SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Die promo kan wel uit de OP toch? Die uitzending is al geweest.
quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:52 schreef Melting het volgende:
@Mad: kun je de show van 11 uit de OP halen?
Was ik al mee bezig, done!quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:52 schreef Melting het volgende:
@Mad: kun je de show van 11 uit de OP halen?
dit was de enige plaat van BZN die ze niet haddenquote:Op donderdag 1 maart 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
Waarom draai je deze als deze er niet in stond?
De enige die het beluisteren nog waard was.quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit was de enige plaat van BZN die ze niet hadden
is ook een tof nummerquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De enige die het beluisteren nog waard was.
Sweet Silver Annie vind ik nog steeds leuk...
Dat lijkt me echt kicken.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:02 schreef MadMaster het volgende:
100 Man/vrouw dit horen brullen is puur kippenvel...
Welke van de 2?quote:
beidequote:Op donderdag 1 maart 2018 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke van de 2?
Eentje is heel snel in de vergetelheid geraakt en de ander is nog wel wat blijven hangen. Beiden vond ik goed!
De meest stevige doet het nog goed, die andere van Satenig was stukken minder...quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke van de 2?
Eentje is heel snel in de vergetelheid geraakt en de ander is nog wel wat blijven hangen. Beiden vond ik goed!
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
En de uitvaartsong van mijn vader.
Ze komen allemaal voorbij...
Trusten!quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:12 schreef Melting het volgende:
Symph.... het zijn hele fijne muziekjes, bedankt daarvoor, maar ik ga nu echt plat.
Fijne avond nog allemaal.
die eerste heb ik vorig jaar nog gedraaidquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Nu nog Cent Mille Chansons, Memories, Kite van U2 en Morning Has Broken en we zijn compleet...
slaap lekkerquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:12 schreef Melting het volgende:
Symph.... het zijn hele fijne muziekjes, bedankt daarvoor, maar ik ga nu echt plat.
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:12 schreef Melting het volgende:
I know...quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die eerste heb ik vorig jaar nog gedraaid
+1quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb het vast al eens verteld, maar een vriend van mij zat in die clip als één van de kinderen in het koor in de kerk. De kerk van Beneden-Leeuwen waar ik een jaartje heb gewoond.
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:12 schreef Melting het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:12 schreef Melting het volgende:
Heb je inderdaad een keertje verteld, maar blijft leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb het vast al eens verteld, maar een vriend van mij zat in die clip als één van de kinderen in het koor in de kerk. De kerk van Beneden-Leeuwen waar ik een jaartje heb gewoond.
tofquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:13 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:16 schreef MadMaster het volgende:
De versie die ik voor het huwelijk van Henk en DDM heb gemaakt, met de orgelversie ervan er in gemixt én kerkklokken, was ook wel geslaagd...
dat was bij mij de generatie daarboven, oudooms enzo, operettes en draaiorgelsquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:19 schreef livelink het volgende:
Ik kan wel concluderen dat jouw ouders moderner waren dan mijn ouders, Symph. In plaats van dit nummer hadden mijn ouders platen van operettes
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:19 schreef livelink het volgende:
Ik kan wel concluderen dat jouw ouders moderner waren dan mijn ouders, Symph.
Die van mij niet...quote:
quote:Verder niets er zijn alleen nog een paar dingen
Die ik houd omdat geen mens er iets aan heeft
Dat zijn mijn goede jeugdherinneringen
Die neem je mee zolang je verder leeft
[/quote]quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:58 schreef D. het volgende:
Geloof dat het niet gaat lukken, als ik nu wil connecten zegt ie invalid password
je kan pas om 22:00quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:58 schreef D. het volgende:
Geloof dat het niet gaat lukken, als ik nu wil connecten zegt ie invalid password
Kan je mij het password DM'en dat je intypt?quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:58 schreef D. het volgende:
als je te vroeg aanmeldt zegt ie datquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
maar dat heeft toch niets met het password te maken?
Ik dacht dat ie dan wel zou zeggen dat er al iemand connected wasquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je te vroeg aanmeldt zegt ie dat
Ik kan ook Rocky draaienquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gelukkig maar, hoeven we niet naar Rocky te luisteren
Rockyquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gelukkig maar, hoeven we niet naar Rocky te luisteren
gewoon doordraaien. Ga je ook een mictest doen?quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:04 schreef D. het volgende:
Nouja, hij werkt dus
Half uurtje vol maken, of wil iemand anders?
Ja, draai Rocky maarquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:04 schreef D. het volgende:
Nouja, hij werkt dus
Half uurtje vol maken, of wil iemand anders?
Even een verzoekje tussendoorquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:07 schreef livelink het volgende:
Van mij mag je het half uur wel volmaken D.
Dit klinkt best lekker.
Wij zijn allemaal oud, dus we werden wakker bij de platenkast van Symphs oudersquote:
Het ligt dus niet aan jou.quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:22 schreef D. het volgende:
Vaag, er valt een stilte in het nummer, en dan houdt ie vanzelf op
ook als je het aux deck laat draaien in een loop zonder geluid?quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:22 schreef D. het volgende:
Vaag, er valt een stilte in het nummer, en dan houdt ie vanzelf op
Even testenquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook als je het aux deck laat draaien in een loop zonder geluid?
Ik hoop het ook! Tot dan!quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:29 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat je test voldoende geslaagd is D.
Ik denk/hoop zaterdag te kunnen luisteren. Tot dan!
ik zit me suf te piekeren, maar ik kan zo niet 1 2 3 wat bedenken.quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:28 schreef D. het volgende:
Werkt ook niet, de balk loopt vol zeg maar, tenzij ik een stukje skip
De 2e is het spannendst natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet de eerste missen helaas, theaterbezoek
Goedemorgen Diaan. Vraagje. Hoe lang duurde het voordat je je iets beter ging voelen met die griep? Mijn jongste ligt nu al de hele woensdag en donderdag in bed en was vannacht zieker dan ooit. Hij kon niet slapen van de pijn en ellende. Na hoeveel dagen ging jij je weer wat beter voelen?quote:
Ik werd donderdags ziek en de woensdag daarnafging het wel wat beter. Ik denk dat je er zeker wel een week voor moet nemen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 08:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan. Vraagje. Hoe lang duurde het voordat je je iets beter ging voelen met die griep? Mijn jongste ligt nu al de hele woensdag en donderdag in bed en was vannacht zieker dan ooit. Hij kon niet slapen van de pijn en ellende. Na hoeveel dagen ging jij je weer wat beter voelen?
Ai, dat duurde langquote:Op vrijdag 2 maart 2018 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik werd donderdags ziek en de woensdag daarnafging het wel wat beter. Ik denk dat je er zeker wel een week voor moet nemen.
Al was Twan ook ziek maar na 2 a 3 dagen wel weer op de been.
Beterschap voor je zoon.
Vier je dat nationale complimentendag achter de rug is?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 09:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Vier je dat nationale complimentendag achter de rug is?
beterschap!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 09:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dat duurde lang![]()
Ik hoop niet dat het zo lang duurt bij mijn zoon. Hij was vannacht 1 hoopje ellende.
Hij is zo stoer maar vannacht moest hij echt huilen: "Mijn lichaam haat mij!".
Ja dat duurde het ookquote:Op vrijdag 2 maart 2018 09:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dat duurde lang![]()
Ik hoop niet dat het zo lang duurt bij mijn zoon. Hij was vannacht 1 hoopje ellende.
Hij is zo stoer maar vannacht moest hij echt huilen: "Mijn lichaam haat mij!".
doe maar....quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:04 schreef MadMaster het volgende:
Kaarten voor Doe Maar in Carré zijn geregeld...
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dichterbij huis zullen ze niet komen...
Hopelijk kost dat niet teveel luisteraarsquote:Op vrijdag 2 maart 2018 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar gelijk met de ontknoping van Wie is de Mol
Logica is soms niet logisch...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:16 schreef just me het volgende:
goedemorgen mevrouw, ik zie dat u de contributienota van uw zoon voor de 2e keer gestorneerd heeft. Ja hij heb geen zin meer... dus betaal ik niet. (Ik had uiteraard na de 1e keer storneren een mailtje gestuurd). Dat hij geen zin meer voor kan gebeuren maar het zou dan wel zo netjes geweest zijn om hem even af te melden. Ja maar mijn kinderen waren ziek ik had het te druk![]()
Te druk om te bellen en niet te druk om meteen een btaling te storneren. Ik zou bijna zeggen blij dat we hier van af zijn
normaal gesproken moet je toch gewoon het hele jaar betalen? ongeacht of je wel of niet gaat?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:16 schreef just me het volgende:
goedemorgen mevrouw, ik zie dat u de contributienota van uw zoon voor de 2e keer gestorneerd heeft. Ja hij heb geen zin meer... dus betaal ik niet. (Ik had uiteraard na de 1e keer storneren een mailtje gestuurd). Dat hij geen zin meer voor kan gebeuren maar het zou dan wel zo netjes geweest zijn om hem even af te melden. Ja maar mijn kinderen waren ziek ik had het te druk![]()
Te druk om te bellen en niet te druk om meteen een btaling te storneren. Ik zou bijna zeggen blij dat we hier van af zijn
lid geworden in november 2017, maar weet je, in dit soort zaken ga ik geen energie meer steken.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
normaal gesproken moet je toch gewoon het hele jaar betalen? ongeacht of je wel of niet gaat?
Begrijpelijk, maar zo is er geen begroting meer in stand te houden...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:20 schreef just me het volgende:
[..]
lid geworden in november 2017, maar weet je, in dit soort zaken ga ik geen energie meer steken.
Ik zal eens proberen mee te luisteren tussen de werkzaamheden door...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:25 schreef peaceman het volgende:
ik ga vanaf half 11 wat muziek draaien..
Ja, ik had al vrij genomen vanwege de vakantie. Komt goed uit, nu mijn zoon ziek is. Hoewel ik natuurlijk liever iets anders had gedaan met deze vrije dag.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 09:30 schreef peaceman het volgende:
lekker vrij vandaag livelink?
beterschap voor je zoon trouwens!
Logisch wel. Maar wel ergerlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:20 schreef just me het volgende:
[..]
lid geworden in november 2017, maar weet je, in dit soort zaken ga ik geen energie meer steken.
snap ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik had al vrij genomen vanwege de vakantie. Komt goed uit, nu mijn zoon ziek is. Hoewel ik natuurlijk liever iets anders had gedaan met deze vrije dag.
Ik ga even lekker luisteren
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:25 schreef peaceman het volgende:
ik ga vanaf half 11 wat muziek draaien..
's Zaterdags zitten wij hier meestal ook rond dat tijdstip voor de buis, maar ik zal kijken of ik toch nog kan luisteren!quote:
Racisten gespot.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:00 schreef livelink het volgende:
Rustige muziek Peaceman. Ik zit hier met twee meiden op de bank naast me met zwarte gezichten van een of ander masker en jouw muziek overstemt hun muziek niet. Tijd voor een betere koptelefoon
om eerlijk te zijn heb ik wat random muziek bij elkaar gegooid. dat het voornamelijk rustig is, is toeval. zal wel ff kijken of er nog wat bij anders bij kan.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:00 schreef livelink het volgende:
Rustige muziek Peaceman. Ik zit hier met twee meiden op de bank naast me met zwarte gezichten van een of ander masker en jouw muziek overstemt hun muziek niet. Tijd voor een betere koptelefoon
Ja, maar boven wil ik ze ook niet omdat mijn zoon daar ziek ligt te zijn. Stressquote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Racisten gespot.
En verder stuur je ze toch gewoon naar buiten/hun kamer/het kolenhok/<vul willekeurig andere ruimte dan woonkamer in>.
Ik kan de stem van Freddie wel in de plaats van Jagger zien eigenlijk. Zou best goed geklonken hebben, denk ik.quote:The track was originally to be sung with Freddie Mercury as a duet with Jackson, ... however, due to differing time schedules, Jackson ended up recording it with his brothers and Jagger.
nu klonk het ook wel goed vond ik, maar ja, was een interessante optie geweestquote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze ken ik helemaal niet, dus ik heb even de wiki nagelezen.
[..]
Ik kan de stem van Freddie wel in de plaats van Jagger zien eigenlijk. Zou best goed geklonken hebben, denk ik.
zou je wel denken jaquote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Hiervan zouden de dames eigenlijk uit zichzelf wel de woonkamer moeten verlaten
muzikaal is het ook goed te doen, maar die stem he?!quote:
Waar?quote:
Those airwaves, yo!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Naar wat er op dit moment uit de speakers komt!
Ze hebben de woonkamer ook inmiddels verlatenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Hiervan zouden de dames eigenlijk uit zichzelf wel de woonkamer moeten verlaten
blokje duurt ook nog even voortquote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hebben de woonkamer ook inmiddels verlaten![]()
Ze zijn naar de badkamer verhuisd om hun maskers af te doen. Maar nog steeds wel een lekker blok zo, Peaceman.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De personen naast mij waren het daar niet helemaal mee eens...
Is onterven een optie?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De personen naast mij waren het daar niet helemaal mee eens...
Ik heb geen familiare relatie met ze, wel een zakelijke.quote:
mee eens! vooral deel IIquote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Use Your Illusion waren toch wel twee heul lekkere cd's hoor
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Om in de geest van Iron Maiden te blijven:
Ruuuun with the wooolves
Ruuuun fooor your liiiiife
Met 1 ding ben ik wel heel blij; zodra Bauer z'n kop op tv komt, vraagt mevrouw ToT DIRECT of ik iets anders op wil zetten!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Frans Bauer had 'muzikale midlifecrisis'
Moest die nou echt 40 jaar duren?
dan is ze al goed ingeburgerdquote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Met 1 ding ben ik wel heel blij; zodra Bauer z'n kop op tv komt, vraagt mevrouw ToT DIRECT of ik iets anders op wil zetten!En als die vent ook nog eens zit te zingen, is de reactie zelfs NOG heftiger!
![]()
Okee, ze mag blijvenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Met 1 ding ben ik wel heel blij; zodra Bauer z'n kop op tv komt, vraagt mevrouw ToT DIRECT of ik iets anders op wil zetten!En als die vent ook nog eens zit te zingen, is de reactie zelfs NOG heftiger!
![]()
Ik ga juist even afsluiten. Boodschappen doen. Misschien tot later dan en dank je wel tot nog toe!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:04 schreef peaceman het volgende:
als er animo voor is, wil ik best verlengen, kan alleen niet de hele tijd bij de pc zijn.
Sure!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:04 schreef peaceman het volgende:
als er animo voor is, wil ik best verlengen, kan alleen niet de hele tijd bij de pc zijn.
Frans is een lieverd, maar ik hoef 'm ook niet te horen zingenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Peaceman!! Dat is ook wel leuk.... ipv Wilminktheater in Enschede.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 10:04 schreef MadMaster het volgende:
Kaarten voor Doe Maar in Carré zijn geregeld...
data zijn wat verkeerd voor ons, denk ik...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman!! Dat is ook wel leuk.... ipv Wilminktheater in Enschede.
Ja, ik zag het..... dan toch maar naar Enschede eventueel. Hebben we ook nog kortingsbon van.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
data zijn wat verkeerd voor ons, denk ik...
oh jee... zit even niet mee he?!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:57 schreef livelink het volgende:
En weer terug. Waarom zijn apotheken nog het laatste bolwerk van vroegere tijden![]()
Tussen de middag 1,5 uur dicht. Zaterdags dicht en als ze wel open zijn sta je uren te wachten.
En zelf ben ik ook grieperig en een beetje duizelig, dus ik ben onderweg gestruikeld en gevallen. Viel gelukkig wel mee (alleen geschaafde knieën en handen), maar het idee dat ik straks weer moet voor die apotheek is niet fijn.
oh wat een narigheid. Kunnen ze niet bezorgen?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:57 schreef livelink het volgende:
En weer terug. Waarom zijn apotheken nog het laatste bolwerk van vroegere tijden![]()
Tussen de middag 1,5 uur dicht. Zaterdags dicht en als ze wel open zijn sta je uren te wachten.
En zelf ben ik ook grieperig en een beetje duizelig, dus ik ben onderweg gestruikeld en gevallen. Viel gelukkig wel mee (alleen geschaafde knieën en handen), maar het idee dat ik straks weer moet voor die apotheek is niet fijn.
Hier herken ik alleen het lange wachten van mijn vorige Apotheek, die ik nu heb werkt perfect samen met mijn huisarts. Kan online bij mijn huisarts bestellen en dan over het algemeen de volgende dag ophalen. (zelfs als ik om 22:00u ofzo bestel) En dan zonder lang wachten ook nogquote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:57 schreef livelink het volgende:
Nee, wat dat betreft wonen we echt in een gat. Nou ja, straks maar weer opnieuw moed verzamelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh wat een narigheid. Kunnen ze niet bezorgen?
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:57 schreef livelink het volgende:
Op dit soort momenten zou ik wel graag een auto willen hebben, ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:03 schreef Rafeiro het volgende:
Oh, trouwens wel klote van dat struikelen en met deze kou er voorde tweede keer uit moeten.
Auw!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:57 schreef livelink het volgende:
RIP!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:36 schreef peaceman het volgende:
zo monteur is langsgeweest en de vaatwasser is overleden
zolang niemand op het rooster wil en ik er lol in blijf houden.quote:
Ik kom net thuis en dacht je af te lossen...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang niemand op het rooster wil en ik er lol in blijf houden.![]()
draai vandaag veel liedjes die ik zelf al heel lang niet gehoord heb. Ego show eigenlijk
zal ik dan tot half 3 doen ipv 3 uur?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom net thuis en dacht je af te lossen...
Kijk maar, ik pas me wel aan jouw ego...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
zal ik dan tot half 3 doen ipv 3 uur?
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk maar, ik pas me wel aan jouw ego...
Ai. Vandaag maar meteen een nieuwe bestellen? Of blijven jullie nog even met de hand afwassen?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:36 schreef peaceman het volgende:
zo monteur is langsgeweest en de vaatwasser is overleden
Dit weekend nieuwe bestellen en nog een paar keer afwassen. Ik vind afwassen niet zo heel erg eigenlijk. Afdrogen vind ik wel bagger.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai. Vandaag maar meteen een nieuwe bestellen? Of blijven jullie nog even met de hand afwassen?
Ik vind afdrogen juist fijner op voorwaarde dat de ander het goed afgewassen heeft. Niks zo vervelend als tijdens het afdrogen merken dat iets nog niet goed schoon is.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit weekend nieuwe bestellen en nog een paar keer afwassen. Ik vind afwassen niet zo heel erg eigenlijk. Afdrogen vind ik wel bagger.
ik was goed afquote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind afdrogen juist fijner op voorwaarde dat de ander het goed afgewassen heeft. Niks zo vervelend als tijdens het afdrogen merken dat iets nog niet goed schoon is.
Bummerquote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:57 schreef livelink het volgende:
Ik vind het wel erg. Dus dit weekend maar weinig borden en glazen gebruiken. Morgen bij mijn ouders eten... en gelukkig is Twan bij zijn vader, dat scheelt al heel wat.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit weekend nieuwe bestellen en nog een paar keer afwassen. Ik vind afwassen niet zo heel erg eigenlijk. Afdrogen vind ik wel bagger.
heb m ingekort hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk maar, ik pas me wel aan jouw ego...
Heel soms kan het even niet anders...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weiger om met de hand af te wassen
quote:
Wel iets andere muziek dan wat jij gedraaid hebt...quote:14:30 - 17:00 MadMaster - Get Fresh At The Weekend
ik vind dat op vakantie ook nooit zo ergquote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weiger om met de hand af te wassen
Prima toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Wel iets andere muziek dan wat jij gedraaid hebt...
ik breek alles, dus nee, dan verzamel ik wel totdat er een nieuwe vaatwasser is of ik gebruik wegwerpservies en -bestek.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel soms kan het even niet anders...
Dit is volgens mij wel de vaste afsluiter ja!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:28 schreef livelink het volgende:
Mooie afsluiter Peace. Ik ga er tenminste van uit dat dit de afsluiter is.
Dank je wel!
Ik bedoelde eigenlijk dat nummer daarvoor. Spit it out.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is volgens mij wel de vaste afsluiter ja!
Hee thx voor de tunes weer!
Die is mooi he?!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat nummer daarvoor. Spit it out.
Zei het toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:35 schreef ToT het volgende:
Nu snap ik wel waarom deze toentertijd aardig geflopt was.
Vind je? Ik raak er juist wel een beetje opgefokt van.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:41 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh nog maar de tweede wachtende....
Wel lekker antifrusti muziek dit trouwens.
Ik zal zo wat meer herkenbaar werk draaien...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Vind je? Ik raak er juist wel een beetje opgefokt van.
Ik vind het verder wel lekker hoor, maar niet echt antifrusti.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal zo wat meer herkenbaar werk draaien...
Het is in ieder geval wat anders dan je doorgaans hoort...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het verder wel lekker hoor, maar niet echt antifrusti.
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wat anders dan je doorgaans hoort...
Met 7 wachtenden voor je ben je dan toch al een kwartier kwijt.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:48 schreef Rafeiro het volgende:
En dan lul je even slim met de secretaresse en ben je binnen 2 minuten klaar, waarom kunnen die andere mensen dat niet
Het waren er 6 en het duurde 48 minutenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Met 7 wachtenden voor je ben je dan toch al een kwartier kwijt.
En ze hebben maar 2 blokken van een uur per dag waarop je kan bellen voor het verzetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het waren er 6 en het duurde 48 minuten
Dat is wel erg lang, jaquote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het waren er 6 en het duurde 48 minuten
Hung up!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:56 schreef Rafeiro het volgende:
Time goes by so slowly when hanging in de wacht
Nee, ik wilde iets typen en dat onderbrak de mp3...quote:
Totdat je geen pap meer kunt horen...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:00 schreef livelink het volgende:
Grappig, zodra je pap hoort zit je in je hoofd al de rest van de riedel te zingen en dan duurt het echt heel lang voordat hij ook komt
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Totdat je geen pap meer kunt horen...
Ik ben niet zo'n fan van referenda. Ik ben blij dat het afgeschaft is eigenlijk. Zoals dat Oekraïne-referendum. Daar kon je toch eigenlijk alleen maar een gefundeerde mening over geven als je zelf die hele associatieovereenkomst had doorgenomen. Nou, ik stem liever voor iemand die dat voor mij doet en dan vertrouw ik er op dat die dat goed doet en een gefundeerde mening vormt.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:03 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm stempassen zijn ook binnen.
Wel "stom" dat ik het raadgevend referendum eigenlijk belangrijker vind dan de gemeenteraadsverkiezingen. En dat referendum schaffen ze dus maar af. Terwijl het referendum over de "WiV" eigenlijk juist een heel goede testcase voor het raadgevend referendum voor zou zijn.
Alleen remixen, de mash up/mix doe ik zelf live...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:07 schreef Rafeiro het volgende:
Wel fijne muziek MM, dit zijn wel dikke remixes toch en nog geen mashups?
Dat was ook geen handig onderwerp, maar de "sleepwet" kan best vind ik. De overheid (AIVD/MIVD etc.) hoeven niet een hele wijk te kunnen tappen om 1 persoon. Dit is veel "burgerlijker" dan een handelsverdrag.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van referenda. Ik ben blij dat het afgeschaft is eigenlijk. Zoals dat Oekraïne-referendum. Daar kon je toch eigenlijk alleen maar een gefundeerde mening over geven als je zelf dat hele handelsverdrag had doorgenomen. Nou, ik stem liever voor iemand die dat voor mij doet en dan vertrouw ik er op dat die dat goed doet en een gefundeerde mening vormt.
Ja, de sleepwet is een ander verhaal, dat geef ik toe. Maar dan nog. Er kunnen ineens allemaal zaken gaan meespelen die niks met het onderwerp te maken hebben en dan weet je niet meer waar iemand nou eigenlijk wel of niet voor gestemd heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat was ook geen handig onderwerp, maar de "sleepwet" kan best vind ik. De overheid (AIVD/MIVD etc.) hoeven niet een hele wijk te kunnen tappen om 1 persoon. Dit is veel "burgerlijker" dan een handelsverdrag.
Dan hoor ik het goed, mashups vind ik vaak ook erg tof en draai ik soms ook wel, maar er zit een groot verschil tussenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen remixen, de mash up/mix doe ik zelf live...
Ik hou wel van extreem...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:12 schreef Rafeiro het volgende:
Het zijn alleen wel "iets" extremere remixes dan de remixes die je standaard hoort
Ik luister met veel genoegen zo.quote:
Ik zal zo wat mashup's van Part Ben er in gooien.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik luister met veel genoegen zo.
Vaak zijn remixes, maar "een beetje anders".
Daarom ben ik mashups tof gaan vinden.
Wellicht ken je Bootie mashup ook wel.
Blog van A plus D, die hebben vaak ook echt pareltjes van mashups.
Weet ik niet zeker, ik kijk bij de mashups vaak niet echt naar de tags, die zijn te langquote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal zo wat mashup's van Part Ben er in gooien.
Ken je die?
Er zijn er genoeg, maar niet allemaal even goed...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:24 schreef Rafeiro het volgende:
Voicedude, DJ Schmolli, Djs from mars, Lobsterdust ken ik sowieso wel en nog wel een stel.
Dit klinkt wel smooth...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg, maar niet allemaal even goed...
Die van Gaga was er nog wel een geloof ik, en die van djs from mars sowieso.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mix nu zelf, geen kant-en-klare mash up's meer...
Gaga niet, Stromae wel...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die van Gaga was er nog wel een geloof ik, en die van djs from mars sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |