SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Schaamteloze promo:
You sound reasonable...Time to up my medication.
Sorry, niet grappig, maar bij de ingang van het ziekenhuis is hulp altijd in de buurt.quote:
Ah!quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sorry, niet grappig, maar bij de ingang van het ziekenhuis is hulp altijd in de buurt.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik stop niet voor dat dat nummer is gedraaid
Bij wijze van
Ik zoek nog even.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:40 schreef Rafeiro het volgende:
Grr echt irritant dat ik een nummer niet kan vinden.
Teller staat wel op 3.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:47 schreef Rafeiro het volgende:
En buiten Theo Thee niemand die luistert
Dat geloof ik.quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond in het Concertgebouw naast alle filmmuziekjes ook voor het eerst de Carmina Burana live gehoord, gespeeld door het 80-koppige Metropole Orkest én het uit bijna 100 personen bestaande Nederlands Concertkoor.
Godver, wat was dat mooi om eens mee te maken...
Goedemorgen livelink.quote:
Prachtig!quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond in het Concertgebouw naast alle filmmuziekjes ook voor het eerst de Carmina Burana live gehoord, gespeeld door het 80-koppige Metropole Orkest én het uit bijna 100 personen bestaande Nederlands Concertkoor.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Hallo, ook alle anderen!quote:
quote:De Avond van de Filmmuziek
Eerstvolgende uitzending
Datum: Zo 11 maart 2018
Tijd: 23:15 tot 00:00
Genre: Concert
Jaar: 2018
Officiële website: De Avond van de Filmmuziek
Seizoen 5 - Aflevering 1 - Concert: Vanuit het Koninklijk Concertgebouw in Amsterdam presenteren Jan Versteegh en Dominic Seldis de Avond van de Filmmuziek. Het Metropole Orkest onder leiding van Maestro juryvoorzitter Vincent de Kort speelt de allermooiste filmcomposities van de allerbeste films. Met gastoptredens van Ellen ten Damme, pianiste Iris Hond, viooltalent Diamanda Dramm en het Nederlands Concertkoor.
quote:Op donderdag 1 maart 2018 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, ook alle anderen!
Zet in je agenda:
De Avond van de Filmmuziek zal op 11 maart (en volgens mij ook een deel 2 één of twee weken later) uitgezonden worden:
[..]
Ik ben nog niet buiten geweest, gaat over 'n uurtje wel gebeuren.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben net op tijd gered...
[ afbeelding ]
hoed kwijtgeraakt?quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben net op tijd gered...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
binnenkort bij Opsporing Verzocht.quote:
Ik ook hoor maar er waren zelfs vrijwel geen kraampjes op onze donderdagse markt, geeft wel aan hoe koud het is.quote:
Meteen maar handschoenen gekocht of was je die vergeten ?quote:Op donderdag 1 maart 2018 16:55 schreef Rafeiro het volgende:
Winkelcentrum zit hier +- 500 meter vandaan, maar mn vingers deden echt pijn na dat stukje op de fiets zonder handschoenenDie wind is echt naar koud
Niet aangedaan omdat het maar zo'n klein stukje isquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar er waren zelfs vrijwel geen kraampjes op onze donderdagse markt, geeft wel aan hoe koud het is.
[..]
Meteen maar handschoenen gekocht of was je die vergeten ?
Nou dan vanavond lekker warm worden bij de show van Symphonic!quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet aangedaan omdat het maar zo'n klein stukje is
Niet handig!quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet aangedaan omdat het maar zo'n klein stukje is
quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:02 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dan vanavond lekker warm worden bij de show van Symphonic!ik ben er vandoor
Ah gelukkig!quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:05 schreef Rafeiro het volgende:
Wel schoenen en een broek enzo trouwens
Met dit weer zou mijn pielemuis anders een grotje zijn gewordenquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah gelukkig!Iemand in een topic in [NWS] dacht daar anders over!
Voorbips toch?quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Met dit weer zou mijn pielemuis anders een grotje zijn geworden
Brrrr
quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:50 schreef peaceman het volgende:
Aangezien het nationale complimentendag is:
Wat zien jullie er goed uit vandaag!
dank je. Speciaal aangedaan.quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat heb jij een mooie kleren aan, zeg!
Wat is een stukje?quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:34 schreef Symphonic het volgende:
Zo direct een stukje terug in de tijd
gaafquote:Op woensdag 28 februari 2018 23:39 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu moet ik graven naar wat Henk's geboortejaar ook al weer is...
Jaartje of 60 geleden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu moet ik graven naar wat Henk's geboortejaar ook al weer is...
Als je doelt op mijn foto: veel beter wordt het niet inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:50 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd of het net zo klinkt als gisteren.quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gaaf![]()
![]()
Doet vanavond ook mee in mijn show.
Maar je mocht alleen complimenten geven als je het meende.quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:50 schreef peaceman het volgende:
Beterschap voor de familie.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:00 schreef livelink het volgende:
Ingetuned om te luisteren. De griep heeft hier in huis toegeslagen. Jongste ligt al twee dagen in bed en ik voel me ook niet helemaal jofel. Maar met een cognacje hoop ik een en ander te bestrijden.
En natuurlijk met de muzikale afleiding
beterschap daarquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:00 schreef livelink het volgende:
Ingetuned om te luisteren. De griep heeft hier in huis toegeslagen. Jongste ligt al twee dagen in bed en ik voel me ook niet helemaal jofel. Maar met een cognacje hoop ik een en ander te bestrijden.
beterschapquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:00 schreef livelink het volgende:
Cognac bestrijdt niks.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:00 schreef livelink het volgende:
Het is allemaal psychisch natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cognac bestrijdt niks.
Maar het is best lekker, mits een goede...
Proost!
hoe meer je er van neemt, hoe minder psychisch het wordtquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is allemaal psychisch natuurlijk
Dat is wel balen dan.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:04 schreef livelink het volgende:
Dank je. Ik vind het eigenlijk zo zielig. Ziek zijn in je vakantie. Hij zou woensdag gaan schaatsen op Flevonice en morgen zou hij met een vriendje naar Jumpsquare gaan. Gaat nu allemaal niet door.
En volgende week heeft hij iets van 4 toetsen of zo. Dus als hij in het weekend weer een beetje opknapt moet hij gaan leren.
Hoop dat je genoeg in huis hebt om de ziekte verschijnselen te bestrijden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is allemaal psychisch natuurlijk
Oeh, dat is wel zielig ja.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:04 schreef livelink het volgende:
Dank je. Ik vind het eigenlijk zo zielig. Ziek zijn in je vakantie. Hij zou woensdag gaan schaatsen op Flevonice en morgen zou hij met een vriendje naar Jumpsquare gaan. Gaat nu allemaal niet door.
En volgende week heeft hij iets van 4 toetsen of zo. Dus als hij in het weekend weer een beetje opknapt moet hij gaan leren.
quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoop dat je genoeg in huis hebt om de ziekte verschijnselen te bestrijden.
Een halve fles nog, maar ik verzin er nog wel een fles bij.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoop dat je genoeg in huis hebt om de ziekte verschijnselen te bestrijden.
Ben je wel in 1 keer van alles afquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is toch maar psychisch...
niet echt, maar ze hadden het welquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:10 schreef livelink het volgende:
Dus je ouders hielden van de onbekende Stones-nummers?
Dat wist ik ook niet.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:13 schreef livelink het volgende:
Ik zie net dat Tell me van The Rolling Stones zelfs jaren in de top2000 heeft gestaan
Niet consequent die Henk.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:16 schreef MadMaster het volgende:
En er zou geen gitaarwerk meer komen...
geen scheurende gitarenquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:16 schreef MadMaster het volgende:
En er zou geen gitaarwerk meer komen...
wacht maar, de Selvera's komen nogquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat er nou anders is dan andere shows van 'm...
quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wacht maar, de Selvera's komen nog
What's new?quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wacht maar, de Selvera's komen nog
Manita?quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het origineel van zangeres Manita is toch een stuk beter
dat is erg vooralquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Manita?
Is dat een omgebouwde Anita?
Je woont nu toch ook niet zo ver van de Duitse grens? Of vergis ik me?quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:22 schreef livelink het volgende:
Mijn ouders hadden ook veel Duitse muziek. Ik gaf hun Limburgse roots altijd de schuld.
Je vergist je...quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Je woont nu toch ook niet zo ver van de Duitse grens? Of vergis ik me?
ze woont ergens in het midden, ver weg van alle grenzenquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Je woont nu toch ook niet zo ver van de Duitse grens? Of vergis ik me?
Oh, ik dacht dat livelink uit het het oosten kwam.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze woont ergens in het midden, ver weg van alle grenzen
Ze ziet je als een Demis?quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM wil dit als ode aan mij draaien tijdens mijn uitvaart...
Nee, het slaat meer op de titel...quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze ziet je als een Demis?
Scheelt dat je het zelf niet meer hoort.
Nee, doedezemaar heeft gelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat livelink uit het het oosten kwam.
Hoe weet jij dat de Selvera's nog komen dan?quote:
Henk op z'n Grieks...quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog een Griek, ik bespeur een klein thema
Symph heeft honger?quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
nee hoor, hij krijgt genoeg te eten hier. Vanavond was het heerlijke vegan chili en de Filippijnse kip voor morgen staat al te marinerenquote:
Werkt dat winderigheid op, met z'n my friend the wind?quote:
Ik wacht nog op Who pays the ferrymanquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
tadaaaaquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wacht nog op Who pays the ferryman
het pontje van half achtquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wacht nog op Who pays the ferryman
heerlijkquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Zo, relaxstoel voor het kachelvuur, voetjes op het voetenbankje, koffie, speculaasjes en ouwe lullen muziek...
heeeeel vaakquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik geloof niet dat jouw moeder dit heeft gedraaid...
Ik zie haar eerder in een bontjas lopen.quote:
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik vond haar een bijzondere dame, in positieve zin...
Nou ben ik wel bekend wat er dan bij hun in de kast stond...quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:41 schreef cafca het volgende:
Voorlopig hoor ik meer muziek uit mijn platenkast dan die van mijn ouders
de bontjas hangt nog hier in de gang, dus dat klopt welquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie haar eerder in een bontjas lopen.
Maar ik vond haar een bijzondere dame, in positieve zin...
Bekend of benieuwd?quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou ben ik wel bekend wat er dan bij hun in de kast stond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |