abonnement Unibet Coolblue
pi_177605292
'"Outlaw In Em"
in spiegelschrift Chinees voor "Waarom ben je een baby kameel?"'



Lyrics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.

De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.

Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."

Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
(bron: NOS)


Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks
dag
  ESF Reporter zondag 4 maart 2018 @ 17:53:40 #2
87554 Cee
Welluk?
pi_177605527
Lijkt me gaaf om bij de eerste tonen alleen nog een hele lange schaduw te zien, dat vanuit het midden van het podium opdoemt. Zelfde pose/contour als de foto in de OP. En dat Waylon begint de zingen en je ziet alleen nog maar de schaduw en die wordt langer en langer en bereikt de eerste paar rijen van de zaal, wanneer bij LOCK AND LOOOAAAAAAD de schaduw in razend tempo terugkruipt naar de eigenaar, en daar staat ie, FLITS midden op het podium, gitaar in hand, recht de camera in kijkend met zijn grote blauwe ogen het is WAYLON AND HE SHOOTS HE SCORES THE CROWD GOES WILD.
  zondag 4 maart 2018 @ 17:54:06 #3
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_177605535
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:17 schreef Kyran het volgende:
Oh, we kunnen inpakken jongens. Reactie op YouTube:

Patrick Vielsen
40 minutes ago
I'm a successful music manager and can tell you that the song is going to be bad at Eurovision 2018. I guess Holland comes in 22nd place with this song

Je vraag je dan misschien wel af wat een succesvolle manager op YouTube doet, maar goed :P
Gegoogled op Patrick Vielsen, geen enkel resultaat op deze succesvolle manager ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 4 maart 2018 @ 17:55:34 #4
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177605568
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:53 schreef Cee het volgende:
Lijkt me gaaf om bij de eerste tonen alleen nog een hele lange schaduw te zien, dat vanuit het midden van het podium opdoemt. Zelfde pose/contour als de foto in de OP. En dat Waylon begint de zingen en je ziet alleen nog maar de schaduw en die wordt langer en langer en bereikt de eerste paar rijen wanneer bij LOCK AND LOOOAAAAAAD de schaduw in razend tempo terugkruipt naar de eigenaar, en daar staat ie, midden op het podium, gitaar in hand, recht de camera in kijkend met zijn grote blauwe ogen het is WAYLON AND HE SHOOTS HE SCORES THE CROWD GOED WILD.
Oke, mail jij Pannecoucke even? Dan zijn we klaar denk ik ^O^
Koel en donker bewaren
  zondag 4 maart 2018 @ 17:56:18 #5
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177605587
Haha, op een of andere manier kwam dat sarcastisch over, maar ik vind het echt een gaaf idee :D

Zelf had ik namelijk ook al zoiets bedacht, iets met schaduw of contour in het begin.
Koel en donker bewaren
  zondag 4 maart 2018 @ 18:02:40 #6
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177605762
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:54 schreef MaLo het volgende:

[..]

Gegoogled op Patrick Vielsen, geen enkel resultaat op deze succesvolle manager ;(
Hij is natuurlijk veel te succesvol om een beetje op Google vindbaar te gaan zitten zijn. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_177606087
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:54 schreef MaLo het volgende:

[..]

Gegoogled op Patrick Vielsen, geen enkel resultaat op deze succesvolle manager ;(
Patrick Vielsen wil niet in de schijnwerpers. De artiest gaat altijd voor.
pi_177606208
We staan nu '6e in de odds' zoals jullie zouden zeggen en als je naar Betfair kijkt :D
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 18:54:00 #9
249559 crew  Lavenderr
pi_177606814
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:53 schreef Cee het volgende:
Lijkt me gaaf om bij de eerste tonen alleen nog een hele lange schaduw te zien, dat vanuit het midden van het podium opdoemt. Zelfde pose/contour als de foto in de OP. En dat Waylon begint de zingen en je ziet alleen nog maar de schaduw en die wordt langer en langer en bereikt de eerste paar rijen van de zaal, wanneer bij LOCK AND LOOOAAAAAAD de schaduw in razend tempo terugkruipt naar de eigenaar, en daar staat ie, FLITS midden op het podium, gitaar in hand, recht de camera in kijkend met zijn grote blauwe ogen het is WAYLON AND HE SHOOTS HE SCORES THE CROWD GOES WILD.
Perfect!!
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 maart 2018 @ 19:01:27 #10
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177606948
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:53 schreef Cee het volgende:
Lijkt me gaaf om bij de eerste tonen alleen nog een hele lange schaduw te zien, dat vanuit het midden van het podium opdoemt. Zelfde pose/contour als de foto in de OP. En dat Waylon begint de zingen en je ziet alleen nog maar de schaduw en die wordt langer en langer en bereikt de eerste paar rijen van de zaal, wanneer bij LOCK AND LOOOAAAAAAD de schaduw in razend tempo terugkruipt naar de eigenaar, en daar staat ie, FLITS midden op het podium, gitaar in hand, recht de camera in kijkend met zijn grote blauwe ogen het is WAYLON AND HE SHOOTS HE SCORES THE CROWD GOES WILD.
_O-

Geniaal :D
  zondag 4 maart 2018 @ 19:09:47 #11
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177607078
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:53 schreef Cee het volgende:
Lijkt me gaaf om bij de eerste tonen alleen nog een hele lange schaduw te zien, dat vanuit het midden van het podium opdoemt. Zelfde pose/contour als de foto in de OP. En dat Waylon begint de zingen en je ziet alleen nog maar de schaduw en die wordt langer en langer en bereikt de eerste paar rijen van de zaal, wanneer bij LOCK AND LOOOAAAAAAD de schaduw in razend tempo terugkruipt naar de eigenaar, en daar staat ie, FLITS midden op het podium, gitaar in hand, recht de camera in kijkend met zijn grote blauwe ogen het is WAYLON AND HE SHOOTS HE SCORES THE CROWD GOES WILD.
JAAAAAAAAAA *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_177607137
Ik twijfel nog over ‘de hoed’ hoor. CATS was meer country/bluegrass... Paste perfect bij die act.

Als je hem zo ziet bij DWDD een stevige country / rock plaat ziet doen zoals Outlaw, en dan dat messy kapsel, dat headbangen en wapperende haar... c_/
Heb ook het idee dat zijn haar een stuk langer is dan een jaar geleden! :) Google bijvoorbeeld maar eens ‘Waylon It takes 2’.
  zondag 4 maart 2018 @ 19:14:55 #13
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177607154
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:14 schreef Zen90 het volgende:
Ik twijfel nog over ‘de hoed’ hoor. CATS was meer country/bluegrass... Paste perfect bij die act.

Als je hem zo ziet bij DWDD een stevige country / rock plaat ziet doen zoals Outlaw, en dan dat messy kapsel, dat headbangen en wapperende haar... c_/
Heb ook het idee dat zijn haar een stuk langer is dan een jaar geleden! :) Google bijvoorbeeld maar eens ‘Waylon It takes 2’.
Ja, hij gaat echt geen hoed opzetten dit jaar hoor. Zo wel, dan vreet ik mijn hoed op, huehuehue.
Koel en donker bewaren
  zondag 4 maart 2018 @ 19:27:33 #14
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_177607387
Lekker leren jack of broek aan, woest haar, flink in de leren armbandjes, knietje omhoog als ie een playback-jengel aan de gitaar geeft, oh yeahhhh :Y
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 4 maart 2018 @ 19:32:43 #15
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177607486
Iemand hier zei iets over een programma van Paul en Marc-Marie over het esf/met Waylon. Weet iemand wanneer dat is/was? Kan het niet terugvinden en ben te lui om in de gids te zoeken :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2018 @ 19:39:39 #16
368283 ato
pi_177607628
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:53 schreef Cee het volgende:
Lijkt me gaaf om bij de eerste tonen alleen nog een hele lange schaduw te zien, dat vanuit het midden van het podium opdoemt. Zelfde pose/contour als de foto in de OP. En dat Waylon begint de zingen en je ziet alleen nog maar de schaduw en die wordt langer en langer en bereikt de eerste paar rijen van de zaal, wanneer bij LOCK AND LOOOAAAAAAD de schaduw in razend tempo terugkruipt naar de eigenaar, en daar staat ie, FLITS midden op het podium, gitaar in hand, recht de camera in kijkend met zijn grote blauwe ogen het is WAYLON AND HE SHOOTS HE SCORES THE CROWD GOES WILD.
Gaaf idee, stuur het idee naar zijn fan page :)
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2018 @ 19:41:21 #17
368283 ato
pi_177607661
Ik moet zo lachen om de ESF fans met hun lijstjes.
De cliche ESF liedjes staan weer boven aan.

Misschien klinkt het wel denigrerend, maar valt mij dan op dat de ESF kids Nederland laag hebben staan.
Life can be a bitch, so like it..
pi_177607710
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:32 schreef GeorgeM het volgende:
Iemand hier zei iets over een programma van Paul en Marc-Marie over het esf/met Waylon. Weet iemand wanneer dat is/was? Kan het niet terugvinden en ben te lui om in de gids te zoeken :@
Geen idee of ze nog wat met Waylon gaan doen, maar het programma van die twee ("Als je alles hebt gehad!") is vanavond om 21:20 op NPO1.
  zondag 4 maart 2018 @ 19:47:37 #19
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177607755
quote:
99s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:44 schreef CrashO het volgende:

[..]

Geen idee of ze nog wat met Waylon gaan doen, maar het programma van die twee ("Als je alles hebt gehad!") is vanavond om 21:20 op NPO1.
Dank!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_177607809
quote:
99s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:44 schreef CrashO het volgende:

[..]

Geen idee of ze nog wat met Waylon gaan doen, maar het programma van die twee ("Als je alles hebt gehad!") is vanavond om 21:20 op NPO1.
Dit programma lijkt me ontzettend niet leuk trouwens.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_177608244
Jullie zijn niet bij te houden _O-
Zoveel teruglezen!
Damn :P
pi_177608489
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:50 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dit programma lijkt me ontzettend niet leuk trouwens.
Lijkt me ook niet zo leuk. Misschien dat ze wat aandacht hebben voor het ESF. Waylon verwacht ik niet zo snel bij hun in het programma. Volgens mij liggen Paul en Waylon elkaar niet zo. :P

Oud twitterberichtje uit 2014:
pauldeleeuw1962 twitterde op woensdag 23-04-2014 om 23:11:17 die Waylon komt er wel! Wat een sukkel met te grote hoed, bek en kapsones http://t.co/rkpyBwxb2j via @prive_nieuws reageer retweet
pi_177608675
http://esctoday.com/16051(...)ssian-american-team/ Misschien krijgen we eindelijk eens punten uit Rusland.

[ Bericht 10% gewijzigd door messi124 op 04-03-2018 21:11:59 ]
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2018 @ 20:35:57 #24
368283 ato
pi_177608770
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:23 schreef libranl het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet zo leuk. Misschien dat ze wat aandacht hebben voor het ESF. Waylon verwacht ik niet zo snel bij hun in het programma. Volgens mij liggen Paul en Waylon elkaar niet zo. :P

Oud twitterberichtje uit 2014:
pauldeleeuw1962 twitterde op woensdag 23-04-2014 om 23:11:17 die Waylon komt er wel! Wat een sukkel met te grote hoed, bek en kapsones http://t.co/rkpyBwxb2j via @prive_nieuws reageer retweet
Is toch inmiddels niet meer.
Life can be a bitch, so like it..
pi_177608915
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:35 schreef ato het volgende:

[..]

Is toch inmiddels niet meer.
Oh? Kan zijn hoor. Ik weet alleen dat Paul meerdere keren heeft aangegeven nooit een fan te zijn geweest van Waylon. Volgens mij heeft hij ook nooit deze woorden teruggenomen. Dus ja, volgens mij liggen ze elkaar niet zo. Misschien dat ze ondertussen wel de beste vrienden zijn. Kan hoor, daar heb ik alleen nooit wat van meegekregen. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')