SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Die promo kan wel uit de OP toch? Die uitzending is al geweest.
quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:52 schreef Melting het volgende:
@Mad: kun je de show van 11 uit de OP halen?
Was ik al mee bezig, done!quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:52 schreef Melting het volgende:
@Mad: kun je de show van 11 uit de OP halen?
dit was de enige plaat van BZN die ze niet haddenquote:Op donderdag 1 maart 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
Waarom draai je deze als deze er niet in stond?
De enige die het beluisteren nog waard was.quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit was de enige plaat van BZN die ze niet hadden
is ook een tof nummerquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De enige die het beluisteren nog waard was.
Sweet Silver Annie vind ik nog steeds leuk...
Dat lijkt me echt kicken.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:02 schreef MadMaster het volgende:
100 Man/vrouw dit horen brullen is puur kippenvel...
Welke van de 2?quote:
beidequote:Op donderdag 1 maart 2018 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke van de 2?
Eentje is heel snel in de vergetelheid geraakt en de ander is nog wel wat blijven hangen. Beiden vond ik goed!
De meest stevige doet het nog goed, die andere van Satenig was stukken minder...quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke van de 2?
Eentje is heel snel in de vergetelheid geraakt en de ander is nog wel wat blijven hangen. Beiden vond ik goed!
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
En de uitvaartsong van mijn vader.
Ze komen allemaal voorbij...
Trusten!quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:12 schreef Melting het volgende:
Symph.... het zijn hele fijne muziekjes, bedankt daarvoor, maar ik ga nu echt plat.
Fijne avond nog allemaal.
die eerste heb ik vorig jaar nog gedraaidquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Nu nog Cent Mille Chansons, Memories, Kite van U2 en Morning Has Broken en we zijn compleet...
slaap lekkerquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:12 schreef Melting het volgende:
Symph.... het zijn hele fijne muziekjes, bedankt daarvoor, maar ik ga nu echt plat.
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:12 schreef Melting het volgende:
I know...quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die eerste heb ik vorig jaar nog gedraaid
+1quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb het vast al eens verteld, maar een vriend van mij zat in die clip als één van de kinderen in het koor in de kerk. De kerk van Beneden-Leeuwen waar ik een jaartje heb gewoond.
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:12 schreef Melting het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:12 schreef Melting het volgende:
Heb je inderdaad een keertje verteld, maar blijft leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb het vast al eens verteld, maar een vriend van mij zat in die clip als één van de kinderen in het koor in de kerk. De kerk van Beneden-Leeuwen waar ik een jaartje heb gewoond.
tofquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:13 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:16 schreef MadMaster het volgende:
De versie die ik voor het huwelijk van Henk en DDM heb gemaakt, met de orgelversie ervan er in gemixt én kerkklokken, was ook wel geslaagd...
dat was bij mij de generatie daarboven, oudooms enzo, operettes en draaiorgelsquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:19 schreef livelink het volgende:
Ik kan wel concluderen dat jouw ouders moderner waren dan mijn ouders, Symph. In plaats van dit nummer hadden mijn ouders platen van operettes
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:19 schreef livelink het volgende:
Ik kan wel concluderen dat jouw ouders moderner waren dan mijn ouders, Symph.
Die van mij niet...quote:
quote:Verder niets er zijn alleen nog een paar dingen
Die ik houd omdat geen mens er iets aan heeft
Dat zijn mijn goede jeugdherinneringen
Die neem je mee zolang je verder leeft
[/quote]quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:58 schreef D. het volgende:
Geloof dat het niet gaat lukken, als ik nu wil connecten zegt ie invalid password
je kan pas om 22:00quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:58 schreef D. het volgende:
Geloof dat het niet gaat lukken, als ik nu wil connecten zegt ie invalid password
Kan je mij het password DM'en dat je intypt?quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:58 schreef D. het volgende:
als je te vroeg aanmeldt zegt ie datquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
maar dat heeft toch niets met het password te maken?
Ik dacht dat ie dan wel zou zeggen dat er al iemand connected wasquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je te vroeg aanmeldt zegt ie dat
Ik kan ook Rocky draaienquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gelukkig maar, hoeven we niet naar Rocky te luisteren
Rockyquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gelukkig maar, hoeven we niet naar Rocky te luisteren
gewoon doordraaien. Ga je ook een mictest doen?quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:04 schreef D. het volgende:
Nouja, hij werkt dus
Half uurtje vol maken, of wil iemand anders?
Ja, draai Rocky maarquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:04 schreef D. het volgende:
Nouja, hij werkt dus
Half uurtje vol maken, of wil iemand anders?
Even een verzoekje tussendoorquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:07 schreef livelink het volgende:
Van mij mag je het half uur wel volmaken D.
Dit klinkt best lekker.
Wij zijn allemaal oud, dus we werden wakker bij de platenkast van Symphs oudersquote:
Het ligt dus niet aan jou.quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:22 schreef D. het volgende:
Vaag, er valt een stilte in het nummer, en dan houdt ie vanzelf op
ook als je het aux deck laat draaien in een loop zonder geluid?quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:22 schreef D. het volgende:
Vaag, er valt een stilte in het nummer, en dan houdt ie vanzelf op
Even testenquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook als je het aux deck laat draaien in een loop zonder geluid?
Ik hoop het ook! Tot dan!quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:29 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat je test voldoende geslaagd is D.
Ik denk/hoop zaterdag te kunnen luisteren. Tot dan!
ik zit me suf te piekeren, maar ik kan zo niet 1 2 3 wat bedenken.quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:28 schreef D. het volgende:
Werkt ook niet, de balk loopt vol zeg maar, tenzij ik een stukje skip
De 2e is het spannendst natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet de eerste missen helaas, theaterbezoek
Goedemorgen Diaan. Vraagje. Hoe lang duurde het voordat je je iets beter ging voelen met die griep? Mijn jongste ligt nu al de hele woensdag en donderdag in bed en was vannacht zieker dan ooit. Hij kon niet slapen van de pijn en ellende. Na hoeveel dagen ging jij je weer wat beter voelen?quote:
Ik werd donderdags ziek en de woensdag daarnafging het wel wat beter. Ik denk dat je er zeker wel een week voor moet nemen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 08:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan. Vraagje. Hoe lang duurde het voordat je je iets beter ging voelen met die griep? Mijn jongste ligt nu al de hele woensdag en donderdag in bed en was vannacht zieker dan ooit. Hij kon niet slapen van de pijn en ellende. Na hoeveel dagen ging jij je weer wat beter voelen?
Ai, dat duurde langquote:Op vrijdag 2 maart 2018 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik werd donderdags ziek en de woensdag daarnafging het wel wat beter. Ik denk dat je er zeker wel een week voor moet nemen.
Al was Twan ook ziek maar na 2 a 3 dagen wel weer op de been.
Beterschap voor je zoon.
Vier je dat nationale complimentendag achter de rug is?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 09:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Vier je dat nationale complimentendag achter de rug is?
beterschap!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 09:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dat duurde lang![]()
Ik hoop niet dat het zo lang duurt bij mijn zoon. Hij was vannacht 1 hoopje ellende.
Hij is zo stoer maar vannacht moest hij echt huilen: "Mijn lichaam haat mij!".
Ja dat duurde het ookquote:Op vrijdag 2 maart 2018 09:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dat duurde lang![]()
Ik hoop niet dat het zo lang duurt bij mijn zoon. Hij was vannacht 1 hoopje ellende.
Hij is zo stoer maar vannacht moest hij echt huilen: "Mijn lichaam haat mij!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |