik snap het ook als het een leuk projectje/gebbetje van Cee en jou moet blijven hoor! Voel je niet verplicht, bedoel ik. Ik hoor het wel via dm.quote:Op maandag 5 maart 2018 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het vandaag pas bedacht en ik ga ze ergens begin volgende week maken en bestellen. Zaterdag zitten we bij elkaar. Ik kan je daarna dm-en of je ook wilt, goed? Die begin april moet lukken, zag levertijd max een week.
Tof idee dit!quote:Op maandag 5 maart 2018 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
WANTED
twelve points
*foto Waylon*
OUTLAW
#TeamWaylon #TeamOutlaw
"Verder in het nieuws: songfestival-fans opgepakt in Lissabon wegens ongeoorloofd posters plakken".quote:Op maandag 5 maart 2018 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
WANTED
twelve points
*foto Waylon*
OUTLAW
#TeamWaylon #TeamOutlaw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |