SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron: NOS)quote:Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.
De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.
Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."
Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks
volgend jaar voor Maanquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:47 schreef Kyran het volgende:
Titel had toch echt "Waarom ben je een baby kameel?" moeten zijn manGemiste kans.
Oh, ik hou niet van Fanta, met welk cijfer dan ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Spannender dan Fanta Zero kan ik het niet maken.
GTMAquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:46 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Haha, exact wat ik het gedaan (Twitter ivm poll en nu dit bericht geliked)
Waylon gaat ook liever de grindbak in dan dat hij in de middenmoot eindigt. De enige manier waarop je kunt winnen.quote:Op donderdag 9 november 2017 20:55 schreef Jane het volgende:
Het is geen arrogantie, maar vertrouwen in eigen kunnen. Net als Max Verstappen dat heeft bijvoorbeeld. Je zou het ook een winnaarsmentaliteit kunnen noemen.
Fine finequote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:49 schreef Greys het volgende:
Er kan qua TT niet heel veel meer achter de songtitel die er nu toch echt in moet blijven voor ons A-Z deelnemersoverzicht
Kan nog wel in de OP natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:49 schreef Greys het volgende:
Er kan qua TT niet heel veel meer achter de songtitel die er nu toch echt in moet blijven voor ons A-Z deelnemersoverzicht
Ik heb echt zoveel met een grijns zitten werken deze weekquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:50 schreef Greys het volgende:
Deze topics zijn zo geweldig leuk met jullie. Zelfs toen we allemaal geen hoop meer hadden was het nog gezellig
Gefixtquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan nog wel in de OP natuurlijk.![]()
'"Outlaw In Em"
in spiegelschrift Chinees voor "Waarom ben je een baby kameel?"'
Precies. Gaan voor het hoogste met een lied waar je zelf in gelooft. Niet kiezen voor een compromis omdat je daarmee mensen denkt te paaien. Dan houd je een halfzacht nietszeggend nummer over.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:51 schreef Jane het volgende:
Ik had niet aan Waylon mogen gaan twijfelen. Ik zei in november na de bekendmaking al dat 'ie een winnaarsmentaliteit had en dat heeft 'ie vanavond bewezen.
[..]
Waylon gaat ook liever de grindbak in dan dat hij in de middenmoot eindigt. De enige manier waarop je kunt winnen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:50 schreef Greys het volgende:
Deze topics zijn zo geweldig leuk met jullie. Zelfs toen we allemaal geen hoop meer hadden was het nog gezellig
Dit en altijd een gevoel van "wat als".quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:53 schreef marsan het volgende:
[..]
Precies. Gaan voor het hoogste met een lied waar je zelf in gelooft. Niet kiezen voor een compromis omdat je daarmee mensen denkt te paaien. Dan houd je een halfzacht nietszeggend nummer over.
Ja!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit en altijd een gevoel van "wat als".
Als hij nu niet wint weet hij in ieder geval dat hij er vol voor is gegaan, met zijn eigen stijl, zijn eigen nummer, zijn eigen keuze.
Gewoon livestream op de bruiloft. Ceremonie is dan al geweest, gewoon dansen op de muziekquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:06 schreef Andromache het volgende: Jongens we zijn favoriet, dit is ongekend, hij staat, hij staat en ik sta ook!!
en ja mijn beste vriend is een druif dat hij tijdens uitgerekend dit ESF gaat trouwen.... Hoe ga ik de uitslag geheim houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit serieus een mooie foto. Niet zo gelikt en hyperperfect, maar lekker grainy en ruw.
Ik zie ook wel dat er nog ff een photoshopje overheen is gegaan om het zo te krijgen, maar ik vind het toch prettig ogen.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik koester de afgelopen week voor eeuwig. Wat een massahysterie en (uiteindelijk blijkt) gedoe om niks, maar wat een gezelligheid en verbondenheid hier!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb het idee dat 80% van mijn berichten hier uit dit soort reacties bestaat, maar: dit inderdaad.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:51 schreef Jane het volgende:
Ik had niet aan Waylon mogen gaan twijfelen. Ik zei in november na de bekendmaking al dat 'ie een winnaarsmentaliteit had en dat heeft 'ie vanavond bewezen.
[..]
Waylon gaat ook liever de grindbak in dan dat hij in de middenmoot eindigt. De enige manier waarop je kunt winnen.
Dit staat gelijk aan zelfmoordquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:08 schreef Manusje_v_a het volgende:
Hebben jullie de poll gezien op de site van het AD?
OMG...wie zou de opties bedacht hebben?
Ik wil geen namen noemen maar ik gok op Stefan Raatgever.
Nee, ik heb een hekel aan Aerosmith en Bon Jovi.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:48 schreef lrishCassidy het volgende:
Dat Johan Derksen het goed vind verbaast me niks, waarom is dat zo verbazingwekkend? Die man is de organisator van het Holland International Blues Festival![]()
Dat mensen het nummer niet goed vinden verbaast me dan weer wel. We houden toch allemaal wel van dat Aerosmith/ Guns 'n Roses-achtige?
Ja, meer dan achterlijke poll idd.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:08 schreef Manusje_v_a het volgende:
Hebben jullie de poll gezien op de site van het AD?
OMG...wie zou de opties bedacht hebben?
Ik wil geen namen noemen maar ik gok op Stefan Raatgever.
Wat een ongelofelijk triest artikel.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:15 schreef Momo... het volgende:
Het wordt lastig scoren op Eurovisie-circus met ouderwetse rock-'n-roll
Oh, hij is weer even naar buiten gekropen om met de bijbel te slaan?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:15 schreef Momo... het volgende:
Knip: Premium flutartikel.
Ja en dit is een premium artikel
quote:
Juist met Outlaw pakt hij vocaal uit. Waar heeft hij naar geluisterd joh?quote:
Jij bent lekker snel met quoten ^^quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ik heb een hekel aan Aerosmith en Bon Jovi.
Guns N' Roses vind ik wél goed.
Geheel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:23 schreef Greys het volgende:
Die Stefan moeten we echt maar geen aandacht meer geven.
En met geheel gequote premium artikel kan FOK problemen krijgen dus die moet ik helaas weghalen. Sorry jongens, echt niet om rot te doenLiever altijd maar een kleine quote en een link naar de rest van het artikel om gedoe te voorkomen.
Ik had hem dan wel op het forum gegooid, maar dat had ik nog niet gedaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:32 schreef Greys het volgende:
Kan iedereen met een Twitter account even deze heerlijke tweet retweeten en liken ajb
Uit Spanje geloof ik.
https://twitter.com/euroi(...)703156316803078?s=19
[ afbeelding ]
Zou het wel willen maar ik vind country muziek sowieso al leukquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:32 schreef Greys het volgende:
Kan iedereen met een Twitter account even deze heerlijke tweet retweeten en liken ajb
Uit Spanje geloof ik.
[ afbeelding ]
Tis toch alsnog een supergrap van iemand die door Waylon ineens countryfan wordtquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou het wel willen maar ik vind country muziek sowieso al leuk
Boeien al die comments. Het gaat om die avond.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:43 schreef Greys het volgende:
Onder een youtube van iemand uit Engeland die alle tot nu toe bekende nummers in een top23 heeft gezet met Nederland op één staat dan deze reactie. En let even op de naam. Echt, soms...
[ afbeelding ]
Komt door mij, het staat on repeat aanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:44 schreef MakkieR het volgende:
Valt me trouwens ook op hoe snel Waylon zijn nummer op het Eurosongkanaal groeit. 40k in 4 uurtjes en dat in de avonduren. das best knap als dit vergelijkt met de andere inzendingen.
haha idemquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:45 schreef Mariette02 het volgende:
[..]
Komt door mij, het staat on repeat aan
Voorgaande jaren werd onze inzending ook geupload door songfestival.nl zelf op hun eigen YT account. Het aantal views op het officiele YT kanaal (eurovision.tv) bleven wat achter. Dit jaar pakt de avrotros dat slimmer aan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:44 schreef MakkieR het volgende:
Valt me trouwens ook op hoe snel Waylon zijn nummer op het Eurosongkanaal groeit. 40k in 4 uurtjes en dat in de avonduren. das best knap als dit vergelijkt met de andere inzendingen.
Behalve dat er geen clip is (nog?) en zodra die er komt op Eurovision zijn we al deze reacties kwijtquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Voorgaande jaren werd onze inzending ook geupload door songfestival.nl zelf op hun eigen YT account. Het aantal views op het officiele YT kanaal (eurovision.tv) bleven wat achter. Dit jaar pakt de avrotros dat slimmer aan.
Rock, country, metal, bepaalde popliedjesquote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:42 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ook. Rock en Country. That's me.
Oja, daarom kunnen ze het maar beter zo laten. Het aantal views trekt toch ook wel aandacht lijkt me. Dat heb ik althans wel. Als ik zie dat iets tig keer is bekeken, wil ik toch wel ff checken waarom zoveel mensen daar op hebben geklikt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dat er geen clip is (nog?) en zodra die er komt op Eurovision zijn we al deze reacties kwijt
Zou het ook zo latenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Oja, daarom kunnen ze het maar beter zo laten. Het aantal views trekt toch ook wel aandacht lijkt me. Dat heb ik althans wel. Als ik zie dat iets tig keer is bekeken, wil ik toch wel ff checken waarom zoveel mensen daar op hebben geklikt.
Dit is wel heel triest, haal hem er idd maar uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:19 schreef Greys het volgende:
Daniel Dekker had dus ook een andere voorkeur maar reageert uitstekend. Eerlijk is eerlijk.
KLIK VOOR VERHAAL, ALS IK DE LINK RECHTSTREEKS PLAK BREEKT IE OP DE EEN OF ANDERE MANIER
En kennelijk wist Waylon meteen nadat ie het had geschreven al dat deze het eigenlijk moest wordenDenk zelf dat niet één van de commissie het ermee eens was in eerste instantie. Cornald zei het namelijk ook dat het niet zijn keuze was en het hoofd van de commissie de heer Smit is met wintersport en bemoeit zich er helemaal niet meer mee kennelijk. Haal die gast toch uit de commissie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie foto, weer.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is wel heel triest, haal hem er idd maar uit.![]()
En uit dat artikel:Hij lijkt totaal niet betrokken. Kan wel vanaf zijn vakantieadres retweet plaatsen over FC volendam, maar over het songfestival?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie foto, weer.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Hey je bent er ook weerquote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:49 schreef APK het volgende:
Tja, ik vind het een beetje genant, een polderboer die amerikaans wil doen. Engelse vriend schaamde zich dat hij inmiddels ook de Nederlandse nationaliteit heeft. Ierse vriendin schaamde zich gewoon dat ze het moest bekijken.
We gaan het zien, lijkt mij wel een liedje dat het goed gaat doen in de voting bij de meer achtergebleven landen
Slechte imitatie van Ambrosius dit.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:49 schreef APK het volgende:
Tja, ik vind het een beetje genant, een polderboer die amerikaans wil doen. Engelse vriend schaamde zich dat hij inmiddels ook de Nederlandse nationaliteit heeft. Ierse vriendin schaamde zich gewoon dat ze het moest bekijken.
We gaan het zien, lijkt mij wel een liedje dat het goed gaat doen in de voting bij de meer achtergebleven landen
Mwah, de polderboer zat als klein kind al met een cowboyhoed en gitaar en heeft in Nashville gewoond en Dolly en Emmylou vinden hem awesome.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:49 schreef APK het volgende:
Ja hoi, jammer dat ik niet positiever uit de hoek kan komenquote:
Kan wel wezen, maar ze vonden het totaal fake overkomen met zijn Amerikaanse accent, vandaar mijn eerdere opmerking dat het misschien best goed gaat scoren bij de minder ontwikkelde landen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:55 schreef Greys het volgende:
Mwah, de polderboer zat als klein kind al met een cowboyhoed en gitaar en heeft in Nashville gewoond en Dolly en Emmylou vinden hem awesome.
Net als vorig jaar zeker?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:12 schreef Greys het volgende:
Laat dat nou maar gewoon aan Hansgod over. Die fixt vast iets tijdens het gitaren.
Maar heb je ook nog echte voorkeuren dit jaar? Hongarije al gehoord?
Hans deed vorig jaar niet, dat was die knakker van de Toppers.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Net als vorig jaar zeker?
Heb nog niet genoeg liedjes gehoord om een favoriet te hebben, maar Estland is het zeker niet.
Mijn God, *Zucht*
quote:Ariso Light
9 uur geleden
This is the type of song that would play in a movie while the people in the movie work together to acomplish something. Know what I mean? Anyway, I like the fact that it's different, I think it will qualify! Love from Greece and Australia! 😀
Ik vind het zo leuk dat zelfs jij het waardeert!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 07:59 schreef Old_Pal het volgende:
Lekker country rock nummer. Stevige gitaren daar houd ik van.
Kan zo maar winnen maar ik ben bang dat Europa "de briljante kwaliteit van Nederland"voor de zoveelste keer niet herkent. Ik zie m.n. de christelijke Oost-Europese landen met afgrijzen naar deze song luisteren. Het is een lied dat gaat over alles wat God verboden heeft.
It's a fine, fine line
Between whiskey, and water, and to wine
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 00:32 schreef Greys het volgende:
Uit Spanje geloof ik.
[ afbeelding ]
Ja. Moet toch een lekker gevoel zijn dat zoveel mensen je nummer te gek vinden. Zelfs als ie in de semi blijft steken pakt niemand hem (en ons na deze zenuwslopende weekquote:Op zaterdag 3 maart 2018 07:56 schreef Fred_B het volgende:
Leuk om de vele positieve reacties te lezen![]()
Hoe het eindigt, Nederland maakt in elk geval indruk.
Echt he?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:47 schreef TheVulture het volgende:
Jan Smit komt lekker betrokken over ja
Dat ie lekker wegzakt in de tiefschnee.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 08:47 schreef TheVulture het volgende:
Jan Smit komt lekker betrokken over ja
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |