Van Beek speelt nog precies hetzelfde als enkele jaren geleden. Het oogt degelijk maar elke wedstrijd wel een paar foutjes die je een tegengoal kunnen kosten.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben de laatste periode eigenlijk vooral teleurgesteld in van Beek. Die heeft het toch ook niet meer laten zien.
Je vroeg om een verklaring, waarom de media focussen op Feyenoord en Gio.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ja dat puntenverschil maakt toch geen reet uit joh
2e plek heb je ook helemaal geen fuck aan
020 was de favoriet net zoals elk seizioen.
Als Feyenoord dit seizoen 2e was geworden zonder prijs was het net zo een kut seizoen geweest.
Iedereen weet de oorzaken. Kwaliteit in de spelersgroep en teveel blessures.
Ik denk dat men binnenkort weer de kranten kan vullen want je merkt dat het begint te borrelen door Feyenord-City en de slechte resultaten.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je vroeg om een verklaring, waarom de media focussen op Feyenoord en Gio.
Ajax heeft inderdaad al een jaar of 5 niks meer gewonnen, niemand verwacht dat ze dat nu ineens wel gaan doen.
Ons kampioenschap van vorig seizoen heeft verwachtingen gewekt. En de gelatenheid van het legioen bij de huidige wanprestaties, verkoopt nou eenmaal geen kranten. Dan kan je beter als 'journalist' proberen het vurtje wat op te stoken, zodat je nog wat mooie foto's kan plaatsen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bah bah Feyenoord-City. Stel je voor dat je in je stad een vooruitstrevend project neer wil gaan zetten.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik denk dat men binnenkort weer de kranten kan vullen want je merkt dat het begint te borrelen door Feyenord-City en de slechte resultaten.
quote:Op maandag 26 februari 2018 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ja dat puntenverschil maakt toch geen reet uit joh
2e plek heb je ook helemaal geen fuck aan
020 was de favoriet net zoals elk seizioen.
Als Feyenoord dit seizoen 2e was geworden zonder prijs was het net zo een kut seizoen geweest.
Iedereen weet de oorzaken. Kwaliteit in de spelersgroep en teveel blessures.
Als je je achterban van weinig tot geen informatie voorziet en niet weet te overtuigen dat dit het beste is voor Feyenoord dan krijg je gezeur. Is toch niet zo gek?quote:Op maandag 26 februari 2018 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bah bah Feyenoord-City. Stel je voor dat je in je stad een vooruitstrevend project neer wil gaan zetten.
quote:Op maandag 26 februari 2018 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bah bah Feyenoord-City. Stel je voor dat je in je stad een vooruitstrevend project neer wil gaan zetten.
Eens.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je je achterban van weinig tot geen informatie voorziet en niet weet te overtuigen dat dit het beste is voor Feyenoord dan krijg je gezeur. Is toch niet zo gek?
Tja, je kunt de media niet kwalijk nemen dat ze op gefundenes fressen duiken. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat er best geluiden mogen zijn, spandoeken, spreekkoren of desnoods verhuisdozen om punten duidelijk te maken maar ik hoop dat we geen holbewoners-taferelen tegemoet kunnen zien.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik denk dat men binnenkort weer de kranten kan vullen want je merkt dat het begint te borrelen door Feyenord-City en de slechte resultaten.
Dat is een beetje het probleem bij Feyenoord. Er is bijna geen ruimte om je onvrede te uiten, laat staan dat er überhaupt een dialoog is. In principe mogen die spandoeken niet naar binnen omdat ze niet pro-Feyenoord zijn. Met die verhuisdozen is iedereen opgepaktquote:Op maandag 26 februari 2018 12:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tja, je kunt de media niet kwalijk nemen dat ze op gefundenes fressen duiken. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat er best geluiden mogen zijn, spandoeken, spreekkoren of desnoods verhuisdozen om punten duidelijk te maken maar ik hoop dat we geen holbewoners-taferelen tegemoet kunnen zien.
Alsof er met debielen die dat soort acties ondernemen een fatsoenlijke dialoog valt aan te gaan.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem bij Feyenoord. Er is bijna geen ruimte om je onvrede te uiten, laat staan dat er überhaupt een dialoog is. In principe mogen die spandoeken niet naar binnen omdat ze niet pro-Feyenoord zijn. Met die verhuisdozen is iedereen opgepakt![]()
De band tussen clubleiding en aanhang is de laatste jaren alleen maar verslechterd. Als ze dan ten koste van alles dat Feyenoord-City er doorheen willen krijgen zonder daarover fatsoenlijk te communiceren dan kan je de klok erop gelijk zetten dat het vroeg of laat uit de hand gaat lopen.
Is er geen persoon van de supportersvereniging (bijvoorbeeld) die regelmatig bij de gesprekken aanwezig is?quote:Op maandag 26 februari 2018 12:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem bij Feyenoord. Er is bijna geen ruimte om je onvrede te uiten, laat staan dat er überhaupt een dialoog is. In principe mogen die spandoeken niet naar binnen omdat ze niet pro-Feyenoord zijn. Met die verhuisdozen is iedereen opgepakt![]()
De band tussen clubleiding en aanhang is de laatste jaren alleen maar verslechterd. Als ze dan ten koste van alles dat Feyenoord-City er doorheen willen krijgen zonder daarover fatsoenlijk te communiceren dan kan je de klok erop gelijk zetten dat het vroeg of laat uit de hand gaat lopen.
Door geen dialoog aan te gaan creëer je al helemaal geen draagvlak. Een nieuw stadion bouwen en niemand duidelijk maken wat Feyenoord het nou echt oplevert werkt niet echt lijkt mij.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof er met debielen die dat soort acties ondernemen een fatsoenlijke dialoog valt aan te gaan.
Lullen toch puur uit sentiment totaal geen oog voor de realiteit of financiële belangen. Laat staan een visie voor de lange termijn.
Voor zover ik weet communiceert Feyenoord weinig tot niet met de supportersvereniging.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is er geen persoon van de supportersvereniging (bijvoorbeeld) die regelmatig bij de gesprekken aanwezig is?
Om te janken. Wedstrijd is 23 minuten oud en de kaassoufflés en kipcorns waren al op. Amateurs.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:41 schreef fetX het volgende:
Ik maak me vooral zorgen om het ontbreken van de zogenaamde topsportmentaliteit.
Alle stukken zijn gewoon openbaar en gemakkelijk op te sporen, ook zijn er al een aantal informatie dagen/avonden geweest waar je input kon geven en vragen kon stellen.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je je achterban van weinig tot geen informatie voorziet en niet weet te overtuigen dat dit het beste is voor Feyenoord dan krijg je gezeur. Is toch niet zo gek?
En dan hebben we het nog niet eens over het nieuwe stadion waar ze waarschijnlijk geen bier gaan schenken.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:48 schreef exile79 het volgende:
[..]
Om te janken. Wedstrijd is 23 minuten oud en de kaassoufflés en kipcorns waren al op. Amateurs.
quote:Op maandag 26 februari 2018 12:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Alle stukken zijn gewoon openbaar en gemakkelijk op te sporen, ook zijn er al een aantal informatie dagen/avonden geweest waar je input kon geven en vragen kon stellen.
Het domme volk dat je op deze foto's ziet "protesteren" leest deze stukken niet of begrijpt gewoon niet wat daar staat. En laat zich daarna leiden door een stel populisten als FRFC1908, echt om te kotsen gewoon.
Ik drink toch nooit bier in De Kuip. Niet te zuipen.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over het nieuwe stadion waar ze waarschijnlijk geen bier gaan schenken.
Wat zou jij nog willen weten dan? Misschien kun je er een mailtje aan wijden en dan krijg je vast en zeker antwoord.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Erg raar ja, dat men sommige stukken niet snapt. Gelukkig is er daar de club om alles goed voor te lichten! Oh wacht..
Ik persoonlijk niets, ik ga er vanuit dat mensen met meer verstand van zaken de juiste beslissingen nemen. Maar ik begrijp wel dat er genoeg vragen zijn van genoeg supporters. En schijnbaar worden die niet beantwoord.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat zou jij nog willen weten dan? Misschien kun je er een mailtje aan wijden en dan krijg je vast en zeker antwoord.
Welke vragen zijn dat dan? Want anders is het gewoon napraten en schreeuwen.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niets, ik ga er vanuit dat mensen met meer verstand van zaken de juiste beslissingen nemen. Maar ik begrijp wel dat er genoeg vragen zijn van genoeg supporters. En schijnbaar worden die niet beantwoord.
Dat moet je aan de mensen die die vragen hebben vragen.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke vragen zijn dat dan? Want anders is het gewoon napraten en schreeuwen.
Moet je dan speciaal voor iedere idioot elk masterplan in jip en janneke taal gaan opstellen? Nogmaals mbt het stadion is er nog vrijwel niks. Er word nu gewerkt aan de financiële onderbouwing en dat is het.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Erg raar ja, dat men sommige stukken niet snapt. Gelukkig is er daar de club om alles goed voor te lichten! Oh wacht..
Ja, dus je lult maar wat en je gaat er zomaar vanuit dat er vragen zijn die niet beantwoord worden.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat moet je aan de mensen die die vragen hebben vragen.
Als dat nodig is om draagvlak te creëren onder een vrij meelevende supportersgroep; ja, natuurlijk moet het dan in Jip en Janneke taal. Juist die groep wil je mee krijgen. Kan je wel denken 'we doen het niet want ze zijn te dom', maar dat gaat je alleen maar tegenwerken.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Moet je dan speciaal voor iedere idioot elk masterplan in jip en janneke taal gaan opstellen? Nogmaals mbt het stadion is er nog vrijwel niks. Er word nu gewerkt aan de financiële onderbouwing en dat is het.
Euh, zomaar? Je ziet toch ook die doeken en al het gezeik?quote:Op maandag 26 februari 2018 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dus je lult maar wat en je gaat er zomaar vanuit dat er vragen zijn die niet beantwoord worden.
Netjes Scrummie.
Dat is één ding. Wat mij stoort zijn dat het dan aankomt op excessen, waardoor de Neanderthalers het idee krijgen dat ze met hun gedrag dingen loskrijgen en de club vooruit helpen.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niets, ik ga er vanuit dat mensen met meer verstand van zaken de juiste beslissingen nemen. Maar ik begrijp wel dat er genoeg vragen zijn van genoeg supporters. En schijnbaar worden die niet beantwoord.
Maar dat helpt helemaal niet bij die specifieke groep. Als je met goede en degelijke cijfers naar buiten komt dan nog gaan zij achter een knip en plak groepering als Red de Kuip staan.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dat nodig is om draagvlak te creëren onder een vrij meelevende supportersgroep; ja, natuurlijk moet het dan in Jip en Janneke taal. Juist die groep wil je mee krijgen. Kan je wel denken 'we doen het niet want ze zijn te dom', maar dat gaat je alleen maar tegenwerken.
Nee nee nee. Red de Kuip, extra ring er op veld naar beneden! jaaaaquote:Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Overigens zijn die financiële plannen allemaal doorgerekend door Hypercube (onafhankelijk) en komt Feyenoord er zelfs in het slechtste scenario nog beter uit dan met behoudt van de Kuip.
Hypercube, die van die bierberekening jaquote:Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Overigens zijn die financiële plannen allemaal doorgerekend door Hypercube (onafhankelijk) en komt Feyenoord er zelfs in het slechtste scenario nog beter uit dan met behoudt van de Kuip.
Staat dat online? Dan zoek ik 't ff op.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Ah, het standaard 'ben je niet pro Feyenoord City, dan ben je voor RED DE KUIP!'. Beetje hetzelfde niveau als kritiek op Berghuis > BOETIUS KAN ER NIKS VAN.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee nee nee. Red de Kuip, extra ring er op veld naar beneden! jaaaa
Hoe weet je dat? Heb je dat die mensen gevraagd?quote:Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar dat helpt helemaal niet bij die specifieke groep. Als je met goede en degelijke cijfers naar buiten komt dan nog gaan zij achter een knip en plak groepering als Red de Kuip staan.
Nogmaals de plannen die er nu liggen hebben betrekking tot de wijkontwikkeling om het nieuwe stadion en de Kuip heen. Wat voor belang hebben de supporters erbij om te weten hoeveel woningen/winkels in dat gebied gebouwd zullen worden.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dat nodig is om draagvlak te creëren onder een vrij meelevende supportersgroep; ja, natuurlijk moet het dan in Jip en Janneke taal. Juist die groep wil je mee krijgen. Kan je wel denken 'we doen het niet want ze zijn te dom', maar dat gaat je alleen maar tegenwerken.
Dat zie je toch al gebeuren? Of heeft Red de Kuip inmiddels geen supporters meer?quote:Op maandag 26 februari 2018 12:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb je dat die mensen gevraagd?.
Snap ik, en dat is ook logisch. Maar schijnbaar is dat dus ook niet goed gecommuniceerd, wanneer er inspraak supporters komt, etc, want dan zagen we de protesten van nu niet (lijkt me).quote:Op maandag 26 februari 2018 12:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nogmaals de plannen die er nu liggen hebben betrekking tot de wijkontwikkeling om het nieuwe stadion en de Kuip heen. Wat voor belang hebben de supporters erbij om te weten hoeveel woningen/winkels in dat gebied gebouwd zullen worden.
Zodra inhoudelijk over de invulling van de Kuip gepraat word ben ik het met je eens dat supporters betrokken moet worden, dat is echter nu nog gewoon niet het geval.
Stormvloedkering doe eens normaal johquote:Op maandag 26 februari 2018 12:59 schreef Elan het volgende:
Zou wel eens een volledig uitgewerkt plan willen zien wat nu exact de kosten versus de baten zijn van dat hele concept met als uitgangspunt de club.
Want dat hele Feyenoord City is een enorm megalomaan project dat inmiddels hele wijken moet verbeteren en zelfs als stormvloedkering moet gaan fungeren en wat in de top 3 moeten komen te staan qua toeristische trekpleisters in de stad en net zoveel bezoekers als Nou Camp zou moeten gaan trekken.
https://twitter.com/frfc1908/status/967817517946241024quote:Op maandag 26 februari 2018 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, het standaard 'ben je niet pro Feyenoord City, dan ben je voor RED DE KUIP!'. Beetje hetzelfde niveau als kritiek op Berghuis > BOETIUS KAN ER NIKS VAN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |