Oh was bij een ander lijstjequote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
https://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
??
Ik had dat dus totaal niet door, zat zo te stressen en hyperen hier voor, tijdens en na de bekendmaking en toen ik eindelijk eens besloot van de bank af te gaan en naar buiten keek (ik zat al die tijd gewoon naast het raam zelfs) zag ik pas dat het had gesneeuwd hier. Ik was er even helemaal af.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:59 schreef lrishCassidy het volgende:
Sneeuw hier. Totaal offtopic.
Ohh brrr, ik liet even een vriend uit. Koud zeg aan de deur zelfs.
Precies, Die horen dat eerste zinnetje niet eensquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:02 schreef marcodej het volgende:
Haha, die Stefan van het AD bij Shownieuws vindt het 'Jaren '80 rock' en "Niet slim om er een religieus getint zinnetje in te stoppen, met zoveel conservatief-religieuze landen."
Ik zie werkelijk waar niet in waar een religieus iemand hier aanstoot aan kan nemen, ik denk zelfs dat religieuzen het met dat zinnetje eens zijn.
Die verstaan dat toch ook helemaal niet, godsamme wat een harde keutel is die Stefan zeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:02 schreef marcodej het volgende:
Haha, die Stefan van het AD bij Shownieuws vindt het 'Jaren '80 rock' en "Niet slim om er een religieus getint zinnetje in te stoppen, met zoveel conservatief-religieuze landen."
Snap ik ook niet, bijna alle reacties van de fans waren positiefquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:02 schreef Cee het volgende:
'De keuze is verrassend', WAAROM DAN, waarom zegt iedereen dat?
IK denk dat iedereen TWCW verwachttequote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:03 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, bijna alle reacties van de fans waren positief
Omdat de Telegraf zei dat niemand dit nummer wilde en één sneeuwvlokje van het AD iets over beledigde jehova's had gezegd, oid.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:02 schreef Cee het volgende:
'De keuze is verrassend', WAAROM DAN, waarom zegt iedereen dat?
Die deskundigen schrikken van de herrie, worden wakker geschud na al die softe inzendingen de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:04 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
IK denk dat iedereen TWCW verwachtte
Die man moet serieus eens naar Preacher kijken. Ik denk dat ie niet meer bijkomtquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:02 schreef marcodej het volgende:
Ik zie werkelijk waar niet in waar een religieus iemand hier aanstoot aan kan nemen, ik denk zelfs dat religieuzen het met dat zinnetje eens zijn.
Een van mijn beste vriendinnen trouwt die zaterdag, alleen bracht die het pas naar buiten toen ik al lang en breed tickets had voor Lissabon...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:06 schreef Andromache het volgende:
Jongens we zijn favoriet, dit is ongekend, hij staat, hij staat en ik sta ook!!en ja mijn beste vriend is een druif dat hij tijdens uitgerekend dit ESF gaat trouwen.... Hoe ga ik de uitslag geheim houden.
Kan hij die bruiloft niet ff uitstellen? Of gewoon een groot scherm met het ESF boven het altaar?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:06 schreef Andromache het volgende:
Jongens we zijn favoriet, dit is ongekend, hij staat, hij staat en ik sta ook!!en ja mijn beste vriend is een druif dat hij tijdens uitgerekend dit ESF gaat trouwen.... Hoe ga ik de uitslag geheim houden.
Stefan zal zelf wel uit een religieus nest komen en moest nu zijn ouders reanimerenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:06 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Die man moet serieus eens naar Preacher kijken. Ik denk dat ie niet meer bijkomt
Kan je geen ruzie met hem krijgen zodat je niet meer mag komen?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:06 schreef Andromache het volgende:
Ik kom zelf uit een religieus nest en in mijn omgeving zal hier echt helemaal niemand over vallen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stefan zal zelf wel uit een religieus nest komen en moest nu zijn ouders reanimeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |