quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:54 schreef Greys het volgende:
IK BEN ZO INTENSSSSS GELUKKIG
DANK CEE VOOR HET VERLOSSENDE APPJE
Jezus. En wat ie zegt klopt. Niet voor veilig gaan, daar win je nooit mee. Love it or hate it. Winnen of laatste. Fuck it.
En ik heb nu wel erg spijt dat ik niet meer op z'n eigen beoordeling durfde te vertrouwen.
En nu daar lekker de Outlaw uithangen.
Eigenlijk geen moment getwijfeld.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:55 schreef Manusje_v_a het volgende:
Sorry Waylon, dat we zo aan je hebben getwijfeld. Tuurlijk koos je Outlaw.
Kusje erop!
Issie 10 maart toevallig beschikbaar?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:54 schreef Greys het volgende:
IK BEN ZO INTENSSSSS GELUKKIG
DANK CEE VOOR HET VERLOSSENDE APPJE
Jezus. En wat ie zegt klopt. Niet voor veilig gaan, daar win je nooit mee. Love it or hate it. Winnen of laatste. Fuck it.
En ik heb nu wel erg spijt dat ik niet meer op z'n eigen beoordeling durfde te vertrouwen.
En nu daar lekker de Outlaw uithangen.
Ja dat! En veel geluk met Bibi, maar liever na meiquote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:55 schreef Manusje_v_a het volgende:
Kusje erop!
We twijfelden juist omdat het ons veel deed en blij werden van andere mooie liedjes..quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:55 schreef Manusje_v_a het volgende:
Kusje erop!
Zelfs als hij laatste wordt, is hij hierdoor al een held.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:56 schreef libranl het volgende:
Cornald was het er dus niet mee eens. En Jan Smit en Daniėl Dekker waarschijnlijk ook niet vermoed ik dan. Waylon heeft dit zelf besloten
Dit idd.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een spannende week was dit zeg jongens.Voor mijn gevoel heeft het een maand geduurd of zo en ik ben tien jaar ouder, maar nu ik erop terugkijk was het wel echt supertof al dat giswerk en al dat gespeculeer en de hysterie!
Daar zeg je wat, ik durf nog even niet aan de finale te denkenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:58 schreef Manusje_v_a het volgende:
O jongens, als deze week al dodelijk was, hoe wordt mei dan wel niet?! Nu we echt een potentiėle winnaar hebben?!
Dat wordt vrij nemen, kinderen opsluiten en man naar zijn ouders sturen!
Mee eens. Gewoon het lef dat hij zoiets kiest, risico neemt en eventueel op zijn bek durft te gaan, en dat na een vorige tweede plek! Wat een held!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zelfs als hij laatste wordt, is hij hierdoor al een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |