quote:Op maandag 26 februari 2018 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
https://twitter.com/frfc1908/status/967817517946241024
Dit is ongeveer het niveau
twitter:FRFC1908 twitterde op zondag 25-02-2018 om 18:44:12@frchristiaan @FR12Patrick Nagevraagd. Was een voorstander van Feyenoord City. Kreeg klappen. Zou met meer moeten gebeuren. 😬🔥 reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 26-02-2018 om 13:21:57@Papierwerk_ @frchristiaan @FR12Patrick Wie zegt dat ze naar onze tweets moeten kijken? 🙄 We worden steevast geframed als hersenloze hooligans. Zelfs als het zakelijk en to the point is. Is toch volledig zinloos. Beter kijken ze naar wat experts er zowat unaniem over zeggen. reageer retweet
Maar is geen argument voor een nieuw stadion want is ook mogelijk bij vernieuwbouw.quote:Op maandag 26 februari 2018 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo simpel is dat helemaal niet. Feyenoord is er juist bij gebaat dat het project groter is dan Feyenoord, dat betekent dat de gemeente ook eerder geneigd is wat meer bij te leggen.
Het stadion moet namelijk hét kroonstuk worden van dit nieuwe gebied, dan heb je als Feyenoord best een goede positie in de onderhandelingen.
Feyenoord gaat nooit de medewerking van de gemeente krijgen wanneer De Kuip zou blijven dienen als het voetbalstadion van dat gebied. En Feyenoord wil dat zelf ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2018 13:34 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Maar is geen argument voor een nieuw stadion want is ook mogelijk bij vernieuwbouw.
Er komen op die manier vaak genoeg non argumenten aan (spreken niet voor 1 variant).
Waar Feyenoord aan mee moet werken is hetgeen wat voor Feyenoord het beste is (plek 1). Daar kan je niet van spreken als er nog altijd geen idee is wat de gevolgen voor Feyenoord zijn
Om vd ruimte te profiteren hoef je hem niet zelf gemaakt te hebben. Door de manier waarop Jorgenson nu speelt komt iemand als Berghuis vaker in die positie.quote:Op maandag 26 februari 2018 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Berghuis scoort sowieso makkelijk, daar staat de vorm of het spel van Jorgensen verder los van.
Hij heeft ook 7 of 8 assists dus gaat zeker niet alleen voor eigen succes...
Wat betreft het gebrek aan kansen voor Jorgensen wijt ik dat meer aan zo'n Vilhena die meer bezig is met zijn eigen statistieken dan te kijken of hij een ander in scoringspositie kan zetten, een falende Toornstra en Boetius die amper met bruikbare ballen komt.
Als het een vooropgezet plan is zou dat bijzonder vreemd zijn, je wilt de topscorer van vorig seizoen toch juist in scoringspositie hebben en niet als bliksemafleider voor anderen?quote:Op maandag 26 februari 2018 13:37 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Om vd ruimte te profiteren hoef je hem niet zelf gemaakt te hebben. Door de manier waarop Jorgenson nu speelt komt iemand als Berghuis vaker in die positie.
Het spel van Jorgenson wordt momenteel zwaar onderschat
Het is ook geen vooropgezet plan. Jorgenson is iemand die de bal wilt hebben en speelde vorig jaar ook al zo (waar toornstra toen goed in de gaten loopt). Je hele team stond toen alleen hoger waardoor hij zich dichterbij het goal bevond.quote:Op maandag 26 februari 2018 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het een vooropgezet plan is zou dat bijzonder vreemd zijn, je wilt de topscorer van vorig seizoen toch juist in scoringspositie hebben en niet als bliksemafleider voor anderen?
Hoe dan ook, hij oogt er niet heel blij mee.
Haha, wat een timing. Met dat gezanik vorige afgelastingen nog in het achterhoofd zal er nu wel sneller op de 'cancel all' knop gedrukt worden.quote:Op maandag 26 februari 2018 13:54 schreef DonRaja het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)dwarsbomen~a56df2ce/
Hebben we straks voor niks iedereen gespaard tegen PSV.
Ik hoop echt dat die wedstrijd verzet word, heb er echt geen zin in met die kouquote:Op maandag 26 februari 2018 13:54 schreef DonRaja het volgende:
Als ze het nou naar een weekend verplaatsen, kan ik er ook bij zijn.quote:Op maandag 26 februari 2018 14:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die wedstrijd verzet word, heb er echt geen zin in met die kou
Dat hebben meer mensen, kreeg net nog een mail van Feyenoord met 'de allerlaatste kaarten'.quote:Op maandag 26 februari 2018 14:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die wedstrijd verzet word, heb er echt geen zin in met die kou
Snap ik wel hoor, beetje koukleumen terwijl het team weer bagger staat te spelen. Moet al huilen bij de gedachte.quote:Op maandag 26 februari 2018 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen, kreeg net nog een mail van Feyenoord met 'de allerlaatste kaarten'.
Zo voor de hand liggend is dat ook helemaal niet.quote:Op maandag 26 februari 2018 13:26 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Zuid kan je ook opknappen zonder nieuw stadion. En van dat opknappen v Zuid gaat Feyenoord niets zien.
Bij een kwestie nieuw onderkomen Feyenoord moet Feyenoord op plek 1 staan zo simpel is het
Het Ajax topic is een deurtje verder.quote:Op maandag 26 februari 2018 14:15 schreef Klummie het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)eg-getoond-had-.html
![]()
![]()
![]()
Het wordt steeds gekker met die fluitisten. Wat een kolder.
twitter:VanEgmond1968 twitterde op maandag 26-02-2018 om 14:16:41Wow, wat een dag. Een jaar geleden begon ik aan een avontuur met mijn vriend Chris Gyan en vandaag kwam, met dank aan heel veel mensen en het fantastische Feyenoord Legioen, de officiële bevestiging: hij is schuldenvrij. De eerste grote stap naar een zonniger toekomst is gezet. https://t.co/qoPZzFutgK reageer retweet
quote:Op maandag 26 februari 2018 14:19 schreef Maastoren het volgende:
twitter:VanEgmond1968 twitterde op maandag 26-02-2018 om 14:16:41Wow, wat een dag. Een jaar geleden begon ik aan een avontuur met mijn vriend Chris Gyan en vandaag kwam, met dank aan heel veel mensen en het fantastische Feyenoord Legioen, de officiële bevestiging: hij is schuldenvrij. De eerste grote stap naar een zonniger toekomst is gezet. https://t.co/qoPZzFutgK reageer retweet
Christian Gyan ole olequote:Op maandag 26 februari 2018 14:19 schreef Maastoren het volgende:
Van hem en ulrich van gobbel kon ik soms echt genieten.quote:
Tsss... alsof niet half twitterend en teletekst kijkend Nederland op zijn achterste benen staat als een Ajacied een kaart krijgt.quote:Op maandag 26 februari 2018 14:15 schreef Klummie het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)eg-getoond-had-.html
![]()
![]()
![]()
Het wordt steeds gekker met die fluitisten. Wat een kolder.
Het zijn gewoon mietjesquote:Op maandag 26 februari 2018 13:54 schreef DonRaja het volgende:
Op basis van wat? Er is niet eens bekend wat t Feyenoord oplevert maar het moet echt doorgaan en zonder mis je aansluiting😂😂😂quote:Op maandag 26 februari 2018 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Die gasten in de kuip die tegen feyenoord city zijn zijn van die tokkies die willen dat alles hetzelfde blijft
Die gasten moeten echt een andere hobby gaan zoeken ofzo
Feyenoord city moet echt doorgaan
Misschien moeten die gasten die tegen zijn hun huiswerk beter gaan doen. Ik denk dat de meeste gewoon tot hun dood op hun plekkie in de kuip willen bijven zitten. Dat is eigenlijk gewoon hun enige argument.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:42 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Op basis van wat? Er is niet eens bekend wat t Feyenoord oplevert maar het moet echt doorgaan en zonder mis je aansluiting😂😂😂
Zoveel is er niet nodig voor sponsoren. Kijk naar het stadion in Warschau. Ze hebben daar voornamelijk grote lege ruimtes die ze vullen naar de wens vh evenement, dit kan je overal realiseren.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien moeten die gasten die tegen zijn hun huiswerk beter gaan doen. Ik denk dat de meeste gewoon tot hun dood op hun plekkie in de kuip willen bijven zitten. Dat is eigenlijk gewoon hun enige argument.
Het levert feyenoord een groter stadion op wat hogere recettes kan opleveren
belangrijkste is dat er meer ruimte komt voor sponsoren die voor extra geld moeten zorgen
Je moet op een gegeven moment gewoon meegaan met de tijd. Feyenoord is 1 van de weinige clubs die kwa faciliteiten in en rond het stadion gewoon ver achterloopt op de rest van Europa.
Er kunnen dan weeres een keer wat grote evenementen naar rotterdam gehaald worden. Wat gewoon de stad geld oplevert
Het levert gewoon heel veel werkgelegenheid op.
Renoveren is gewoon onzin. Je kan niet blijven renoveren in de kuip.
Ze gaan uit van een bezettingsgraad van 90% in het nieuwe stadion. Dat zijn (ruwe schatting) zo'n 10.000 mensen meer dan er nu in de Kuip zitten. Ze krijgen voor de halve finale De Kuip met moeite uitverkocht....quote:Op maandag 26 februari 2018 15:58 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Zoveel is er niet nodig voor sponsoren. Kijk naar het stadion in Warschau. Ze hebben daar voornamelijk grote lege ruimtes die ze vullen naar de wens vh evenement, dit kan je overal realiseren.
Voor faciliteiten hoef je geen nieuw stadion maar moet je wel investeren.
Of koop jij een nieuw huis ipv een badkamer en keuken van de jaren 80 vervangen?
Je vergeet voor het gemak even de extra kosten die erbij komen. Die hogere recettes moet je ook maar afwachten want de huidige kuip raakt zelfs niet gegarandeerd vol (2e ring gesloten bij knvb beker bijv)
Ik vraag me af of er van beide kampen veel mensen zijn die hun huiswerk doen
Evenementen kunnen ook in de Kuip. Deze zullen toch voornamelijk in de zomer plaats moeten vinden.
Of de stad er profijt van heeft kan aan mn reet roesten. Het gaat mij om Feyenoord
Als je er fatsoenlijk beschut bij kunt zitten en parkeren en eten en drinken zullen er vast meer mensen op af komen. Alleen zo’n gymzaal gevoel als de ArenA is wel het verschrikkelijkste wat je een voetbalclub kunt aandoen.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ze gaan uit van een bezettingsgraad van 90% in het nieuwe stadion. Dat zijn (ruwe schatting) zo'n 10.000 mensen meer dan er nu in de Kuip zitten.
Het is ook heel simpelquote:Op maandag 26 februari 2018 15:58 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Zoveel is er niet nodig voor sponsoren. Kijk naar het stadion in Warschau. Ze hebben daar voornamelijk grote lege ruimtes die ze vullen naar de wens vh evenement, dit kan je overal realiseren.
Voor faciliteiten hoef je geen nieuw stadion maar moet je wel investeren.
Of koop jij een nieuw huis ipv een badkamer en keuken van de jaren 80 vervangen?
Je vergeet voor het gemak even de extra kosten die erbij komen. Die hogere recettes moet je ook maar afwachten want de huidige kuip raakt zelfs niet gegarandeerd vol (2e ring gesloten bij knvb beker bijv)
Ik vraag me af of er van beide kampen veel mensen zijn die hun huiswerk doen
maar dan nog is het stadion gedeelte aardig aan de prijsquote:Op maandag 26 februari 2018 16:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is ook heel simpel
Supporters hebben in dit project helemaal geen bal te vertellen. Die acties zijn allemaal nutteloze onzin. Feyenoord luistert daar helemaal niet naar.
De enige die het kunnen stoppen dat is de politiek. Indirect hebben supporters dus wel macht maar dat is gewoon een kwestie van naar de stembus gaan tijdens de gemeenteraadsverkiezing en op partijen te gaan stemmen die tegen dit project zijn.
Bovendien de politiek had toch al besloten? Ik weet niet eens of het nog gestopt kan worden. Het is gewoon geld verzamelen voor feyenoord nu en als alles rond is het stadion te laten bouwen.
Feyenoord city is niet alleen het stadion maar alles wat nog rond het stadion gebouwd moet worden. Er komen daar hele winkelcentraas appartementen bedrijven enzovoorts. Het is gewoon een hele economie in die regio die daar in gang gezet moet worden.
Als de prestaties achterblijven heb ik daar mijn vraagtekens bij.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je er fatsoenlijk beschut bij kunt zitten en parkeren en eten en drinken zullen er vast meer mensen op af komen. Alleen zo’n gymzaal gevoel als de ArenA is wel het verschrikkelijkste wat je een voetbalclub kunt aandoen.
quote:Het aandeel automobilisten gaat door verschillende maatregelen fors omlaag. Nu komt 70 procent van de bezoekers van evenementen met de auto. In de nieuwe situatie moet dat dalen tot 40 procent. De helft daarvan parkeert de auto straks op afstand, de andere helft dichtbij. In de nieuwe situatie komt 50 procent van de bezoekers met het openbaar vervoer (nu 20 procent) en 10 procent met de fiets of te voet (nu ook 10 procent).
Ja dus? Als je het doet doe het dan goed. Beter meer betalen dan straks in een stadion zitten die niet voldoet.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan nog is het stadion gedeelte aardig aan de prijs
Tijd voor je pilletje klaas. Je begint weer te raaskallen.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dus? Als je het doet doe het dan goed. Beter meer betalen dan straks in een stadion zitten die niet voldoet.
Er zijn echt wel duurdere stadions in de wereld gebouwd.
Dat stadion zou ook kunnen betekenen dat er weer een wk of een EK binnengehaald zou kunnen worden.
Het is bijna zeker dat daar wel een CL finale gespeeld gaat worden in de toekomst. INternationale wedstrijden van oranje weer in rotterdam. Grote concerten waar de kuip berucht in was in de jaren 80 zouden ook gewoon naar rotterdam kunnen komen.
ik heb het zoals gewoonlijk alleen over keiharde feitenquote:Op maandag 26 februari 2018 16:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tijd voor je pilletje klaas. Je begint weer te raaskallen.
quote:Op maandag 26 februari 2018 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb het zoals gewoonlijk alleen over keiharde feiten
maar goed ik neem wat pilletjes in
[ afbeelding ]
Waarom moeten wij een stadion hebben dat ongeveer even duur is als dat van Bayern?quote:Een vergelijking. Een van de modernste stadions van Nederland staat in Arnhem: het Gelredome van profclub Vitesse, met 30.000 plaatsen en een dak. De bouw ervan kostte 70 miljoen. Omgerekend is dat 2.333 euro per zitplaats. Het andere, grote nieuwbouwstadion is de Amsterdam Arena, van Ajax. Dat kostte 2.528 euro per zitplaats – al is de parkeerplaats niet in de prijs meegenomen.
Deze twee stadions zijn vijftien jaar geleden gebouwd, toen alle prijzen lager waren. Daarom is ook een vergelijking met recentere voorbeelden op zijn plaats.
Het in 2002 gebouwde onderkomen van de Duitse club Wolfsburg bijvoorbeeld. Kostprijs: 1.766 euro per plaats. De Spaanse club Espanyol liet in 2009 een stadion bouwen van 62 miljoen, voor 42.000 toeschouwers. Dat is 1.476 euro per zitplaats. Naar verhouding dus veel goedkoper dan het beoogde Feyenoord-stadion.
Er zijn ook voorbeelden van duurdere stadions. Zo kostte het stadion van Champions Leaque-winnaar Bayern München veel meer dan het nieuwe Feyenoord-stadion terwijl het ongeveer evenveel zitplaatsen heeft. Maar het Bayern-stadion is ontworpen door bekende Zwitserse architecten. Als de architect samen met de bouwer een ontwerp opstelt, zoals Feyenoord doet, zou dat moeten leiden tot veel lagere kosten. Bovendien is Bayern een veel grotere club, met een begroting die elf keer zo groot is dan die van Feyenoord.
Dat is ook de enige reden waarom de gemeente meegaat. De ja stemming was eigenlijk alleen beargumenteerd vanwege gebiedsontwikkeling. In mijn ogen kan eenzelfde gebiedsontwikkeling ook in gang gezet worden rondom een vernieuwde Kuip. Dit zal dan nog tegen lagere kosten kunnen. Lees geen/beperktere uitkoop bedrijven nodig. Geen omleggingen v vrij essentiele waterleidingen die Zuid 'bewateren'. Geen gezeik met stormvloedkering (is die toevoeging al doorberekend in extra kosten?)quote:Op maandag 26 februari 2018 16:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is ook heel simpel
Supporters hebben in dit project helemaal geen bal te vertellen. Die acties zijn allemaal nutteloze onzin. Feyenoord luistert daar helemaal niet naar.
De enige die het kunnen stoppen dat is de politiek. Indirect hebben supporters dus wel macht maar dat is gewoon een kwestie van naar de stembus gaan tijdens de gemeenteraadsverkiezing en op partijen te gaan stemmen die tegen dit project zijn.
Bovendien de politiek had toch al besloten? Ik weet niet eens of het nog gestopt kan worden. Het is gewoon geld verzamelen voor feyenoord nu en als alles rond is het stadion te laten bouwen.
Feyenoord city is niet alleen het stadion maar alles wat nog rond het stadion gebouwd moet worden. Er komen daar hele winkelcentraas appartementen bedrijven enzovoorts. Het is gewoon een hele economie in die regio die daar in gang gezet moet worden.
Heb je al met Mojo concerts gepraat?quote:Op maandag 26 februari 2018 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dus? Als je het doet doe het dan goed. Beter meer betalen dan straks in een stadion zitten die niet voldoet.
Er zijn echt wel duurdere stadions in de wereld gebouwd.
Dat stadion zou ook kunnen betekenen dat er weer een wk of een EK binnengehaald zou kunnen worden.
Het is bijna zeker dat daar wel een CL finale gespeeld gaat worden in de toekomst. INternationale wedstrijden van oranje weer in rotterdam. Grote concerten waar de kuip berucht in was in de jaren 80 zouden ook gewoon naar rotterdam kunnen komen.
Nogmaals bij het nieuwe stadion ligt geen "stormvloedkering" slechts een simpel dijkje. In Nederland komt het regelmatig voor dat constructies onderdeel zijn van een dijklichaam. Kijk bijvoorbeeld naar de Boompjes in Rotterdam of de parkeergarages in de duinen van Katwijk. Regelrecht storm in een glas water dus dit.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:18 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden waarom de gemeente meegaat. De ja stemming was eigenlijk alleen beargumenteerd vanwege gebiedsontwikkeling. In mijn ogen kan eenzelfde gebiedsontwikkeling ook in gang gezet worden rondom een vernieuwde Kuip. Dit zal dan nog tegen lagere kosten kunnen. Lees geen/beperktere uitkoop bedrijven nodig. Geen omleggingen v vrij essentiele waterleidingen die Zuid 'bewateren'. Geen gezeik met stormvloedkering (is die toevoeging al doorberekend in extra kosten?)
Ik baseer het hieropquote:Op maandag 26 februari 2018 16:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nogmaals bij het nieuwe stadion ligt geen "stormvloedkering" slechts een simpel dijkje. In Nederland komt het regelmatig voor dat constructies onderdeel zijn van een dijklichaam. Kijk bijvoorbeeld naar de Boompjes in Rotterdam of de parkeergarages in de duinen van Katwijk. Regelrecht storm in een glas water dus dit.
Stormvloedkering:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dijk:
[ afbeelding ]
Waarom niet ?quote:Op maandag 26 februari 2018 16:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Waarom moeten wij een stadion hebben dat ongeveer even duur is als dat van Bayern?
Voor aansluiting met ajax en psv is structureel europees voetbal nodig. Jaar in jaar uit europa league poulefase (en zelfs overwinteren) en zo nu en dan CL voetbal zorgen voor enorme inkomsten (direct qua tvgelden en premies kaartverkoop etc) maar ook waarde v je spelers. Zij hadden dat maar wij pas sinds kortquote:Op maandag 26 februari 2018 16:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Rotterdam is nog altijd een wereldstad waar heel veel dure bouwwerken zijn gebouwd de afgelopen 20 jaar. Kijk bijvoorbeeld bij de erasmubrug wat daar allemaal neer is gezet.
Rotterdam heeft nog altijd de grootste haven van europa en 1 van de grootste in de wereld Het geld in nederland wordt nog altijd in Rotterdam verdient. Er kan door dit nieuwe stadion gewoon heel veel sponsoren bij komen enzovoorts . Dat is allemaal allang uitgezocht.
Zo stadion past ook gewoon bij Rotterdam. Wil feyenoord weer aansluiting krijgen met ajax en psv dan heeft het geen keus.
Zo niet dan moeten die supporters ook niet gaan janken als feyenoord weeres is 5e staat ofzo.
Europa League hooguit waarde van de spelers, tvgelden en andere inkomsten zijn een schijntje vergeleken met de CL.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:37 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Voor aansluiting met ajax en psv is structureel europees voetbal nodig. Jaar in jaar uit europa league poulefase (en zelfs overwinteren) en zo nu en dan CL voetbal zorgen voor enorme inkomsten (direct qua tvgelden en premies kaartverkoop etc) maar ook waarde v je spelers. Zij hadden dat maar wij pas sinds kort
Het Ad is een krant die voornamelijk advertentiekosten behaald met clicks, om deze reden passen zij dan ook clickbait toe in de vorm van schreuwerige titels en overdreven artikels. Zij accentueren elke stap in het (ontwerp)proces alsof het de grootste problemen gaat opleveren voor het team dat daar aan werkt. Terwijl dit team naar mijn mening heel goed weet waar het mee bezig is.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:34 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Ik baseer het hierop
https://www.ad.nl/rotterd(...)loedkering~ab42bf83/
Waarbij ze in 1 artikel inderdaad meerdere bewoordingen gebruiken. (Stormvloedkering waterkering en essentiele dijk)
Feit blijft dat er extra eisen aankomen waar schijnbaar nog geen rekening meegehouden werd(afgaande op het feit dat een voorheen nee tegenwoordig nog geen definitief nee is)
Feit blijft ook dat pas op een heel laat moment bij Feyenoord bekend was dat ze rechtboven essentiele waterleidingen willen bouwen (die dus omgelegd moeten worden)
Dit is dus redelijk recent waarbij al 2x iets opduikt waarbij de vraag ontstaat of de plek inderdaad bebouwbaar is. Laat niet zien dat ze hier nou zo zorgvuldig over nagedacht hebben
Eens.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als de prestaties achterblijven heb ik daar mijn vraagtekens bij.
Wat betreft parkeren: er moeten juist minder mensen met de auto komen:
[..]
Maar toch was die 16 miljoen ofzo wel erg lekker mee genomen toen we overwinterden in het seizoen van Rutten.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Europa League hooguit waarde van de spelers, tvgelden en andere inkomsten zijn een schijntje vergeleken met de CL.
Dat kan geen 16 mln hebben opgeleverd.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar toch was die 16 miljoen ofzo wel erg lekker mee genomen toen we overwinterden in het seizoen van Rutten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |