abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177458600
Overigens kots ik ook op clubjes als FRFC1908, maar dat er nog altijd gewoon bizar veel fout gaat qua communicatie over Feyenoord City ga ik niet ontkennen.

Ik ben voorzichtig pro Feyenoord City overigens.
  maandag 26 februari 2018 @ 12:52:05 #77
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177458603
misschien is een referendum onder de Legioenleden een optie ( :') )
pi_177458619
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat zou jij nog willen weten dan? Misschien kun je er een mailtje aan wijden en dan krijg je vast en zeker antwoord.

Ik persoonlijk niets, ik ga er vanuit dat mensen met meer verstand van zaken de juiste beslissingen nemen. Maar ik begrijp wel dat er genoeg vragen zijn van genoeg supporters. En schijnbaar worden die niet beantwoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2018 12:53:23 ]
pi_177458628
Bij de gemeenteraad zullen er wel weer een hoop josti's op de PVV gaan stemmen, zij hebben namelijk op hun A4tje staan dat ze De Kuip willen behouden.
pi_177458635
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik persoonlijk niets, ik ga er vanuit dat mensen met meer verstand van zaken de juiste beslissingen nemen. Maar ik begrijp wel dat er genoeg vragen zijn van genoeg supporters. En schijnbaar worden die niet beantwoord.
Welke vragen zijn dat dan? Want anders is het gewoon napraten en schreeuwen.
pi_177458644
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welke vragen zijn dat dan? Want anders is het gewoon napraten en schreeuwen.
Dat moet je aan de mensen die die vragen hebben vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2018 12:54:32 ]
pi_177458647
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:'). Erg raar ja, dat men sommige stukken niet snapt. Gelukkig is er daar de club om alles goed voor te lichten! Oh wacht..
Moet je dan speciaal voor iedere idioot elk masterplan in jip en janneke taal gaan opstellen? Nogmaals mbt het stadion is er nog vrijwel niks. Er word nu gewerkt aan de financiële onderbouwing en dat is het.
* Verwijderd *
pi_177458668
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat moet je aan de mensen die die vragen hebben vragen.
Ja, dus je lult maar wat en je gaat er zomaar vanuit dat er vragen zijn die niet beantwoord worden.
Netjes Scrummie.
pi_177458678
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:54 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Moet je dan speciaal voor iedere idioot elk masterplan in jip en janneke taal gaan opstellen? Nogmaals mbt het stadion is er nog vrijwel niks. Er word nu gewerkt aan de financiële onderbouwing en dat is het.
Als dat nodig is om draagvlak te creëren onder een vrij meelevende supportersgroep; ja, natuurlijk moet het dan in Jip en Janneke taal. Juist die groep wil je mee krijgen. Kan je wel denken 'we doen het niet want ze zijn te dom', maar dat gaat je alleen maar tegenwerken.
pi_177458697
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, dus je lult maar wat en je gaat er zomaar vanuit dat er vragen zijn die niet beantwoord worden.
Netjes Scrummie.
Euh, zomaar? Je ziet toch ook die doeken en al het gezeik?
  maandag 26 februari 2018 @ 12:56:54 #86
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_177458698
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is één ding. Wat mij stoort zijn dat het dan aankomt op excessen, waardoor de Neanderthalers het idee krijgen dat ze met hun gedrag dingen loskrijgen en de club vooruit helpen.

Het moet toch mogelijk zijn dat je als organisatie zodanig communiceert - helemaal in deze tijd waarin elke scheet op social media belandt- dat mensen op de hoogte zijn van wat er speelt zodat je de idioten buitenspel zet?
pi_177458699
Overigens zijn die financiële plannen allemaal doorgerekend door Hypercube (onafhankelijk) en komt Feyenoord er zelfs in het slechtste scenario nog beter uit dan met behoudt van de Kuip.
* Verwijderd *
pi_177458705
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als dat nodig is om draagvlak te creëren onder een vrij meelevende supportersgroep; ja, natuurlijk moet het dan in Jip en Janneke taal. Juist die groep wil je mee krijgen. Kan je wel denken 'we doen het niet want ze zijn te dom', maar dat gaat je alleen maar tegenwerken.
Maar dat helpt helemaal niet bij die specifieke groep. Als je met goede en degelijke cijfers naar buiten komt dan nog gaan zij achter een knip en plak groepering als Red de Kuip staan.

Je moet dat ook helemaal niet willen als club, je oren laten hangen naar die gasten.
pi_177458714
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Overigens zijn die financiële plannen allemaal doorgerekend door Hypercube (onafhankelijk) en komt Feyenoord er zelfs in het slechtste scenario nog beter uit dan met behoudt van de Kuip.
Nee nee nee. Red de Kuip, extra ring er op veld naar beneden! jaaaa
pi_177458715
quote:
Hypercube, die van die bierberekening ja _O-. Zoals ik al zei; ik mag hopen dat ze de plannen van Feyenoord City iets beter hebben berekend dan dat amateuristische nieuwsberichtje van vorige week.
  maandag 26 februari 2018 @ 12:58:17 #91
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177458723
quote:
Staat dat online? Dan zoek ik 't ff op.
pi_177458734
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee nee nee. Red de Kuip, extra ring er op veld naar beneden! jaaaa
Ah, het standaard 'ben je niet pro Feyenoord City, dan ben je voor RED DE KUIP!'. Beetje hetzelfde niveau als kritiek op Berghuis > BOETIUS KAN ER NIKS VAN.
pi_177458737
Zogenaamd een breedgedragen ( :+ ) protest gisteren terwijl frfc de spandoeken aan het uitdelen waren op varkenoord (lol)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177458752
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar dat helpt helemaal niet bij die specifieke groep. Als je met goede en degelijke cijfers naar buiten komt dan nog gaan zij achter een knip en plak groepering als Red de Kuip staan.
Hoe weet je dat? Heb je dat die mensen gevraagd? :).
pi_177458757
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nogmaals de plannen die er nu liggen hebben betrekking tot de wijkontwikkeling om het nieuwe stadion en de Kuip heen. Wat voor belang hebben de supporters erbij om te weten hoeveel woningen/winkels in dat gebied gebouwd zullen worden.

Zodra inhoudelijk over de invulling van de Kuip gepraat word ben ik het met je eens dat supporters betrokken moet worden, dat is echter nu nog gewoon niet het geval.
* Verwijderd *
pi_177458763
Zou wel eens een volledig uitgewerkt plan willen zien wat nu exact de kosten versus de baten zijn van dat hele concept met als uitgangspunt de club.

Want dat hele Feyenoord City is een enorm megalomaan project dat inmiddels hele wijken moet verbeteren en zelfs als stormvloedkering moet gaan fungeren en wat in de top 3 moeten komen te staan qua toeristische trekpleisters in de stad en net zoveel bezoekers als Nou Camp zou moeten gaan trekken :X .
blablablabla
pi_177458774
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Heb je dat die mensen gevraagd? :).
Dat zie je toch al gebeuren? Of heeft Red de Kuip inmiddels geen supporters meer? :o
pi_177458791
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:59 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Nogmaals de plannen die er nu liggen hebben betrekking tot de wijkontwikkeling om het nieuwe stadion en de Kuip heen. Wat voor belang hebben de supporters erbij om te weten hoeveel woningen/winkels in dat gebied gebouwd zullen worden.

Zodra inhoudelijk over de invulling van de Kuip gepraat word ben ik het met je eens dat supporters betrokken moet worden, dat is echter nu nog gewoon niet het geval.
Snap ik, en dat is ook logisch. Maar schijnbaar is dat dus ook niet goed gecommuniceerd, wanneer er inspraak supporters komt, etc, want dan zagen we de protesten van nu niet (lijkt me).
pi_177458800
quote:
7s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:59 schreef Elan het volgende:
Zou wel eens een volledig uitgewerkt plan willen zien wat nu exact de kosten versus de baten zijn van dat hele concept met als uitgangspunt de club.

Want dat hele Feyenoord City is een enorm megalomaan project dat inmiddels hele wijken moet verbeteren en zelfs als stormvloedkering moet gaan fungeren en wat in de top 3 moeten komen te staan qua toeristische trekpleisters in de stad en net zoveel bezoekers als Nou Camp zou moeten gaan trekken :X .
Stormvloedkering doe eens normaal joh :')
Ik studeer Civiele Techniek en wij lachen ons kapot op de opleiding hierover, een simpel dijkje is het, meer niet.
* Verwijderd *
  maandag 26 februari 2018 @ 13:01:25 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177458803
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah, het standaard 'ben je niet pro Feyenoord City, dan ben je voor RED DE KUIP!'. Beetje hetzelfde niveau als kritiek op Berghuis > BOETIUS KAN ER NIKS VAN.
https://twitter.com/frfc1908/status/967817517946241024

Dit is ongeveer het niveau
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')