abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 13:15:00 #1
163650 Greys
pi_177574110
'"Outlaw In Em"
in spiegelschrift Chinees voor "Waarom ben je een baby kameel?"'



Lyrics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.

De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.

Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."

Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
(bron: NOS)


Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 03-03-2018 16:55:14 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 maart 2018 @ 13:15:33 #2
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177574120
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:12 schreef DevK het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij uit Engeland, maar dat weet ik niet zeker. :P
Hij klinkt meer als een Duitser in mijn oren.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 13:15:48 #3
163650 Greys
pi_177574125
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:09 schreef Guanabana het volgende:
Wie is Het Hoofd eigenlijk? Waar is hij van? Ik ben niet zo op de hoogte van die ESF-community-dinges :@
ESCunited. Hij is altijd bij elk ESF als pers en de repetities doet ie altijd via een live stream waar we dan naar kijken! :D Dan mag je het podium dus niet zien en kijk je live naar zijn hoofd terwijl hij uitgebreid vertelt wat ie op het podium ziet gebeuren en wat ie vindt. Zo krijg je dus via hem al een eerste indruk van hoe het gaat voordat het geupload wordt. Kijken echt veel mensen naar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177574132
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:15 schreef Greys het volgende:

[..]

ESCunited. Hij is altijd bij elk ESF als pers en de repetities doet ie altijd via een live stream waar we dan naar kijken! :D Dan mag je het podium dus niet zien en kijk je live naar zijn hoofd terwijl hij uitgebreid vertelt wat ie op het podium ziet gebeuren en wat ie vindt. Zo krijg je dus via hem al een eerste indruk van hoe het gaat voordat het geupload wordt. Kijken echt veel mensen naar.
Oke, thanks!
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 13:16:41 #5
163650 Greys
pi_177574141
Oh en sorry DevK als ik voorkroop met openen maar het duurde beetje lang dus wist niet of je door had dat je de laatste post had :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 maart 2018 @ 13:16:55 #6
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177574145
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:12 schreef Greys het volgende:

[..]

ESCunited. Hij is altijd bij elk ESF als pers en de repetities doet ie altijd via een live stream waar we dan naar kijken! :D Dan mag je het podium dus niet zien en kijk je live naar zijn hoofd terwijl hij uitgebreid vertelt wat ie op het podium ziet gebeuren en wat ie vindt. Zo krijg je dus via hem al een eerste indruk van hoe het gaat voordat het geupload wordt. Kijken echt veel mensen naar.
Dit hoofd is idd van ESCunited.
Het eerste hoofd was van escXtra, meen ik me te herinneren. Daar ben ik sindsdien ook altijd blijven kijken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 13:17:26 #7
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177574157
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:15 schreef Greys het volgende:

Kijken echt veel mensen naar.
Zelfs ik heb er wel eens naar gekeken en ik ben toch lang niet zo hardcore als sommigen hier. :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 3 maart 2018 @ 13:18:11 #8
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_177574173
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:16 schreef Greys het volgende:
Oh en sorry DevK als ik voorkroop met openen maar het duurde beetje lang dus wist niet of je door had dat je de laatste post had :@
Geen probleem! Moet je dan een nieuw topic openen als laatste post? :O Dan weet ik dat voor de volgende keer. :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 13:18:31 #9
163650 Greys
pi_177574180
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:16 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oke, thanks!
En het hypet altijd wel lekker als hij het goed vindt. Ook al zegt het natuurlijk verder weinig. Maar Trijntje zat ie bv behoorlijk af te zeiken en Douwe vond ie best leuk maar hij zat tussendoor toen andere dingen te doen dus was niet echt geboeid etc. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177574195
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:18 schreef Greys het volgende:

[..]

En het hypet altijd wel lekker als hij het goed vindt. Ook al zegt het natuurlijk verder weinig. Maar Trijntje zat ie bv behoorlijk af te zeiken en Douwe vond ie best leuk maar hij zat tussendoor toen andere dingen te doen dus was niet echt geboeid etc. :D
Misschien dat ik dit jaar ook meer mee moet kijken met dit soort dingen, maar ik vind het eigenlijk wel makkelijk dat ik hier alles lees :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 13:20:04 #11
163650 Greys
pi_177574219
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:18 schreef DevK het volgende:

[..]

Geen probleem! Moet je dan een nieuw topic openen als laatste post? :O Dan weet ik dat voor de volgende keer. :D
Je moet niets O+
Maar meestal is het een soort ongeschreven beleefdheidsregel om degene die de laatste post had de nieuwe te laten openen. Dus ik zat met m'n hysterische ongeduld te wachten en toen deed ik het zelf maar :D :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177574221
Maar de flesjesgooischreeuw moet WIllem ook in mei doen hoor! Daar kreeg ik ook een dikke van. Op de single is ie lafjes.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 13:20:53 #13
163650 Greys
pi_177574245
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Misschien dat ik dit jaar ook meer mee moet kijken met dit soort dingen, maar ik vind het eigenlijk wel makkelijk dat ik hier alles lees :P
Kan ook hoor! Maar ik neem altijd vrij van het werk tijdens esf weken ( :@ :') ) zodat ik dat soort dingen lekker allemaal ook kan kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 maart 2018 @ 13:22:24 #14
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177574278
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:20 schreef marcodej het volgende:
Maar de flesjesgooischreeuw moet WIllem ook in mei doen hoor! Daar kreeg ik ook een dikke van. Op de single is ie lafjes.
Oh, ik maak me echt totáál geen zorgen om z'n uitvoering op het podium. Zo heerlijk, die gerustheid. O+

Maar t.z.t. zal ik toch wel zitten nagelbijten :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 13:22:35 #15
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177574287
Ik ben toch eigenlijk heel benieuwd hoe dit zou klinken / uitzien met een band er achter.
pi_177574305
Heb voor de fun eens opgezocht wat hier de eerste reacties waren op Outlaw. :P

quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Na twee seconden zeg ik al dat ik me niet kan voorstellen dat hij met zoiets gaat.
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:46 schreef Greys het volgende:
Oh echt een YEEHAAAA lied zoals verwacht :D

Tis verdorie weer geen slecht lied hoor.
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is in ieder geval niet middle-of-the-road, zoals Back Together. Vind het echt oprecht een heel stuk beter, en gaat meer opvallen.
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
Aardig liedje, maar erg gedateerd natuurlijk. Dit is ‘m niet, al vind ik het wel leuk om naar te luisteren.
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:46 schreef Fred_B het volgende:
Dit is kansloos voor de finale.
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Dit scoort niet.

Maar klinkt wel prima!
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:47 schreef Greys het volgende:
Het wordt niet het esf lied denk ik maar dat album wordt gewoon tof :D Verdorie zeg, hij kan best schrijven dus zelf.
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:46 schreef ato het volgende:
Aardig nummer, maar dit is het niet.
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:47 schreef rubbereend het volgende:
Er zit wel een hele erge kuntrieknauw in, verder wel een heerlijk nummer wat wel gaat opvallen en on-songfestival is. En dat scoort de laatste jaren wel prima. Verder prima nummer
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:47 schreef Dave het volgende:
Dit is ‘m niet. Hoop ik. Verschrikkelijk.
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:47 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijk scheurnummer _O_
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:47 schreef Em31 het volgende:
Ook zeker niet slecht
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh! My! God! _O_
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:58 schreef Greys het volgende:
Twitter is laaiend enthousiast. Hij gaat sowieso albums verkopen _O-
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:04 schreef blackswangreen het volgende:
Goed nummer hoor. Lekkere ouderwetse countrystamper. Maar het wordt hem niet, want veel langer dan 3 minuten.
quote:
7s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:06 schreef grazz het volgende:
Euhhhh, nee. Persoonlijk niet het lied waar ik vaak naar zou luisteren, dan prefereer ik toch wel Back Together. Maar, ik zou het niet erg vinden als dit het nummer zou zijn. Nederland laat dan eindelijk een ruigere kant zien. Ik vind het ook te gek om te zien hoe Waylon in dit nummer zit. Hier kun je wel een lekker showtje mee neerzetten, maar winnen zie ik Waylon hiermee ook niet doen hoor. Het zou in ieder geval wel meer opvallen dan Back Together. Ik blijf voorlopig nog even hopen op een nog beter lied, een lied met voor mij een pakkender melodie en het liefst ook één met wat pit.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 13:23:37 #17
163650 Greys
pi_177574314
Deze gebarentolk met ons nummer moet nog even in de herhaling _O_

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 maart 2018 @ 13:23:46 #18
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177574318
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ik neem altijd vrij van het werk tijdens esf weken ( :@ :') )
Echt waar? Wow! :D
Tof hoor, en ik snap het ook wel, als je zo'n grote fan bent. :)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_177574340
Het nummer heeft een hoog 13 in een dozijn glad Nashville countryrock gehalte.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 13:26:12 #20
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177574361
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:23 schreef Guanabana het volgende:
Heb voor de fun eens opgezocht wat hier de eerste reacties waren op Outlaw. :P

Ik heb volgens mij die avond niet gepost, maar eerlijk gezegd was mijn eerste reactie: "Ja, tof nummer, maar dit wordt hem natuurlijk niet voor het ESF. Te ruig".
Ben blij dat ik er naast zat.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 13:26:24 #21
163650 Greys
pi_177574367
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:23 schreef Guanabana het volgende:
Heb voor de fun eens opgezocht wat hier de eerste reacties waren op Outlaw. :P

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

:D _O_ Leuk!

Toen vond ik het dus zelf helemaal YEEHAA maar dacht echt dat dit hem niet ging worden, mede door het veel te lang duren toen.

God wat zijn we misleid daarmee _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 13:28:32 #22
163650 Greys
pi_177574410
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Het nummer heeft een hoog 13 in een dozijn glad Nashville countryrock gehalte.
Op het Eurovisie is countryrock nog nul keer gedaan in de geschiedenis dus daar is het iig wat minder dertien in dozijn. ;)

En met een van z'n ballads had ie straks tussen zestien andere mannen met ballads gezeten. Dus voor het esf is dit een stuk meer apart/opvallend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177574506
Ja veel mensen die het wel oke vonden maar dachten dat het hem niet ging worden.

En Twitter was enthousiaster dan de meesten hier! :P
Koel en donker bewaren
pi_177574532
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Op het Eurovisie is countryrock nog nul keer gedaan in de geschiedenis dus daar is het iig wat minder dertien in dozijn. ;)

En met een van z'n ballads had ie straks tussen zestien andere mannen met ballads gezeten. Dus voor het esf is dit een stuk meer apart/opvallend.
Misschien dat het ESF publiek een beperkte smaak heeft en dat het voor hen nieuw is maar persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat dit echt gaat scoren, al kan een goed spectaculair optreden natuurlijk helpen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 13:35:42 #25
163650 Greys
pi_177574573
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:33 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Misschien dat het ESF publiek een beperkte smaak heeft en dat het voor hen nieuw is maar persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat dit echt gaat scoren, al kan een goed spectaculair optreden natuurlijk helpen.
Het zal voor hen niet nieuw als genre zijn idd hoor! Maar tis wel leuk dat er dit jaar waarschijnlijk zowel metal als opera als countryrock tussen alle pop/ballads zit. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177574611
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:26 schreef Greys het volgende:

[..]

:D _O_ Leuk!

Toen vond ik het dus zelf helemaal YEEHAA maar dacht echt dat dit hem niet ging worden, mede door het veel te lang duren toen.

God wat zijn we misleid daarmee _O-
En dat we door de titel overtuigd waren dat het TWCW zou worden. _O-
pi_177574622
Pfff op het escunited.com forum bij het lied van the netherlands zitten wel echt een aantal negatievelingen....

Gelukkig is er een reactie van reinventor (uit Nederland)


"......Re: THE NETHERLANDS 2018 - Waylon - Outlaw In 'Em
I don't get what's wrong with the Netherlands choosing a country song again. I mean, you're not going to complain about another country sending yet another ballad, or another pop dancy song? Every country is free to send whatever they want, and if the chosen artist likes country, go ahead.

I also don't understand the complaints about the "fake accent". I've had several American friends (from the south) listen to this song, and they had no complaints about his accent being fake. It might all not be your cup of tea, but just go ahead and say that instead of coming up with all sorts of excuses why it's not your cup of tea. Because nobody on here is an expert on country music, or country rock. So pretending you are, no matter how long the post is you write. Still won't make you an expert.

And if the Netherlands wants to send country songs to ESC until infinity, they have every right to do so. Just like Sweden has every right to send the same style of song every. single. year .........."
  zaterdag 3 maart 2018 @ 13:38:50 #28
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177574649
Is het songfestivalnummer die die gaat doen al bekend?
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
pi_177574654
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:23 schreef Guanabana het volgende:
Heb voor de fun eens opgezocht wat hier de eerste reacties waren op Outlaw. :P

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

En ik ben weer bijna ovrtuigd van een mogelijke winst _O- Elk jaar weer zie ik in elke inzending, zelfs in de Trein, een kans, maar dit jaar....Als een inzending met zoveel positieve reacties wordt ontvangen en dan kijk ik vooral naar de buitenlandse reacties, dan is dat echt een heel goed voorteken.
~The present is all there is~
pi_177574657
Hoe kwam je er nou gisteren achter Greys, dat Outlaw het was geworden? Ben je geappt? En wat was je reactie? :D Je had jezelf moeten filmen ;) ESF Greys-reaction video's, ik zie een hit ;)
Koel en donker bewaren
pi_177574685
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:39 schreef Guanabana het volgende:
Hoe kwam je er nou gisteren achter Greys, dat Outlaw het was geworden? Ben je geappt? En wat was je reactie? :D Je had jezelf moeten filmen ;) ESF Greys-reaction video's, ik zie een hit ;)
Ja! Reaction video graag. En er moet een Greys.gifje komen 8-)
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 13:41:27 #32
163650 Greys
pi_177574699
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:39 schreef Guanabana het volgende:
Hoe kwam je er nou gisteren achter Greys, dat Outlaw het was geworden? Ben je geappt? En wat was je reactie? :D Je had jezelf moeten filmen ;) ESF Greys-reaction video's, ik zie een hit ;)
Cee appte me O+
Ze zou me alleen appen als het goed nieuws was hahahaha.

En ik sprong op en gilde JAAAAAAA (net zo hard als toen Salvador won) en m'n honden schrokken erg. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177574719
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Cee appte me O+
Ze zou me alleen appen als het goed nieuws was hahahaha.

En ik sprong op en gilde JAAAAAAA (net zo hard als toen Salvador won) en m'n honden schrokken erg. :@
:D

Ik deed al hysterisch als een idioot toen ik erachter kwam dat het al op Spotify stond.

En toen ik hier allemaal 'JAAAAAAAAA's' las deed ik snel de tv aan, en was het springen als een hysterica. :') :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 13:43:58 #34
163650 Greys
pi_177574747
Kennen jullie dat, dat je bij andere mensen bent (ik, nu) en stiekem denkt 'jullie zijn tof maar ik wil in m'n eentje in pyjama op de bank alles volgen en lezen over onze inzending en sorry dat ik de hele tijd op m'n telefoon zit'.

:') :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177574755
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:39 schreef grazz het volgende:

[..]

En ik ben weer bijna ovrtuigd van een mogelijke winst _O- Elk jaar weer zie ik in elke inzending, zelfs in de Trein, een kans, maar dit jaar....Als een inzending met zoveel positieve reacties wordt ontvangen en dan kijk ik vooral naar de buitenlandse reacties, dan is dat echt een heel goed voorteken.
Ik was vroeger altijd overtuigd van de winst (met Linda Wagemakers, maar vooruit, toen was ik 11) en met Glennis Grace dacht ik het somehow ook :')
Ach ja, jeugdige naiviteit.

Nu gaan we met betere acts maar ben ik juist veel meer realistisch. Ik denk niet dat Waylon gaat winnen, maar top 5 moet er toch wel inzitten....
Koel en donker bewaren
pi_177574765
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:43 schreef Greys het volgende:
Kennen jullie dat, dat je bij andere mensen bent (ik, nu) en stiekem denkt 'jullie zijn tof maar ik wil in m'n eentje in pyjama op de bank alles volgen en lezen over onze inzending en sorry dat ik de hele tijd op m'n telefoon zit'.

:') :@
Altijd, alleen maar. Niet alleen met ESF.
Koel en donker bewaren
pi_177574796
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:44 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik was vroeger altijd overtuigd van de winst (met Linda Wagemakers, maar vooruit, toen was ik 11) en met Glennis Grace dacht ik het somehow ook :')
Ach ja, jeugdige naiviteit.

Nu gaan we met betere acts maar ben ik juist veel meer realistisch. Ik denk niet dat Waylon gaat winnen, maar top 5 moet er toch wel inzitten....
Als je bij elk land in de top 5 eindigt ga je winnen. Overal wat punten halen zeg maar.
pi_177574805
oh my....
ik dacht, vorige week, ik wacht wel even tot het nummer bekend is, zitten jullie inmiddels al in topic#27..........

haha heerlijk dit enthousiasme,
ik weet nog vorig jaar toen O'gene het nummer bekend maakte ;)

nog een paar maandjes volhouden nu
maar ik denk dat Waylon wel gekeken heeft hoe Douwe Bob de aandacht wist vast te houden...
Dat was ook zo een leuk forum jaar.
pi_177574806
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als je bij elk land in de top 5 eindigt ga je winnen. Overal wat punten halen zeg maar.
Op een of andere manier vrees ik dit jaar meer voor de vakjury dan voor het publiek thuis. Eigenlijk nergens op gebaseerd... Maar geen idee hoe dit bij de vakjury's gaat scoren.
Koel en donker bewaren
pi_177574819
Oeh, zal ik een Waylon UI nemen oid? Even kijken.

Sorry als ik teveel post, ik hou zometeen wel even een tijd verplicht mijn mond :D
Koel en donker bewaren
pi_177574820
De reactie van Het Hoofd maakt me echt zó gelukkig! :D *O*

Hoe hij helemaal uit excitement met zijn armen zit te wapperen en dat flesje weggooit. :D

En de hele tijd dat schreeuwen van 'YES YES OMG SHUT UP!!!'

Sowieso vind ik hem elk jaar weer tof. Voor degenen die het zich nog afvroegen: is trouwens een Amerikaan met Duitse roots.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 3 maart 2018 @ 13:49:17 #42
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_177574825
wat een hysterie hier voor een countrynummer _O-
Er gaan er weer veel ontgoocheld zijn in mei :D
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_177574830
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:43 schreef Greys het volgende:
Kennen jullie dat, dat je bij andere mensen bent (ik, nu) en stiekem denkt 'jullie zijn tof maar ik wil in m'n eentje in pyjama op de bank alles volgen en lezen over onze inzending en sorry dat ik de hele tijd op m'n telefoon zit'.

:') :@
Nee totaal niet :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_177574835
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:49 schreef misteriks het volgende:
wat een hysterie hier voor een countrynummer _O-
Er gaan er weer veel ontgoocheld zijn in mei :D
At least we're having fun now *O* w/
Koel en donker bewaren
pi_177574838
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:48 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Op een of andere manier vrees ik dit jaar meer voor de vakjury dan voor het publiek thuis. Eigenlijk nergens op gebaseerd... Maar geen idee hoe dit bij de vakjury's gaat scoren.
Daar hoef je je juist geen zorgen om te maken
pi_177574845
Ik zit nu met mijn katerkop alles terug te lezen, maar er is bijna geen beginnen aan joh :P En dan ben ik al tot half 4 opgebleven. _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 13:50:12 #47
163650 Greys
pi_177574847
http://www.eurostory.nl/waylon-outlaw-em-nader-bekeken/

Echt een leuk informatief stuk over het lied en de achtergrond.
Site is mede van iemand die ik aardig vind, dus lees maar even ajb :P Inclusief fijne sneer naar Raadgever.

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 03-03-2018 13:56:19 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177574850
Jaa ik sla ook altijd door🤣 Ik wil
alles lezen en met de repetities plan
ik mijn afspraken zo in zodat ik het kan volgen.
pi_177574859
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu met mijn katerkop alles terug te lezen, maar er is bijna geen beginnen aan joh :P En dan ben ik al tot half 4 opgebleven. _O-
Haha ik heb nog aan jou gedacht met je hele fles wijn :P :D
Koel en donker bewaren
pi_177574869
Waarom staat Italië hoog :') Die kerel zingt vals
pi_177574896
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:50 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha ik heb nog aan jou gedacht met je hele fles wijn :P :D
Ik leef nog!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 13:54:03 #52
163650 Greys
pi_177574908
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom staat Italië hoog :') Die kerel zingt vals
En het lied staat ook al sinds feb 2017 op YouTube door een ander gezongen maar omdat het van dezelfde schrijver is mag het kennelijk. :D

Eerlijk is eerlijk, ik vind het refrein wel echt erg lekker van Italië. Ben benieuwd hoe dat live gaat zijn daar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177574911
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu met mijn katerkop alles terug te lezen, maar er is bijna geen beginnen aan joh :P En dan ben ik al tot half 4 opgebleven. _O-
:D

heerlijke verslaving. Zet er direct wat koekjes, pindarotjes :9~ , drop etc naast je neer. Dat deed ik dus gisteravond. Je hebt geen idee wat je allemaal in je mond stopt op een gegeven moment.
~The present is all there is~
  zaterdag 3 maart 2018 @ 13:54:09 #54
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177574913
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:43 schreef Greys het volgende:
Kennen jullie dat, dat je bij andere mensen bent (ik, nu) en stiekem denkt 'jullie zijn tof maar ik wil in m'n eentje in pyjama op de bank alles volgen en lezen over onze inzending en sorry dat ik de hele tijd op m'n telefoon zit'.

:') :@
Precies wat ik nu aan het doen ben. :@

(maar ik heb ook al wel gedweild vanochtend :P)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_177574924
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:54 schreef Greys het volgende:

[..]

En het lied staat ook al sinds feb 2017 op YouTube door een ander gezongen maar omdat het van dezelfde schrijver is mag het kennelijk. :D

Eerlijk is eerlijk, ik vind het refrein wel echt erg lekker van Italië. Ben benieuwd hoe dat live gaat zijn daar.
Gaat live niet klinken want die vent kan niet zingen :')
pi_177574936
Nog meer #confessions mensen? *O*
~The present is all there is~
pi_177574943
Ik hoop zo dat het van "alles of niks" alles blijkt te zijn.
Kan me geen winst of hele hoge notering voorstellen.
Als ik dan filmpjes zie met allerlei landen zakt de moed me wel een tikkie in de schoenen. En dan heb ik nog niet eens een kwart gezien.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177574964
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:55 schreef grazz het volgende:
Nog meer #confessions mensen? *O*
Ja ik moet vanavond weg, maar wil hier blijven. :')

Maar goed, dat heb ik eigenlijk altijd, ben een huismus (of zolderkamerautist, zo je wil).
Koel en donker bewaren
pi_177574976
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop zo dat het van "alles of niks" alles blijkt te zijn.
Kan me geen winst of hele hoge notering voorstellen.
Als ik dan filmpjes zie met allerlei landen zakt de moed me wel een tikkie in de schoenen. En dan heb ik nog niet eens een kwart gezien.
Moed in de schoenen? Waylon steekt met kop en schouders boven al die anderen uit. Heb nog niks gehoord waarvan ik dacht dit word hem
pi_177575013
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Moed in de schoenen? Waylon steekt met kop en schouders boven al die anderen uit. Heb nog niks gehoord waarvan ik dacht dit word hem
Qua genre is dit niet het meest makkelijk te verkopen. En er zitten ook wel mooie dingen bij.
Nu maar hopen dat "origineel" of "hier zijn er geen zes van" verkoopt.

Maakt voor mij niet uit verder hoor. Vind het een toffe inzending.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177575018
Vraag me ook eerder af wat Rusland daar nog in de top 10 doet. Dat gaat natuurlijk helemaal nergens over en als het ook maar iets lijkt op het nummer van vorig jaar al helemaal niet. :')
pi_177575030
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Qua genre is dit niet het meest makkelijk te verkopen. En er zitten ook wel mooie dingen bij.
Nu maar hopen dat "origineel" of "hier zijn er geen zes van" verkoopt.

Maakt voor mij niet uit verder hoor. Vind het een toffe inzending.
Countrymuziek is een vd grootste genres ter wereld
pi_177575041
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:56 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja ik moet vanavond weg, maar wil hier blijven. :')

Maar goed, dat heb ik eigenlijk altijd, ben een huismus (of zolderkamerautist, zo je wil).
Haha, heel herkenbaar. Fijn dat je het deelt in ieder geval! Ik baal altijd van verjaardagen rond deze tijd van het jaar. Nu ben ik al niet zo'n fan van verjaardagen, maar kom niet aan mijn weekenden in de maanden jan/feb/maart :@ Ik plan ook zo weinig mogelijk in. Verlof voor mei is al goed gekeurd :B

Mak het vanavond maar niet te laat ;)
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:00:58 #64
163650 Greys
pi_177575049
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:49 schreef misteriks het volgende:
wat een hysterie hier voor een countrynummer _O-
Er gaan er weer veel ontgoocheld zijn in mei :D
Ach laat ons lekker hyperen, we doen er niemand kwaad mee moet je maar denken. :D

En die teleurstelling zien we dán wel weer joh! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177575067
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach laat ons lekker hyperen, we doen er niemand kwaad mee moet je maar denken. :D

En die teleurstelling zien we dán wel weer joh! *O*
Amsterdam 2019 noteer maar alvast
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:01:45 #66
163650 Greys
pi_177575069
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Qua genre is dit niet het meest makkelijk te verkopen. En er zitten ook wel mooie dingen bij.
Nu maar hopen dat "origineel" of "hier zijn er geen zes van" verkoopt.

Maakt voor mij niet uit verder hoor. Vind het een toffe inzending.
Dat van het genre dachten we bij CATS ook. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177575072
Sowieso staan er 6 landen boven ons waarvan het lied nog niet bekend is. :+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:03:17 #68
163650 Greys
pi_177575099
HO STOP ZE ZENDEN DAT WAAR CEE VANMIDDAG BIJ IS, WAYLON MINICONCERT, LIVE UIT VIA STREAM VANMIDDAG *O* *O*

En daar doet ie Outlaw live met band, staat er inmiddels.

https://m.facebook.com/st(...)7&id=217470738287691
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177575101
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat van het genre dachten we bij CATS ook. *O*
Oh dat heb ik dus niet. Zoiets moois verkoopt altijd en makkelijk.

Wat Waylon doet zien mensen als schreeuwen. Kijk maar naar media en "professionals", het is liefde of haat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177575113
De reactie van Het Hoofd _O_
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_177575123
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Countrymuziek is een vd grootste genres ter wereld
Daar schaar ik die niet geheel onder. Eerder liedje 5. Dit is rauwer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177575128
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Qua genre is dit niet het meest makkelijk te verkopen. En er zitten ook wel mooie dingen bij.
Nu maar hopen dat "origineel" of "hier zijn er geen zes van" verkoopt.

Maakt voor mij niet uit verder hoor. Vind het een toffe inzending.
Dit idd..... Ook eerder hier door anderen gememoreerd... Liever laatste met een nummer waar je compleet achter staat dan middenmoot in "wat was het ook alweer"

Overigens gaat Waylon dit zo spetterend brengen dat iedereen in de onbewaakte ogenblikken het refrein aan het neurien is en dan bedenken dat dit iets is om voor te stemmen :Y
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:05:22 #73
163650 Greys
pi_177575150
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat heb ik dus niet. Zoiets moois verkoopt altijd en makkelijk.

Wat Waylon doet zien mensen als schreeuwen. Kijk maar naar media en "professionals", het is liefde of haat.
Love it or hate it is wat je nodig hebt :Y Echt. Anders stemmen ze niet op je als je 'wel mooi' bent met je inzending.

En bij CATS waren er ook echt heel veel reacties met 'country op het eurovisie? Doe normaal.. Dat wordt niks'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177575157
Check mijn nieuwe UI *O*

Wel beetje klein zo, maarja.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:06:01 #75
163650 Greys
pi_177575159
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
De reactie van Het Hoofd _O_
Die is echt AWESOME

zal ik hem in de OP gooien :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:07:36 #76
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177575203
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach laat ons lekker hyperen, we doen er niemand kwaad mee moet je maar denken. :D

En die teleurstelling zien we dán wel weer joh! *O*
Persoonlijk vind ik de voorpret die ik nu voel veel fijner dan dat ik onze inzending niks vind, maar dat ze het uiteindelijk beter doen dan ik verwacht had.
Ik bedoel, bijv. O'Gene vorig jaar was helemaal niet mijn cup of tea en ik kon er ook echt niet enthousiast voor zijn vooraf. Uiteindelijk heeft de uitslag me positief verrast, maar daar heb ik dan toch lang niet zoveel lol van als de voorpret als ik de inzending echt zie zitten. :)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_177575205
Ik kan ook niet wachten tot Wiwi met hun reactievideo komt. Die Chris was op social media al laaiend enthousiast. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177575233
Heb meteen mijn ondertitel en sig en alles maar Waylon-proof gemaakt :+
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:09:36 #79
163650 Greys
pi_177575238
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan ook niet wachten tot Wiwi met hun reactievideo komt. Die Chris was op social media al laaiend enthousiast. :D
Welke Chris is dat, linkje naar een tweet? William moet Waylon als persoon volgens mij niet zo heel erg (nou ja hij houdt erg van Ilse, dus dat bedoel ik), dus ben benieuwd straks :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177575239
Ik hoop niet dat ze in t buitenland denken 'bleh komt Nederland weer aan met n country achtig nummer'
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:09:41 #81
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_177575242
Heb 'm gehoord inmiddels. In één woord: fantastisch!! Echt een hele goede song! Zo'n goeie song hebben we nog nooit gehad op het ESF! Je weet het natuurlijk met dat publiek echter nooit. Maar ik verwacht toch wel dat deze op z'n minst hoog gaat eindigen hoor. De song valt ook zeker op lijkt me.
Ik vind 'm zeer Waylon-waardig. Het is ook nog eens zijn persoonlijke beste song die ik van 'm gehoord heb. Laat ook helemaal horen wat ie in huis heeft en komt daarin vol tot z'n recht. Hij had geen betere keuze kunnen maken m..i
Top.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:10:03 #82
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177575249
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Amsterdam 2019 noteer maar alvast
Ik betrapte me er op dat ik vanochtend zat te denken aan wie het moest gaan presenteren als het hier gehouden wordt. :@ Ik heb mezelf een tik op de vingers gegeven.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:10:04 #83
163650 Greys
pi_177575250
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:09 schreef Guanabana het volgende:
Heb meteen mijn ondertitel en sig en alles maar Waylon-proof gemaakt :+
Ik zie mobiel geen UI en ondertitel dus ik kijk als ik thuis ben!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177575261
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie mobiel geen UI en ondertitel dus ik kijk als ik thuis ben!
O+
Koel en donker bewaren
pi_177575316
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Welke Chris is dat, linkje naar een tweet? William moet Waylon als persoon volgens mij niet zo heel erg (nou ja hij houdt erg van Ilse, dus dat bedoel ik), dus ben benieuwd straks :D
Deze knakker: https://twitter.com/katsjonouchi
Vindt het gegarandeerd top 10.

Afgelopen maandag vlak na de bekendmaking van het nummer had hij nog een heel enthousiaste tweet, maar die kan ik niet meer vinden vreemd genoeg.

En die William is nogal een draaikont. Die heeft Waylon ook vaak genoeg geprezen, dus het is altijd weer afwachten.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177575324
Hoi!
Ik ben nieuw hier en wil al zo lang (na jaren meelezen, huilen en lachen om jullie) ook heeel graag meehyperen..! Ben verslaafd aan dit forum en het werkt therapeutisch voor mij 😅. Mijn man en kinderen vinden me raar. Ik wil het liefste de hele dag over het esf praten!
Er komt een droom uit nu Waylon meedoet (Luf him!) en ben nu helemaal enthousiast met dit GEWELDIGE lied!
Weet nog niet hoe alles werkt, vergeef me als ik iets fout doe...SPANNEND..! 😬
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:13:19 #87
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177575339
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:39 schreef Guanabana het volgende:
Hoe kwam je er nou gisteren achter Greys, dat Outlaw het was geworden? Ben je geappt? En wat was je reactie? :D Je had jezelf moeten filmen ;) ESF Greys-reaction video's, ik zie een hit ;)
:D

Ik heb ooit eens een Greys-reatie live mogen aanschouwen. :7
Was in 2013, de semi met Anouk, toen uit de laatste enveloppe voor het eerst sinds vele jaren weer een Netherlands finalekaartje kwam. Ik ga dat nooit meer vergeten. O+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_177575341
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:12 schreef GeorgeM het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier en wil al zo lang (na jaren meelezen, huilen en lachen om jullie) ook heeel graag meehyperen..! Ben verslaafd aan dit forum en het werkt therapeutisch voor mij 😅. Mijn man en kinderen vinden me raar. Ik wil het liefste de hele dag over het esf praten!
Er komt een droom uit nu Waylon meedoet (Luf him!) en ben nu helemaal enthousiast met dit GEWELDIGE lied!
Weet nog niet hoe alles werkt, vergeef me als ik iets fout doe...SPANNEND..! 😬
Welkom *O*
Koel en donker bewaren
pi_177575351
We genereren wel veel nieuwe aanwas met ons gehyper :D
Koel en donker bewaren
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:13:46 #90
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177575353
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:12 schreef GeorgeM het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier en wil al zo lang (na jaren meelezen, huilen en lachen om jullie) ook heeel graag meehyperen..! Ben verslaafd aan dit forum en het werkt therapeutisch voor mij 😅. Mijn man en kinderen vinden me raar. Ik wil het liefste de hele dag over het esf praten!
Er komt een droom uit nu Waylon meedoet (Luf him!) en ben nu helemaal enthousiast met dit GEWELDIGE lied!
Weet nog niet hoe alles werkt, vergeef me als ik iets fout doe...SPANNEND..! 😬
Hey, welkom! :)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_177575374
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:12 schreef GeorgeM het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier en wil al zo lang (na jaren meelezen, huilen en lachen om jullie) ook heeel graag meehyperen..! Ben verslaafd aan dit forum en het werkt therapeutisch voor mij 😅. Mijn man en kinderen vinden me raar. Ik wil het liefste de hele dag over het esf praten!
Er komt een droom uit nu Waylon meedoet (Luf him!) en ben nu helemaal enthousiast met dit GEWELDIGE lied!
Weet nog niet hoe alles werkt, vergeef me als ik iets fout doe...SPANNEND..! 😬
Welkom! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177575390
Misschien voor alle nieuwkomers:

als je naar 'profiel' en dan 'usericon manager' gaat kun je daar een avatar instellen. Vind ik altijd wel leuk voor de herkenbaarheid :)
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:15:00 #93
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177575392
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:55 schreef grazz het volgende:
Nog meer #confessions mensen? *O*
Ik moest vannochtend gewoon werken. -O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177575398
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik moest vannochtend gewoon werken. -O-
Tenminste nog iemand die brood op de plank brengt, itt ons slackers :D

Ik heb momenteel geen werk, dus ik vermoed dat ik hier veel, heel veel ga zitten :@
Koel en donker bewaren
pi_177575401
Het ESF zorgt hier wel voor nieuwe aanwas *O*
Wel blijven posten dan allemaal he?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:16:11 #96
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177575438
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:14 schreef Guanabana het volgende:
Misschien voor alle nieuwkomers:

als je naar 'profiel' en dan 'usericon manager' gaat kun je daar aan avatar instellen. Vind ik altijd wel leuk voor de herkenbaarheid :)
Strak plan, te veel grijze vlakjes nu. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177575440
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:10 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik betrapte me er op dat ik vanochtend zat te denken aan wie het moest gaan presenteren als het hier gehouden wordt. :@ Ik heb mezelf een tik op de vingers gegeven.
Chantal Janzen uiteraard. Spreekt ook vijf talen ofzo
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:16:51 #98
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177575456
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Chantal Janzen uiteraard. Spreekt ook vijf talen ofzo
Met Art Rooijakkers namens de avrotros. Problem fixed.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177575482
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:16 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Met Art Rooijakkers namens de avrotros. Problem fixed.
Nee Yolanthe erbij. Man hoeft niet zozeer of je zet Armin van Buuren ernaast ofzo
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:18:40 #100
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177575517
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:12 schreef GeorgeM het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier en wil al zo lang (na jaren meelezen, huilen en lachen om jullie) ook heeel graag meehyperen..! Ben verslaafd aan dit forum en het werkt therapeutisch voor mij 😅. Mijn man en kinderen vinden me raar. Ik wil het liefste de hele dag over het esf praten!
Er komt een droom uit nu Waylon meedoet (Luf him!) en ben nu helemaal enthousiast met dit GEWELDIGE lied!
Weet nog niet hoe alles werkt, vergeef me als ik iets fout doe...SPANNEND..! 😬
Welkom!

En geloof me, wij zijn hier allemaal ook een beetje raar. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_177575518
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:03 schreef Greys het volgende:
HO STOP ZE ZENDEN DAT WAAR CEE VANMIDDAG BIJ IS, WAYLON MINICONCERT, LIVE UIT VIA STREAM VANMIDDAG *O* *O*

En daar doet ie Outlaw live met band, staat er inmiddels.

https://m.facebook.com/st(...)7&id=217470738287691
Zoveeeeeel zin om zijn gitarist en de rest van de band te zien losgaan op Outlaw. :D Die gasten zijn zo goed en hebben zoveel plezier!
En 8 nummers in totaal, OMG O+
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:18:48 #102
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177575519
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee Yolanthe erbij. Man hoeft niet zozeer of je zet Armin van Buuren ernaast ofzo
Yolanthe kan niet presenteren. Of wordt dit weer een boem, sow, koekoek Poepzor momentje?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:19:02 #103
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177575525
Maar goed is ook allemaal voorbarig.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177575532
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:18 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Yolanthe kan niet presenteren. Of wordt dit weer een boem, sow, koekoek Poepzor momentje?
Kan ze prima koekoek topsjow
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:19:58 #105
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177575545
MAAR WE GAAN HET ESF ROCKEN! B:)B :B
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:20:07 #106
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177575551
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:18 schreef Roger_Epiales het volgende:

En geloof me, wij zijn hier allemaal ook een beetje raar. :P
Ja, je zou zelfs kunnen zeggen dat we allemaal een beetje een outlaw in ons hebben. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:20:28 #107
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177575560
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:19 schreef ijs_beer het volgende:
MAAR WE GAAN HET ESF ROCKEN! B:)B :B
Maar mensen, besef even hoe zenuwslopend dit gaat worden. Ik weet niet of mijn hart het aankan als we het goed doen tijdens de puntentelling.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:21:07 #108
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177575579
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:18 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Yolanthe kan niet presenteren. Of wordt dit weer een boem, sow, koekoek Poepzor momentje?
Niet? Nationaal songfestival 2010 was toch in alle opzichten een perfect TV-moment? :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:21:20 #109
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177575585
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Chantal Janzen uiteraard. Spreekt ook vijf talen ofzo
Ja, een beetje goed talen spreken is wel belangrijk. Maar ja, om nou Frans Timmermans te vragen... :{
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_177575593
Leuk allemaal nieuwe mensen hier, welkom *O* w/
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:21:45 #111
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177575595
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:20 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja, je zou zelfs kunnen zeggen dat we allemaal een beetje een outlaw in ons hebben. B-)
I see what you did there.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:21:48 #112
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177575597
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:21 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja, een beetje goed talen spreken is wel belangrijk. Maar ja, om nou Frans Timmermans te vragen... :{
Ivo Niehe.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177575609
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:16 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Met Art Rooijakkers namens de avrotros. Problem fixed.
Jan Smit vindt dit niet leuk.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:22:34 #114
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177575620
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:21 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ivo Niehe.
:D
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:22:36 #115
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177575622
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:22 schreef Em31 het volgende:

[..]

Jan Smit vindt dit niet leuk.
Wij vinden Jan Smit niet leuk, dus dat komt goed uit.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:22:48 #116
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177575627
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:21 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ivo Niehe.
Dan wordt het iig een belachelijk groot succes.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_177575629
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:12 schreef GeorgeM het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier en wil al zo lang (na jaren meelezen, huilen en lachen om jullie) ook heeel graag meehyperen..! Ben verslaafd aan dit forum en het werkt therapeutisch voor mij 😅. Mijn man en kinderen vinden me raar. Ik wil het liefste de hele dag over het esf praten!
Er komt een droom uit nu Waylon meedoet (Luf him!) en ben nu helemaal enthousiast met dit GEWELDIGE lied!
Weet nog niet hoe alles werkt, vergeef me als ik iets fout doe...SPANNEND..! 😬
Haha, leuke eerste post! Maak (durf) maar fouten, vinden we helemaal niet erg, dat vinden we alleen maar bijzonder ;)

De rest natuurlijk ook een warm welkom w/
~The present is all there is~
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:23:01 #118
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177575634
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:21 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ivo Niehe.
Ach natuurlijk, het TROS-boegbeeld. Hoe heb ik hem over het hoofd kunnen zien? :o 8)7 :')
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:23:46 #119
163650 Greys
pi_177575656
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:18 schreef Zen90 het volgende:

[..]

Zoveeeeeel zin om zijn gitarist en de rest van de band te zien losgaan op Outlaw. :D Die gasten zijn zo goed en hebben zoveel plezier!
En 8 nummers in totaal, OMG O+
Ja die gitarist (Stefan/Steef geloof ik heet ie?) is tof én Waylon z'n allerbeste vriend al heel lang dus die chemie is gaaf :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177575670
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik moest vannochtend gewoon werken. -O-
Waar was die outlaw in je -O-
~The present is all there is~
pi_177575674
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_177575689
Ik vind het ook gewoon hilarisch dat Jan Smit gewoon helemaal niet in beeld is, niets loslaat over ESF, gewoon helemaal verdwenen lijkt te zijn _O- Je merkt echt aan alles dat hij totaal niet achter de keuze staat en er niets mee te maken wil hebben.
Nog iets wat Waylon goed heeft gedaan!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 maart 2018 @ 14:25:53 #123
862 Arcee
Look closer
pi_177575752
Ik vind de studioversie die nu rondgaat wel wat slap, en wat raar geknipt. Ik hoop dat de definitieve versie wat meer power heeft, Waylon zingt live met veel meer overtuiging. En die solo in het midden mag niet worden gehalveerd, zoals nu het geval is.

En ja, het lijkt op de Soggy Bottom Boys. Net als 90% van alle bluegrass-nummers.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:27:11 #125
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177575764
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:24 schreef marcodej het volgende:

Het zou hierop lijken, volgens de twitters.
Tja, weet je, ik ben best wel thuis in dit genre en het heeft allemaal een beetje dezelfde sound enzo. Dan kun je alles er wel mee gaan vergelijken.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:27:56 #126
163650 Greys
pi_177575787
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:24 schreef marcodej het volgende:

Het zou hierop lijken, volgens de twitters.
Alleen qua countrysound dan. Qua melodielijn en stem en eigenlijk niks lijkt het er maar een beetje op. Het zal vast ook 'lijken' op elke Billy Ray Cyrus song ever made. :D

Elk operalied lijkt dan ook op elk ander operalied etc.

Ik zag iemand op Twitter zeggen (een Nederlandse) dat Nederland en Hongarije dit jaar identiek klinken. Ja, tuurlijk _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:28:22 #127
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177575797
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:27 schreef Greys het volgende:

Ik zag iemand op Twitter zeggen (een Nederlandse) dat Nederland en Hongarije dit jaar identiek klinken. Ja, tuurlijk _O-
Pff sorry, maar sommige mensen snappen echt niks van muziek (niet arrogant bedoeld :D)
Koel en donker bewaren
pi_177575804
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:25 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het ook gewoon hilarisch dat Jan Smit gewoon helemaal niet in beeld is, niets loslaat over ESF, gewoon helemaal verdwenen lijkt te zijn _O- Je merkt echt aan alles dat hij totaal niet achter de keuze staat en er niets mee te maken wil hebben.
Nog iets wat Waylon goed heeft gedaan!
Hij ziet zelf waarschijnlijk ook in dat hij beter meteen na de Toppers had kunnen gaan, want hij gaat ontzettend voor lul staan als hij de artiesten die tegenwoordig voor ons gaan op moet volgen. :')
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:29:16 #129
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177575812
Dank voor alle warme woorden! 😘
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:29:23 #130
163650 Greys
pi_177575815
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:28 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Pff sorry, maar sommige mensen snappen echt niks van muziek (niet arrogant bedoeld :D)
Metal en countryrock, één pot nat :{w

_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:30:06 #131
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177575838
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Alleen qua countrysound dan. Qua melodielijn en stem en eigenlijk niks lijkt het er maar een beetje op. Het zal vast ook 'lijken' op elke Billy Ray Cyrus song ever made. :D

Elk operalied lijkt dan ook op elk ander operalied etc.

Ik zag iemand op Twitter zeggen (een Nederlandse) dat Nederland en Hongarije dit jaar identiek klinken. Ja, tuurlijk _O-
Corrie die normaal naar het Hollandse levenslied luistert en schrikt van een gitaar? :D
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 maart 2018 @ 14:31:19 #132
862 Arcee
Look closer
pi_177575876

De zanger naar wie Waylon zich geeft genoemd heeft toevallig ook een song met die titel.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:32:17 #133
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177575909
Eventjes de dagcijfers van gisteren erbij pakken

Top 100 van vrijdag 2 maart 2018

Plaats / aantal berichten / gebruiker
08. 0214 Greys

24. 0129 Guanabana
25. 0126 Cee
28. 0123 Joosie200
29. 0121 Pisces29

42. 0104 Aoibhin
46. 0098 ijs_beer
49. 0096 Mani89

78. 0068 TheVulture

8)7 _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:32:31 #134
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177575918
Ik zit nu Jailbird te luisteren, is toch eigenlijk wel echt geniaal met al die Ilse-titels erin :D
Koel en donker bewaren
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:33:04 #135
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177575942
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:32 schreef ijs_beer het volgende:
Eventjes de dagcijfers van gisteren erbij pakken

Top 100 van vrijdag 2 maart 2018

Plaats / aantal berichten / gebruiker
08. 0214 Greys

24. 0129 Guanabana
25. 0126 Cee
28. 0123 Joosie200
29. 0121 Pisces29

42. 0104 Aoibhin
46. 0098 ijs_beer
49. 0096 Mani89

78. 0068 TheVulture

8)7 _O-
Oh shit, ik heb volgens mij nog nooit in zo'n lijstje gestaan :@ _O- :X
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:33:26 #136
163650 Greys
pi_177575953
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:31 schreef Arcee het volgende:

De zanger naar wie Waylon zich geeft genoemd heeft toevallig ook een song met die titel.
Wie was er eerder? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:33:36 #137
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177575961
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:32 schreef ijs_beer het volgende:
Eventjes de dagcijfers van gisteren erbij pakken

Top 100 van vrijdag 2 maart 2018

Plaats / aantal berichten / gebruiker
08. 0214 Greys

24. 0129 Guanabana
25. 0126 Cee
28. 0123 Joosie200
29. 0121 Pisces29

42. 0104 Aoibhin
46. 0098 ijs_beer
49. 0096 Mani89

78. 0068 TheVulture

8)7 _O-
Wth, waar haal je dit nou weer ineens vandaan? :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:33:42 #138
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177575964
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:27 schreef Greys het volgende:

Het zal vast ook 'lijken' op elke Billy Ray Cyrus song ever made. :D

Sorry, ik gooi hem er even in.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:34:20 #139
163650 Greys
pi_177575983
Oh wat erg die cijfers :D

We hadden gisteravond misschien ook wel weer het snelst lopende topic haha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:34:28 #140
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177575987
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Wth, waar haal je dit nou weer ineens vandaan? :D
GC / Dagcijfers #241 - Nog steeds heel veel...
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:34:59 #141
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177575997
Als ik eenmaal op gang ben dan blijf ik ook posts uitbraken :')
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:35:00 #142
163650 Greys
pi_177575999
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:33 schreef Jane het volgende:

[..]

Sorry, ik gooi hem er even in.

JA ZIE PRECIES HETZELFDE, PLAGIAAT

:+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 maart 2018 @ 14:35:03 #143
862 Arcee
Look closer
pi_177576003
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:27 schreef Greys het volgende:
Alleen qua countrysound dan.
Nee, gewoon qua manier van zingen van dat deel. :Y

Niet voor niets noemen meerdere mensen dat onafhankelijk van elkaar. :P
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:35:04 #144
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177576005
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:34 schreef Greys het volgende:
Oh wat erg die cijfers :D

We hadden gisteravond misschien ook wel weer het snelst lopende topic haha.
In het Dwdd topic zaten ze ons belachelijk te maken om het gehyper. :P _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:35:37 #145
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177576021
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee, gewoon qua manier van zingen van dat deel. :Y

Niet voor niets noemen meerder mensen dat onafhankelijk van elkaar. :P
Dat zijn dan mensen die dat soort muziek alleen van die film kennen. Want heel dat genre zingt zo, maar ja, dat luisteren ze nooit.
Koel en donker bewaren
pi_177576038
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja die gitarist (Stefan/Steef geloof ik heet ie?) is tof én Waylon z'n allerbeste vriend al heel lang dus die chemie is gaaf :D
Yep yep Stefan Siwabessy.
Waylon heeft ‘Steef’ op zijn onderarm getatoeëerd. :)
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:36:07 #147
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177576039
quote:
Ok dan. :D

Op dit soort momenten besef ik hoe weinig ik eigenlijk nog van dit forum weet. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 maart 2018 @ 14:36:14 #148
862 Arcee
Look closer
pi_177576041
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:35 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat zijn dan mensen die dat soort muziek alleen van die film kennen. Want heel dat genre zingt zo, maar ja, dat luisteren ze nooit.
True, maar toch. ;)
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:37:03 #149
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177576068
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:35 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

In het Dwdd topic zaten ze ons belachelijk te maken om het gehyper. :P _O-
Haters gonna hate!

Koel en donker bewaren
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:37:33 #150
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177576083
quote:
Damn, ik sta er zelf ook in. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:37:49 #151
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177576090
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:36 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ok dan. :D

Op dit soort momenten besef ik hoe weinig ik eigenlijk nog van dit forum weet. _O-
Maar goed ook misschien, dit is namelijk verreweg het leukste plekje. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:38:25 #152
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177576105
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:37 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Damn, ik sta er zelf ook in. _O-
Ohja. Overheen gekeken. Met je 69 posts. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:38:36 #153
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177576110
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:36 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ok dan. :D

Op dit soort momenten besef ik hoe weinig ik eigenlijk nog van dit forum weet. _O-
Huh jij hangt hier toch ook al best lang rond?

(Ik hou me ook niet bezig met die lijstjes hoor :P)
Koel en donker bewaren
pi_177576111
We klimmen ook gewoon nog steeds in de odds! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:38:55 #155
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177576118
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:38 schreef Aoibhin het volgende:
We klimmen ook gewoon nog steeds in de odds! *O*
Waar kan je dat zien? :)
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:38:58 #156
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177576120
ESC Abel
18 uur geleden
K I N G
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:40:04 #157
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177576155
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:38 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ohja. Overheen gekeken. Met je 49 posts. :D
Eh, in het lijstje waar je naar linkte sta ik niet op slechts 49 posts. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:40:48 #158
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177576178
Oh ik hoor nu een nummer van hem dat hij gemaakt heeft met Ruben Hein (van WIDM :P). Leuk, wist ik niet.
Koel en donker bewaren
pi_177576179
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:38 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Waar kan je dat zien? :)
Er zijn verschillende sites, maar ik gebruik altijd deze: https://eurovisionworld.com/odds/eurovision. Dit is een gemiddelde van alle wedkantoren.
We zijn daar nu naar plek 10 gestegen, en aan de groene kleur kun je zien dat de odds nog afnemen.

Maar op Betfair bijv. staan we zelfs 7e en die zijn volgens mij het meest betrouwbaar.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:41:25 #160
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177576190
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:40 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Eh, in het lijstje waar je naar linkte sta ik niet op slechts 49 posts. :P
oke. oke. 20 meer dan.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:42:04 #161
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177576210
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:40 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Er zijn verschillende sites, maar ik gebruik altijd deze: https://eurovisionworld.com/odds/eurovision. Dit is een gemiddelde van alle wedkantoren.
We zijn daar nu naar plek 10 gestegen, en aan de groene kleur kun je zien dat de odds nog afnemen.

Maar op Betfair bijv. staan we zelfs 7e en die zijn volgens mij het meest betrouwbaar.
^O^
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:42:56 #162
163650 Greys
pi_177576234
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:40 schreef Guanabana het volgende:
Oh ik hoor nu een nummer van hem dat hij gemaakt heeft met Ruben Hein (van WIDM :P). Leuk, wist ik niet.
Die mag van mij ook graag een keer met lekkere Jazz. Weer eens iets anders en goeie kop en zalige stem. Gooi die gozer achter een piano op het ESF.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 14:43:23 #163
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177576245
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Metal en countryrock, één pot nat :{w

_O- _O-
Dit is het echt hoor. Al die mensen die het niks vinden haken ook gewoon al af bij de eerste twee akkoorden, want gitaar en hard.

Het heet niet voor niks Nashville sound. Natuurlijk lijken alle nummers uit een bepaalde genre op elkaar als je ze totaal uitkleed.Volgens deze azijnzeikers zouden alle opera nummers dus ook gejat moeten zijn bijvoorbeeld en is Metallica zelfde als Rolling Stones en is dat weer gelijk aan Slipknot en is Slipknot eigenlijk Within Temptation in een ander jasje ... ofzo.
pi_177576260
Hoppaaaa 1 in de iTunes hitlijst w/
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:43:40 #165
181519 Guanabana
Pluviophile
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:43:54 #166
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177576270
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:41 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

oke. oke. 20 meer dan.
Eerst negeer je mijn naam in die lijst, vervolgens verlaag je mijn aantal posts.
I am dissapoint. :N
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:44:07 #167
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177576277
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Die mag van mij ook graag een keer met lekkere Jazz. Weer eens iets anders en goeie kop en zalige stem. Gooi die gozer achter een piano op het ESF.
Had nog nooit iets van hem gehoord! :@
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:44:25 #168
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177576289
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:43 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Eerst negeer je mijn naam in die lijst, vervolgens verlaag je mijn aantal posts.
I am dissapoint. :N
#fakenewsroger.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:46:32 #169
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177576343
quote:
Oh, tof! Ben geen RTLLN-kijker, dus ik zie/hoor het voor het eerst. :)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:47:51 #170
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177576379
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:44 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

#fakenewsroger.
Alternative Facts ijs_beer?. :o
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:50:17 #171
2681 Dave
Aardig op drave
pi_177576441
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:23 schreef Guanabana het volgende:
Heb voor de fun eens opgezocht wat hier de eerste reacties waren op Outlaw. :P

Ik vond het dus écht niets. Maar moet bekennen dat het inmiddels gegroeid is. Nog steeds niet m'n persoonlijke favoriet (TBNT), maar wel het nummer waarmee ie best es zou kunnen winnen.
:o)
pi_177576446
quote:
Ik weet niet meer. Greys heeft op een gegeven moment zoveel Waylon bij RTL Late clips geplaatst dat ik niet meer durfde te klikken omdat ik serieus een Waylon overdosis had.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:52:33 #173
163650 Greys
pi_177576503
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:43 schreef Zen90 het volgende:
Hoppaaaa 1 in de iTunes hitlijst w/
Echt? :D

Ik hoop oprecht voor Waylon dat ie er keihard van gaat genieten, ongeacht wat het op het ESF gaat doen, dat ie nou eens zoveel goede reacties krijgt. En dat het album ook gewoon hot gaan zijn en scoren. Het is hem weleens gegund gewoon.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:53:08 #174
163650 Greys
pi_177576518
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:50 schreef Wup2 het volgende:

[..]

Ik weet niet meer. Greys heeft op een gegeven moment zoveel Waylon bij RTL Late clips geplaatst dat ik niet meer durfde te klikken omdat ik serieus een Waylon overdosis had.
:D :@ sorry dan met terugwerkende kracht voor dat trauma.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:54:00 #175
2681 Dave
Aardig op drave
pi_177576540
Misschien kunnen Waylon en Ilse het presentatieduo worden.
:o)
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:55:46 #176
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_177576589
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dan wordt het iig een belachelijk groot succes.
Hij doet ook het Franse stuk wel. Gewoon. Omdat hij het kan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:55:58 #177
163650 Greys
pi_177576594
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:44 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Had nog nooit iets van hem gehoord! :@
Deze van z'n nieuwe album deed ie laatst bij DWDD en van mij graag een keer naar esf.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:56:31 #178
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177576606
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:55 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Hij doet ook het Franse stuk wel. Gewoon. Omdat hij het kan.
Ik denk dat Ivo ook gelijk even de Franse inzending voor z'n rekening neemt. B-)

(of bedoelde jij dat ook?)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:56:51 #179
163650 Greys
pi_177576617
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:56 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik denk dat Ivo ook gelijk even de Franse inzending voor z'n rekening neemt. B-)
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:56:53 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_177576619
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:33 schreef Jane het volgende:

[..]

Sorry, ik gooi hem er even in.

Door de kamer countrydanst *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 14:59:06 #181
163650 Greys
pi_177576673
Snel auto in zodat ik straks om 17.15 live het miniconcert van Waylon op de stream kan volgen. Zin in!

Tot straks *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:00:53 #182
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_177576716
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:56 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik denk dat Ivo ook gelijk even de Franse inzending voor z'n rekening neemt. B-)

(of bedoelde jij dat ook?)
:Y
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:04:04 #183
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177576788
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:00 schreef Jinkx het volgende:

[..]

:Y
Ja, sorry, las/begreep het eerst verkeerd dan. :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Door de kamer countrydanst *O*
*O*
Zelf zing ik het in mijn hoofd wel altijd stiekem met de Weird Al tekst. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:10:21 #184
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177576926
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:14 schreef Guanabana het volgende:
Misschien voor alle nieuwkomers:

als je naar 'profiel' en dan 'usericon manager' gaat kun je daar een avatar instellen. Vind ik altijd wel leuk voor de herkenbaarheid :)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:13:25 #185
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177576989
Wilde je mijn post quoten GeorgeM, of ging er iets mis?
Koel en donker bewaren
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:14:09 #186
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177577004
Wilde quoten en zeggen dat het gelukt was, maar dat ging mis
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:14:40 #187
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177577021
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:14 schreef GeorgeM het volgende:
Wilde quoten en zeggen dat het gelukt was, maar dat ging mis
En het is zo te zien ook niet gelukt :D Met je avatar.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:15:05 #188
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177577029
nee...dacht dat het gelukt was
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:16:40 #189
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177577059
Nu wel pfff
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:17:12 #190
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177577070
^O^
Koel en donker bewaren
pi_177577092
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:53 schreef Greys het volgende:
:D :@ sorry dan met terugwerkende kracht voor dat trauma.
haha, je was op een missie [O'gene was nog niet gekozen]
dus dat was klikken op eigen risico:)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 15:20:22 #192
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177577158
Ondertussen 15 van de liedjes geluisterd. Geen enkele komt in de buurt van dit (voor mij in ieder geval).
pi_177577212
Ik heb nu ook de Spotify-versie beluisterd. Die is hetzelfde als de raar opgeknipte versie die ik eerder hoorde. Het lijkt wel of iemand random stukken eruit heeft gehaald om tot de 3 minuten te komen. Ik hoop dat de Lissabon-versie iets anders is, want hierdoor verliest het nummer wel wat van z'n kracht.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:22:56 #194
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177577225
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:22 schreef blackswangreen het volgende:
Ik heb nu ook de Spotify-versie beluisterd. Die is hetzelfde als de raar opgeknipte versie die ik eerder hoorde. Het lijkt wel of iemand random stukken eruit heeft gehaald om tot de 3 minuten te komen. Ik hoop dat de Lissabon-versie iets anders is, want hierdoor verliest het nummer wel wat van z'n kracht.
Heb de Spotify-versie nu ook vaak geluisterd, maar mij is er eigenlijk niets vreemds aan opgevallen :@ Zal nog eens luisteren
Koel en donker bewaren
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:28:10 #195
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177577388
Nee ik vind het op zich een prima versie. Maar goed, ik vermoed dat hij het live in Lissabon wel zo gaat doen dat het nog toffer gaat worden. :Y
Koel en donker bewaren
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:29:50 #196
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177577426
Volgens Rob Stenders was het gekozen nummer 'commercieel'. Vinden jullie Outlaw commercieel?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_177577457
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:22 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Heb de Spotify-versie nu ook vaak geluisterd, maar mij is er eigenlijk niets vreemds aan opgevallen :@ Zal nog eens luisteren
De solo middenin is half zo lang, en het slot klinkt vreemd. Uiteraard moet die solo aan het eind eruit, maar zo abrupt hoeft nou ook weer niet. En de oerschreeuw aan het eind zit er niet in... ;(
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:31:29 #198
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177577467
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:29 schreef GeorgeM het volgende:
Volgens Rob Stenders was het gekozen nummer 'commercieel'. Vinden jullie Outlaw commercieel?
Nee, niet direct. Commercieel vind ik iets dat je in de top 40 terug zou kunnen vinden. Maarja, is ook een heel vage term om iets te beschrijven natuurlijk.
Koel en donker bewaren
pi_177577476
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:22 schreef blackswangreen het volgende:
Ik heb nu ook de Spotify-versie beluisterd. Die is hetzelfde als de raar opgeknipte versie die ik eerder hoorde. Het lijkt wel of iemand random stukken eruit heeft gehaald om tot de 3 minuten te komen. Ik hoop dat de Lissabon-versie iets anders is, want hierdoor verliest het nummer wel wat van z'n kracht.
Ik had het idee dat ik twee versies heb gehoord op spotify. Eentje met een harde knip op het einde, en eentje met een iets soepelere knip.

Volgens mij hebben ze dit gemaakt om te voldoen aan de regels, volgens mij mag je daarna nog steeds wel wat spelen met het liedje voordat het live moet, maar dat moet een ESF specialist hier even bevestigen :P
There's a frood who really knows where his towel is.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 15:32:05 #200
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177577485
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:29 schreef GeorgeM het volgende:
Volgens Rob Stenders was het gekozen nummer 'commercieel'. Vinden jullie Outlaw commercieel?
Nee, het is gewoon een straight forward rock nummer met een flink vleugje Nashville sound country. Niks commercieels aan in mijn ogen. Vraag mij ook wel af of Rob het echt wist of maar wat aan het lullen was.

Edit: Het is ook een beetje wat je commercieel vindt. Voor mij is een nummer commercieel als het een relatief veilig nummer is. Puur gemaakt om grijs gedraaid te worden op radiostations. Tekst en lied komen dan niet op de eerste plaats, maar het wordt van begin tot einde (over)geproduceerd met maar één doel .... Daar valt dit niet onder.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 15:32:48 #201
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177577501
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:31 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

De solo middenin is half zo lang, en het slot klinkt vreemd. Uiteraard moet die solo aan het eind eruit, maar zo abrupt hoeft nou ook weer niet. En de oerschreeuw aan het eind zit er niet in... ;(
Die moet er echt in trouwens. Dat is echt waar hij bij de jury aardig wat stemmen kan scoren in mijn ogen en het maakt het gewoon af.
pi_177577627
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:31 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

De solo middenin is half zo lang, en het slot klinkt vreemd. Uiteraard moet die solo aan het eind eruit, maar zo abrupt hoeft nou ook weer niet. En de oerschreeuw aan het eind zit er niet in... ;(
Ik vind het ook te abrupt, past niet echt bij het nummer om zo plotseling te stoppen + die solo vond ik het mooiste. Hoop ook dat ze er nog aan gaan sleutelen.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:48:20 #203
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177577880
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:29 schreef GeorgeM het volgende:
Volgens Rob Stenders was het gekozen nummer 'commercieel'. Vinden jullie Outlaw commercieel?
Sja, wat bedoelt 'ie met commercieel? Het blijft wel in je hoofd hangen, dus wat dat betreft is het wel commercieel, maar dat is in dit geval dan juist positief.

Maar zelf vind ik 'commercieel' meer een stempel dat past bij van die overgeproduceerde plastic pop die uit zo'n hitfabriek komt. Van die bedachte groepjes enzo. Dat is Outlaw niet natuurlijk.

Tja, ik vind wel dat we met iets moeten gaan wat eruit springt en afwijkt van de rest, maar het hoeft natuurlijk ook niet gelijk experimentele jazz te worden. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:51:55 #204
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177577982
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:48 schreef Jane het volgende:

[..]

Sja, wat bedoelt 'ie met commercieel? Het blijft wel in je hoofd hangen, dus wat dat betreft is het wel commercieel, maar dat is in dit geval dan juist positief.

Maar zelf vind ik 'commercieel' meer een stempel dat past bij van die overgeproduceerde plastic pop die uit zo'n hitfabriek komt. Van die bedachte groepjes enzo. Dat is Outlaw niet natuurlijk.

Tja, ik vind wel dat we met iets moeten gaan wat eruit springt en afwijkt van de rest, maar het hoeft natuurlijk ook niet gelijk experimentele jazz te worden. B-)
Ik ben toch wel benieuwd wat hij ermee bedoelde en of hij het nou wist of niet. Zal maandag 'ns een appje naar de studio sturen.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:52:20 #205
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177577995
Is het al 16.00 uur? Hoe laat moet Waylon..?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 15:54:06 #206
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177578029
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:52 schreef GeorgeM het volgende:
Is het al 16.00 uur? Hoe laat moet Waylon..?
Dat wilde ik net vragen, wanneer is die live stream?
pi_177578045
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:52 schreef GeorgeM het volgende:
Is het al 16.00 uur? Hoe laat moet Waylon..?
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat wilde ik net vragen, wanneer is die live stream?
Vanaf 17.15 uur:
https://m.facebook.com/st(...)7&id=217470738287691
pi_177578070
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:38 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik vind het ook te abrupt, past niet echt bij het nummer om zo plotseling te stoppen + die solo vond ik het mooiste. Hoop ook dat ze er nog aan gaan sleutelen.
Ik denk het wel. :Y Cornald zei gisteren dit tegen de Telegraaf:
quote:
Voordat Waylon naar Portugal kan, moet hij nog flink aan de slag. „Er wordt volop nagedacht over hoe dit op het podium wordt gebracht.” En de zanger moet gaan schrappen. „Het nummer is nu nog te lang. Het is drieënhalve minuut lang, dus het moet korter.”
pi_177578090
Iemand enig idee hoe vaak het lied inmiddels is gestreamed op Spotify?
~The present is all there is~
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:57:03 #210
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177578109
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:56 schreef grazz het volgende:
Iemand enig idee hoe vaak het lied inmiddels is gestreamed op Spotify?
8622 keer :P
Koel en donker bewaren
pi_177578110
Kan helaas zo niet meeluisteren naar radio 2. Hopelijk wil iemand hier af en toe een update plaatsen. Dank alvast.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2018 @ 15:57:13 #212
368283 ato
pi_177578115
Waylon kennende, die gaat echt wel Een goede liveperfomance neerzetten
Die pakt de jury wel in en de televoters. *O*
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:57:15 #213
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177578116
Waarvan ongeveer de helft door mij ;)
Koel en donker bewaren
pi_177578117
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:57 schreef Guanabana het volgende:

[..]

8622 keer :P
Bron :P
~The present is all there is~
pi_177578123
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:55 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik denk het wel. :Y Cornald zei gisteren dit tegen de Telegraaf:

[..]

Ah dank je :)

Omdat er al een versie van rond de 3 minuten in de omloop is op Spotify etc, dacht ik dat die al definitief klaar was... Hopelijk gaan ze zoals Cornald aangeeft er dan nog even mee aan de slag idd.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:57:43 #216
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177578125
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:57 schreef grazz het volgende:

[..]

Bron :P
Net gewoon gekeken op Spotify :P
Koel en donker bewaren
pi_177578130
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:57 schreef Guanabana het volgende:

[..]

8622 keer :P
Zo weinig? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:58:01 #218
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177578134
17.15 uur pas..? 😲
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 15:58:16 #219
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177578135
Oh, zie dat het nu ook meteen Top Song is op NPO2, nice ;)
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:59:08 #220
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177578162
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zo weinig? :o
Mja, ik denk dat de meesten 'm via Youtube kijken/luisteren?

Het vreemde is wel dat hij op Last.fm nog 0 luisterbeurten heeft, wat natuurlijk niet zo is, dus daar is wel iets vaags aan de hand.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:59:30 #221
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177578174
Zijn er meerdere versies in omloop? Met andere spelling ofzo?
Koel en donker bewaren
pi_177578201
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:57 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Net gewoon gekeken op Spotify :P
Waar kan ik dat zien op Spotify?
~The present is all there is~
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:01:22 #223
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177578224
Waar halen jullie die icons (noem je ze zo?) met die wapperende vlaggetjes enz. vandaan? Kan ze niet vinden 😬
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_177578245
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:59 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Mja, ik denk dat de meesten 'm via Youtube kijken/luisteren?

Het vreemde is wel dat hij op Last.fm nog 0 luisterbeurten heeft, wat natuurlijk niet zo is, dus daar is wel iets vaags aan de hand.
Ah oké, dan is Spotify wel echt ongebruikt bij de DWDD kijker en zo. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:02:24 #225
2681 Dave
Aardig op drave
pi_177578246
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:01 schreef GeorgeM het volgende:
Waar halen jullie die icons (noem je ze zo?) met die wapperende vlaggetjes enz. vandaan? Kan ze niet vinden 😬
*O* w/ sterretje hoofdletter O sterretje en kleine letter w schuine streep
:o)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 16:03:07 #226
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177578265
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:01 schreef GeorgeM het volgende:
Waar halen jullie die icons (noem je ze zo?) met die wapperende vlaggetjes enz. vandaan? Kan ze niet vinden 😬
Als je iemand probeert te quoten kan je meteen zien hoe ze die smileys maken :)
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:04:44 #227
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177578298
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:02 schreef Dave het volgende:

[..]

*O* w/ sterretje hoofdletter O sterretje en kleine letter w schuine streep
Dank!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:04:49 #228
2681 Dave
Aardig op drave
pi_177578301
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:01 schreef GeorgeM het volgende:
Waar halen jullie die icons (noem je ze zo?) met die wapperende vlaggetjes enz. vandaan? Kan ze niet vinden 😬
Op de pc heb je naast de 'Invoeren' button een smiley waar je op kunt klikken om een smiley te selecteren uit een lijstje. Volgens mij kun je dat op mobiel ook aanzetten, en heeft Greys onlangs gepost hoe dat moest (ik weet het niet).
:o)
pi_177578302
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:57 schreef libranl het volgende:

[..]

Ah dank je :)

Omdat er al een versie van rond de 3 minuten in de omloop is op Spotify etc, dacht ik dat die al definitief klaar was... Hopelijk gaan ze zoals Cornald aangeeft er dan nog even mee aan de slag idd.
Ja dat is eigenlijk ook wel een beetje vreemd. :? Misschien wordt er toch een andere versie straks gestuurd en dan het complete nummer nog op zijn album.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:05:38 #230
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177578311
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:03 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als je iemand probeert te quoten kan je meteen zien hoe ze die smileys maken :)
Okee!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 16:08:32 #231
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177578353
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:05 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Okee!
Naast het knopje invoeren staat deze :) eventjes daar op klikken. ^O^
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 16:12:01 #232
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177578417
Waylon zit al bij Muziekcafe in ieder geval :)
pi_177578432
Zijn er meerdere mensen die Waylon en zn messy long hair leuk vinden O+ ?
The secret of getting ahead is getting started
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 16:16:36 #234
163650 Greys
pi_177578503
Mobiel emoticons aanklikbaar krijgen voor de nieuwe mensen :P Als je dit doen staan alle smilies voortaan zichtbaar onder je invoerscherm en kan je ze klikken om te gebruiken.

quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 21:37 schreef Greys het volgende:
Als je mobiel zit klik helemaal bovenaan op je naam, daarna op Opties.

Daarna 'emoticons bij reply' op ja zetten. Als het goed is zie je ze dan onder het vak waarin je je post typt :)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177578505
Even een domme vraag voor tussendoor: Mogen artiesten hun nummer promoten in het buitenland op de radio. Dat zou namelijk wel super zijn dat we mogen wennen aan alle liedjes op de radio en televisie.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:16:54 #236
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177578507
Ik vind beide leuk, kort en wat langer 😅 Ben het er wel mee eens dat er een paar kilootjes afmogen. Maar hoeft niet persé.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_177578518
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:04 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja dat is eigenlijk ook wel een beetje vreemd. :? Misschien wordt er toch een andere versie straks gestuurd en dan het complete nummer nog op zijn album.
Ja precies :) Ik zou alleen niet weten waar ze nog wat ruimte kunnen winnen om de solo er beter uit te laten komen. Afwachten maar.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:19:37 #238
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177578555
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:16 schreef Greys het volgende:
Mobiel emoticons aanklikbaar krijgen voor de nieuwe mensen :P Als je dit doen staan alle smilies voortaan zichtbaar onder je invoerscherm en kan je ze klikken om te gebruiken.

[..]

Daar is Greys..! :W *O*
Sorry dat je het WEER uit moet leggen :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_177578556
Waylon interview nu dus op NPO 2 radio
The secret of getting ahead is getting started
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 16:20:44 #240
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177578575
Ik vind hem steeds leuker om eerlijk te zijn. Ik vond het maar een kwal, maar best een oprechte gast volgens mij.
pi_177578585
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:16 schreef MakkieR het volgende:
Even een domme vraag voor tussendoor: Mogen artiesten hun nummer promoten in het buitenland op de radio. Dat zou namelijk wel super zijn dat we mogen wennen aan alle liedjes op de radio en televisie.
Geen domme vraag, volgens mij mag dat wel. :)

Vorig jaar was er geloof ik ook tussen dj's van 3FM en Denemarken een afspraak dat ze elkaars inzending zouden draaien op de radio met daarbij de oproep om op elkaar te stemmen. CATS werd volgens mij ook al eerder op de radio gedraaid in het buitenland. (Dit was promotie zonder dat de artiesten dit zelf deden, maar hadden ze zelf daar ook kunnen promoten lijkt me dan).
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:23:12 #242
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177578637
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:20 schreef Kyran het volgende:
Ik vind hem steeds leuker om eerlijk te zijn. Ik vond het maar een kwal, maar best een oprechte gast volgens mij.
Ik begrijp uberhaupt niet zo waar al die haat vandaan komt. Of ik moet een bepaald ding vergeten zijn?

Volgens mij heeft hij vanaf het begin (zeg maar vanaf Holland's got Talent) bekend gestaan als supergetalenteerde muzikale gast? Verder geen rare gates ofzo toch, afgezien van de aftermath van ESF 2014?

Dat drugsverhaal is ook al zo overdreven. Er zijn waarschijnlijk artiesten die meer gebruiken dan hij, maar omdat hij het ooit toegegeven heeft is hij 'de junk'.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 16:23:18 #243
163650 Greys
pi_177578639
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:19 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Daar is Greys..! :W *O*
Sorry dat je het WEER uit moet leggen :@
Geeft toch niet :D
Kopieer en plak is weinig werk haha. Veel plezier ervan! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177578677
Ik ben al uren bezig met het teruglezen van alle topics terwijl ik eigenlijk heel veel moet doen vandaag. Ik spreek iedere keer met mezelf af dat ik aan de slag moet als ik het Nederland topic uit heb maar hij wordt steeds langer. Jullie reageren bijna sneller dan dat ik lees :P
pi_177578681
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:16 schreef MakkieR het volgende:
Even een domme vraag voor tussendoor: Mogen artiesten hun nummer promoten in het buitenland op de radio. Dat zou namelijk wel super zijn dat we mogen wennen aan alle liedjes op de radio en televisie.
Ja mag wel, er treden tijdens nationale finales soms ook andere landen op waarvan het nummer al bekend is.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:26:11 #246
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177578698
'Wie zeurt krijgt een beurt' haha😍
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:26:20 #247
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177578700
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:25 schreef Soof123 het volgende:
Ik ben al uren bezig met het teruglezen van alle topics terwijl ik eigenlijk heel veel moet doen vandaag. Ik spreek iedere keer met mezelf af dat ik aan de slag moet als ik het Nederland topic uit heb maar hij wordt steeds langer. Jullie reageren bijna sneller dan dat ik lees :P
:D ja dat wordt oneindig doorlezen op die manier
Koel en donker bewaren
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:26:57 #248
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177578716
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:25 schreef Soof123 het volgende:
Jullie reageren bijna sneller dan dat ik lees :P
Wij zijn ook met meer, he? :+

Verder herkenbaar, wel
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 16:27:15 #249
163650 Greys
pi_177578721
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:20 schreef Kyran het volgende:
Ik vind hem steeds leuker om eerlijk te zijn. Ik vond het maar een kwal, maar best een oprechte gast volgens mij.
Zelfverzekerd en een beetje anders dan de massa zijn is in Nederland al snel een doodzonde. Iemand met vertrouwen in z'n eigen kunnen als artiest is een arrogante lul enzo. Ach hij zal net als iedereen zeker niet perfect zijn. Maar als je ziet hoe lang zijn bandleden al trouw zijn aan hem en hij aan hen en het feit dat het z'n beste vrienden zijn zegt me ook wel dat ie als vriend kennelijk ook heel goede kanten heeft.

Wat ik altijd zelf leuk vind is achter de schermen bij The Voice heel vaak dat dochtertje van z'n gitarist te zien die dan in de stoel van Waylon zit en dat dat kindje echt gek op hem is. Dus ook als ie geen muzikanten voor een optreden nodig heeft (zoals bij The Voice) zijn ze heel vaak bij hem.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 16:27:27 #250
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177578725
Wat heeft ie ook een heerlijke muzieksmaak. Tina Turner. O+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177578757
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:23 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik begrijp uberhaupt niet zo waar al die haat vandaan komt. Of ik moet een bepaald ding vergeten zijn?

Volgens mij heeft hij vanaf het begin (zeg maar vanaf Holland's got Talent) bekend gestaan als supergetalenteerde muzikale gast? Verder geen rare gates ofzo toch, afgezien van de aftermath van ESF 2014?

Dat drugsverhaal is ook al zo overdreven. Er zijn waarschijnlijk artiesten die meer gebruiken dan hij, maar omdat hij het ooit toegegeven heeft is hij 'de junk'.
Hij heeft het gewaagd om ruzie te maken met Ilse DeLange, die heeft nogal een fanatieke fanbase. Het is moeilijk voor te stellen dat zij een bitchy kant heeft, dus moet de fout wel bij Waylon liggen (ik denk dat de mensen zo denken).
  ESF Reporter zaterdag 3 maart 2018 @ 16:29:58 #252
87554 Cee
Welluk?
pi_177578773
w/
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:30:08 #253
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177578778
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:28 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Hij heeft het gewaagd om ruzie te maken met Ilse DeLange, die heeft nogal een fanatieke fanbase. Het is moeilijk voor te stellen dat zij een bitchy kant heeft, dus moet de fout wel bij Waylon liggen (ik denk dat de mensen zo denken).
Ja, maar volgens mij hadden mensen al een hekel aan hem voor het ESF.

Maarja, ach, mensen hebben ook eigenlijk geen reden nodig om een hekel te hebben aan iemand :') Het feit dat hij zijn nek uitsteekt en wat meer 'Amerikaans' is dan een Guus Meeuwis is al genoeg waarschijnlijk.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:30:19 #254
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177578784
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:29 schreef Cee het volgende:
w/
Begint er iets? :@ Waar kijken jullie?
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 16:30:40 #255
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177578789
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:29 schreef Cee het volgende:
w/
Ben je er al? Veel plezier iig! w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:30:55 #256
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177578793
Oja jij bent er! Have fun :D
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 16:30:58 #257
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177578794
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:30 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Begint er iets? :@ Waar kijken jullie?
NPO radio 2 :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177578795
Ik heb de bekendmaking gisteren niet live gezien omdat ik uiteten was, en had me voorgenomen om vandaag dwdd pas terug te kijken zonder van tevoren te spieken welk nummer het geworden was. Maar tijdens het etentje appte m'n vader: 'Songfestivalnummer gehoord? Ik vind het wel een heel lekker nummer hoor!' En toen kon ik het niet laten om toch te kijken, aangezien m'n vader zoiets nooit over een nummer als The world can wait oid zou zeggen. Ik was blij verrast! Outlaw in 'em is niet helemaal mijn smaak, hoewel ik het ook wel een lekker nummer vind, maar zeker de beste keuze om voor de winst te gaan!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 16:31:22 #259
163650 Greys
pi_177578801
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:29 schreef Cee het volgende:
w/
Heel veel plezier!
Als het goed is ben ik zo op tijd klaar om de stream te kijken. Zwaaien he :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:31:54 #260
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_177578815
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  ESF Reporter zaterdag 3 maart 2018 @ 16:33:07 #261
87554 Cee
Welluk?
pi_177578839
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Heel veel plezier!
Als het goed is ben ik zo op tijd klaar om de stream te kijken. Zwaaien he :P
Ik sta heel handig achter de camera. :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 16:33:08 #262
163650 Greys
pi_177578840
quote:
Is daar straks ook de beelden van het concert of is dat alleen via Facebook van songfestival?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 16:33:28 #263
163650 Greys
pi_177578847
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:33 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik sta heel handig achter de camera. :P
We lijken op elkaar _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:34:16 #264
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177578868
Ik heb geen beeld op de NPO 2 stream, jullie?
Koel en donker bewaren
pi_177578878
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb geen beeld op de NPO 2 stream, jullie?
Ik ook niet meer.
The secret of getting ahead is getting started
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:34:43 #266
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_177578880
Nee gaat net op zwart
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:35:17 #267
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_177578890
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Is daar straks ook de beelden van het concert of is dat alleen via Facebook van songfestival?
Ja, we zien nu beeld van de concertzaal.
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:35:30 #268
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177578895
Ah, doet het weer
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter zaterdag 3 maart 2018 @ 16:38:06 #269
87554 Cee
Welluk?
pi_177578935
We staan hier recht voor een groot gordijn en ik vraag me af dat als ik dat gordijn nu open trek we de set van Daniël en Waylon binnen vallen. _O-
pi_177578938
Waylon wil eerste worden! :@
The secret of getting ahead is getting started
pi_177578951
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:38 schreef Cee het volgende:
We staan hier recht voor een groot gordijn en ik vraag me af dat als ik dat gordijn nu open trek we de set van Daniël en Waylon binnen vallen. _O-
Waar sta je?
The secret of getting ahead is getting started
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:38:55 #272
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_177578955
Tweede is geen eerste..WAYLONGOD :9~
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_177578961
Nu over 14 april in de afas
pi_177578963
Goede teksten _O_
  ESF Reporter zaterdag 3 maart 2018 @ 16:39:23 #275
87554 Cee
Welluk?
pi_177578965
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:38 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Waar sta je?
Tussen de camera achter in de zaal en een groot gordijn.
pi_177578975
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:39 schreef Cee het volgende:

[..]

Tussen de camera achter in de zaal en een groot gordijn.
Ben je in t muziekcafé? :o
The secret of getting ahead is getting started
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:40:29 #277
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177578989
Ome Jan :D
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter zaterdag 3 maart 2018 @ 16:40:37 #278
87554 Cee
Welluk?
pi_177578994
Handjes *O*
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 16:40:40 #279
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177578995
Ome Jan _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter zaterdag 3 maart 2018 @ 16:40:51 #280
87554 Cee
Welluk?
pi_177578999
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:40 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ben je in t muziekcafé? :o
Yes!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:40:57 #281
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177579001
*O* *O*
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 16:41:22 #282
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177579006
Want we gingen op vakantie op t geld van ome Jan. *O* w/ *O* ):O >:O
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 16:41:42 #283
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177579013
Waylon verneukt even alle punten die hij heeft gehaald bij mij .... mafkees :D
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:41:45 #284
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177579017
Bazennummer.
Koel en donker bewaren
pi_177579019
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:40 schreef Cee het volgende:

[..]

Yes!
Cool. Is dat bij jou in de buurt?
The secret of getting ahead is getting started
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 16:42:02 #286
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177579027
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:39 schreef Cee het volgende:

[..]

Tussen de camera achter in de zaal en een groot gordijn.
Rood gordijn?
pi_177579036
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:41 schreef Kyran het volgende:
Waylon verneukt even alle punten die hij heeft gehaald bij mij .... mafkees :D
Haten op Willeke Alberti :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 16:42:42 #288
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177579041
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:42 schreef CrashO het volgende:

[..]

Haten op Willeke Alberti :')
Sorry hoor echt niet mijn ding :D
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:43:31 #289
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177579059
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sorry hoor echt niet mijn ding :D
Nee heb er tuurlijk geen platen van, maar is toch weleens lachen joh. :P
Koel en donker bewaren
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 16:43:46 #290
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177579061
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sorry hoor echt niet mijn ding :D
Van wie wel? Gewoon lekker meehossen maakt het altijd leuker. :P *O* *O* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 16:43:55 #291
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177579063
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:43 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee heb er tuurlijk geen platen van, maar is toch weleens lachen joh. :P
Als het 4:00 is na een avondje flink stappen, misschien :P
  ESF Reporter zaterdag 3 maart 2018 @ 16:44:50 #292
87554 Cee
Welluk?
pi_177579087
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:41 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Cool. Is dat bij jou in de buurt?
Dik uur rijden :@
pi_177579092
Ik wil ook een ome Jan *O*
The secret of getting ahead is getting started
pi_177579093
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sorry hoor echt niet mijn ding :D
Dit soort muziek is natuurlijk de country van Nederland. Waylon is een volkse jongen, volgens mij zelfs 'n halve kamper, dus die houdt hiervan.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 16:45:41 #295
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177579107
Ok, doe Alberti maar weer terug ...
pi_177579129
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:45 schreef Kyran het volgende:
Ok, doe Alberti maar weer terug ...
:D _O-
pi_177579237
Kuttelefoontjes _O_
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 16:52:42 #298
163650 Greys
pi_177579242
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:41 schreef Kyran het volgende:
Waylon verneukt even alle punten die hij heeft gehaald bij mij .... mafkees :D
Trololo :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 16:53:52 #299
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177579274
Ik maak altijd veel foto's bij concerten, maar hou er na 3 nummers wel mee op, ook gewoon voor redenen die Waylon noemt.
pi_177579278
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:52 schreef -sabine- het volgende:
Kuttelefoontjes _O_
O+
The secret of getting ahead is getting started
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:54:55 #301
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177579308
Het gaat nu over Bibi nu, maar heb het begin gemist :o
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')