quote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:45 schreef Jane het volgende:
Als iemand de oude wenkbrauw-gif ergens terug kan vinden, dan ook graag hier plaatsen.
Deze vind ik nog mooier dan De Wenkbrauwquote:
'better than goodbye' stukjequote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze vind ik nog mooier dan De WenkbrauwMooi belicht. En spannend.
Blijft meesterlijk in beeld gebracht en geacteerd. Immer.quote:
Jaaaaaaaaa! Deze!!!!quote:
Leuk, ik nam net een hap van m'n ontbijt toen Pechtold's reactie voorbij kwam, ontbijt op m'n scherm nu.quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuk, ik nam net een hap van m'n ontbijt toen Pechtold's reactie voorbij kwam, ontbijt op m'n scherm nu.
Alleen dit gifje zegt al genoeg over wat voor een dwaas dit isquote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:42 schreef Greys het volgende:
Zodat we ze kunnen verzamelen en makkelijk terug kunnen vinden want THE HYPE IS REAL.
[ afbeelding ]
Ja báh, stel je voor dat iemand plezier heeft in z'n werk en danst op muziek. Gadverdamme!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:32 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Alleen dit gifje zegt al genoeg over wat voor een dwaas dit is
Dat hele TVOH is toch één grote popie jopie show, kijk hoe die danstquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja báh, stel je voor dat iemand plezier heeft in z'n werk en danst op muziek. Gadverdamme!
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:32 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Alleen deze gifje post zegt al genoeg over wat voor een dwaas dit is
Oeh...je voelt voelt gewoon dattie gaat kijkenquote:
Hahaaa, wat geestigquote:Op maandag 16 april 2018 16:18 schreef Greys het volgende:
Deze moet hier ook even. Lea van Slovenië die haast flauwviel toen ze hem in het echt zag en riep hoe gek ze is op Waylon.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |