abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177457685
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat bedoel ik :).
pi_177457765
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik ben de laatste periode eigenlijk vooral teleurgesteld in van Beek. Die heeft het toch ook niet meer laten zien.
Van Beek speelt nog precies hetzelfde als enkele jaren geleden. Het oogt degelijk maar elke wedstrijd wel een paar foutjes die je een tegengoal kunnen kosten.
  maandag 26 februari 2018 @ 12:12:26 #53
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177457767
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Humor. :')
pi_177457796
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

Ja dat puntenverschil maakt toch geen reet uit joh

2e plek heb je ook helemaal geen fuck aan

020 was de favoriet net zoals elk seizioen.

Als Feyenoord dit seizoen 2e was geworden zonder prijs was het net zo een kut seizoen geweest.

Iedereen weet de oorzaken. Kwaliteit in de spelersgroep en teveel blessures.
Je vroeg om een verklaring, waarom de media focussen op Feyenoord en Gio.
Ajax heeft inderdaad al een jaar of 5 niks meer gewonnen, niemand verwacht dat ze dat nu ineens wel gaan doen.

Ons kampioenschap van vorig seizoen heeft verwachtingen gewekt. En de gelatenheid van het legioen bij de huidige wanprestaties, verkoopt nou eenmaal geen kranten. Dan kan je beter als 'journalist' proberen het vurtje wat op te stoken, zodat je nog wat mooie foto's kan plaatsen.

BFF met GGMM
pi_177457838
quote:
9s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je vroeg om een verklaring, waarom de media focussen op Feyenoord en Gio.
Ajax heeft inderdaad al een jaar of 5 niks meer gewonnen, niemand verwacht dat ze dat nu ineens wel gaan doen.

Ons kampioenschap van vorig seizoen heeft verwachtingen gewekt. En de gelatenheid van het legioen bij de huidige wanprestaties, verkoopt nou eenmaal geen kranten. Dan kan je beter als 'journalist' proberen het vurtje wat op te stoken, zodat je nog wat mooie foto's kan plaatsen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik denk dat men binnenkort weer de kranten kan vullen want je merkt dat het begint te borrelen door Feyenord-City en de slechte resultaten.
pi_177457910
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:15 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik denk dat men binnenkort weer de kranten kan vullen want je merkt dat het begint te borrelen door Feyenord-City en de slechte resultaten.
Bah bah Feyenoord-City. Stel je voor dat je in je stad een vooruitstrevend project neer wil gaan zetten. :r
pi_177457922
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

Ja dat puntenverschil maakt toch geen reet uit joh

2e plek heb je ook helemaal geen fuck aan

020 was de favoriet net zoals elk seizioen.

Als Feyenoord dit seizoen 2e was geworden zonder prijs was het net zo een kut seizoen geweest.

Iedereen weet de oorzaken. Kwaliteit in de spelersgroep en teveel blessures.
blablablabla
  Moderator maandag 26 februari 2018 @ 12:21:44 #58
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177457967
#EXITGIO
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177458110
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bah bah Feyenoord-City. Stel je voor dat je in je stad een vooruitstrevend project neer wil gaan zetten. :r
Als je je achterban van weinig tot geen informatie voorziet en niet weet te overtuigen dat dit het beste is voor Feyenoord dan krijg je gezeur. Is toch niet zo gek?
  Moderator maandag 26 februari 2018 @ 12:30:11 #60
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177458163
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

FRFCGODEN _O_ O+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177458218
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:27 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Als je je achterban van weinig tot geen informatie voorziet en niet weet te overtuigen dat dit het beste is voor Feyenoord dan krijg je gezeur. Is toch niet zo gek?
Eens.
Dat hele Feyenoord-City project is ook zo ondoorzichtig als de tering. Als je vervolgens ook nog leest dat je mogelijk niet eens meer een bietje kunt drinken dan snap ik wel dat mensen gaan protesteren.
blablablabla
  maandag 26 februari 2018 @ 12:33:44 #62
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_177458246
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:15 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Tja, je kunt de media niet kwalijk nemen dat ze op gefundenes fressen duiken. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat er best geluiden mogen zijn, spandoeken, spreekkoren of desnoods verhuisdozen om punten duidelijk te maken maar ik hoop dat we geen holbewoners-taferelen tegemoet kunnen zien.
  maandag 26 februari 2018 @ 12:37:09 #63
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177458319
'Feyenoord Shittie' :')
pi_177458343
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Tja, je kunt de media niet kwalijk nemen dat ze op gefundenes fressen duiken. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat er best geluiden mogen zijn, spandoeken, spreekkoren of desnoods verhuisdozen om punten duidelijk te maken maar ik hoop dat we geen holbewoners-taferelen tegemoet kunnen zien.
Dat is een beetje het probleem bij Feyenoord. Er is bijna geen ruimte om je onvrede te uiten, laat staan dat er überhaupt een dialoog is. In principe mogen die spandoeken niet naar binnen omdat ze niet pro-Feyenoord zijn. Met die verhuisdozen is iedereen opgepakt :')
De band tussen clubleiding en aanhang is de laatste jaren alleen maar verslechterd. Als ze dan ten koste van alles dat Feyenoord-City er doorheen willen krijgen zonder daarover fatsoenlijk te communiceren dan kan je de klok erop gelijk zetten dat het vroeg of laat uit de hand gaat lopen.
pi_177458417
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:38 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dat is een beetje het probleem bij Feyenoord. Er is bijna geen ruimte om je onvrede te uiten, laat staan dat er überhaupt een dialoog is. In principe mogen die spandoeken niet naar binnen omdat ze niet pro-Feyenoord zijn. Met die verhuisdozen is iedereen opgepakt :')
De band tussen clubleiding en aanhang is de laatste jaren alleen maar verslechterd. Als ze dan ten koste van alles dat Feyenoord-City er doorheen willen krijgen zonder daarover fatsoenlijk te communiceren dan kan je de klok erop gelijk zetten dat het vroeg of laat uit de hand gaat lopen.
Alsof er met debielen die dat soort acties ondernemen een fatsoenlijke dialoog valt aan te gaan.
Lullen toch puur uit sentiment totaal geen oog voor de realiteit of financiële belangen. Laat staan dat ze een visie voor ogen hebben voor de lange termijn.
blablablabla
  maandag 26 februari 2018 @ 12:41:29 #66
268491 fetX
pi_177458424
Ik maak me vooral zorgen om het ontbreken van de zogenaamde topsportmentaliteit.
pi_177458430
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:38 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Is er geen persoon van de supportersvereniging (bijvoorbeeld) die regelmatig bij de gesprekken aanwezig is?
pi_177458478
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Alsof er met debielen die dat soort acties ondernemen een fatsoenlijke dialoog valt aan te gaan.
Lullen toch puur uit sentiment totaal geen oog voor de realiteit of financiële belangen. Laat staan een visie voor de lange termijn.
Door geen dialoog aan te gaan creëer je al helemaal geen draagvlak. Een nieuw stadion bouwen en niemand duidelijk maken wat Feyenoord het nou echt oplevert werkt niet echt lijkt mij.

quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is er geen persoon van de supportersvereniging (bijvoorbeeld) die regelmatig bij de gesprekken aanwezig is?
Voor zover ik weet communiceert Feyenoord weinig tot niet met de supportersvereniging.

[ Bericht 7% gewijzigd door Maastoren op 26-02-2018 12:49:53 ]
pi_177458537
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:41 schreef fetX het volgende:
Ik maak me vooral zorgen om het ontbreken van de zogenaamde topsportmentaliteit.
Om te janken. Wedstrijd is 23 minuten oud en de kaassoufflés en kipcorns waren al op. Amateurs.
pi_177458544
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:27 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Alle stukken zijn gewoon openbaar en gemakkelijk op te sporen, ook zijn er al een aantal informatie dagen/avonden geweest waar je input kon geven en vragen kon stellen.

Het domme volk dat je op deze foto's ziet "protesteren" leest deze stukken niet of begrijpt gewoon niet wat daar staat. En laat zich daarna leiden door een stel populisten als FRFC1908, echt om te kotsen gewoon.
* Verwijderd *
  maandag 26 februari 2018 @ 12:50:31 #71
268491 fetX
pi_177458568
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:48 schreef exile79 het volgende:

[..]

Om te janken. Wedstrijd is 23 minuten oud en de kaassoufflés en kipcorns waren al op. Amateurs.
En dan hebben we het nog niet eens over het nieuwe stadion waar ze waarschijnlijk geen bier gaan schenken.
pi_177458573
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:49 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Alle stukken zijn gewoon openbaar en gemakkelijk op te sporen, ook zijn er al een aantal informatie dagen/avonden geweest waar je input kon geven en vragen kon stellen.

Het domme volk dat je op deze foto's ziet "protesteren" leest deze stukken niet of begrijpt gewoon niet wat daar staat. En laat zich daarna leiden door een stel populisten als FRFC1908, echt om te kotsen gewoon.
:'). Erg raar ja, dat men sommige stukken niet snapt. Gelukkig is er daar de club om alles goed voor te lichten! Oh wacht..
pi_177458584
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:50 schreef fetX het volgende:

[..]

En dan hebben we het nog niet eens over het nieuwe stadion waar ze waarschijnlijk geen bier gaan schenken.
Ik drink toch nooit bier in De Kuip. Niet te zuipen.
pi_177458589
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:'). Erg raar ja, dat men sommige stukken niet snapt. Gelukkig is er daar de club om alles goed voor te lichten! Oh wacht..
Wat zou jij nog willen weten dan? Misschien kun je er een mailtje aan wijden en dan krijg je vast en zeker antwoord.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2018 12:51:41 ]
  maandag 26 februari 2018 @ 12:51:49 #75
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_177458596
Er is geen enkel topclubwaardig argument aan te dragen om door te gaan met Gio; Feyenoord zal dus na dit seizoen op zoek moeten gaan naar een vervanger. Maar wie zou dat moeten worden? Heb serieus geen idee. Fraser lijkt me geen optie, wat presteert hij dit seizoen met Vitesse dan?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_177458600
Overigens kots ik ook op clubjes als FRFC1908, maar dat er nog altijd gewoon bizar veel fout gaat qua communicatie over Feyenoord City ga ik niet ontkennen.

Ik ben voorzichtig pro Feyenoord City overigens.
  maandag 26 februari 2018 @ 12:52:05 #77
268491 fetX
pi_177458603
misschien is een referendum onder de Legioenleden een optie ( :') )
pi_177458619
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat zou jij nog willen weten dan? Misschien kun je er een mailtje aan wijden en dan krijg je vast en zeker antwoord.

Ik persoonlijk niets, ik ga er vanuit dat mensen met meer verstand van zaken de juiste beslissingen nemen. Maar ik begrijp wel dat er genoeg vragen zijn van genoeg supporters. En schijnbaar worden die niet beantwoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2018 12:53:23 ]
pi_177458628
Bij de gemeenteraad zullen er wel weer een hoop josti's op de PVV gaan stemmen, zij hebben namelijk op hun A4tje staan dat ze De Kuip willen behouden.
pi_177458635
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik persoonlijk niets, ik ga er vanuit dat mensen met meer verstand van zaken de juiste beslissingen nemen. Maar ik begrijp wel dat er genoeg vragen zijn van genoeg supporters. En schijnbaar worden die niet beantwoord.
Welke vragen zijn dat dan? Want anders is het gewoon napraten en schreeuwen.
pi_177458644
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welke vragen zijn dat dan? Want anders is het gewoon napraten en schreeuwen.
Dat moet je aan de mensen die die vragen hebben vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2018 12:54:32 ]
pi_177458647
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Moet je dan speciaal voor iedere idioot elk masterplan in jip en janneke taal gaan opstellen? Nogmaals mbt het stadion is er nog vrijwel niks. Er word nu gewerkt aan de financiële onderbouwing en dat is het.
* Verwijderd *
pi_177458668
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat moet je aan de mensen die die vragen hebben vragen.
Ja, dus je lult maar wat en je gaat er zomaar vanuit dat er vragen zijn die niet beantwoord worden.
Netjes Scrummie.
pi_177458678
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:54 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Moet je dan speciaal voor iedere idioot elk masterplan in jip en janneke taal gaan opstellen? Nogmaals mbt het stadion is er nog vrijwel niks. Er word nu gewerkt aan de financiële onderbouwing en dat is het.
Als dat nodig is om draagvlak te creëren onder een vrij meelevende supportersgroep; ja, natuurlijk moet het dan in Jip en Janneke taal. Juist die groep wil je mee krijgen. Kan je wel denken 'we doen het niet want ze zijn te dom', maar dat gaat je alleen maar tegenwerken.
pi_177458697
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, dus je lult maar wat en je gaat er zomaar vanuit dat er vragen zijn die niet beantwoord worden.
Netjes Scrummie.
Euh, zomaar? Je ziet toch ook die doeken en al het gezeik?
  maandag 26 februari 2018 @ 12:56:54 #86
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_177458698
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is één ding. Wat mij stoort zijn dat het dan aankomt op excessen, waardoor de Neanderthalers het idee krijgen dat ze met hun gedrag dingen loskrijgen en de club vooruit helpen.

Het moet toch mogelijk zijn dat je als organisatie zodanig communiceert - helemaal in deze tijd waarin elke scheet op social media belandt- dat mensen op de hoogte zijn van wat er speelt zodat je de idioten buitenspel zet?
pi_177458699
Overigens zijn die financiële plannen allemaal doorgerekend door Hypercube (onafhankelijk) en komt Feyenoord er zelfs in het slechtste scenario nog beter uit dan met behoudt van de Kuip.
* Verwijderd *
pi_177458705
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als dat nodig is om draagvlak te creëren onder een vrij meelevende supportersgroep; ja, natuurlijk moet het dan in Jip en Janneke taal. Juist die groep wil je mee krijgen. Kan je wel denken 'we doen het niet want ze zijn te dom', maar dat gaat je alleen maar tegenwerken.
Maar dat helpt helemaal niet bij die specifieke groep. Als je met goede en degelijke cijfers naar buiten komt dan nog gaan zij achter een knip en plak groepering als Red de Kuip staan.

Je moet dat ook helemaal niet willen als club, je oren laten hangen naar die gasten.
pi_177458714
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Overigens zijn die financiële plannen allemaal doorgerekend door Hypercube (onafhankelijk) en komt Feyenoord er zelfs in het slechtste scenario nog beter uit dan met behoudt van de Kuip.
Nee nee nee. Red de Kuip, extra ring er op veld naar beneden! jaaaa
pi_177458715
quote:
Hypercube, die van die bierberekening ja _O-. Zoals ik al zei; ik mag hopen dat ze de plannen van Feyenoord City iets beter hebben berekend dan dat amateuristische nieuwsberichtje van vorige week.
  maandag 26 februari 2018 @ 12:58:17 #91
268491 fetX
pi_177458723
quote:
Staat dat online? Dan zoek ik 't ff op.
pi_177458734
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee nee nee. Red de Kuip, extra ring er op veld naar beneden! jaaaa
Ah, het standaard 'ben je niet pro Feyenoord City, dan ben je voor RED DE KUIP!'. Beetje hetzelfde niveau als kritiek op Berghuis > BOETIUS KAN ER NIKS VAN.
pi_177458737
Zogenaamd een breedgedragen ( :+ ) protest gisteren terwijl frfc de spandoeken aan het uitdelen waren op varkenoord (lol)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177458752
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar dat helpt helemaal niet bij die specifieke groep. Als je met goede en degelijke cijfers naar buiten komt dan nog gaan zij achter een knip en plak groepering als Red de Kuip staan.
Hoe weet je dat? Heb je dat die mensen gevraagd? :).
pi_177458757
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nogmaals de plannen die er nu liggen hebben betrekking tot de wijkontwikkeling om het nieuwe stadion en de Kuip heen. Wat voor belang hebben de supporters erbij om te weten hoeveel woningen/winkels in dat gebied gebouwd zullen worden.

Zodra inhoudelijk over de invulling van de Kuip gepraat word ben ik het met je eens dat supporters betrokken moet worden, dat is echter nu nog gewoon niet het geval.
* Verwijderd *
pi_177458763
Zou wel eens een volledig uitgewerkt plan willen zien wat nu exact de kosten versus de baten zijn van dat hele concept met als uitgangspunt de club.

Want dat hele Feyenoord City is een enorm megalomaan project dat inmiddels hele wijken moet verbeteren en zelfs als stormvloedkering moet gaan fungeren en wat in de top 3 moeten komen te staan qua toeristische trekpleisters in de stad en net zoveel bezoekers als Nou Camp zou moeten gaan trekken :X .
blablablabla
pi_177458774
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Heb je dat die mensen gevraagd? :).
Dat zie je toch al gebeuren? Of heeft Red de Kuip inmiddels geen supporters meer? :o
pi_177458791
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:59 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Nogmaals de plannen die er nu liggen hebben betrekking tot de wijkontwikkeling om het nieuwe stadion en de Kuip heen. Wat voor belang hebben de supporters erbij om te weten hoeveel woningen/winkels in dat gebied gebouwd zullen worden.

Zodra inhoudelijk over de invulling van de Kuip gepraat word ben ik het met je eens dat supporters betrokken moet worden, dat is echter nu nog gewoon niet het geval.
Snap ik, en dat is ook logisch. Maar schijnbaar is dat dus ook niet goed gecommuniceerd, wanneer er inspraak supporters komt, etc, want dan zagen we de protesten van nu niet (lijkt me).
pi_177458800
quote:
7s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:59 schreef Elan het volgende:
Zou wel eens een volledig uitgewerkt plan willen zien wat nu exact de kosten versus de baten zijn van dat hele concept met als uitgangspunt de club.

Want dat hele Feyenoord City is een enorm megalomaan project dat inmiddels hele wijken moet verbeteren en zelfs als stormvloedkering moet gaan fungeren en wat in de top 3 moeten komen te staan qua toeristische trekpleisters in de stad en net zoveel bezoekers als Nou Camp zou moeten gaan trekken :X .
Stormvloedkering doe eens normaal joh :')
Ik studeer Civiele Techniek en wij lachen ons kapot op de opleiding hierover, een simpel dijkje is het, meer niet.
* Verwijderd *
  maandag 26 februari 2018 @ 13:01:25 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177458803
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah, het standaard 'ben je niet pro Feyenoord City, dan ben je voor RED DE KUIP!'. Beetje hetzelfde niveau als kritiek op Berghuis > BOETIUS KAN ER NIKS VAN.
https://twitter.com/frfc1908/status/967817517946241024

Dit is ongeveer het niveau
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')