Echt hequote:
Met dat idioot eerlijke over z'n spuitbusje, ZALIGquote:
Ik heb allerlei religies meegemaakt in mijn familie. Een Joodse opa die ternauwernood de kampen overleefd heeft, mijn vader was protestants (ik zelf ook , maar ik heb me uit laten schrijven en ben nu niks, atheïst), mijn moeder was katholiek.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stefan zal zelf wel uit een religieus nest komen en moest nu zijn ouders reanimeren
Ga ik straks terugkijken. Vond hem gisteren bij DWDD ook geweldig.quote:
Ik zat ook zoiets te denken, dat ze misschien een knipoog (heheh, knipoog) naar de staging van CATS er in gooien, voor de kenners.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:11 schreef Moira. het volgende:
Ik zou het stiekem best tof vinden als ze bij de staging, als het nummer op 0:22 is en hij "it's a long way home" zingt, dat ze dan een kleine throwback doen naar de opening van TCL omdat dat shot met die strepen op de weg (bij "driving in the fast lane") zo tof was
Foto?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Gerard Joling is de enige man op aarde waar ik wel het bed mee zou in duiken.
En buiten de mensen die engels als eerste taal hebben hebben de overige wss nieteens door dat hij het zingtquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb allerlei religies meegemaakt in mijn familie. Een Joodse opa die ternauwernood de kampen overleefd heeft, mijn vader was protestants (ik zelf ook , maar ik heb me uit laten schrijven en ben nu niks, atheïst), mijn moeder was katholiek.
Who cares. Gaat allemaal prima als mensen eens niet zo moeilijk doen.
Stefan Reetveter, kom er maar in!quote:Volgens de songfestivalkenner is het nog te vroeg om Waylons kansen in te schatten. „Er moeten nog 22 van de 43 liedjes gekozen worden.” Toch lijkt Outlaw in ’Em een goede keuze. „In Oost-Europa is er grote belangstelling voor dit soort nummers. De Balkanlanden waarderen dit soort muziek.”
Dit klinkt alsof het Spotify-nummer (of waar die 3 minuten versie dan ook staat) nog niet definitief is.quote:Voordat Waylon naar Portugal kan, moet hij nog flink aan de slag. „Er wordt volop nagedacht over hoe dit op het podium wordt gebracht.” En de zanger moet gaan schrappen. „Het nummer is nu nog te lang. Het is drieënhalve minuut lang, dus het moet korter.”
Ja preciesquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat ook zoiets te denken, dat ze misschien een knipoog (heheh, knipoog) naar de staging van CATS er in gooien, voor de kenners.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Die verstaan dat toch ook helemaal niet, godsamme wat een harde keutel is die Stefan zeg.![]()
Als ik nog eens ga trouwen, plan ik het wel tijdens het WK voetbal. O fuck, nee, dat wil ik zelf ook zien... Hoe pak ik hem in 's hemelsnaam terug?!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan hij die bruiloft niet ff uitstellen? Of gewoon een groot scherm met het ESF boven het altaar?
Weet hij wel hoe belangrijk dit is?
Hij had het over Berlusconi die z'n hele haar met een spuitbus kleurt en Geer heeft ook zo'n busje maar doet alleen z'n kalende kruin ermee en toen ging ie met een wit zakdoekje heel hard op z'n kruin wrijven om het bruin te laten zien dat er vanaf komt.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga ik straks terugkijken. Vond hem gisteren bij DWDD ook geweldig.
Ik zat nu nog bij Humberto.
Nee. Niet doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat ook zoiets te denken, dat ze misschien een knipoog (heheh, knipoog) naar de staging van CATS er in gooien, voor de kenners.
Mijn Engels is prima en dan nog vang ik niet van elk lied alles op bij ESF. Je let op zoveel. Zeker als je iets voor het eerst ziet en hoort. En dat geldt voor de meeste kijkers.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:12 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
En buiten de mensen die engels als eerste taal hebben hebben de overige wss nieteens door dat hij het zingt
Dat denk ik ook, klinkt nu alsof er met een bot mes in is gehakt.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof het Spotify-nummer (of waar die 3 minuten versie dan ook staat) nog niet definitief is.
Dat is idd mooi, altijd fijn iemand met zelfspot.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had het over Berlusconi die z'n hele haar met een spuitbus kleurt en Geer heeft ook zo'n busje maar doet alleen z'n kalende kruin ermee en toen ging ie met een wit zakdoekje heel hard op z'n kruin wrijven om het bruin te laten zien dat er vanaf komt.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:17 schreef Greys het volgende:
Everybody got a little front man swagger
Stone cold rolling like a young Mick Jagger
A new tattoo that you can’t keep hidden
Everybody’s got a little outlaw in ’em
Except for Stefan of the AD!
Ik weet niet welke 3 minuten versie er online staat maar ook in de versie van 3:30 minuut zit er zo'n beetje een halve minuut instrumentaal in, daar zullen ze wel flink in knippenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:12 schreef Dave het volgende:
Cornald op de Telegraaf:
[..]
Stefan Reetveter, kom er maar in!
[..]
Dit klinkt alsof het Spotify-nummer (of waar die 3 minuten versie dan ook staat) nog niet definitief is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |