abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 00:44:06 #51
163650 Greys
pi_177566190
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 00:40 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zou het wel willen maar ik vind country muziek sowieso al leuk :@
Tis toch alsnog een supergrap van iemand die door Waylon ineens countryfan wordt _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177566191
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 00:43 schreef Greys het volgende:
Onder een youtube van iemand uit Engeland die alle tot nu toe bekende nummers in een top23 heeft gezet met Nederland op één staat dan deze reactie. En let even op de naam. Echt, soms... :')

[ afbeelding ]
Boeien al die comments. Het gaat om die avond.
pi_177566192
Valt me trouwens ook op hoe snel Waylon zijn nummer op het Eurosongkanaal groeit. 40k in 4 uurtjes en dat in de avonduren. das best knap als dit vergelijkt met de andere inzendingen.
pi_177566213
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 00:44 schreef MakkieR het volgende:
Valt me trouwens ook op hoe snel Waylon zijn nummer op het Eurosongkanaal groeit. 40k in 4 uurtjes en dat in de avonduren. das best knap als dit vergelijkt met de andere inzendingen.
Komt door mij, het staat on repeat aan _O-
pi_177566224
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 00:45 schreef Mariette02 het volgende:

[..]

Komt door mij, het staat on repeat aan _O-
haha idem :)
  zaterdag 3 maart 2018 @ 00:46:18 #56
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_177566248
Oh die stem O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 00:58:33 #57
163650 Greys
pi_177566490
De youtube reacties :o
Ze worden alleen maar positiever. Uit Oekraïne, Roemenië, Rusland, iedereen gilt awesome en King of Eurovision enzo :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177566510
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 00:44 schreef MakkieR het volgende:
Voorgaande jaren werd onze inzending ook geupload door songfestival.nl zelf op hun eigen YT account. Het aantal views op het officiele YT kanaal (eurovision.tv) bleven wat achter. Dit jaar pakt de avrotros dat slimmer aan.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 01:00:39 #59
163650 Greys
pi_177566544
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 00:59 schreef grazz het volgende:

[..]

Voorgaande jaren werd onze inzending ook geupload door songfestival.nl zelf op hun eigen YT account. Het aantal views op het officiele YT kanaal (eurovision.tv) bleven wat achter. Dit jaar pakt de avrotros dat slimmer aan.
Behalve dat er geen clip is (nog?) en zodra die er komt op Eurovision zijn we al deze reacties kwijt ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177566561
Het is ook goed dat er direct een live versie is te horen. Hij laat daarmee direct zien wat hij in huis heeft. Dit is slechts een voorproefje :D

Ik verwacht ook geen nieuwe videoclip of heeft ie gezegd dat dat later komt?
pi_177566572
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 00:42 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ook. Rock en Country. That's me.
Rock, country, metal, bepaalde popliedjes ^O^
mag het weten
pi_177566581
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 01:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Behalve dat er geen clip is (nog?) en zodra die er komt op Eurovision zijn we al deze reacties kwijt ;(
Oja, daarom kunnen ze het maar beter zo laten. Het aantal views trekt toch ook wel aandacht lijkt me. Dat heb ik althans wel. Als ik zie dat iets tig keer is bekeken, wil ik toch wel ff checken waarom zoveel mensen daar op hebben geklikt.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 01:08:08 #63
163650 Greys
pi_177566671
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 01:02 schreef grazz het volgende:

[..]

Oja, daarom kunnen ze het maar beter zo laten. Het aantal views trekt toch ook wel aandacht lijkt me. Dat heb ik althans wel. Als ik zie dat iets tig keer is bekeken, wil ik toch wel ff checken waarom zoveel mensen daar op hebben geklikt.
Zou het ook zo laten ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 maart 2018 @ 01:09:45 #64
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_177566689
Ja, maar ik kan me ook wel voorstellen dat het Eurovision kanaal straks het officiële 3 minuten durende clipje erop wil hebben.

In dat geval ben je deze views toch kwijt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 01:19:32 #65
163650 Greys
pi_177566811
Daniel Dekker had dus ook een andere voorkeur maar reageert uitstekend. Eerlijk is eerlijk.

KLIK VOOR VERHAAL, ALS IK DE LINK RECHTSTREEKS PLAK BREEKT IE OP DE EEN OF ANDERE MANIER

En kennelijk wist Waylon meteen nadat ie het had geschreven al dat deze het eigenlijk moest worden :o Denk zelf dat niet één van de commissie het ermee eens was in eerste instantie. Cornald zei het namelijk ook dat het niet zijn keuze was en het hoofd van de commissie de heer Smit is met wintersport en bemoeit zich er helemaal niet meer mee kennelijk. Haal die gast toch uit de commissie _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 maart 2018 @ 01:34:28 #66
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_177567023
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 01:19 schreef Greys het volgende:
Daniel Dekker had dus ook een andere voorkeur maar reageert uitstekend. Eerlijk is eerlijk.

KLIK VOOR VERHAAL, ALS IK DE LINK RECHTSTREEKS PLAK BREEKT IE OP DE EEN OF ANDERE MANIER

En kennelijk wist Waylon meteen nadat ie het had geschreven al dat deze het eigenlijk moest worden :o Denk zelf dat niet één van de commissie het ermee eens was in eerste instantie. Cornald zei het namelijk ook dat het niet zijn keuze was en het hoofd van de commissie de heer Smit is met wintersport en bemoeit zich er helemaal niet meer mee kennelijk. Haal die gast toch uit de commissie _O-
Dit is wel heel triest, haal hem er idd maar uit. :{

En uit dat artikel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto, weer. _O_
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 01:36:02 #67
163650 Greys
pi_177567043
Volkskrant heeft gelukkig geen Raadgevers ^O^

https://www.volkskrant.nl(...)85089c8f00c6d458af29

Zeer uitgebreid en prima verhaal.
Zo kan het ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177567110
Wat een ge-wel-dig nummer! _O_

Ik ben normaal niet zo'n enthousiasteling voor het Songfestival maar dit nummer klinkt echt als een wereldhit wat mij betreft!

Ik heb niet vaak dat ik meteen helemaal weg ben van een nummer, maar bij dit nummer heb ik het (nu moet ik zeggen dat ik die andere 4 nummers niet gehoord heb).

Maar ken je dat gevoel dat je voor het eerst een nieuwe song opzet en het besef daalt in dat je een fucking goed nummer voorbij hoort komen? :D

Ik ben echt erg enthousiast, en ik denk dat dit nummer enorme potentie heeft onder de gemiddelde radioluisteraars, echter weet ik niet hoe dit nummer zal vallen onder de geijkte songfestival volgers.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_177567177
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 01:34 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dit is wel heel triest, haal hem er idd maar uit. :{

En uit dat artikel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto, weer. _O_
Hij lijkt totaal niet betrokken. Kan wel vanaf zijn vakantieadres retweet plaatsen over FC volendam, maar over het songfestival? :')
  zaterdag 3 maart 2018 @ 01:49:55 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_177567214
Tja, ik vind het een beetje genant, een polderboer die amerikaans wil doen. Engelse vriend schaamde zich dat hij inmiddels ook de Nederlandse nationaliteit heeft. Ierse vriendin schaamde zich gewoon dat ze het moest bekijken.
We gaan het zien, lijkt mij wel een liedje dat het goed gaat doen in de voting bij de meer achtergebleven landen :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_177567247
Trouwens, als er een nieuwe videoclip wordt geupload dan verwacht ik dat de huidige clip met views gewoon online blijft op het hoofdkanaal. Zo staan zowel het live optreden als officiele versie van Italie vorig jaar er ook nog steeds op. Ook andere inzendingen staan er soms nog twee keer op. Tenzij AVROTROS wil dat de clip offline gaat, maar hopelijk niet.
pi_177567251
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 01:49 schreef APK het volgende:
Tja, ik vind het een beetje genant, een polderboer die amerikaans wil doen. Engelse vriend schaamde zich dat hij inmiddels ook de Nederlandse nationaliteit heeft. Ierse vriendin schaamde zich gewoon dat ze het moest bekijken.
We gaan het zien, lijkt mij wel een liedje dat het goed gaat doen in de voting bij de meer achtergebleven landen :+
Hey je bent er ook weer
pi_177567266
quote:
Slechte imitatie van Ambrosius dit.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 01:55:49 #74
163650 Greys
pi_177567279
quote:
Mwah, de polderboer zat als klein kind al met een cowboyhoed en gitaar en heeft in Nashville gewoond en Dolly en Emmylou vinden hem awesome. :7 Country moet je niet te keurig zingen en in godsnaam niet met een te bespeuren Nederlands accent. Go all the way or don't go there at all. YEEHAAAA.

Maar wees gerust, al jullie schaamte is onnodig, check de buitenlandse reacties maar even onder de youtube en de top23 video's so far. :P

PS ik vergat te wedden in al m'n hysterie :{ Waarop wed jij?

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 03-03-2018 02:30:48 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 maart 2018 @ 01:59:11 #75
6941 APK
Factual, I think.
pi_177567321
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 01:53 schreef grazz het volgende:

[..]

Hey je bent er ook weer
Ja hoi, jammer dat ik niet positiever uit de hoek kan komen :P
Dit liedje was mijn tweede keuze omdat het moest, laatste liedje was mijn favoriet, maar ja, dat vond Geer ook dus tja :+

Buitenlandse vrienden heb ik echt zelden zo negatief gehoord over een Nederlandse inzending.
Bon Jovi, Paradise City, dit dat.
Ik was nog de meest positieve, maar ik zou mijn auto bij het eerste de beste benzinestation verkopen als dit op de radio zou spelen op een gedroomde road trip in The U S of A :')
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')