Snellerrr danquote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben nog onderweg naar huis, dus ik lees het hier wel.
Hahahahaquote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
Het is hier nog zenuwslopender dan op de uiteindelijke finale
Nee echt serieus, het kan toch prima dat ie zegt 'Dit wordt het esf nummer omdat ik dat het meest geschikt vind, maar omdat jullie allemaal Outlaw zo tof vinden kan je die dan mooi downloaden katching'.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stop maar met indekken schat. Dit wordt hem gewoon.
Ja, als soort van cadeautje, op veler verzoek. Meh.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt serieus, het kan toch prima dat ie zegt 'Dit wordt het esf nummer omdat ik dat het meest geschikt vind, maar omdat jullie allemaal Outlaw zo tof vinden kan je die dan mooi downloaden katching'.
Promotechnisch heel heel dom. Dus neequote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij weet dat heel Nederland het tof vond. Dus maakt ie het een single. En dan volgt straks ook nog het ESF lied.
Greys blijf je hangen?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt serieus, het kan toch prima dat ie zegt 'Dit wordt het esf nummer omdat ik dat het meest geschikt vind, maar omdat jullie allemaal Outlaw zo tof vinden kan je die dan mooi downloaden katching'.
Dit klinkt niet geloofwaardig hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, maar alles beter dan Maan, denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:06 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik neem aan dat ik niet de enige ben die helemaal niks aan roxanne hazes vindt?
Zou wel een geniale titel zijn voor een ESF-inzending "Drol op mijn hoofd"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |