abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188861591
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 14:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Tip van de ervaringsdeskundigen: kijk toch nog eens voor een huurauto. Met die pendelbus ben je toch afhankelijk van tijden en vaak doen ze meerdere hotels aan dus duurt het lang voor je in de parken bent. Juist in de ochtend is het vaak lekker rustig. Het hoeft natuurlijk niet.

Gaan jullie elke dag naar een park of zijn er ook rustdagen in gebakken?
W I J W I L L E N G E E N H U U R A U T O
Ja ook rustdagen ertussen, maar verwacht niet dat we iedere dag van 9 tot sluit daar rond lopen, ook naar Vulcano Bay oid.
pi_188861795
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:50 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Ja, half mei gaan we, Marriot Village, nabij Disney Springs. Gratig pendlebus naar Disney World, Universal én Seaworld.

Ja die bestaan nog.. wil het gewoon goed geregeld hebben en had nog wat vragen mbt Disney.
Regelen zij ook je fast pass planning en restaurant reserveringen? Je hebt nu niet de 60 dagen window. Zou nooit gekozen hebben voor die hotels gezien de ligging en afstand maar allez. als het je eerste keer is. Is zo'n hotel complex waar ze alle TUI/D-reizen/pakketreizen family's dumpen.

Waarsch. had je zelf goedkoper en beter in een all-stars resort kunnen zitten met goede shuttles naar ALLE parken waar de Marriot village bus je dropt bij transportation center waardoor je nog een bus moet nemen naar je gekozen park. Je gaat daar op den duur gek van worden want op terugweg ook weer overstappen en wachten. Soms wil je ff terug naar hotel (smiddags door hitte) en dan kan je savonds juist weer terug).

Heel veel plezier! Zorg iig wel dat je zoals vermeld fastpasses etc. goed hebt geregeld. Dit is een van belangrijkste dingen in World en heeft grote invloed op je plezier daar. En vergeet ook niet de diverse (luxery) Disney hotels te bezoeken en daar de restaurants te proberen en rond te lopen. Attractie opzich! Onderschat de grootte van alles niet. Het is geen dagje efteling of Disney paris ;)

Ik heb alle disney parks op onze planeet bezocht (+disney cruise) en World blijft toch een van de leukste (ook grotendeels door het personeel daar).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188890064
Zo, gister een dagje Disneyland Paris gedaan.
Mooi weer en niet te druk. Langste wachttijd dat ik heb gehad was 20 minuten ongeveer.
Met het FastPass systeem de leukste attracties 2x kunnen doen.

Ik vond de sfeer en aankleding in Star Wars Hyperspace Mountain wat tegenvallen, had ik meer van verwacht, maar gelukkig compenseert de Star Tours attractie dit weer.

Wat mij ook altijd opvalt is dat die Indiana Jones achtbaan altijd defect is.
Van de 5x dat ik in D.P. ben geweest ben ik er slechts 2x in geweest.

Tot nu toe blijft Disneyland Tokyo favoriet.
In februari naar Disney World in Orlando.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_188890589
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2019 14:38 schreef RipCity het volgende:

[..]

Regelen zij ook je fast pass planning en restaurant reserveringen? Je hebt nu niet de 60 dagen window. Zou nooit gekozen hebben voor die hotels gezien de ligging en afstand maar allez. als het je eerste keer is. Is zo'n hotel complex waar ze alle TUI/D-reizen/pakketreizen family's dumpen.

Waarsch. had je zelf goedkoper en beter in een all-stars resort kunnen zitten met goede shuttles naar ALLE parken waar de Marriot village bus je dropt bij transportation center waardoor je nog een bus moet nemen naar je gekozen park. Je gaat daar op den duur gek van worden want op terugweg ook weer overstappen en wachten. Soms wil je ff terug naar hotel (smiddags door hitte) en dan kan je savonds juist weer terug).

Heel veel plezier! Zorg iig wel dat je zoals vermeld fastpasses etc. goed hebt geregeld. Dit is een van belangrijkste dingen in World en heeft grote invloed op je plezier daar. En vergeet ook niet de diverse (luxery) Disney hotels te bezoeken en daar de restaurants te proberen en rond te lopen. Attractie opzich! Onderschat de grootte van alles niet. Het is geen dagje efteling of Disney paris ;)

Ik heb alle disney parks op onze planeet bezocht (+disney cruise) en World blijft toch een van de leukste (ook grotendeels door het personeel daar).
Wat negatief zijn jullie over die transportationservice. Wij hebben zelf ook low budget in een goedkoop hotel gezeten en die pendelservice was echt goed geregeld! Geen tig andere stops (naar Disney 0 zelfs) of overstappen, we werden bij de bussen van Disney zelf afgezet en ook weer opgehaald. We waren er altijd voor openingstijd en ook na sluitingstijd weer weg. (Andere tijden waren ook mogelijk). Een auto huren terwijl je de hele dag in een park zit en dan ook nog parkeerkosten af moeten tikken vind ik pas zonde van het geld en dan waren we ook nooit vanaf de grote toegangspoort zo snel in een park geweest.

Disney World kan imo niet tippen aan Disney Tokio. Daar werden na elke regenbui de bankjes droog gemaakt, terwijl we op een regenachtige dag gingen :’) . En sowieso zijn de andere bezoekers daar ook veel fijner en netter. Qua attracties heeft Disney Sea ook iets unieks te bieden. WDW komt op een goede tweede plaats, ze zouden daar alleen Epcot in moeten wisselen voor Disney Sea.

Wij gaan in 2024 weer naar Disney World heeft mijn man uitgerekend, dan zijn de kinderen groot genoeg voor de meeste dingen. Voorlopig richten we ons op Parijs in maart.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_188890949
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2019 14:38 schreef RipCity het volgende:

[..]

Regelen zij ook je fast pass planning en restaurant reserveringen? Je hebt nu niet de 60 dagen window. Zou nooit gekozen hebben voor die hotels gezien de ligging en afstand maar allez. als het je eerste keer is. Is zo'n hotel complex waar ze alle TUI/D-reizen/pakketreizen family's dumpen.

Waarsch. had je zelf goedkoper en beter in een all-stars resort kunnen zitten met goede shuttles naar ALLE parken waar de Marriot village bus je dropt bij transportation center waardoor je nog een bus moet nemen naar je gekozen park. Je gaat daar op den duur gek van worden want op terugweg ook weer overstappen en wachten. Soms wil je ff terug naar hotel (smiddags door hitte) en dan kan je savonds juist weer terug).

Heel veel plezier! Zorg iig wel dat je zoals vermeld fastpasses etc. goed hebt geregeld. Dit is een van belangrijkste dingen in World en heeft grote invloed op je plezier daar. En vergeet ook niet de diverse (luxery) Disney hotels te bezoeken en daar de restaurants te proberen en rond te lopen. Attractie opzich! Onderschat de grootte van alles niet. Het is geen dagje efteling of Disney paris ;)

Ik heb alle disney parks op onze planeet bezocht (+disney cruise) en World blijft toch een van de leukste (ook grotendeels door het personeel daar).
Nee maar ze helpen me wel meteen met een aantal vragen omdat ik leek ben op dat gebied en er niet eerder ben geweest. Wat is 60 dagen Window?

Ik kom niet om de luxe hotels te bezoeken maar wil wel een keer naar de Wilderniss Lodges nabij Animal Kingdom.

Ik ging er ook al niet vanuit dat het te vergelijken is met DLRP of Efteling. :)


quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:18 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Wat negatief zijn jullie over die transportationservice. Wij hebben zelf ook low budget in een goedkoop hotel gezeten en die pendelservice was echt goed geregeld! Geen tig andere stops (naar Disney 0 zelfs) of overstappen, we werden bij de bussen van Disney zelf afgezet en ook weer opgehaald. We waren er altijd voor openingstijd en ook na sluitingstijd weer weg. (Andere tijden waren ook mogelijk). Een auto huren terwijl je de hele dag in een park zit en dan ook nog parkeerkosten af moeten tikken vind ik pas zonde van het geld en dan waren we ook nooit vanaf de grote toegangspoort zo snel in een park geweest.

Disney World kan imo niet tippen aan Disney Tokio. Daar werden na elke regenbui de bankjes droog gemaakt, terwijl we op een regenachtige dag gingen :’) . En sowieso zijn de andere bezoekers daar ook veel fijner en netter. Qua attracties heeft Disney Sea ook iets unieks te bieden. WDW komt op een goede tweede plaats, ze zouden daar alleen Epcot in moeten wisselen voor Disney Sea.

Wij gaan in 2024 weer naar Disney World heeft mijn man uitgerekend, dan zijn de kinderen groot genoeg voor de meeste dingen. Voorlopig richten we ons op Parijs in maart.
Hebben jullie toevallig ook in dat gebied gezeten waar ik volgend jaar naartoe wil gaan?
Hotel buiten de parken, Marriot Village heet het, 6 min afstand van WDW en nabij Disney Springs.
Wij vinden de autohuur ook zonde van het geld, volgens reisbureau en ervaringen van anderen blijkt dat helemaal niet nodig te zijn, als je enkel en alleen de parken wil bezoeken.

Leuk vooruitzicht voor 2024, nog even wachten :D

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2019 09:44:58 ]
pi_188894788
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:41 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Nee maar ze helpen me wel meteen met een aantal vragen omdat ik leek ben op dat gebied en er niet eerder ben geweest. Wat is 60 dagen Window?

Ik kom niet om de luxe hotels te bezoeken maar wil wel een keer naar de Wilderniss Lodges nabij Animal Kingdom.

Ik ging er ook al niet vanuit dat het te vergelijken is met DLRP of Efteling. :)
[..]

Hebben jullie toevallig ook in dat gebied gezeten waar ik volgend jaar naartoe wil gaan?
Hotel buiten de parken, Marriot Village heet het, 6 min afstand van WDW en nabij Disney Springs.
Wij vinden de autohuur ook zonde van het geld, volgens reisbureau en ervaringen van anderen blijkt dat helemaal niet nodig te zijn, als je enkel en alleen de parken wil bezoeken.

Leuk vooruitzicht voor 2024, nog even wachten :D
Nee, wij zaten in de buurt van Universal. Hadden 2 dagen Disney (2 parken op 1 dag), 1 dag Seaworld en 2,5e dag Universal gepland.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_188895200
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:31 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Nee, wij zaten in de buurt van Universal. Hadden 2 dagen Disney (2 parken op 1 dag), 1 dag Seaworld en 2,5e dag Universal gepland.
Ohh, oke. Hadden jullie ook rustdagen tussendoor?
pi_188895490
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:52 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Ohh, oke. Hadden jullie ook rustdagen tussendoor?
1, en toen zijn we gaan minigolfen tussen kleine alligators en gaan shoppen. We gingen maar 8 dagen, dus met reisdagen erbij zat het daarmee wel vol. Maar was goed te doen, al waren we wel gesloopt toen we thuis kwamen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_188920690
op weg voor weekendje disney w/

helaas zijn ze ook weer aan het staken in de RER, dus ben benieuwd of ik fatsoenlijk naar disney kan komen _O- (met m'n stomme kop ticket naar gare du nord ipv marne la vallee geboekt)
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 13 september 2019 @ 06:34:06 #160
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_188920705
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 06:27 schreef mschol het volgende:
op weg voor weekendje disney w/

helaas zijn ze ook weer aan het staken in de RER, dus ben benieuwd of ik fatsoenlijk naar disney kan komen _O- (met m'n stomme kop ticket naar gare du nord ipv marne la vallee geboekt)
Dat is wel een beetje dom ja :D
Marne was echt ideaal _O_
pi_188920789
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2019 06:34 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje dom ja :D
Marne was echt ideaal _O_
ik ben al jaren niet anders gewend, macht der gewoonte enzo
pi_188921122
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 06:27 schreef mschol het volgende:
op weg voor weekendje disney w/

helaas zijn ze ook weer aan het staken in de RER, dus ben benieuwd of ik fatsoenlijk naar disney kan komen _O- (met m'n stomme kop ticket naar gare du nord ipv marne la vallee geboekt)
Zo goed als niks rijd vandaag, enkel in de spits rijden er 1/3 treinen van RER A.

"On RER lines A and B, traffic will be “extremely disrupted”, with trains running “only during peak hours” and stations will be “closed outside these hours”. At peak times, only one out of three RER A trains and one out of five RER B trains are scheduled (with interrupted interconnection with SNCF at Gare du Nord)".

https://www.france24.com/(...)ay-ratp-metro-france
pi_188921265
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 08:20 schreef Vieuw het volgende:

[..]

Zo goed als niks rijd vandaag, enkel in de spits rijden er 1/3 treinen van RER A.

"On RER lines A and B, traffic will be “extremely disrupted”, with trains running “only during peak hours” and stations will be “closed outside these hours”. At peak times, only one out of three RER A trains and one out of five RER B trains are scheduled (with interrupted interconnection with SNCF at Gare du Nord)".

https://www.france24.com/(...)ay-ratp-metro-france
ik had zoiets al begrepen inderdaad
:X , ik zal naar een alternative route moeten zoeken
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 oktober 2019 @ 19:24:59 #164
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_189417707
Ga toch maar weer een jaarkaart kopen. Blijven toch lekker weekenden.
  zondag 13 oktober 2019 @ 19:52:35 #165
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189418574
Ik zag dat er bij AH een actie komt waarmee je behoorlijk goedkoop kunt :o

https://www.looopings.nl/(...)ij-Albert-Heijn.html

Misschien heeft iemand er hier iets aan ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Public Relations / Redactie Film zondag 13 oktober 2019 @ 20:09:56 #166
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_189418976
Het mag ook wel. Gisteren werd bekend dat Buzz 7(!) maanden dicht gaat voor onderhoud vanaf januari.
pi_189419252
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 20:09 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Het mag ook wel. Gisteren werd bekend dat Buzz 7(!) maanden dicht gaat voor onderhoud vanaf januari.
damn..

de railroad is ook al heel lang dicht, enig idee wanneer die weer opent?

ik, zit in dubio: ik kan verlengen, krijg ik 16 maanden voor de prijs van 12, maar met zoveel onderhoud enzo -O-
pi_189419836
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:52 schreef Meke het volgende:
Ik zag dat er bij AH een actie komt waarmee je behoorlijk goedkoop kunt :o

https://www.looopings.nl/(...)ij-Albert-Heijn.html

Misschien heeft iemand er hier iets aan ;)
Helaas alle weekenden al uitverkocht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:01:24 #169
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189420123
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 20:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

Helaas alle weekenden al uitverkocht
Sorry, dode mus in dat geval ;(

Wel begrijpelijk op zich
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Public Relations / Redactie Film zondag 13 oktober 2019 @ 23:05:13 #170
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_189422510
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 20:24 schreef mschol het volgende:

[..]

damn..

de railroad is ook al heel lang dicht, enig idee wanneer die weer opent?

ik, zit in dubio: ik kan verlengen, krijg ik 16 maanden voor de prijs van 12, maar met zoveel onderhoud enzo -O-
Railroad is weer uitgesteld tot minstens januari.
Autopia is inmiddels ook al maanden dicht voor routine-onderhoud, net als de Cars-attractie die ik weet niet hoelang is dicht geweest zonder dat de ervaring écht verbeterd wordt. Ik weet niet wat er daar gaande is. Renovatie is nodig en logisch en daarvoor vinden sluitingen plaats, maar de termijn van deze sluitingen en de oplevering staat niet evenredig aan elkaar.
  maandag 14 oktober 2019 @ 18:20:04 #171
134538 chansadres
Black & White
pi_189432600
Een blokhutje geboekt voor in Maart. 3 dagen. Nog 5 maanden te gaan :')
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:30:15 #172
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_189451911
*O*
2e kerstdag gaan we weer.. en meteen maar weer een nieuwe jaarkaart halen *O*

na 1,5 jaar niet geweest te zijn, begon het toch wel weer te kriebelen :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_189452127
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:30 schreef E.T. het volgende:
*O*
2e kerstdag gaan we weer.. en meteen maar weer een nieuwe jaarkaart halen *O*

na 1,5 jaar niet geweest te zijn, begon het toch wel weer te kriebelen :)
Leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:45:54 #174
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_189452242
WE keken naar een 3-daags arrangement voor kerst, maar kwamen tot de ontdekking (weer) dat een jaarkaart nauwelijks duurder is en wel veel leuker ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_189456521
zo, vip tickets voor 31 okt. voor illuminations en star parade geregeld..

goed dat ik om 0:00 klaar zat _O- van de 200, zijn er nu (20 min later) nog 132 en ~140 over :D
pi_189687864


ghehehe :P
een kassa bij potc lag ook al plat met een windows foutmelding (2000 look...)
pi_189865564
Wij gaan komende maandag, dinsdag en woensdag weer.
Via via aan een goedkoop verblijf geraakt bij Davy Crockett :D

Het zal maandag waarschijnlijk wel heel druk zijn, maar dat moeten we er dan maar bijnemen!
pi_189867953
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:29 schreef trainfreak het volgende:
Wij gaan komende maandag, dinsdag en woensdag weer.
Via via aan een goedkoop verblijf geraakt bij Davy Crockett :D

Het zal maandag waarschijnlijk wel heel druk zijn, maar dat moeten we er dan maar bijnemen!
dinsdag en woensdag zal wel goed te doen zijn, tenzij het ergens nog vakantie is dan..
pi_189868532
Het beste van Disneyland Parijs is de beslissing om er niet heen te gaan :).
Check it out
pi_190101021
Hoi piepeloi allemaal,

In februari ga ik een rondreis maken door Florida.
Uiteraard wil ik dan ook naar Universal Studio’s en Disney World in Orlando.
Ik ben als Star Wars fan vooral benieuwd daar dat deel van het park.

Echter verzuip ik een beetje in de ticketverkoop van Disney World. Er zijn zoveel verschillende (malafide) aanbieders met behoorlijk uiteenlopende prijzen.

Iemand ervaring met het kopen van tickets? Mijn voorkeur gaat uit naar een 1-Day Parkhopper ticket.
Is het überhaupt mogelijk om het in 1 dag te doen of zijn meerdere dagen noodzakelijk? Ik begreep dat alle 6 de parken ongeveer even groot zijn als de provincie Utrecht...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_190101175
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 16:29 schreef CoExist het volgende:
Hoi piepeloi allemaal,

In februari ga ik een rondreis maken door Florida.
Uiteraard wil ik dan ook naar Universal Studio’s en Disney World in Orlando.
Ik ben als Star Wars fan vooral benieuwd daar dat deel van het park.

Echter verzuip ik een beetje in de ticketverkoop van Disney World. Er zijn zoveel verschillende (malafide) aanbieders met behoorlijk uiteenlopende prijzen.

Iemand ervaring met het kopen van tickets? Mijn voorkeur gaat uit naar een 1-Day Parkhopper ticket.
Is het überhaupt mogelijk om het in 1 dag te doen of zijn meerdere dagen noodzakelijk? Ik begreep dat alle 6 de parken ongeveer even groot zijn als de provincie Utrecht...
Je beantwoord je vraag zelf al. Als je alle parken in 1 dag wil doen ga je alleen de ingang van alle parken zien :D

En als je maar 1 dag gaat koop je die gewoon op de officiele Disney website. Als je 7+ gaat koop je 'm op de engelse Disney site want dan krijg je er 7 gratis.

Verder heb je minimaal 5 dagen nodig maar als je het rustig aan wil doen 10 dagen.

5 december opent de nieuwe star wars ride in FL. Als je echt alleen voor star wars wil gaan koop je alleen een ticket voor hollywood studios. Daar kan je je wel een volle dag vermaken als je voor het eerst gaat.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_190101306
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 16:35 schreef RipCity het volgende:

[..]

Je beantwoord je vraag zelf al. Als je alle parken in 1 dag wil doen ga je alleen de ingang van alle parken zien :D

En als je maar 1 dag gaat koop je die gewoon op de officiele Disney website. Als je 7+ gaat koop je 'm op de engelse Disney site want dan krijg je er 7 gratis.

Verder heb je minimaal 5 dagen nodig maar als je het rustig aan wil doen 10 dagen.

Sterkte alvast als je in februari gaat. Dat is net na de opening van de nieuwe attractie in Star Wars land dus je kan rekenen op hele lange wachtrijen.
Haha, het is niet de bedoeling om Disney en Universal in 1 dag te bezoeken natuurlijk. ;)

Ik vind 1 dag Disney en 1 dag Universal meer dan genoeg. Ik zou niet weten wat 7 dagen in een pretpark moest...

Ik zie net dat een Disney 1-Day Parkhopper zo'n $185,- p.p. kost.
Een Disney 2-Day Nohopper zo'n $235,- p.p.
2 dagen geeft wel meer rust denk ik...

Wat voor nieuwe attractie komt eraan van Star Wars?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 17:24:36 #183
45833 crew  Fogel
pi_190102145
Overweeg (onder druk van de mini-me's) om misschien in de zomervakantie naar Disney Parijs te gaan. 3 dagen en 2 nachten bij Davy Crocket valt qua prijs nog redelijk mee en zo'n hut ziet er eigenlijk best OK uit voor twee volwassenen en 4 kinderen.
Twee slaapkamers en twee badkamers, en een kleine huiskamer, meer heb je op zich niet nodig als je de hele dag in de parken sjouwt.
Gelukkig vallen de vakanties hier vroeg, dus we kunnen in de laatste week van juni gaan, hoop dat het dan op weekdagen nog ietwat meevalt qua drukte.

Ik zie dat je "full board" kan boeken, 3 maaltijden per dag, buffetrestaurants. Maar is dat volgens de experts alhier de moeite waard?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Public Relations / Redactie Film zondag 24 november 2019 @ 18:59:48 #184
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_190104128
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 16:42 schreef CoExist het volgende:

[..]

Haha, het is niet de bedoeling om Disney en Universal in 1 dag te bezoeken natuurlijk. ;)

Ik vind 1 dag Disney en 1 dag Universal meer dan genoeg. Ik zou niet weten wat 7 dagen in een pretpark moest...

Ik zie net dat een Disney 1-Day Parkhopper zo'n $185,- p.p. kost.
Een Disney 2-Day Nohopper zo'n $235,- p.p.
2 dagen geeft wel meer rust denk ik...

Wat voor nieuwe attractie komt eraan van Star Wars?
Ik heb het gevoel dat je niet volledig op de hoogte bent. Disney World zijn vier volledige themaparken met allemaal hun eigen belevenis. Onderzoek deze eerst en bekijk welke je wil bezoeken. Op basis daarvan kan je een keuze voor het ticket maken.

Je kan Universal ook laten vallen want meer dagen Disney is goedkoper dan beide 1 dag. Geldt andersom ook.

Er is geen advies te geven want er is veel te doen en we kennen jouw smaak niet. Beetje Onderzoek doen naar de inhoud van de parken dus.
pi_190104756
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:59 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat je niet volledig op de hoogte bent. Disney World zijn vier volledige themaparken met allemaal hun eigen belevenis. Onderzoek deze eerst en bekijk welke je wil bezoeken. Op basis daarvan kan je een keuze voor het ticket maken.

Je kan Universal ook laten vallen want meer dagen Disney is goedkoper dan beide 1 dag. Geldt andersom ook.

Er is geen advies te geven want er is veel te doen en we kennen jouw smaak niet. Beetje Onderzoek doen naar de inhoud van de parken dus.
Ik begrijp dat er 6 parken zijn hoor.
Vind alleen de ticket verkoop wat onoverzichtelijk.

Heb ook Disneyland parken in Los Angeles (2015) en in Tokyo (2018) bezocht en ben 5x in Parijs geweest.
Ik ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in het Star Wars gebied nu.

Universal Studio’s skippen is geen optie. Mijn Harry Potter minnende vrouw wil dat heel graag zien.
Ik Star Wars, zij Harry Potter. Compromissen...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 24 november 2019 @ 19:39:05 #186
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_190104806
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 17:24 schreef Fogel het volgende:
Overweeg (onder druk van de mini-me's) om misschien in de zomervakantie naar Disney Parijs te gaan. 3 dagen en 2 nachten bij Davy Crocket valt qua prijs nog redelijk mee en zo'n hut ziet er eigenlijk best OK uit voor twee volwassenen en 4 kinderen.
Twee slaapkamers en twee badkamers, en een kleine huiskamer, meer heb je op zich niet nodig als je de hele dag in de parken sjouwt.
Gelukkig vallen de vakanties hier vroeg, dus we kunnen in de laatste week van juni gaan, hoop dat het dan op weekdagen nog ietwat meevalt qua drukte.

Ik zie dat je "full board" kan boeken, 3 maaltijden per dag, buffetrestaurants. Maar is dat volgens de experts alhier de moeite waard?
Davy Crockett is inderdaad prima. Klein, maar schoon en rustig. Een auto is wel noodzakelijk.

De buffetrestaurants vind ik niet bijzonder, tot vrij slecht. Wat kost het extra? Alle eten in Disney is duur. In Disney Village kan je relatief gezien vrij goed eten tegen iets betere prijzen.

Eten op Davy Crockett zelf zou ik sowieso overslaan. Je kan in Davy Crockett wel koken, maar weet niet of je dat moet willen :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Public Relations / Redactie Film zondag 24 november 2019 @ 21:05:53 #187
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_190106768
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 19:36 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ik begrijp dat er 6 parken zijn hoor.
Vind alleen de ticket verkoop wat onoverzichtelijk.

Heb ook Disneyland parken in Los Angeles (2015) en in Tokyo (2018) bezocht en ben 5x in Parijs geweest.
Ik ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in het Star Wars gebied nu.

Universal Studio’s skippen is geen optie. Mijn Harry Potter minnende vrouw wil dat heel graag zien.
Ik Star Wars, zij Harry Potter. Compromissen...
Dan 1 dag voor Hollywood Studios zonder hopper optie. Daar is genoeg te zien en hoppen kost je veel tijd

In Universal wel de 2-park ticket kopen omdat beide parken een themagebied rondom Potter hebben.

Ik zou kijken bij attraction-ticketsdirect (Ierse versie) of gewoon bij de parken zelf.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 november 2019 @ 21:08:58 #188
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_190106859
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 21:05 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Dan 1 dag voor Hollywood Studios zonder hopper optie. Daar is genoeg te zien en hoppen kost je veel tijd

In Universal wel de 2-park ticket kopen omdat beide parken een themagebied rondom Potter hebben.

Ik zou kijken bij attraction-ticketsdirect (Ierse versie) of gewoon bij de parken zelf.
Wat hij zegt. Hoewel attractie tickets direct geen 1 of 2 daagse tickets aanbiedt. Je kan nog bij www.undercovertourist.com kijken of ze goedkoper zijn, maar 1 a 2 daagse tickets zijn nauwelijks goedkoper dan aan de poort.

Overigens wens ik je veel succes met Universal in 1 dag.

Ow en de 6 parken zijn 4 themeparks (Magic Kingdom, Animal Kingdom, Epcot en Hollywood Studio's) en 2 waterparken (Blizzard Beach en Typhoon Lagoon) wat ook echt aanraders zijn.

Universal heeft Universal Studio's en Islands of Adventures en Volcano Bay (waterpark). Harry Potter deel is mooi getemde, maar Kong is ook een toffe attractie. En de Raptor Experience is grappig.

[ Bericht 9% gewijzigd door Swetsenegger op 24-11-2019 21:15:29 ]
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 21:09:15 #189
45833 crew  Fogel
pi_190106865
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 19:39 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Davy Crockett is inderdaad prima. Klein, maar schoon en rustig. Een auto is wel noodzakelijk.

De buffetrestaurants vind ik niet bijzonder, tot vrij slecht. Wat kost het extra? Alle eten in Disney is duur. In Disney Village kan je relatief gezien vrij goed eten tegen iets betere prijzen.

Eten op Davy Crockett zelf zou ik sowieso overslaan. Je kan in Davy Crockett wel koken, maar weet niet of je dat moet willen :P
Autohuur is geen probleem, vind het altijd wel handig om mobiel te zijn.
Ik meen dat ik iets van 40¤ pp zag. Dat alles duur is weet ik, maar ik ben gelukkig aan Noorse prijzen gewend, dat scheelt al iets. We zijn zeker niet van plan om zelf te gaan koken daar nee.
Ik ga eens bij Village kijken, thanks :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 25 november 2019 @ 08:32:23 #190
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_190111909
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 19:20 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]

ghehehe :P
een kassa bij potc lag ook al plat met een windows foutmelding (2000 look...)
Rock en Rollercoaster draaide (vorig jaar nog) op Windows XP |:(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 25 november 2019 @ 08:42:05 #191
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_190111999
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 08:32 schreef nils7 het volgende:

[..]

Rock en Rollercoaster draaide (vorig jaar nog) op Windows XP |:(
Die is nu lang dicht voor een thema update. Misschien nemen ze windows meteen mee :+
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 25 november 2019 @ 08:52:32 #192
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_190112131
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 08:42 schreef laziness het volgende:

[..]

Die is nu lang dicht voor een thema update. Misschien nemen ze windows meteen mee :+
Ja dat was het engste van heel de attractie, hopende dat er geen netwerk kabel geprikt zat in die computer ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_190112357
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 08:32 schreef nils7 het volgende:

[..]

Rock en Rollercoaster draaide (vorig jaar nog) op Windows XP |:(
imho niks mis mee (zal XP Embedded zijn) , dat soort systemen hangen niet aan internet als het goed is. (lees: geen mensen die met een browser gaan surfen op het web)

XP Embedded zou ik juist meer vertrouwen dan een windows 7/10 op dat soort apparaten. pinautomaten draaiden ook xp embedded (inmiddels zal het een 7 embedded zijn ofzo, xp support liep tot april 2019)
pi_190125827
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 17:24 schreef Fogel het volgende:
Overweeg (onder druk van de mini-me's) om misschien in de zomervakantie naar Disney Parijs te gaan. 3 dagen en 2 nachten bij Davy Crocket valt qua prijs nog redelijk mee en zo'n hut ziet er eigenlijk best OK uit voor twee volwassenen en 4 kinderen.
Twee slaapkamers en twee badkamers, en een kleine huiskamer, meer heb je op zich niet nodig als je de hele dag in de parken sjouwt.
Gelukkig vallen de vakanties hier vroeg, dus we kunnen in de laatste week van juni gaan, hoop dat het dan op weekdagen nog ietwat meevalt qua drukte.

Ik zie dat je "full board" kan boeken, 3 maaltijden per dag, buffetrestaurants. Maar is dat volgens de experts alhier de moeite waard?
Als je full board neemt wel ruim van te voren boeken( 2 mnd)
  Moderator dinsdag 26 november 2019 @ 09:18:41 #195
45833 crew  Fogel
pi_190129529
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 22:27 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

Als je full board neemt wel ruim van te voren boeken( 2 mnd)
Waarom?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_190137883
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:18 schreef Fogel het volgende:

[..]

Waarom?
Je bent niet de enige die wil eten ;)
pi_190415641
niet zo stervens druk als ik had verwacht nog, maar weekend zal wel maximaal aan drukte zijn
pi_190422820
Weet je dat er al sinds 5 dec stakingen zijn in Frankrijk ? Niet tot nauwelijks ov
pi_190429683
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 19:51 schreef psv-gomes het volgende:
Weet je dat er al sinds 5 dec stakingen zijn in Frankrijk ? Niet tot nauwelijks ov
:Y

thalys naar en van marne la vallee (dus hoef niet half parijs door) , en hotel vandaag net de laatste trein kunnen pakken, anders had ik meegelift een stukje op een gratis hotel shuttel, en als die niet rijdt: lopen, niet ideaal maar ga niet klagen, kan er iig gewoon komen waar ik wezen moet :P
eerlijk is eerlijk, had liefst een disneyhotel geboekt maar die zaten al vol volgens telefoniste :P
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 december 2019 @ 10:11:56 #200
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_190432093
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:29 schreef mschol het volgende:
niet zo stervens druk als ik had verwacht nog, maar weekend zal wel maximaal aan drukte zijn
Ik ben er 26,27 en 28 dec. Met de auto. Nu maar hopen dat ze op 2e kerstdag niet de hele A1 blokkeren ofzo.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')