Heeft Waylon gescoord met Ilse!?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Vind het zo fijn voor hem dat hij mag doen wat hij wil. Zeker na dat juk van Ilse 4 jaar geleden (oke, wel goed gescoord).
Eens.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:46 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop nog wel steeds dat ie iets afvalt hoe stom dat ook klinkt.
Hij zag er namelijk toch echt een stuk aantrekkelijker uit bij de presentatie van CATS
Ik denk het omgekeerde. Vind het hier een ouwe lul. Nu lijkt het een jongen van 30 (die bijna 38 wordt) en dat zie ik ook aan tafel bij DWDD. Lekkere kop met haar. Geen dikke grasmat aan de bakkes.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:46 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop nog wel steeds dat ie iets afvalt hoe stom dat ook klinkt.
Hij zag er namelijk toch echt een stuk aantrekkelijker uit bij de presentatie van CATS
Hij stijgt langzaam weer iets sinds de bekendmaking. In tegenstelling tot Cyprus wat ik raar vindquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mensen ik ben wat laat maar ik heb net t nummer gehoord van Waylon en mag ik ff![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo! Ik ben blij.
Cyprus stijgt waarschijnlijk niet omdat iedereen het alleen maar heeft over het feit dat ze live niet kan zingen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:50 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Hij stijgt langzaam weer iets sinds de bekendmaking. In tegenstelling tot Cyprus wat ik raar vind
die lagere stem doet mij heel erg denken aan Johnny Logan, wat ik ook heel mooi vindtquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:50 schreef vencodark het volgende:
Overigens vind ik het nummer niet zoo super nog.
Maar ik vind zijn lagere, rustige stem dan ook mooier. Niet dat ‘knauwige’ wat hij bij dit nummer doet.
Ach joh, we blijven hyperen tot het bittere (hopelijk zoete) eindequote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:50 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik ga het speculeren in het forum stiekem wel missen hoor :p
Sinds het aanstaande vertrek van Humberto Tan is Joling opeens niet weg te slaan bij de NPO. Zorgwekkende ontwikkeling.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:53 schreef libranl het volgende:
Gerard Joling schijnt vanavond bij Jinek te zitten. Die heeft vast ook wel een mening over Outlaw in Em
Ik zit nog te twijfelen of ik langs 4 zap, maar ik heb helemaal geen zin in gezeik van Carlo.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:53 schreef libranl het volgende:
Gerard Joling schijnt vanavond bij Jinek te zitten. Die heeft vast ook wel een mening over Outlaw in Em
Hier is ie, schoonheid:quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:52 schreef Greys het volgende:
Kan iemand me ajb de goede youtube geven, ben de op aan het aanpassen maar kan hem niet terugvinden in topic mobiel
FISTEN!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:35 schreef Cee het volgende:
Cry no more! Though we were alone and insecure!
We've been going through these stages! Now it's time to turn the pages!
Wees blij dat het Gordon niet is.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinds het aanstaande vertrek van Humberto Tan is Joling opeens niet weg te slaan bij de NPO. Zorgwekkende ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |