SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar!
[ Bericht 1% gewijzigd door peaceman op 04-03-2018 12:10:45 ]I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Beterschap livelink! En niet te snel gaan werken!!quote:Op zondag 4 maart 2018 11:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga afsluiten. Tijd om te stomen en serieus op te warmen. Dank je wel Peaceman!
Dat gaan we eens bekijken en overleggen.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
Dames en heren, just me en ik hebben even overleg gehad over data voor de Efteling meeting. Ivm voetbal en de voorkeur voor zaterdag komen we uit op 2 juni of 9 juni.
Kunnen degenen die meewillen dan?
Ik kan beide dagen.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
Dames en heren, just me en ik hebben even overleg gehad over data voor de Efteling meeting. Ivm voetbal en de voorkeur voor zaterdag komen we uit op 2 juni of 9 juni.
Mag ik vrijdag en zaterdag bij je komen logeren Meltingquote:Op zondag 4 maart 2018 11:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan beide dagen.
Anders een pb sturen.
Allebei komt me beroerd uit, de 9e kan ik sowieso niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
Oh ja, die woont ernaast he?!quote:Op zondag 4 maart 2018 12:00 schreef just me het volgende:
[..]
Mag ik vrijdag en zaterdag bij je komen logeren Melting
Nou ja... er naast...quote:
En de 16e? Dan kunnen wij ook wel.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allebei komt me beroerd uit, de 9e kan ik sowieso niet.
De halve finales van de EK Honkbal voor clubteams zijn dan...
Die is toch full time inwoner?quote:
Zal ik dan vragen 16 of 23 juni? En op welke datum er het meest kunnen? Ik maak wel even een inventarisatie.quote:
23 Juni kan ik dan weer niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zal ik dan vragen 16 of 23 juni? En op welke datum er het meest kunnen? Ik maak wel even een inventarisatie.
quote:Op zondag 4 maart 2018 12:00 schreef just me het volgende:
[..]
Mag ik vrijdag en zaterdag bij je komen logeren Melting
Bij deze de vrijdag en de zaterdagquote:Op zondag 4 maart 2018 12:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat mag.
Als er meer liefhebbers zijn, kan dat ook. Maar wel graag een eigen matras/luchtbed/slaapzak meenemen.
Is dus mogelijk voor zowel de nacht van vrijdag op zaterdag als de nacht van zaterdag op zondag.
Graag wel op tijd aanmelden.
Mooi voor in de OPquote:Op zondag 4 maart 2018 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH beschikbaar!
[ afbeelding ]
kunnen mensen de datum reserverenquote:
Als het goed is wel via Diaan, maar geen idee wat betreft anderen.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:09 schreef MadMaster het volgende:
Is iedereen voorzien van die kortingsbonnen en regelt iedereen z'n eigen toegangskaarten?
Zo ja, dan maak ik er vanavond de kachel mee aan...
Ik zou er nog even mee wachten als ik jou was.... ik denk dat er nog wel liefhebbers zijn. Wij hebben nog 3 kaarten over!quote:Op zondag 4 maart 2018 12:09 schreef MadMaster het volgende:
Is iedereen voorzien van die kortingsbonnen en regelt iedereen z'n eigen toegangskaarten?
Zo ja, dan maak ik er vanavond de kachel mee aan...
SCHANDALIG!!quote:Op zondag 4 maart 2018 12:12 schreef peaceman het volgende:
ben wat vroeger klaar dan gepland... excuses.
zeker voor mij zeer ongebruikelijk jaquote:
quote:
voor die ik meegekregen hebquote:
ja tijd over hebben en dan nog slecht uitkomen uiteindelijk.. het is een gavequote:Op zondag 4 maart 2018 12:15 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, peaceman.
Ik hoorde ineens Calimero afgebroken worden.
quote:Op zondag 4 maart 2018 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
Voor de mensen met Facebook --> ik heb een evenement aangemaakt en verstuurd via Facebook maar ook in de groep geplaatst.
Heel vroeg en 's avonds laat?quote:Op zondag 4 maart 2018 12:26 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En indien gewenst; overnachten bij is mogelijk als je niet graag 's morgens heel vroeg, of 's avonds laat een lange rit wil maken.
Ik ga er vanuit dat we bij opening van de Efteling er wel willen zijn, als je dus van ver moet komen, dan is het dus erg vroeg vertrekken.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heel vroeg en 's avonds laat?
Wat voor wilde plannen zijn dat?
We verstoppen ons in de bosjes als het park sluit en dan gaan we de hele nacht feesten daar. Tot Melting ons er de volgende ochtend uit trapt.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heel vroeg en 's avonds laat?
Wat voor wilde plannen zijn dat?
quote:Op zondag 4 maart 2018 12:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
16 juni? Ik denk dat ik dan wel kan.
Als er iemand met een auto vanuit Noord Holland rijdt en nog een plekje in de auto, in de kofferbak, op het dak of op de trekhaak over heeft, dan hou ik me aanbevolen. Benzinegeld kan geregeld worden.
PS: ik heb zelf een AH-kortingskaart.
Even kijken, kom er op terug!quote:Op zondag 4 maart 2018 12:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
Als er iemand met een auto vanuit Noord Holland rijdt en nog een plekje in de auto, in de kofferbak, op het dak of op de trekhaak over heeft, dan hou ik me aanbevolen. Benzinegeld kan geregeld worden.
Huh.. ligt Drenthe in Noord Holland tegenwoordig?quote:Op zondag 4 maart 2018 12:47 schreef ToT het volgende:
Hierzo!
En wij hebben nog geen kortingskaarten overigens.
Jij vertrekt vanuit Noord Holland?quote:Op zondag 4 maart 2018 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]Hierzo!
En wij hebben nog geen kortingskaarten overigens.
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2018 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Huh.. ligt Drenthe in Noord Holland tegenwoordig?
Ik geloof dat MM en Diaan nog kortingskaarten hebben liggen.
Ow oeps!quote:Op zondag 4 maart 2018 12:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij vertrekt vanuit Noord Holland?
Tuurlijk even met Diaan regelen via PM.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:56 schreef Symphonic het volgende:
Mag ik inschrijven op een kortingskaart?
trekhaak: checkquote:Op zondag 4 maart 2018 12:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
super !!!quote:Op zondag 4 maart 2018 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik stuur ToT 2 kaarten en Symp krijgt een kaart. Dan ben ik door de kaarten heen. MadMaster heeft nog genoeg kaarten, dus voor iedereen is er wel eentje te verkrijgen!![]()
quote:Op zondag 4 maart 2018 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik stuur ToT 2 kaarten en Symp krijgt een kaart. Dan ben ik door de kaarten heen. MadMaster heeft nog genoeg kaarten, dus voor iedereen is er wel eentje te verkrijgen!![]()
quote:
Sturen jullie mij jullie adres even per pm? Dat geldt ook voor Oscar!quote:
zijn vast zat mensen die die dingen overhebben buiten fok toch? Komt vast goed.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:06 schreef Rafeiro het volgende:
Had hier niet meer aan gedacht en heb mijn zegeltjes allemaal weggegeven aan iemand die heel graag een keer wou met de kids
Wel een goed doel though
Jij hebt plannen met zijn partner?quote:Op zondag 4 maart 2018 14:01 schreef peaceman het volgende:
Partners zijn bij de meet uiteraard van harte welkom en in geval van ToT een must.
Zeker een mooi doel. MadMaster heeft nog zeker een stapeltje bonnen liggen!quote:Op zondag 4 maart 2018 14:06 schreef Rafeiro het volgende:
Had hier niet meer aan gedacht en heb mijn zegeltjes allemaal weggegeven aan iemand die heel graag een keer wou met de kids
Wel een goed doel though
4!quote:Op zondag 4 maart 2018 14:09 schreef Rafeiro het volgende:
Ohhh nummer vier ook gevonden, hoeveel moet je er hebben![]()
Gaat goed zo
quote:Op zondag 4 maart 2018 14:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij hebt plannen met zijn partner?
Met die van mij?quote:
Ja dat was het ook. Het duurde ook maar 2 weken...quote:Op zondag 4 maart 2018 14:11 schreef Rafeiro het volgende:
Dan was dit wel een keer een makkelijke actie trouwens. Geen idee wat het voordeel is, maar meestal moet je 128.564 zegels hebben ofzo.
Donequote:Op zondag 4 maart 2018 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Sturen jullie mij jullie adres even per pm? Dat geldt ook voor Oscar!
Dan ben ik dik gematstquote:Op zondag 4 maart 2018 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat was het ook. Het duurde ook maar 2 weken...
Of ze hebben medelijden.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:15 schreef Rafeiro het volgende:
Kreeg net ook al een moestuintje bij 8 euro, haha.
Ze vinden me liev
Raf heeft sjans met de caissière.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:15 schreef Rafeiro het volgende:
Kreeg net ook al een moestuintje bij 8 euro, haha.
Ze vinden me liev
Haha, kan ook, maar ze waren gisteren op, dus misschien dat ze daarom wat guller waren vandaag. Moest gisteren bijna 10 minuten wachten in de rij omdat ze dus op waren. En een niet zo heel slim koppel snapte er niks van en moesten tien keer een uitleg krijgen.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of ze hebben medelijden.
Garpje
quote:Op zondag 4 maart 2018 14:01 schreef peaceman het volgende:
Partners zijn bij de meet uiteraard van harte welkom en in geval van ToT een must.
De riks, de daalder, het kwartje, de piek, een juutje, een geeltje, een meijer en een roodje.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vroeger was een zonnebloem 50 gulden.
* OscarMopperkont mist de gulden
Waarom dan?quote:Op zondag 4 maart 2018 14:31 schreef Rafeiro het volgende:
Weet nog goed dat de vijf gulden een munt werd, op de kermis wouden zo toen maar wat graag die briefjes
De stulden (kruising tussen een stuiver en een gulden).quote:Op zondag 4 maart 2018 14:31 schreef Rafeiro het volgende:
Weet nog goed dat de vijf gulden een munt werd,
Weet je zeker dat het niet de guiver was?quote:Op zondag 4 maart 2018 14:33 schreef cafca het volgende:
[..]
De stulden (kruising tussen een stuiver en een gulden).
Wij noemden hem altijd stuldenquote:Op zondag 4 maart 2018 14:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet de guiver was?
Elf loopt zijn eigen geld te drukken daar in Zwolle? Vandaar de bijnaam blauwvingersquote:Op zondag 4 maart 2018 14:36 schreef cafca het volgende:
En met Carnaval waren deze in omloop:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 maart 2018 14:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Elf loopt zijn eigen geld te drukken daar in Zwolle? Vandaar de bijnaam blauwvingers
quote:Op zondag 4 maart 2018 14:36 schreef cafca het volgende:
En met Carnaval waren deze in omloop:
[ afbeelding ]
Ik heb in een oude portemonnee van mijn moeder nog gulden briefjes gevondenquote:Op zondag 4 maart 2018 14:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
De snip, die hadden we ook nog
Die lelijke 100 gulden met De Ruyter.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
De snip, die hadden we ook nog
quote:Op zondag 4 maart 2018 14:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in een oude portemonnee van mijn moeder nog gulden briefjes gevonden
Tja, de Ruyter had de huidige horde Gütmenschen nu wel willen verbiedenquote:
1 van 5 gulden, 3 van 10 gulden, 2 van 50 gulden en 2 van 100 guldenquote:
quote:Op zondag 4 maart 2018 14:41 schreef just me het volgende:
[..]
1 van 5 gulden, 3 van 10 gulden, 2 van 50 gulden en 2 van 100 gulden
hier alleen wat kwartjes en stuivers, gelukkig. En niet alleen in portemonnees, gek werd ik ervan dat we overal geld vonden, gelukkig waren het verder euro's, maar het had me niks verbaasd als er nog ergens stapeltjes honderdjes tevoorschijn waren gekomen.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in een oude portemonnee van mijn moeder nog gulden briefjes gevonden
Briefjes kan nog tot 2032 bij de Nederlandsche Bank zelf. Munten, dikke pech.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:42 schreef Rafeiro het volgende:
Geloof dat je ze niet meer kan inwisselen, maar leuke keepsakes.
Stapeltjes nog wel.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier alleen wat kwartjes en stuivers, gelukkig. En niet alleen in portemonnees, gek werd ik ervan dat we overal geld vonden, gelukkig waren het verder euro's, maar het had me niks verbaasd als er nog ergens stapeltjes honderdjes tevoorschijn waren gekomen.
Laatste inleverdatum: 1 januari 2032quote:Op zondag 4 maart 2018 14:42 schreef Rafeiro het volgende:
Geloof dat je ze niet meer kan inwisselen, maar leuke keepsakes.
Zoals een nieuwe computer voor mij? Dat is inderdaad heel speciaal.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:45 schreef just me het volgende:
[..]
Laatste inleverdatum: 1 januari 2032
maar dan wil ik er wel iets speciaal van kopen
heeft mijn moeder ooit meegemaakt toen ze een huis moest leegmaken: verstopt in een inbouwkast stonden allemaal blikjes van pijptabak vol met honderdjesquote:
Een computer van 151 euro?quote:Op zondag 4 maart 2018 14:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals een nieuwe computer voor mij? Dat is inderdaad heel speciaal.
zoveel is het niet als ik het inwisselquote:Op zondag 4 maart 2018 14:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals een nieuwe computer voor mij? Dat is inderdaad heel speciaal.
Woonde opa Flodder daar?quote:Op zondag 4 maart 2018 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heeft mijn moeder ooit meegemaakt toen ze een huis moest leegmaken: verstopt in een inbouwkast stonden allemaal blikjes van pijptabak vol met honderdjes
quote:Op zondag 4 maart 2018 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heeft mijn moeder ooit meegemaakt toen ze een huis moest leegmaken: verstopt in een inbouwkast stonden allemaal blikjes van pijptabak vol met honderdjes
quote:Op zondag 4 maart 2018 14:31 schreef cafca het volgende:
Leuk idee, die meet. Ik zal eens kijken of ik dan kan
Met die briefjes maakte je wel de blits in het buitenlandquote:
Superlelijk idd! Geef ze maar aan mij, dan ben je ervan af!quote:
Aanvragen voor kortingskaarten graag via PM...quote:Op zondag 4 maart 2018 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2018 16:58 schreef peaceman het volgende:
Goed....
17:10 - 19:10 DJ Peaceman - Music please
Ja. Gewoon zin in.quote:
DAT DIT KAN!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |