SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar!
[ Bericht 1% gewijzigd door peaceman op 04-03-2018 12:10:45 ]I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Beterschap livelink! En niet te snel gaan werken!!quote:Op zondag 4 maart 2018 11:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga afsluiten. Tijd om te stomen en serieus op te warmen. Dank je wel Peaceman!
Dat gaan we eens bekijken en overleggen.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
Dames en heren, just me en ik hebben even overleg gehad over data voor de Efteling meeting. Ivm voetbal en de voorkeur voor zaterdag komen we uit op 2 juni of 9 juni.
Kunnen degenen die meewillen dan?
Ik kan beide dagen.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
Dames en heren, just me en ik hebben even overleg gehad over data voor de Efteling meeting. Ivm voetbal en de voorkeur voor zaterdag komen we uit op 2 juni of 9 juni.
Mag ik vrijdag en zaterdag bij je komen logeren Meltingquote:Op zondag 4 maart 2018 11:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan beide dagen.
Anders een pb sturen.
Allebei komt me beroerd uit, de 9e kan ik sowieso niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
Oh ja, die woont ernaast he?!quote:Op zondag 4 maart 2018 12:00 schreef just me het volgende:
[..]
Mag ik vrijdag en zaterdag bij je komen logeren Melting
Nou ja... er naast...quote:
En de 16e? Dan kunnen wij ook wel.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allebei komt me beroerd uit, de 9e kan ik sowieso niet.
De halve finales van de EK Honkbal voor clubteams zijn dan...
Die is toch full time inwoner?quote:
Zal ik dan vragen 16 of 23 juni? En op welke datum er het meest kunnen? Ik maak wel even een inventarisatie.quote:
23 Juni kan ik dan weer niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zal ik dan vragen 16 of 23 juni? En op welke datum er het meest kunnen? Ik maak wel even een inventarisatie.
quote:Op zondag 4 maart 2018 12:00 schreef just me het volgende:
[..]
Mag ik vrijdag en zaterdag bij je komen logeren Melting
Bij deze de vrijdag en de zaterdagquote:Op zondag 4 maart 2018 12:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat mag.
Als er meer liefhebbers zijn, kan dat ook. Maar wel graag een eigen matras/luchtbed/slaapzak meenemen.
Is dus mogelijk voor zowel de nacht van vrijdag op zaterdag als de nacht van zaterdag op zondag.
Graag wel op tijd aanmelden.
Mooi voor in de OPquote:Op zondag 4 maart 2018 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH beschikbaar!
[ afbeelding ]
kunnen mensen de datum reserverenquote:
Als het goed is wel via Diaan, maar geen idee wat betreft anderen.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:09 schreef MadMaster het volgende:
Is iedereen voorzien van die kortingsbonnen en regelt iedereen z'n eigen toegangskaarten?
Zo ja, dan maak ik er vanavond de kachel mee aan...
Ik zou er nog even mee wachten als ik jou was.... ik denk dat er nog wel liefhebbers zijn. Wij hebben nog 3 kaarten over!quote:Op zondag 4 maart 2018 12:09 schreef MadMaster het volgende:
Is iedereen voorzien van die kortingsbonnen en regelt iedereen z'n eigen toegangskaarten?
Zo ja, dan maak ik er vanavond de kachel mee aan...
SCHANDALIG!!quote:Op zondag 4 maart 2018 12:12 schreef peaceman het volgende:
ben wat vroeger klaar dan gepland... excuses.
zeker voor mij zeer ongebruikelijk jaquote:
quote:
voor die ik meegekregen hebquote:
ja tijd over hebben en dan nog slecht uitkomen uiteindelijk.. het is een gavequote:Op zondag 4 maart 2018 12:15 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, peaceman.
Ik hoorde ineens Calimero afgebroken worden.
quote:Op zondag 4 maart 2018 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
Voor de mensen met Facebook --> ik heb een evenement aangemaakt en verstuurd via Facebook maar ook in de groep geplaatst.
Heel vroeg en 's avonds laat?quote:Op zondag 4 maart 2018 12:26 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En indien gewenst; overnachten bij is mogelijk als je niet graag 's morgens heel vroeg, of 's avonds laat een lange rit wil maken.
Ik ga er vanuit dat we bij opening van de Efteling er wel willen zijn, als je dus van ver moet komen, dan is het dus erg vroeg vertrekken.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heel vroeg en 's avonds laat?
Wat voor wilde plannen zijn dat?
We verstoppen ons in de bosjes als het park sluit en dan gaan we de hele nacht feesten daar. Tot Melting ons er de volgende ochtend uit trapt.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heel vroeg en 's avonds laat?
Wat voor wilde plannen zijn dat?
quote:Op zondag 4 maart 2018 12:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
16 juni? Ik denk dat ik dan wel kan.
Als er iemand met een auto vanuit Noord Holland rijdt en nog een plekje in de auto, in de kofferbak, op het dak of op de trekhaak over heeft, dan hou ik me aanbevolen. Benzinegeld kan geregeld worden.
PS: ik heb zelf een AH-kortingskaart.
Even kijken, kom er op terug!quote:Op zondag 4 maart 2018 12:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
16 juni? Ik denk dat ik dan wel kan.
Als er iemand met een auto vanuit Noord Holland rijdt en nog een plekje in de auto, in de kofferbak, op het dak of op de trekhaak over heeft, dan hou ik me aanbevolen. Benzinegeld kan geregeld worden.
PS: ik heb zelf een AH-kortingskaart.
Huh.. ligt Drenthe in Noord Holland tegenwoordig?quote:Op zondag 4 maart 2018 12:47 schreef ToT het volgende:
Hierzo!
En wij hebben nog geen kortingskaarten overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |