Het is nog lang niet zover, maar het valt inderdaad te betwijfelen of Ntab dit beter had gedaan.quote:
Ik kijk zonder geluid, dus niet in ome Erik getrapt.quote:
Omdat Verbij is aangewezen ipv Ntabquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Verbij heeft toch geen haters? Verweij wel
Verbij is al meerdere keren 'verweten' het liefje van de KNSB te zijn (gezien de selectiekeuzes).quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Verbij heeft toch geen haters? Verweij wel
(Min of meer) mee eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:10 schreef Doevelaer het volgende:
Deze commentator is, en ik wist niet dat dit mogelijk was, nog incompetenter en irritanter dan Joris v/d Berg..
Verliest wel 2 tienden tov vorige weekquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:11 schreef Zorro het volgende:
Ja nou staat Lorentzen bovenaan. Ze hadden beloofd dat hij niet fris was en alles.
NOS geloven
Iedereen is dit weekend minder fris, maar zo'n commentator ziet alles door de Oranjebril.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:11 schreef Zorro het volgende:
Ja nou staat Lorentzen bovenaan. Ze hadden beloofd dat hij niet fris was en alles.
NOS geloven
Nuis fappersquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nuis pakt wat terug
NOS-hypetrain is vertrokken
Dit kwam bijna in de categorie van het niet doorhebben dat De Sjink wereldkampioen was © Joris van der Bergquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:10 schreef DeeBee het volgende:
Hahaha NOS commentator..._
'WAAR IS LORENTZEN?!!!1!!11!'
Komt omdat het Lo-rentzen is.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:15 schreef Zorro het volgende:
Hoe de stand ook is, Erben weet het zo te draaien dat het in het voordeel van de Nederlanders is.
Echt een perfecte analyst voor de NOS.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:15 schreef Zorro het volgende:
Hoe de stand ook is, Erben weet het zo te draaien dat het in het voordeel van de Nederlanders is.
Hier hebt u wel een punt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Komt omdat het Lo-rentzen is.
Tegen Hi-rentzen waren 'we' kansloos geweest.
Gewoon ru-ru-rustig blijven, dan o-o-overleven we het wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:19 schreef Klummie het volgende:
Va van wennema wennemars kom komen we we nooi nooit mee meer af af
Hij zei ook dat je op een WK sprint nooit op safe moet gaan. Raar dat hij dat zegt, ik vond hem altijd nogal hakkelend overkomenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:15 schreef Zorro het volgende:
Valt wel mee eigenlijk. Meer dan Kuliznikov bij de mannen en Heather en Erbanova bij de vrouwen zie ik niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:32 schreef hhh38 het volgende:
Missen er veel toppers ofzo? De top lijkt erg smal dit weekend.
Verbij is volkomen terecht aangewezen voor dit WK. Ze hadden zelfs nog een extra eis ingebouwd, waar hij aan voldeed tijdens de Olympische Spelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Verbij is al meerdere keren 'verweten' het liefje van de KNSB te zijn (gezien de selectiekeuzes).
Het aanwijzen van Verbij is alleen niet volgens hun eigen procedures. In de selectieprocedure staat dat de beste niet geplaatste rijder (bij het OKT) wordt toegevoegd. Dat was Ntab.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Verbij is volkomen terecht aangewezen voor dit WK. Ze hadden zelfs nog een extra eis ingebouwd, waar hij aan voldeed tijdens de Olympische Spelen.
Hun eigen procedures omvatten aanwijsplekken. Die ze in dit geval dus nuttig hebben ingezetquote:Op zondag 4 maart 2018 00:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het aanwijzen van Verbij is alleen niet volgens hun eigen procedures. In de selectieprocedure staat dat de beste niet geplaatste rijder (bij het OKT) wordt toegevoegd. Dat was Ntab.
https://knsb.nl/wp-conten(...)e-4-oktober-2017.pdf
gunstig want dan kan ik het zienquote:Op zondag 4 maart 2018 08:53 schreef franklop het volgende:
Uurtje eerder vandaag. Wel gepland, maar waarom mag Joost weten
Ze zullen bij de ISU inderdaad rekening houden met Mexicanobakkerquote:Op zondag 4 maart 2018 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gunstig want dan kan ik het zien
gisteren ook. Maar ze zijn niet echt enthousiastquote:
quote:
quote:
Ja.quote:
Slechte volle ronde, halve seconde langzamer daar dan gisteren.quote:
Ja, maar hoe? Ik zag geen misslag oid.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Slechte volle ronde, halve seconde langzamer daar dan gisteren.
denk het ook,wie heeft buiten en wie heeft binnen komende 1000? Als Ter Mors buiten en Kodaira binnen wordt t misschien nog wel spannendquote:Op zondag 4 maart 2018 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ter Mors goud. Kodaira en Bowe zilver en brons
Beide binnen volgens mij.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denk het ook,wie heeft buiten en wie heeft binnen komende 1000? Als Ter Mors buiten en Kodaira binnen wordt t misschien nog wel spannend
Ze hadden beiden gisteren de buitenbocht.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:26 schreef Montov het volgende:
Ter Mors toch ook laatste binnenbocht? Dat is de reden dat ze niet tegen elkaar rijden.
Parijs is te ver.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kodaira is vermoeid en op 1000 ga je dat nog meer zien
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2018 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS HYPETRAIN VERTREKT NU VAN PERRON 4!
Ik denk dat die gewoon 4e wordt.quote:
& driekwart?quote:Op zondag 4 maart 2018 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft 15 minuten vertraging.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Halve Nederlander?quote:
Wel mee eens, maar ja Jorien kan daar weinig aan doen verder.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:54 schreef Pino112 het volgende:
Gedevalueerd toernooi. Zo wil je toch niet winnen
ze heeft zich ziek afgemeld.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:53 schreef Montov het volgende:
Waarom zei hij dat Kodaira nog wel in de loting staat?
Misschien had hij nog een oude loting?quote:Op zondag 4 maart 2018 09:53 schreef Montov het volgende:
Waarom zei hij dat Kodaira nog wel in de loting staat?
Eensquote:Op zondag 4 maart 2018 09:54 schreef Pino112 het volgende:
Nee, dan ga je naar Zweinstein.quote:
Matige opvolger wel van Timmer die Friesinger in 2004 nipt kloptequote:Op zondag 4 maart 2018 09:54 schreef Pino112 het volgende:
Gesubsidieerde werkplekquote:Op zondag 4 maart 2018 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
Van Dijk is echt vervelend dit weekend. Waarom zit hij er überhaupt bij?
Goud is goud.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:54 schreef Pino112 het volgende:
Geen windblowers meer?quote:
wordt 11 graden vandaag, dat vind ik best prima.quote:
Het zag er allemaal ook wat gehaast uit.quote:
Daar ga ik akkoord mee jaquote:Op zondag 4 maart 2018 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wordt 11 graden vandaag, dat vind ik best prima.
Idd.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:12 schreef MiLalaa het volgende:
wat doen ze nou raar.
Gewoon goeie tijd van Lorentzen en flink gat met Nuis
nu pasquote:Op zondag 4 maart 2018 10:12 schreef heywoodu het volgende:
Lorentzen's bijnaam, Mr Freeze
Ik heb bingo
Wint 2x 500mquote:Op zondag 4 maart 2018 10:12 schreef Gremen het volgende:
Wat lullen ze nu met niet fit. Hij wint toch de rit
Ik wordt. Lol.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:19 schreef Zorro het volgende:
Ik wordt schijtziek van die nos
Verbij gister de beste 500 en vandaag weer. Na de 1000 ook gewoon VOOR (dat betekent dus BETER, tyfuslijers van de NOS) Nuis.
Maar nee, het is Nuis dit dat. Komt die lul uit Amsterdam of zo?![]()
![]()
Kun je nagaan hoe ik zit te stomen hier als ik zelfs zulke fouten ga makenquote:
Kodaira ook.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wint 2x 500m
Maar hij is echt ziek zwak en misselijk hoor!!!
Kai is er Verbeij en dat is priiiihiiimaaa. Viva Hollandia!quote:Op zondag 4 maart 2018 10:19 schreef Zorro het volgende:
Ik wordt schijtziek van die nos
Verbij gister de beste 500 en vandaag weer. Na de 1000 ook gewoon VOOR (dat betekent dus BETER, tyfuslijers van de NOS) Nuis.
Maar nee, het is Nuis dit dat. Komt die lul uit Amsterdam of zo?![]()
![]()
Kodaira haar tijden vielen wel tegen. Die van Lorentzen waren gewoon prima. Zeker na zijn 1000m hadden ze gewoon hun mond moeten houden.quote:
Maar de Nuizen staan wel dezelfde kant op!quote:Op zondag 4 maart 2018 10:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze kijken niet verder dan hun Nuis lang is.
Maar de titel gaat aan zijn Nuis voorbij.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar de Nuizen staan wel dezelfde kant op!
Kodaira is een halve Nederlander.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:35 schreef franklop het volgende:
Jammer zegt Stekelenburg over Kodaira.
We moeten toch JUICHEN als Nederlanders?
Klopt, wie weet nog welke schaatsers er niet waren of uitvielen toen Davis WK Sprint werd?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:39 schreef BasEnAad het volgende:
Dat Kodaira is uitgevallen is iedereen volgend jaar alweer vergeten.
Lee, Lee, Wennemars, dat was t wel toch?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:40 schreef Montov het volgende:
[..]
Klopt, wie weet nog welke schaatsers er niet waren of uitvielen toen Davis WK Sprint werd?
Urben!quote:Op zondag 4 maart 2018 10:40 schreef Montov het volgende:
[..]
Klopt, wie weet nog welke schaatsers er niet waren of uitvielen toen Davis WK Sprint werd?
De tweede Lee was niet echt een medaillekandidaat. Maar naast KH Lee en Wennemars had Groothuis een val, vergooide Nagashima zijn 2e 1000m en was Wotherspoon net over zijn hoogtepunt heen en niet meedeed. Simon Kuipers werd derde toen.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lee, Lee, Wennemars, dat was t wel toch?
oja groothuis vergooide zijn 500 met een halve val. En Wotherspoon was toen al niet meer écht goedquote:Op zondag 4 maart 2018 10:49 schreef Montov het volgende:
[..]
De tweede Lee was niet echt een medaillekandidaat. Maar naast KH Lee en Wennemars had Groothuis een val, vergooide Nagashima zijn 2e 1000m en was Wotherspoon net over zijn hoogtepunt heen en niet meedeed. Simon Kuipers werd derde toen.
Die hebben hun piekmoment ook al gehad. Je kunt niet een maand goed zijn.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:54 schreef DeeBee het volgende:
NOS commentaar is mensonterend al het hele weekend
Lorentzen eenvoudig op weg naar de titel...'MAAR NUIS KOMT ERAAAN11!!!!!'
Olteanquote:Op zondag 4 maart 2018 10:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette die Roemeense die vroeger altijd mee deed?
Je hebt er weer Xin in zeker?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zhao De Jong nog wat tijd goed kunnen maken?
Ondanks de Spelen blijft het folklore.quote:
Vorig jaar geintroduceerd. Niemand weet waaromquote:
Ja, dit hebben we vorig jaar tot in den treure moeten aanschouwenquote:Op zondag 4 maart 2018 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Hier kan ik zo smerig mad om worden he. Is dit echt iets geïnitieerd door de NOS?
Noorwegen, uiteraard. Zelfs tijdens de grootste wedstrijd in het langlaufen, wat al een kleine twee uur niet uitgezonden wordt vanwege het schaatsen.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat moet wel, kan me lastig voorstellen welk land dit nog verder live uitzend.
Echt serieus tyfus NOSquote:Op zondag 4 maart 2018 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, dit hebben we vorig jaar tot in den treure moeten aanschouwen
quote:Op zondag 4 maart 2018 11:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is een onderdeel van onze benadering, wij willen de verhalen erbij vertellen, sport inbedden. Wat wij niet willen is sport op tv tonen omdat er nu eenmaal wordt gesport. Als er een Cubaan tegen een Hongaar schermt, is dat voor ons niet relevant. Wij richten ons primair op de Nederlanders en willen de kijker achtergrond meegeven. Dan kijk je anders.
Niet eens door de 'verhalen', maar door dit soort uitspraken krijg ik echt eeuwige jeuk op plekken waar ik het bestaan niet eens van wistquote:Op zondag 4 maart 2018 11:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is een onderdeel van onze benadering, wij willen de verhalen erbij vertellen, sport inbedden. Wat wij niet willen is sport op tv tonen omdat er nu eenmaal wordt gesport. Als er een Cubaan tegen een Hongaar schermt, is dat voor ons niet relevant. Wij richten ons primair op de Nederlanders en willen de kijker achtergrond meegeven. Dan kijk je anders.
Ik hoorde gisteren dat het een 1 op 1 kopie is van de baan in SLC. Ik snap echt niet dat je dan zo'n hal als voorbeeld gaat nemen.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:07 schreef BasEnAad het volgende:
Afschuwelijk, een kampioenschap in zo'n sfeerloze fabriekshal.
https://www.schaatsen.nl/(...)-day2_wassc-2018.pdfquote:Op zondag 4 maart 2018 11:07 schreef Remzz het volgende:
Ben benieuwd hoe de NOS volgende week gaat uitpakken.
Zaterdagavond zie ik ineensquote:Op zondag 4 maart 2018 11:09 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.schaatsen.nl/(...)-day2_wassc-2018.pdf
https://cdn.decoolstebaan(...)-Dag3_WASSC-2018.pdf
Presentation break is weer present. wel na een dweil, wat heel logisch is. Ook logisch een dweil voor de laatste 3 ritten 1500m
Dan hadden ze dat erbij moeten zetten.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hun eigen procedures omvatten aanwijsplekken. Die ze in dit geval dus nuttig hebben ingezet
Wat is dat voor een debiel schema op de 1500m damesquote:Op zondag 4 maart 2018 11:09 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.schaatsen.nl/(...)-day2_wassc-2018.pdf
https://cdn.decoolstebaan(...)-Dag3_WASSC-2018.pdf
Presentation break is weer present. wel na een dweil, wat heel logisch is. Ook logisch een dweil voor de laatste 3 ritten 1500m
Tijdens wie is de mol ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |