Ik vind de versie van Herman van Veen net iets mooier.quote:Op maandag 3 september 2018 00:53 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Even bemoei ik me er niet mee en het niveau zakt …
Dus hier wel kwaliteit:
pffffffff daar word ik depri vanquote:Op zondag 16 september 2018 10:50 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Bij bovenstaand nummer denk ik aan Conny Stuart op tekst van Annie Schmidt
Met de zin "de wereld is leeg zonder jou"
Dat liedje was leuk totdat die kuteend erbij kwam.quote:Op zondag 16 september 2018 16:30 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Fann hiervan moet je er weer helemaal bovenop komen![]()
mooiquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 23:11 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Harrie Jekkers gezien bij DWDD en dan maar ff zoeken op YouTube.
Mooi nummer.
Die wilde mijn moeder op haar begravenisquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 17:02 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Dit is echt grappig![]()
Met een lekker meezingrefrein
quote:
Ik was vroeger als kind al verliefd op dezequote:Op vrijdag 19 oktober 2018 22:40 schreef sly-nl het volgende:
Nederlandstalig![]()
Duitse negert heiss Blanco![]()
Op 0.38 zoent ie 'gewoon' die vrouw van die ss-officier op den mondHad ie 3 decennia eerder niet eens van durven dromen / mee weggekomen.
Het is nog vroeg, kan iedereen gebeuren.quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
oh....... excuses......... foutje![]()
maar wel mooi toch?
ja.... beetje vroeg....quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:37 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, kan iedereen gebeuren.![]()
Mooi nummer idd.
Drs. P.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |