SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Schaamteloze promo:
You sound reasonable...Time to up my medication.
Sorry, niet grappig, maar bij de ingang van het ziekenhuis is hulp altijd in de buurt.quote:
Ah!quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sorry, niet grappig, maar bij de ingang van het ziekenhuis is hulp altijd in de buurt.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik stop niet voor dat dat nummer is gedraaid
Bij wijze van
Ik zoek nog even.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:40 schreef Rafeiro het volgende:
Grr echt irritant dat ik een nummer niet kan vinden.
Teller staat wel op 3.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:47 schreef Rafeiro het volgende:
En buiten Theo Thee niemand die luistert
Dat geloof ik.quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond in het Concertgebouw naast alle filmmuziekjes ook voor het eerst de Carmina Burana live gehoord, gespeeld door het 80-koppige Metropole Orkest én het uit bijna 100 personen bestaande Nederlands Concertkoor.
Godver, wat was dat mooi om eens mee te maken...
Goedemorgen livelink.quote:
Prachtig!quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond in het Concertgebouw naast alle filmmuziekjes ook voor het eerst de Carmina Burana live gehoord, gespeeld door het 80-koppige Metropole Orkest én het uit bijna 100 personen bestaande Nederlands Concertkoor.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, ook alle anderen!quote:
quote:De Avond van de Filmmuziek
Eerstvolgende uitzending
Datum: Zo 11 maart 2018
Tijd: 23:15 tot 00:00
Genre: Concert
Jaar: 2018
Officiële website: De Avond van de Filmmuziek
Seizoen 5 - Aflevering 1 - Concert: Vanuit het Koninklijk Concertgebouw in Amsterdam presenteren Jan Versteegh en Dominic Seldis de Avond van de Filmmuziek. Het Metropole Orkest onder leiding van Maestro juryvoorzitter Vincent de Kort speelt de allermooiste filmcomposities van de allerbeste films. Met gastoptredens van Ellen ten Damme, pianiste Iris Hond, viooltalent Diamanda Dramm en het Nederlands Concertkoor.
quote:Op donderdag 1 maart 2018 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, ook alle anderen!
Zet in je agenda:
De Avond van de Filmmuziek zal op 11 maart (en volgens mij ook een deel 2 één of twee weken later) uitgezonden worden:
[..]
Ik ben nog niet buiten geweest, gaat over 'n uurtje wel gebeuren.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben net op tijd gered...
[ afbeelding ]
hoed kwijtgeraakt?quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben net op tijd gered...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
binnenkort bij Opsporing Verzocht.quote:
Ik ook hoor maar er waren zelfs vrijwel geen kraampjes op onze donderdagse markt, geeft wel aan hoe koud het is.quote:
Meteen maar handschoenen gekocht of was je die vergeten ?quote:Op donderdag 1 maart 2018 16:55 schreef Rafeiro het volgende:
Winkelcentrum zit hier +- 500 meter vandaan, maar mn vingers deden echt pijn na dat stukje op de fiets zonder handschoenenDie wind is echt naar koud
Niet aangedaan omdat het maar zo'n klein stukje isquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar er waren zelfs vrijwel geen kraampjes op onze donderdagse markt, geeft wel aan hoe koud het is.
[..]
Meteen maar handschoenen gekocht of was je die vergeten ?
Nou dan vanavond lekker warm worden bij de show van Symphonic!quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet aangedaan omdat het maar zo'n klein stukje is
Niet handig!quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet aangedaan omdat het maar zo'n klein stukje is
quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:02 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dan vanavond lekker warm worden bij de show van Symphonic!ik ben er vandoor
Ah gelukkig!quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:05 schreef Rafeiro het volgende:
Wel schoenen en een broek enzo trouwens
Forum Opties | |
---|---|