Ik persoonlijk niets, ik ga er vanuit dat mensen met meer verstand van zaken de juiste beslissingen nemen. Maar ik begrijp wel dat er genoeg vragen zijn van genoeg supporters. En schijnbaar worden die niet beantwoord.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat zou jij nog willen weten dan? Misschien kun je er een mailtje aan wijden en dan krijg je vast en zeker antwoord.
Welke vragen zijn dat dan? Want anders is het gewoon napraten en schreeuwen.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niets, ik ga er vanuit dat mensen met meer verstand van zaken de juiste beslissingen nemen. Maar ik begrijp wel dat er genoeg vragen zijn van genoeg supporters. En schijnbaar worden die niet beantwoord.
Dat moet je aan de mensen die die vragen hebben vragen.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke vragen zijn dat dan? Want anders is het gewoon napraten en schreeuwen.
Moet je dan speciaal voor iedere idioot elk masterplan in jip en janneke taal gaan opstellen? Nogmaals mbt het stadion is er nog vrijwel niks. Er word nu gewerkt aan de financiële onderbouwing en dat is het.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Erg raar ja, dat men sommige stukken niet snapt. Gelukkig is er daar de club om alles goed voor te lichten! Oh wacht..
Ja, dus je lult maar wat en je gaat er zomaar vanuit dat er vragen zijn die niet beantwoord worden.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat moet je aan de mensen die die vragen hebben vragen.
Als dat nodig is om draagvlak te creëren onder een vrij meelevende supportersgroep; ja, natuurlijk moet het dan in Jip en Janneke taal. Juist die groep wil je mee krijgen. Kan je wel denken 'we doen het niet want ze zijn te dom', maar dat gaat je alleen maar tegenwerken.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Moet je dan speciaal voor iedere idioot elk masterplan in jip en janneke taal gaan opstellen? Nogmaals mbt het stadion is er nog vrijwel niks. Er word nu gewerkt aan de financiële onderbouwing en dat is het.
Euh, zomaar? Je ziet toch ook die doeken en al het gezeik?quote:Op maandag 26 februari 2018 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dus je lult maar wat en je gaat er zomaar vanuit dat er vragen zijn die niet beantwoord worden.
Netjes Scrummie.
Dat is één ding. Wat mij stoort zijn dat het dan aankomt op excessen, waardoor de Neanderthalers het idee krijgen dat ze met hun gedrag dingen loskrijgen en de club vooruit helpen.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niets, ik ga er vanuit dat mensen met meer verstand van zaken de juiste beslissingen nemen. Maar ik begrijp wel dat er genoeg vragen zijn van genoeg supporters. En schijnbaar worden die niet beantwoord.
Maar dat helpt helemaal niet bij die specifieke groep. Als je met goede en degelijke cijfers naar buiten komt dan nog gaan zij achter een knip en plak groepering als Red de Kuip staan.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dat nodig is om draagvlak te creëren onder een vrij meelevende supportersgroep; ja, natuurlijk moet het dan in Jip en Janneke taal. Juist die groep wil je mee krijgen. Kan je wel denken 'we doen het niet want ze zijn te dom', maar dat gaat je alleen maar tegenwerken.
Nee nee nee. Red de Kuip, extra ring er op veld naar beneden! jaaaaquote:Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Overigens zijn die financiële plannen allemaal doorgerekend door Hypercube (onafhankelijk) en komt Feyenoord er zelfs in het slechtste scenario nog beter uit dan met behoudt van de Kuip.
Hypercube, die van die bierberekening jaquote:Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Overigens zijn die financiële plannen allemaal doorgerekend door Hypercube (onafhankelijk) en komt Feyenoord er zelfs in het slechtste scenario nog beter uit dan met behoudt van de Kuip.
Staat dat online? Dan zoek ik 't ff op.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Ah, het standaard 'ben je niet pro Feyenoord City, dan ben je voor RED DE KUIP!'. Beetje hetzelfde niveau als kritiek op Berghuis > BOETIUS KAN ER NIKS VAN.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee nee nee. Red de Kuip, extra ring er op veld naar beneden! jaaaa
Hoe weet je dat? Heb je dat die mensen gevraagd?quote:Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar dat helpt helemaal niet bij die specifieke groep. Als je met goede en degelijke cijfers naar buiten komt dan nog gaan zij achter een knip en plak groepering als Red de Kuip staan.
Nogmaals de plannen die er nu liggen hebben betrekking tot de wijkontwikkeling om het nieuwe stadion en de Kuip heen. Wat voor belang hebben de supporters erbij om te weten hoeveel woningen/winkels in dat gebied gebouwd zullen worden.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dat nodig is om draagvlak te creëren onder een vrij meelevende supportersgroep; ja, natuurlijk moet het dan in Jip en Janneke taal. Juist die groep wil je mee krijgen. Kan je wel denken 'we doen het niet want ze zijn te dom', maar dat gaat je alleen maar tegenwerken.
Dat zie je toch al gebeuren? Of heeft Red de Kuip inmiddels geen supporters meer?quote:Op maandag 26 februari 2018 12:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb je dat die mensen gevraagd?.
Snap ik, en dat is ook logisch. Maar schijnbaar is dat dus ook niet goed gecommuniceerd, wanneer er inspraak supporters komt, etc, want dan zagen we de protesten van nu niet (lijkt me).quote:Op maandag 26 februari 2018 12:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nogmaals de plannen die er nu liggen hebben betrekking tot de wijkontwikkeling om het nieuwe stadion en de Kuip heen. Wat voor belang hebben de supporters erbij om te weten hoeveel woningen/winkels in dat gebied gebouwd zullen worden.
Zodra inhoudelijk over de invulling van de Kuip gepraat word ben ik het met je eens dat supporters betrokken moet worden, dat is echter nu nog gewoon niet het geval.
Stormvloedkering doe eens normaal johquote:Op maandag 26 februari 2018 12:59 schreef Elan het volgende:
Zou wel eens een volledig uitgewerkt plan willen zien wat nu exact de kosten versus de baten zijn van dat hele concept met als uitgangspunt de club.
Want dat hele Feyenoord City is een enorm megalomaan project dat inmiddels hele wijken moet verbeteren en zelfs als stormvloedkering moet gaan fungeren en wat in de top 3 moeten komen te staan qua toeristische trekpleisters in de stad en net zoveel bezoekers als Nou Camp zou moeten gaan trekken.
https://twitter.com/frfc1908/status/967817517946241024quote:Op maandag 26 februari 2018 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, het standaard 'ben je niet pro Feyenoord City, dan ben je voor RED DE KUIP!'. Beetje hetzelfde niveau als kritiek op Berghuis > BOETIUS KAN ER NIKS VAN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |