ja het is echt verschrikkelijk ik zou ook niet met hem willen ruilenquote:Op zondag 24 februari 2019 17:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mwah, relatie op de klippen terwijl je net een jong kind hebt, gaat je toch niet in koude kleren zitten.
ik zou sowieso niet met één van de schaatsers willen ruilenquote:Op zondag 24 februari 2019 17:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja het is echt verschrikkelijk ik zou ook niet met hem willen ruilen
voor een half jaartje misschienquote:Op zondag 24 februari 2019 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou sowieso niet met één van de schaatsers willen ruilen
Onduidelijk wat daar gebeurd is toch? Het is niet alsof Jill een soort evil genius is die probeert om Kjeld hier met een achterstand aan de start te laten verschijnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mwah, relatie op de klippen terwijl je net een jong kind hebt, gaat je toch niet in koude kleren zitten.
Oké Evert Jan. Het heeft compleet geen impact.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja het is echt verschrikkelijk ik zou ook niet met hem willen ruilen
Nee, maar ongeacht wie "de schuldige" is heb je daar toch last van? Volgens mij zegt ook niemand dat Nuis een zwaar leven heeft tov bepaalde buitenlandse schaatsers.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
Onduidelijk wat daar gebeurd is toch? Het is niet alsof Jill een soort evil genius is die probeert om Kjeld hier met een achterstand aan de start te laten verschijnen.
Bovendien, we horen nooit iets over de andere schaatsers. Laurent Dubreuil moet zijn eigen onderkomen fiksen, maar Kjeld Nuis heeft zo'n zwaar leven.
Nee, maar er wordt gewoon heel makkelijk altijd maar excuses gezocht om Nederlandse prestaties omhoog te praten enzo. Alle Nederlanders hebben het permanent zwaar en maken moeilijke periodes door en dat gaan we de hele tijd benadrukken om alles in perspectief te plaatsen. Ondertussen interviewen ze misschien 3 buitenlanders in een heel seizoen, zodat we uberhaupt niet weten hoe het eigenlijk met de niet-Nederlandse schaatsers gaat.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, maar ongeacht wie "de schuldige" is heb je daar toch last van? Volgens mij zegt ook niemand dat Nuis een zwaar leven heeft tov bepaalde buitenlandse schaatsers.
Ik zit niet zo met de saaiheid van Schut. Sterker nog: deze keer vloog Henry uit de bocht met een juist (voor zijn doen) nogal ruige uitspraak. Dat Kodaira deze titel nodig had om een 'mislukt' seizoen goed te maken, vond ik een nogal weird idee.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:03 schreef superniger het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)ela-ook-beau-lastig/
Op zich is het niet onlogisch dat de NL teevee zich op de NL deelnemers richt. En bij een NL volkssport als schaatsen heb je ook keuze zat. Er zijn er genoeg.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt gewoon heel makkelijk altijd maar excuses gezocht om Nederlandse prestaties omhoog te praten enzo. Alle Nederlanders hebben het permanent zwaar en maken moeilijke periodes door en dat gaan we de hele tijd benadrukken om alles in perspectief te plaatsen. Ondertussen interviewen ze misschien 3 buitenlanders in een heel seizoen, zodat we uberhaupt niet weten hoe het eigenlijk met de niet-Nederlandse schaatsers gaat.
De Russen die schaatsen twee jaar lang met de onzekerheid van een landelijke dopingschorsing, in allerlei landen is amper geld om te schaatsen, en dat komt nog bovenop de sores die ze in hun priveleven eventueel al hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |