abonnement Unibet Coolblue
pi_177459779
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 13:37 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Om vd ruimte te profiteren hoef je hem niet zelf gemaakt te hebben. Door de manier waarop Jorgenson nu speelt komt iemand als Berghuis vaker in die positie.

Het spel van Jorgenson wordt momenteel zwaar onderschat
Als het een vooropgezet plan is zou dat bijzonder vreemd zijn, je wilt de topscorer van vorig seizoen toch juist in scoringspositie hebben en niet als bliksemafleider voor anderen?

Hoe dan ook, hij oogt er niet heel blij mee.
blablablabla
pi_177459862
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 13:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Als het een vooropgezet plan is zou dat bijzonder vreemd zijn, je wilt de topscorer van vorig seizoen toch juist in scoringspositie hebben en niet als bliksemafleider voor anderen?

Hoe dan ook, hij oogt er niet heel blij mee.
Het is ook geen vooropgezet plan. Jorgenson is iemand die de bal wilt hebben en speelde vorig jaar ook al zo (waar toornstra toen goed in de gaten loopt). Je hele team stond toen alleen hoger waardoor hij zich dichterbij het goal bevond.

Jorgenson heeft er niets aan om alleen op zijn eiland te blijven want hij staat toch echt enorm geisoleerd voorin
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 26 februari 2018 @ 13:53:36 #158
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177460046
Hadden we Elia nog maar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177460064
https://www.ad.nl/nederla(...)dwarsbomen~a56df2ce/

Hebben we straks voor niks iedereen gespaard tegen PSV. :+
BFF met GGMM
pi_177460122
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 13:54 schreef DonRaja het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)dwarsbomen~a56df2ce/

Hebben we straks voor niks iedereen gespaard tegen PSV. :+
Haha, wat een timing. Met dat gezanik vorige afgelastingen nog in het achterhoofd zal er nu wel sneller op de 'cancel all' knop gedrukt worden.
pi_177460352
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 13:54 schreef DonRaja het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)dwarsbomen~a56df2ce/

Hebben we straks voor niks iedereen gespaard tegen PSV. :+
Ik hoop echt dat die wedstrijd verzet word, heb er echt geen zin in met die kou :')
* Verwijderd *
pi_177460387
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:05 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat die wedstrijd verzet word, heb er echt geen zin in met die kou :')
Als ze het nou naar een weekend verplaatsen, kan ik er ook bij zijn. :Y
BFF met GGMM
pi_177460409
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:05 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat die wedstrijd verzet word, heb er echt geen zin in met die kou :')
Dat hebben meer mensen, kreeg net nog een mail van Feyenoord met 'de allerlaatste kaarten'.
pi_177460579
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:07 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat hebben meer mensen, kreeg net nog een mail van Feyenoord met 'de allerlaatste kaarten'.
Snap ik wel hoor, beetje koukleumen terwijl het team weer bagger staat te spelen. Moet al huilen bij de gedachte.
* Verwijderd *
  maandag 26 februari 2018 @ 14:15:30 #165
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177460604
https://www.voetbalprimeu(...)eg-getoond-had-.html

:') :') :')

Het wordt steeds gekker met die fluitisten. Wat een kolder.
pi_177460645
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 13:26 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Zuid kan je ook opknappen zonder nieuw stadion. En van dat opknappen v Zuid gaat Feyenoord niets zien.

Bij een kwestie nieuw onderkomen Feyenoord moet Feyenoord op plek 1 staan zo simpel is het
Zo voor de hand liggend is dat ook helemaal niet.

Als het goed gebeurd dan kan zo'n omgeving een heleboel mensen daar naartoe trekken voor horeca of wat dan ook en dat kan een hoop mensen trekken die een keertje bij Feyenoord binnen komen lopen.

Moet het wel goed en aantrekkelijk gemaakt worden natuurlijk, en dat is allemaal nog afwachten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_177460646
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:15 schreef Klummie het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)eg-getoond-had-.html

:') :') :')

Het wordt steeds gekker met die fluitisten. Wat een kolder.
Het Ajax topic is een deurtje verder.
pi_177460670
VanEgmond1968 twitterde op maandag 26-02-2018 om 14:16:41 Wow, wat een dag. Een jaar geleden begon ik aan een avontuur met mijn vriend Chris Gyan en vandaag kwam, met dank aan heel veel mensen en het fantastische Feyenoord Legioen, de officiële bevestiging: hij is schuldenvrij. De eerste grote stap naar een zonniger toekomst is gezet. https://t.co/qoPZzFutgK reageer retweet
  maandag 26 februari 2018 @ 14:21:42 #169
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177460734
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:19 schreef Maastoren het volgende:
VanEgmond1968 twitterde op maandag 26-02-2018 om 14:16:41 Wow, wat een dag. Een jaar geleden begon ik aan een avontuur met mijn vriend Chris Gyan en vandaag kwam, met dank aan heel veel mensen en het fantastische Feyenoord Legioen, de officiële bevestiging: hij is schuldenvrij. De eerste grote stap naar een zonniger toekomst is gezet. https://t.co/qoPZzFutgK reageer retweet
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177460779
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:19 schreef Maastoren het volgende:
VanEgmond1968 twitterde op maandag 26-02-2018 om 14:16:41 Wow, wat een dag. Een jaar geleden begon ik aan een avontuur met mijn vriend Chris Gyan en vandaag kwam, met dank aan heel veel mensen en het fantastische Feyenoord Legioen, de officiële bevestiging: hij is schuldenvrij. De eerste grote stap naar een zonniger toekomst is gezet. https://t.co/qoPZzFutgK reageer retweet
Christian Gyan ole ole _O_
  maandag 26 februari 2018 @ 14:55:04 #171
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177461508
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Christian Gyan ole ole _O_
Van hem en ulrich van gobbel kon ik soms echt genieten.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 26 februari 2018 @ 14:57:36 #172
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_177461565
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:15 schreef Klummie het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)eg-getoond-had-.html

:') :') :')

Het wordt steeds gekker met die fluitisten. Wat een kolder.
Tsss... alsof niet half twitterend en teletekst kijkend Nederland op zijn achterste benen staat als een Ajacied een kaart krijgt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_177461821
Hier overigens voor wie intresse heeft de planning voor het nieuwe stadion, waarop opgemerkt moet worden dat het voorontwerp nog niet klaar is maar pas in mei:

* Verwijderd *
pi_177461874
Die gasten in de kuip die tegen feyenoord city zijn zijn van die tokkies die willen dat alles hetzelfde blijft

Die gasten moeten echt een andere hobby gaan zoeken ofzo

Feyenoord city moet echt doorgaan
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 26 februari 2018 @ 15:20:26 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177462115
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 13:54 schreef DonRaja het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)dwarsbomen~a56df2ce/

Hebben we straks voor niks iedereen gespaard tegen PSV. :+
Het zijn gewoon mietjes
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177462594
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Die gasten in de kuip die tegen feyenoord city zijn zijn van die tokkies die willen dat alles hetzelfde blijft

Die gasten moeten echt een andere hobby gaan zoeken ofzo

Feyenoord city moet echt doorgaan
Op basis van wat? Er is niet eens bekend wat t Feyenoord oplevert maar het moet echt doorgaan en zonder mis je aansluiting😂😂😂
pi_177462765
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:42 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Op basis van wat? Er is niet eens bekend wat t Feyenoord oplevert maar het moet echt doorgaan en zonder mis je aansluiting😂😂😂
Misschien moeten die gasten die tegen zijn hun huiswerk beter gaan doen. Ik denk dat de meeste gewoon tot hun dood op hun plekkie in de kuip willen bijven zitten. Dat is eigenlijk gewoon hun enige argument.

Het levert feyenoord een groter stadion op wat hogere recettes kan opleveren

belangrijkste is dat er meer ruimte komt voor sponsoren die voor extra geld moeten zorgen

Je moet op een gegeven moment gewoon meegaan met de tijd. Feyenoord is 1 van de weinige clubs die kwa faciliteiten in en rond het stadion gewoon ver achterloopt op de rest van Europa.

Er kunnen dan weeres een keer wat grote evenementen naar rotterdam gehaald worden. Wat gewoon de stad geld oplevert

Het levert gewoon heel veel werkgelegenheid op.

Renoveren is gewoon onzin. Je kan niet blijven renoveren in de kuip.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177462902
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Misschien moeten die gasten die tegen zijn hun huiswerk beter gaan doen. Ik denk dat de meeste gewoon tot hun dood op hun plekkie in de kuip willen bijven zitten. Dat is eigenlijk gewoon hun enige argument.

Het levert feyenoord een groter stadion op wat hogere recettes kan opleveren

belangrijkste is dat er meer ruimte komt voor sponsoren die voor extra geld moeten zorgen

Je moet op een gegeven moment gewoon meegaan met de tijd. Feyenoord is 1 van de weinige clubs die kwa faciliteiten in en rond het stadion gewoon ver achterloopt op de rest van Europa.

Er kunnen dan weeres een keer wat grote evenementen naar rotterdam gehaald worden. Wat gewoon de stad geld oplevert

Het levert gewoon heel veel werkgelegenheid op.

Renoveren is gewoon onzin. Je kan niet blijven renoveren in de kuip.
Zoveel is er niet nodig voor sponsoren. Kijk naar het stadion in Warschau. Ze hebben daar voornamelijk grote lege ruimtes die ze vullen naar de wens vh evenement, dit kan je overal realiseren.
Voor faciliteiten hoef je geen nieuw stadion maar moet je wel investeren.
Of koop jij een nieuw huis ipv een badkamer en keuken van de jaren 80 vervangen?

Je vergeet voor het gemak even de extra kosten die erbij komen. Die hogere recettes moet je ook maar afwachten want de huidige kuip raakt zelfs niet gegarandeerd vol (2e ring gesloten bij knvb beker bijv)

Ik vraag me af of er van beide kampen veel mensen zijn die hun huiswerk doen

Evenementen kunnen ook in de Kuip. Deze zullen toch voornamelijk in de zomer plaats moeten vinden.

Of de stad er profijt van heeft kan aan mn reet roesten. Het gaat mij om Feyenoord
pi_177462970
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:58 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Zoveel is er niet nodig voor sponsoren. Kijk naar het stadion in Warschau. Ze hebben daar voornamelijk grote lege ruimtes die ze vullen naar de wens vh evenement, dit kan je overal realiseren.
Voor faciliteiten hoef je geen nieuw stadion maar moet je wel investeren.
Of koop jij een nieuw huis ipv een badkamer en keuken van de jaren 80 vervangen?

Je vergeet voor het gemak even de extra kosten die erbij komen. Die hogere recettes moet je ook maar afwachten want de huidige kuip raakt zelfs niet gegarandeerd vol (2e ring gesloten bij knvb beker bijv)

Ik vraag me af of er van beide kampen veel mensen zijn die hun huiswerk doen

Evenementen kunnen ook in de Kuip. Deze zullen toch voornamelijk in de zomer plaats moeten vinden.

Of de stad er profijt van heeft kan aan mn reet roesten. Het gaat mij om Feyenoord
Ze gaan uit van een bezettingsgraad van 90% in het nieuwe stadion. Dat zijn (ruwe schatting) zo'n 10.000 mensen meer dan er nu in de Kuip zitten. Ze krijgen voor de halve finale De Kuip met moeite uitverkocht....
pi_177463034
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:01 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ze gaan uit van een bezettingsgraad van 90% in het nieuwe stadion. Dat zijn (ruwe schatting) zo'n 10.000 mensen meer dan er nu in de Kuip zitten.
Als je er fatsoenlijk beschut bij kunt zitten en parkeren en eten en drinken zullen er vast meer mensen op af komen. Alleen zo’n gymzaal gevoel als de ArenA is wel het verschrikkelijkste wat je een voetbalclub kunt aandoen.
pi_177463052
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:58 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Zoveel is er niet nodig voor sponsoren. Kijk naar het stadion in Warschau. Ze hebben daar voornamelijk grote lege ruimtes die ze vullen naar de wens vh evenement, dit kan je overal realiseren.
Voor faciliteiten hoef je geen nieuw stadion maar moet je wel investeren.
Of koop jij een nieuw huis ipv een badkamer en keuken van de jaren 80 vervangen?

Je vergeet voor het gemak even de extra kosten die erbij komen. Die hogere recettes moet je ook maar afwachten want de huidige kuip raakt zelfs niet gegarandeerd vol (2e ring gesloten bij knvb beker bijv)

Ik vraag me af of er van beide kampen veel mensen zijn die hun huiswerk doen
Het is ook heel simpel

Supporters hebben in dit project helemaal geen bal te vertellen. Die acties zijn allemaal nutteloze onzin. Feyenoord luistert daar helemaal niet naar.

De enige die het kunnen stoppen dat is de politiek. Indirect hebben supporters dus wel macht maar dat is gewoon een kwestie van naar de stembus gaan tijdens de gemeenteraadsverkiezing en op partijen te gaan stemmen die tegen dit project zijn.

Bovendien de politiek had toch al besloten? Ik weet niet eens of het nog gestopt kan worden. Het is gewoon geld verzamelen voor feyenoord nu en als alles rond is het stadion te laten bouwen.

Feyenoord city is niet alleen het stadion maar alles wat nog rond het stadion gebouwd moet worden. Er komen daar hele winkelcentraas appartementen bedrijven enzovoorts. Het is gewoon een hele economie in die regio die daar in gang gezet moet worden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 26 februari 2018 @ 16:06:36 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177463084
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het is ook heel simpel

Supporters hebben in dit project helemaal geen bal te vertellen. Die acties zijn allemaal nutteloze onzin. Feyenoord luistert daar helemaal niet naar.

De enige die het kunnen stoppen dat is de politiek. Indirect hebben supporters dus wel macht maar dat is gewoon een kwestie van naar de stembus gaan tijdens de gemeenteraadsverkiezing en op partijen te gaan stemmen die tegen dit project zijn.

Bovendien de politiek had toch al besloten? Ik weet niet eens of het nog gestopt kan worden. Het is gewoon geld verzamelen voor feyenoord nu en als alles rond is het stadion te laten bouwen.

Feyenoord city is niet alleen het stadion maar alles wat nog rond het stadion gebouwd moet worden. Er komen daar hele winkelcentraas appartementen bedrijven enzovoorts. Het is gewoon een hele economie in die regio die daar in gang gezet moet worden.
maar dan nog is het stadion gedeelte aardig aan de prijs
pi_177463127
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:04 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als je er fatsoenlijk beschut bij kunt zitten en parkeren en eten en drinken zullen er vast meer mensen op af komen. Alleen zo’n gymzaal gevoel als de ArenA is wel het verschrikkelijkste wat je een voetbalclub kunt aandoen.
Als de prestaties achterblijven heb ik daar mijn vraagtekens bij.
Wat betreft parkeren: er moeten juist minder mensen met de auto komen:
quote:
Het aandeel automobilisten gaat door verschillende maatregelen fors omlaag. Nu komt 70 procent van de bezoekers van evenementen met de auto. In de nieuwe situatie moet dat dalen tot 40 procent. De helft daarvan parkeert de auto straks op afstand, de andere helft dichtbij. In de nieuwe situatie komt 50 procent van de bezoekers met het openbaar vervoer (nu 20 procent) en 10 procent met de fiets of te voet (nu ook 10 procent).
pi_177463152
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar dan nog is het stadion gedeelte aardig aan de prijs
Ja dus? Als je het doet doe het dan goed. Beter meer betalen dan straks in een stadion zitten die niet voldoet.

Er zijn echt wel duurdere stadions in de wereld gebouwd.

Dat stadion zou ook kunnen betekenen dat er weer een wk of een EK binnengehaald zou kunnen worden.

Het is bijna zeker dat daar wel een CL finale gespeeld gaat worden in de toekomst. INternationale wedstrijden van oranje weer in rotterdam. Grote concerten waar de kuip berucht in was in de jaren 80 zouden ook gewoon naar rotterdam kunnen komen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177463262
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja dus? Als je het doet doe het dan goed. Beter meer betalen dan straks in een stadion zitten die niet voldoet.

Er zijn echt wel duurdere stadions in de wereld gebouwd.

Dat stadion zou ook kunnen betekenen dat er weer een wk of een EK binnengehaald zou kunnen worden.

Het is bijna zeker dat daar wel een CL finale gespeeld gaat worden in de toekomst. INternationale wedstrijden van oranje weer in rotterdam. Grote concerten waar de kuip berucht in was in de jaren 80 zouden ook gewoon naar rotterdam kunnen komen.
Tijd voor je pilletje klaas. Je begint weer te raaskallen.
pi_177463291
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:15 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Tijd voor je pilletje klaas. Je begint weer te raaskallen.
ik heb het zoals gewoonlijk alleen over keiharde feiten

maar goed ik neem wat pilletjes in

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177463318
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik heb het zoals gewoonlijk alleen over keiharde feiten

maar goed ik neem wat pilletjes in

[ afbeelding ]
quote:
Een vergelijking. Een van de modernste stadions van Nederland staat in Arnhem: het Gelredome van profclub Vitesse, met 30.000 plaatsen en een dak. De bouw ervan kostte 70 miljoen. Omgerekend is dat 2.333 euro per zitplaats. Het andere, grote nieuwbouwstadion is de Amsterdam Arena, van Ajax. Dat kostte 2.528 euro per zitplaats – al is de parkeerplaats niet in de prijs meegenomen.

Deze twee stadions zijn vijftien jaar geleden gebouwd, toen alle prijzen lager waren. Daarom is ook een vergelijking met recentere voorbeelden op zijn plaats.

Het in 2002 gebouwde onderkomen van de Duitse club Wolfsburg bijvoorbeeld. Kostprijs: 1.766 euro per plaats. De Spaanse club Espanyol liet in 2009 een stadion bouwen van 62 miljoen, voor 42.000 toeschouwers. Dat is 1.476 euro per zitplaats. Naar verhouding dus veel goedkoper dan het beoogde Feyenoord-stadion.

Er zijn ook voorbeelden van duurdere stadions. Zo kostte het stadion van Champions Leaque-winnaar Bayern München veel meer dan het nieuwe Feyenoord-stadion terwijl het ongeveer evenveel zitplaatsen heeft. Maar het Bayern-stadion is ontworpen door bekende Zwitserse architecten. Als de architect samen met de bouwer een ontwerp opstelt, zoals Feyenoord doet, zou dat moeten leiden tot veel lagere kosten. Bovendien is Bayern een veel grotere club, met een begroting die elf keer zo groot is dan die van Feyenoord.
Waarom moeten wij een stadion hebben dat ongeveer even duur is als dat van Bayern?
pi_177463338
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het is ook heel simpel

Supporters hebben in dit project helemaal geen bal te vertellen. Die acties zijn allemaal nutteloze onzin. Feyenoord luistert daar helemaal niet naar.

De enige die het kunnen stoppen dat is de politiek. Indirect hebben supporters dus wel macht maar dat is gewoon een kwestie van naar de stembus gaan tijdens de gemeenteraadsverkiezing en op partijen te gaan stemmen die tegen dit project zijn.

Bovendien de politiek had toch al besloten? Ik weet niet eens of het nog gestopt kan worden. Het is gewoon geld verzamelen voor feyenoord nu en als alles rond is het stadion te laten bouwen.

Feyenoord city is niet alleen het stadion maar alles wat nog rond het stadion gebouwd moet worden. Er komen daar hele winkelcentraas appartementen bedrijven enzovoorts. Het is gewoon een hele economie in die regio die daar in gang gezet moet worden.
Dat is ook de enige reden waarom de gemeente meegaat. De ja stemming was eigenlijk alleen beargumenteerd vanwege gebiedsontwikkeling. In mijn ogen kan eenzelfde gebiedsontwikkeling ook in gang gezet worden rondom een vernieuwde Kuip. Dit zal dan nog tegen lagere kosten kunnen. Lees geen/beperktere uitkoop bedrijven nodig. Geen omleggingen v vrij essentiele waterleidingen die Zuid 'bewateren'. Geen gezeik met stormvloedkering (is die toevoeging al doorberekend in extra kosten?)
pi_177463380
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja dus? Als je het doet doe het dan goed. Beter meer betalen dan straks in een stadion zitten die niet voldoet.

Er zijn echt wel duurdere stadions in de wereld gebouwd.

Dat stadion zou ook kunnen betekenen dat er weer een wk of een EK binnengehaald zou kunnen worden.

Het is bijna zeker dat daar wel een CL finale gespeeld gaat worden in de toekomst. INternationale wedstrijden van oranje weer in rotterdam. Grote concerten waar de kuip berucht in was in de jaren 80 zouden ook gewoon naar rotterdam kunnen komen.
Heb je al met Mojo concerts gepraat?


Wat je dropt zijn puur suggesties en zijn ver van feiten
pi_177463477
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:18 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Dat is ook de enige reden waarom de gemeente meegaat. De ja stemming was eigenlijk alleen beargumenteerd vanwege gebiedsontwikkeling. In mijn ogen kan eenzelfde gebiedsontwikkeling ook in gang gezet worden rondom een vernieuwde Kuip. Dit zal dan nog tegen lagere kosten kunnen. Lees geen/beperktere uitkoop bedrijven nodig. Geen omleggingen v vrij essentiele waterleidingen die Zuid 'bewateren'. Geen gezeik met stormvloedkering (is die toevoeging al doorberekend in extra kosten?)
Nogmaals bij het nieuwe stadion ligt geen "stormvloedkering" slechts een simpel dijkje. In Nederland komt het regelmatig voor dat constructies onderdeel zijn van een dijklichaam. Kijk bijvoorbeeld naar de Boompjes in Rotterdam of de parkeergarages in de duinen van Katwijk. Regelrecht storm in een glas water dus dit.

Stormvloedkering:




Dijk:

* Verwijderd *
pi_177463643
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:25 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Nogmaals bij het nieuwe stadion ligt geen "stormvloedkering" slechts een simpel dijkje. In Nederland komt het regelmatig voor dat constructies onderdeel zijn van een dijklichaam. Kijk bijvoorbeeld naar de Boompjes in Rotterdam of de parkeergarages in de duinen van Katwijk. Regelrecht storm in een glas water dus dit.

Stormvloedkering:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dijk:

[ afbeelding ]
Ik baseer het hierop

https://www.ad.nl/rotterd(...)loedkering~ab42bf83/

Waarbij ze in 1 artikel inderdaad meerdere bewoordingen gebruiken. (Stormvloedkering waterkering en essentiele dijk)

Feit blijft dat er extra eisen aankomen waar schijnbaar nog geen rekening meegehouden werd(afgaande op het feit dat een voorheen nee tegenwoordig nog geen definitief nee is)

Feit blijft ook dat pas op een heel laat moment bij Feyenoord bekend was dat ze rechtboven essentiele waterleidingen willen bouwen (die dus omgelegd moeten worden)

Dit is dus redelijk recent waarbij al 2x iets opduikt waarbij de vraag ontstaat of de plek inderdaad bebouwbaar is. Laat niet zien dat ze hier nou zo zorgvuldig over nagedacht hebben
pi_177463649
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:17 schreef Maastoren het volgende:

[..]

[..]

Waarom moeten wij een stadion hebben dat ongeveer even duur is als dat van Bayern?
Waarom niet ?

Rotterdam is nog altijd een wereldstad waar heel veel dure bouwwerken zijn gebouwd de afgelopen 20 jaar. Kijk bijvoorbeeld bij de erasmusbrug wat daar allemaal neer is gezet.

Rotterdam heeft nog altijd de grootste haven van europa en 1 van de grootste in de wereld Het geld in nederland wordt nog altijd in Rotterdam verdient. Er kan door dit nieuwe stadion gewoon heel veel sponsoren bij komen enzovoorts . Dat is allemaal allang uitgezocht.

Zo stadion past ook gewoon bij Rotterdam. Wil feyenoord weer aansluiting krijgen met ajax en psv dan heeft het geen keus.

Zo niet dan moeten die supporters ook niet gaan janken als feyenoord weeres is 5e staat ofzo.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177463701
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Waarom niet ?

Rotterdam is nog altijd een wereldstad waar heel veel dure bouwwerken zijn gebouwd de afgelopen 20 jaar. Kijk bijvoorbeeld bij de erasmubrug wat daar allemaal neer is gezet.

Rotterdam heeft nog altijd de grootste haven van europa en 1 van de grootste in de wereld Het geld in nederland wordt nog altijd in Rotterdam verdient. Er kan door dit nieuwe stadion gewoon heel veel sponsoren bij komen enzovoorts . Dat is allemaal allang uitgezocht.

Zo stadion past ook gewoon bij Rotterdam. Wil feyenoord weer aansluiting krijgen met ajax en psv dan heeft het geen keus.

Zo niet dan moeten die supporters ook niet gaan janken als feyenoord weeres is 5e staat ofzo.
Voor aansluiting met ajax en psv is structureel europees voetbal nodig. Jaar in jaar uit europa league poulefase (en zelfs overwinteren) en zo nu en dan CL voetbal zorgen voor enorme inkomsten (direct qua tvgelden en premies kaartverkoop etc) maar ook waarde v je spelers. Zij hadden dat maar wij pas sinds kort
pi_177463743
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:37 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Voor aansluiting met ajax en psv is structureel europees voetbal nodig. Jaar in jaar uit europa league poulefase (en zelfs overwinteren) en zo nu en dan CL voetbal zorgen voor enorme inkomsten (direct qua tvgelden en premies kaartverkoop etc) maar ook waarde v je spelers. Zij hadden dat maar wij pas sinds kort
Europa League hooguit waarde van de spelers, tvgelden en andere inkomsten zijn een schijntje vergeleken met de CL.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_177463769
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:34 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Ik baseer het hierop

https://www.ad.nl/rotterd(...)loedkering~ab42bf83/

Waarbij ze in 1 artikel inderdaad meerdere bewoordingen gebruiken. (Stormvloedkering waterkering en essentiele dijk)

Feit blijft dat er extra eisen aankomen waar schijnbaar nog geen rekening meegehouden werd(afgaande op het feit dat een voorheen nee tegenwoordig nog geen definitief nee is)

Feit blijft ook dat pas op een heel laat moment bij Feyenoord bekend was dat ze rechtboven essentiele waterleidingen willen bouwen (die dus omgelegd moeten worden)

Dit is dus redelijk recent waarbij al 2x iets opduikt waarbij de vraag ontstaat of de plek inderdaad bebouwbaar is. Laat niet zien dat ze hier nou zo zorgvuldig over nagedacht hebben
Het Ad is een krant die voornamelijk advertentiekosten behaald met clicks, om deze reden passen zij dan ook clickbait toe in de vorm van schreuwerige titels en overdreven artikels. Zij accentueren elke stap in het (ontwerp)proces alsof het de grootste problemen gaat opleveren voor het team dat daar aan werkt. Terwijl dit team naar mijn mening heel goed weet waar het mee bezig is.

In ieder project heb je zogenaamde onverwachte kosten, echter zal dit team zich er terdege van bewust zijn dat wanneer op deze locatie gebouwd word er rekening gehouden moet worden met het intact houden van de waterkering. En anders mogen de beleidsmakers natuurlijk terug naar hun Hbo opleiding.
* Verwijderd *
pi_177463956
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:08 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Als de prestaties achterblijven heb ik daar mijn vraagtekens bij.
Wat betreft parkeren: er moeten juist minder mensen met de auto komen:

[..]

Eens.
Of ze moeten er meteen een nieuwe Brienenoord en Willemsbrug bijbouwen.
blablablabla
pi_177464016
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:39 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Europa League hooguit waarde van de spelers, tvgelden en andere inkomsten zijn een schijntje vergeleken met de CL.
Maar toch was die 16 miljoen ofzo wel erg lekker mee genomen toen we overwinterden in het seizoen van Rutten.
pi_177464097
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar toch was die 16 miljoen ofzo wel erg lekker mee genomen toen we overwinterden in het seizoen van Rutten.
Dat kan geen 16 mln hebben opgeleverd.
  maandag 26 februari 2018 @ 17:07:07 #200
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177464234
Zelfs Sjaak Swart vind het zielig voor ons.

quote:
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177464258
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:40 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Het Ad is een krant die voornamelijk advertentiekosten behaald met clicks, om deze reden passen zij dan ook clickbait toe in de vorm van schreuwerige titels en overdreven artikels. Zij accentueren elke stap in het (ontwerp)proces alsof het de grootste problemen gaat opleveren voor het team dat daar aan werkt. Terwijl dit team naar mijn mening heel goed weet waar het mee bezig is.

In ieder project heb je zogenaamde onverwachte kosten, echter zal dit team zich er terdege van bewust zijn dat wanneer op deze locatie gebouwd word er rekening gehouden moet worden met het intact houden van de waterkering. En anders mogen de beleidsmakers natuurlijk terug naar hun Hbo opleiding.
Ik heb toch echt uit eerste hand dat de waterleidingen een totale verrassing waren en dat Evides dit maar "gewoon ff moet oplossen"
pi_177464498
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:39 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Europa League hooguit waarde van de spelers, tvgelden en andere inkomsten zijn een schijntje vergeleken met de CL.
Dit seizoen +/- 20-25mio door alleen plaatsing (12mio) marketpool (11mio) en 1maal winst (1?mio). Dan laat je de inkomsten van kaartverkoop merchandise en eten/drank nog buiten beschouwing.

Voor EL krijg je 2.4mio bij plaatsing en 360k per winst. Zeg dat je met 7 punten (weinig!) 2e wordt in een poule dan pak je 2.4 mio plaatsing 840k aan premies 250k voor plek 2 en 500k voor volgende ronde maakt 4+ miljoen. Hierbij zit geen tvgeld en geen inkomsten kaartverkoop merchandise en eten/drinken. Dit jaar in jaar uit meepakken en daarbij dus je spelers voor veel hogere bedragen kunnen verkopen tikt natuurlijk hard aan. Daarnaast zal je ook interessanter worden voor sponsoren

http://www.voetbalinside.(...)pions_league_fooi_vo

Wij verkochten bijv de vrij bruno janmaat etc voor 5-7 miljoen. Bij ajax krijgen ze dat voor een wisselspeler(!!!)
  maandag 26 februari 2018 @ 18:14:49 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177465460


Wateengod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177465766
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:40 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Het Ad is een krant die voornamelijk advertentiekosten behaald met clicks, om deze reden passen zij dan ook clickbait toe in de vorm van schreuwerige titels en overdreven artikels. Zij accentueren elke stap in het (ontwerp)proces alsof het de grootste problemen gaat opleveren voor het team dat daar aan werkt. Terwijl dit team naar mijn mening heel goed weet waar het mee bezig is.

In ieder project heb je zogenaamde onverwachte kosten, echter zal dit team zich er terdege van bewust zijn dat wanneer op deze locatie gebouwd word er rekening gehouden moet worden met het intact houden van de waterkering. En anders mogen de beleidsmakers natuurlijk terug naar hun Hbo opleiding.
AD :') Wat een vreselijke parodie op een nieuwssite is dat toch ook geworden.
  maandag 26 februari 2018 @ 18:33:25 #205
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_177465829
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Wateengod
Ik heb die trui ook gehad. :D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 26 februari 2018 @ 18:33:56 #206
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_177465840
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

AD :') Wat een vreselijke parodie op een nieuwssite is dat toch ook geworden.
Nieuws met de inhoud van een twitterbericht.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_177466370
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:59 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dat kan geen 16 mln hebben opgeleverd.
Klopt, je hebt gelijk. De begroting steeg dat jaar met 13 miljoen, maar kan het niet terug vinden hoeveel EL heeft opgeleverd dat jaar. Het was sowieso wel boven de 6 miljoen, maar geen 16 :P.
  maandag 26 februari 2018 @ 19:16:09 #208
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177467123
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:21 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Dit seizoen +/- 20-25mio door alleen plaatsing (12mio) marketpool (11mio) en 1maal winst (1?mio). Dan laat je de inkomsten van kaartverkoop merchandise en eten/drank nog buiten beschouwing.

Voor EL krijg je 2.4mio bij plaatsing en 360k per winst. Zeg dat je met 7 punten (weinig!) 2e wordt in een poule dan pak je 2.4 mio plaatsing 840k aan premies 250k voor plek 2 en 500k voor volgende ronde maakt 4+ miljoen. Hierbij zit geen tvgeld en geen inkomsten kaartverkoop merchandise en eten/drinken. Dit jaar in jaar uit meepakken en daarbij dus je spelers voor veel hogere bedragen kunnen verkopen tikt natuurlijk hard aan. Daarnaast zal je ook interessanter worden voor sponsoren

http://www.voetbalinside.(...)pions_league_fooi_vo

Wij verkochten bijv de vrij bruno janmaat etc voor 5-7 miljoen. Bij ajax krijgen ze dat voor een wisselspeler(!!!)
Ajax was niet pasgeleden failliet en de branding van ajax als product spreekt meer aan. Maar het wint je geen prijzen, met al die jonge gassies in dat elftal. Ze hebben geen leiders zoals ajax vroeger altijd wel had en ziyech positieve impact is echt overrated, 1 zwaluwaktie maakt geen zomer als je 50x balverlies lijdt. Ik zweer erop, als ajax gewoon 60 miljoen uittrekt voor 3 topspelers 1 in iedere linie dan hadden ze eventueel zelfs in een championsleaguefinale kunnen staan. Want die jeugdige spelers zijn echt goed maar er is echt niet voldoende leiderschap daaro. Feyenoord is niet voor niets de laatste club geweest die een Europacup heeft gewonnen, dat elftal had ook veel leiderschap op verschillende manieren en eentje in iedere linie. Ervaring is niet zoveel waard opzichzelf maar leiderschap is wel minder sterk zonder veel ervaring....

[ Bericht 6% gewijzigd door govie op 26-02-2018 19:31:56 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177467637
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:16 schreef govie het volgende:

[..]

Ajax was niet pasgeleden failliet en de branding van ajax als product spreekt meer aan.
En vanaf die periode zijn ze 4x op rij kampioen geworden en dus 4x CL gelden binnengeharkt. Kijk waar ze nu staan.
Dat pleit toch voor hetgeen ik zeg dat Europees voetbal voor de nodige inkomsten zorgen die psv en ajax elk jaar (dit seizoen voor het eerst sinds jaren niet). Voor ons geldt dat we juist de afgelopen jaren wat europees voetbal hebben gehad. Tegelijkertijd is ons budget van 40mio naar 64mio gestegen...


Toevoeging: hiermee wil ik niet zeggen dat europees voetbal alleen voor deze stijging gezorgd heeft maar natuurlijk een (belangrijke) rol gespeeld heeft
  maandag 26 februari 2018 @ 19:34:12 #210
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177467688
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:16 schreef govie het volgende:

[..]

Ik zweer erop, als ajax gewoon 60 miljoen uittrekt voor 3 topspelers 1 in iedere linie dan hadden ze eventueel zelfs in een championsleaguefinale kunnen staan.
Zie hier het resultaat van jarenlang drugsgebruik mensen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 februari 2018 @ 19:41:30 #211
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177467888
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Zie hier het resultaat van jarenlang drugsgebruik mensen.
Boude veronderstelling maar de strekking is juist.
  maandag 26 februari 2018 @ 19:42:35 #212
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177467918
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Zie hier het resultaat van jarenlang drugsgebruik mensen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 26 februari 2018 @ 19:45:22 #213
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_177467999
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Wateengod
Wel mooi om te zien dattie oprecht blij lijkt te zijn dattie weer terug is.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_177468571
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:16 schreef govie het volgende:

[..]

Ajax was niet pasgeleden failliet en de branding van ajax als product spreekt meer aan. Maar het wint je geen prijzen, met al die jonge gassies in dat elftal. Ze hebben geen leiders zoals ajax vroeger altijd wel had en ziyech positieve impact is echt overrated, 1 zwaluwaktie maakt geen zomer als je 50x balverlies lijdt. Ik zweer erop, als ajax gewoon 60 miljoen uittrekt voor 3 topspelers 1 in iedere linie dan hadden ze eventueel zelfs in een championsleaguefinale kunnen staan. Want die jeugdige spelers zijn echt goed maar er is echt niet voldoende leiderschap daaro. Feyenoord is niet voor niets de laatste club geweest die een Europacup heeft gewonnen, dat elftal had ook veel leiderschap op verschillende manieren en eentje in iedere linie. Ervaring is niet zoveel waard opzichzelf maar leiderschap is wel minder sterk zonder veel ervaring....
De internationale top en de Nederlandse top zijn de recente jaren veel verder uit elkaar gegroeid. Het winnen van de Europacupfinale door Feyenoord is ook alweer 16 jaar geleden.

Als dit zo blijft, zit er echt geen Champions League-finale in, zelfs niet als Ajax in één klap 60 miljoen uitgeeft (wat koop je daar dan voor? Nog geen halve Neymar).

Het zou overigens slimmer zijn om talent gewoon een paar jaar langer vast te houden. Met Klaassen en Sanchez erbij had Ajax nu ook nog goed kunnen presteren.
  maandag 26 februari 2018 @ 20:07:43 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177468630
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De internationale top en de Nederlandse top zijn de recente jaren veel verder uit elkaar gegroeid. Het winnen van de Europacupfinale door Feyenoord is ook alweer 16 jaar geleden.

Als dit zo blijft, zit er echt geen Champions League-finale in, zelfs niet als Ajax in één klap 60 miljoen uitgeeft (wat koop je daar dan voor? Nog geen halve Neymar).

Het zou overigens slimmer zijn om talent gewoon een paar jaar langer vast te houden. Met Klaassen en Sanchez erbij had Ajax nu ook nog goed kunnen presteren.
Zo, wat een ingenieus plan zeg. Dat daar nooit eerder aan gedacht is
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177468663
Snap dat we diep gezonken zijn maar zullen we het masterplan om Ajax er Europees weer bovenop te helpen niet in dit topic bespreken?
blablablabla
pi_177468672
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo, wat een ingenieus plan zeg. Dat daar nooit eerder aan gedacht is
Ik pretendeer helemaal niet ingenieuze plannen te hebben.

Maar goed, een club kiest liever geld. PSV laat Locadia gaan en Feyenoord Karsdorp.
  maandag 26 februari 2018 @ 20:09:58 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177468686
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:09 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik pretendeer helemaal niet ingenieuze plannen te hebben.

Maar goed, een club kiest liever geld. PSV laat Locadia gaan en Feyenoord Karsdorp.
Want een speler heeft 0,0 te vertellen natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 februari 2018 @ 20:11:03 #219
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177468706
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]


Het zou overigens slimmer zijn om talent gewoon een paar jaar langer vast te houden. Met Klaassen en Sanchez erbij had Ajax nu ook nog goed kunnen presteren.
Heeft niets met 'slimmer' te maken. Dat is gewoon niet mogelijk.

Overigens zou Klaassen totaal geen verschil maken in dit Ajax.
pi_177468721
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Want een speler heeft 0,0 te vertellen natuurlijk.
Ik ontken ook nergens dat je dan als club ook niet meer moet betalen om spelers aan je te binden.
  maandag 26 februari 2018 @ 20:12:53 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177468733
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik ontken ook nergens dat je dan als club ook niet meer moet betalen om spelers aan je te binden.
Schattig naïef ben je.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177468736
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Heeft niets met 'slimmer' te maken. Dat is gewoon niet mogelijk.

Overigens zou Klaassen totaal geen verschil maken in dit Ajax.
Niet mogelijk?

Ze maken wel degelijk een keuze voor geld op de bank, in plaats van de selectie.
pi_177468740
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Schattig naïef ben je.
Wat een troll ben je ook.
  maandag 26 februari 2018 @ 20:14:55 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177468769
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat een troll ben je ook.
Nee hoor. Jij bent nog in de veronderstelling dat spelers die er bovenuit steken langer in deze kneuzencompetitie willen spelen voor een paar centen. Dan ben je schatig naïef of stuitend dom. Net zoals je het wil noemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177468800
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee hoor. Jij bent nog in de veronderstelling dat spelers die er bovenuit steken langer in deze kneuzencompetitie willen spelen voor een paar centen. Dan ben je schatig naïef of stuitend dom. Net zoals je het wil noemen.
Genoeg spelers die voor geld hun carrière om zeep helpen in China.

Dan is in Nederland blijven, vooral als de salarissen omhoog gaan, helemaal geen slechte keuze.
  maandag 26 februari 2018 @ 20:17:55 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177468843
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Genoeg spelers die voor geld hun carrière om zeep helpen in China.

Dan is in Nederland blijven, vooral als de salarissen omhoog gaan, helemaal geen slechte keuze.
Zelfs als je de salarissen zou verdriedubbelen is dat nog steeds een jodenfooitje in vergelijking met wat ze elders betalen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177468921
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Zelfs als je de salarissen zou verdriedubbelen is dat nog steeds een jodenfooitje in vergelijking met wat ze elders betalen.
Voor jong talent dat nog niet goed genoeg is voor Engeland of Spanje is de eredivisie helemaal geen slechte keuze. Neem een Neres of Lozano.
  maandag 26 februari 2018 @ 20:23:36 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177468962
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:21 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Voor jong talent dat nog niet goed genoeg is voor Engeland of Spanje is de eredivisie helemaal geen slechte keuze. Neem een Neres of Lozano.
Dan nog blijft het zo dat als die spelers het een jaartje goed doen ze eigenlijk alweer weg willen. Dat ga je niet meer tegenhouden, gaat alleen maar erger worden. Zie inderdaad Sanchez. En zo’n Lozano is ook gewoon pleite als ie een bal op het WK erin pist.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177469082
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan nog blijft het zo dat als die spelers het een jaartje goed doen ze eigenlijk alweer weg willen. Dat ga je niet meer tegenhouden, gaat alleen maar erger worden. Zie inderdaad Sanchez. En zo’n Lozano is ook gewoon pleite als ie een bal op het WK erin pist.
Dat zijn ook jongens die zo weg zijn.

Maar jong talent uit Nederland en met een binding met Ajax of Feyenoord. Zou best, met wat meer salaris, wat langer kunnen blijven. Want voor je ontwikkeling is de eredivisie helemaal niet slecht.
pi_177469105
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Zelfs als je de salarissen zou verdriedubbelen is dat nog steeds een jodenfooitje in vergelijking met wat ze elders betalen.
Zelfs als je ze vervijfvoudigt, zo'n Hulk krijgt 20 miljoen per jaar in China. Carlos Tevez zelfs 40 miljoen.
blablablabla
  maandag 26 februari 2018 @ 20:33:27 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177469250
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat zijn ook jongens die zo weg zijn.

Maar jong talent uit Nederland en met een binding met Ajax of Feyenoord. Zou best, met wat meer salaris, wat langer kunnen blijven. Want voor je ontwikkeling is de eredivisie helemaal niet slecht.
Ik denk juist dat de echt grote talenten er goed aan doen om max 2 seizoenen eredivisie te doen. Niemand wordt beter van voetballen tegen de Michel Breuers van deze wereld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 februari 2018 @ 20:42:53 #232
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_177469540
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik denk juist dat de echt grote talenten er goed aan doen om max 2 seizoenen eredivisie te doen. Niemand wordt beter van voetballen tegen de Michel Breuers van deze wereld.
Maar wat ook weer zonde is, is om na die twee seizoenen twee seizoenen op de bank te verpieteren bij een te hoog gegrepen club omdat het niveauverschil te groot was. Dan kun je beter hier blijven (of natuurlijk niet zo hoog insteken maar gezien het spel van de spelersmakelaars en de zelfoverschatting van onze Nederlandse talentjes is dat helaas vaak geen optie).
  maandag 26 februari 2018 @ 20:53:07 #233
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177469867
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De internationale top en de Nederlandse top zijn de recente jaren veel verder uit elkaar gegroeid. Het winnen van de Europacupfinale door Feyenoord is ook alweer 16 jaar geleden.

Als dit zo blijft, zit er echt geen Champions League-finale in, zelfs niet als Ajax in één klap 60 miljoen uitgeeft (wat koop je daar dan voor? Nog geen halve Neymar).

Het zou overigens slimmer zijn om talent gewoon een paar jaar langer vast te houden. Met Klaassen en Sanchez erbij had Ajax nu ook nog goed kunnen presteren.
Zit wat in, maar dan komen sanchez en klaassen spelers van de toekomst niet meer naar ajax want ajax is niet lief. Die toptalenten komen alleen omdat ajax een bewezen opstap is voor ze, meer ook niet. Dus jeugd koopt geen prijzen, er is blijkbaar meer nodig in de mix anders had ajax veel beter gepresteerd afgelopen 5 jaar.

Blijkbaar zeg ik lariekoek volgens sommige ehierboven maar toen het nederlands voetbal nog wat voorstelde, toen had je leiders in iedere linie rondlopen en ervaren spelers kwamen vaak hun carriere afsluiten bij een nederlandse topclub zoals vanpersie nu doet. Dat super ajax team had blind/deboer/deboer/litmanen en ook tussendoor nog davids, rijkaard die terugkwam en seedorf (en waarschijnlijk nog wel wat meer grote namen) die echt wel wisten wat ze moesten doen om lastige wedstrijden overeind te blijven. Dat feyenoord team dat de uefacup won was ook beperkt qua spelerskwaliteit i.r.t. de ajaxselecties van het verleden. Maar ze hadden wel leiders voor diverse situaties en linies en natuurlijk van hooijdonk met zijn spelsituaties.



Is ook een mooie foto (uit dit artikel met nog meer mooie fotos), dit willen we toch allemaal graag zien! Ik vond paul bosvelt altijd wat hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door govie op 26-02-2018 20:58:50 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177477287
Die prijzen voor de halve finale van woensdag zijn echt belachelijk hoog trouwens.
Van alles is weer waardeloos.
pi_177477871
Ik las dat KNVB er over nadacht om t morgen af te lasten, wat is dat voor onzin dan :')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 27 februari 2018 @ 10:04:59 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177477938
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:16 schreef Oldground het volgende:
Die prijzen voor de halve finale van woensdag zijn echt belachelijk hoog trouwens.
Was 3 tientjes kwijt geloof ik, valt toch best mee
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 27 februari 2018 @ 10:06:58 #237
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_177477968
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik las dat KNVB er over nadacht om t morgen af te lasten, wat is dat voor onzin dan :')
Met een gevoelstemperatuur van -15 krijg je binnen het uur al bevriezingsverscbijnselen. Ik snap de knvb wel.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_177477997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik las dat KNVB er over nadacht om t morgen af te lasten, wat is dat voor onzin dan :')
Een half stadion dat onderkoeld raakt is natuurlijk verre van ideaal.
blablablabla
pi_177478072
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik las dat KNVB er over nadacht om t morgen af te lasten, wat is dat voor onzin dan :')
Waarom is dat onzin dan? :D
  dinsdag 27 februari 2018 @ 10:27:33 #240
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_177478251
Het schijnt dat Jones na dit seizoen naar Engeland wil en dat wij dan Vorm gaan halen.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 10:47:24 #241
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177478545
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Het schijnt dat Jones na dit seizoen naar Engeland wil en dat wij dan Vorm gaan halen.
Dat zou wel een topkeeper zijn hoor. Poeh, dan heb je in één klap de beste keeper in de Eredivisie. Er van uitgaande dat Zoet vertrekt bij PSV, dan.
pi_177478568
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Was 3 tientjes kwijt geloof ik, valt toch best mee
Dat zijn de goedkoopste plekken inderdaad. Paar jaar terug waren dat er gewoon 2.

Zullen wel de 'kampioensprijzen' zijn.
Van alles is weer waardeloos.
pi_177478583
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat zou wel een topkeeper zijn hoor. Poeh, dan heb je in één klap de beste keeper in de Eredivisie. Er van uitgaande dat Zoet vertrekt bij PSV, dan.
Ik ben Vorm al even uit het oog verloren, maar ik vermoed enig sarcasme in je reactie.
Van alles is weer waardeloos.
pi_177478728
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:06 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Met een gevoelstemperatuur van -15 krijg je binnen het uur al bevriezingsverscbijnselen. Ik snap de knvb wel.
Je moet mensen ook een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen ja.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 11:53:30 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177479490
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:49 schreef Oldground het volgende:

[..]

Dat zijn de goedkoopste plekken inderdaad. Paar jaar terug waren dat er gewoon 2.

Zullen wel de 'kampioensprijzen' zijn.
2 tientjes voor een halve finale beker is wel wat meer dan een paar jaar terug hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 11:56:48 #246
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177479547
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:06 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Met een gevoelstemperatuur van -15 krijg je binnen het uur al bevriezingsverscbijnselen. Ik snap de knvb wel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177479768
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:08 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Ik heb toch echt uit eerste hand dat de waterleidingen een totale verrassing waren en dat Evides dit maar "gewoon ff moet oplossen"
Heel erg benieuwd naar je bron.
* Verwijderd *
pi_177479787
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:53 schreef Caland het volgende:

[..]

2 tientjes voor een halve finale beker is wel wat meer dan een paar jaar terug hoor.
Ja het is inderdaad de halve finale. Maar ja, twee jaar terug kon je voor minder naar de Klassieker.

Ik ben ook meer de persoon die liever voor een tientje naar een Ierse wedstrijd gaat dan voor het vijfvoudige naar de Premier League.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:15:40 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177479897
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:10 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ja het is inderdaad de halve finale. Maar ja, twee jaar terug kon je voor minder naar de Klassieker.

Ik ben ook meer de persoon die liever voor een tientje naar een Ierse wedstrijd gaat dan voor het vijfvoudige naar de Premier League.
Niemand verplicht je om te gaan toch
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177479982
Guys, is er ergens nog een Olli te bestellen met Feyenoordshirt ofzo?

Ik kom eigenlijk alleen Olli's tegen met een drol ( :')!) er naast.. _O-


Mijn nichtje heeft op dit moment alleen een of andere aftandse knuffel met een ajaxshirt aan in haar bedje. Dat kan natuurlijk niet.. :+
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:26:52 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177480110
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:20 schreef Typisch het volgende:
Guys, is er ergens nog een Olli te bestellen met Feyenoordshirt ofzo?

Ik kom eigenlijk alleen Olli's tegen met een drol ( :')!) er naast.. _O-
[ afbeelding ]

Mijn nichtje heeft op dit moment alleen een of andere aftandse knuffel met een ajaxshirt aan in haar bedje. Dat kan natuurlijk niet.. :+
Postnatale abortie is geen optie?

Maar volgens mij zijn die dingen overal uitverkocht of je betaalt de hoofdprijs op marktplaatsgenot
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177480129
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Niemand verplicht je om te gaan toch
Klopt, ik ga ook niet.
Van alles is weer waardeloos.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 12:30:44 #253
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177480192
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Het schijnt dat Jones na dit seizoen naar Engeland wil en dat wij dan Vorm gaan halen.
Godverdimme en Bijlow dan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177480380
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:08 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Heel erg benieuwd naar je bron.
Welk gedeelte van eerste hand snap je niet?
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:44:52 #255
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177480420
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:50 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ik ben Vorm al even uit het oog verloren, maar ik vermoed enig sarcasme in je reactie.
Nee, ik ben bloedserieus. Ik vind hem geen internationale top en ook niet voor dit Oranje, maar voor de Eredivisie is Vorm echt een topkeeper. Ik schat Zoet iets hoger in omdat hij meer ritme heeft en de afgelopen jaren constant 1e keeper was, maar Vorm zit er niet ver onder als hij weer ritme heeft.

Beter dan Jones, Vermeer, Onana en de rest van de Eredivisie.
pi_177482352
Sjoerd Mossou zegt hier goed waar het velen (zal niet zeggen allen want er zijn er genoeg die verkeerd bezig zijn) omdraait in de discussie.

Ik stel althans vraagtekens of eenzelfde aanpak (zuid + aanpak facaliteiten) niet mogelijk is bij renovatie/vernieuwbouw met lagere kosten

Ook wel weer hilarisch dat er een state of the art trainingscomplex genoemd wordt door Blinker terwijl dit er volledig los van staat en dit bij Hillesluis moet herrijzen.
Ook na de opmerking v Sjoerd merk je dat Blinker Feyenoord city vergelijkt met huidige Kuip

pi_177483021
quote:
Van Bronckhorst snapt het chagrijn in de Kuip: 'We rijden ook niet lachend naar huis'

Giovanni van Bronckhorst snapt dat er volop kritiek op zijn functioneren is. Feyenoord presteert zwaar ondermaats, zo erkent ook de trainer. Maar een overwinning tegen Willem II in het bekertoernooi kan even voor lucht zorgen in de Kuip. Het bereiken van de bekerfinale zal weer enigszins hoop geven in Rotterdam.

Mikos Gouka 27-02-18, 14:09 Laatste update: 14:25

,,Maar we snappen het chagrijn bij de mensen, we rijden ook zeker niet dagelijks lachend naar huis’’, zegt Van Bronckhorst.

De oefenmeester stelt dat zijn negatieve reeks in zijn debuut jaar als hoofdtrainer met zeven nederlagen op een rij nog lastiger was. Maar ook het huidige sportieve verval, doet hem pijn. ,,Het gaat in de competitie niet goed, dat is duidelijk. Maar dit is een bekerwedstrijd. We willen die finale halen. Als we niet winnen? Wat er dan overblijft? Dan moeten we alles op alles zetten om via de competitie een ticket voor Europees voetbal te pakken.’’

De trainer test vanmiddag nog Steven Berghuis en Sven van Beek. Beide spelers lijken beschikbaar voor de wedstrijd tegen Willem II. Van Beek miste de wedstrijd tegen PSV, Berghuis viel halverwege uit met een liesblessure. ,,Ik kan me voorstellen dat het leek alsof we ons spaarden, maar dat was niet zo. Het loopt gewoon moeizaam. Maar nogmaals, we kunnen de finale van het bekertoernooi halen. We willen graag een prijs pakken en dat kan nog. Of dat alles goedmaakt? Dat hoor je mij niet zeggen. Dat zullen we na afloop van het seizoen allemaal evalueren.’’

De trainer laat Robin van Persie met Nicolai Jørgensen samen in de as van het veld spelen. De topscorer aller tijden van Oranje speelt met de Deen samen, er is geen sprake van of Van Persie of Jørgensen. ,,Op dit moment niet.’’
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 15:18:36 #258
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177483088
Ik hoop stiekem dat Jones een blessure krijgt voor drie weekjes waardoor Bijlow moet keepen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 15:19:51 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177483101
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177483520
quote:
het ongezond
ben ik het wel mee eens.....

Mensen die een beetje last van astma hebben worden.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177483580
Zijn er eigenlijk al genderneutrale toiletten in de Kuip?
  dinsdag 27 februari 2018 @ 15:54:34 #262
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_177483804
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Het schijnt dat Jones na dit seizoen naar Engeland wil en dat wij dan Vorm gaan halen.
Prima toch. Vorm >>>>>>>>>>>> Jones.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_177484304
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 14:34 schreef jsuijker het volgende:
Sjoerd Mossou zegt hier goed waar het velen (zal niet zeggen allen want er zijn er genoeg die verkeerd bezig zijn) omdraait in de discussie.

Ik stel althans vraagtekens of eenzelfde aanpak (zuid + aanpak facaliteiten) niet mogelijk is bij renovatie/vernieuwbouw met lagere kosten

Ook wel weer hilarisch dat er een state of the art trainingscomplex genoemd wordt door Blinker terwijl dit er volledig los van staat en dit bij Hillesluis moet herrijzen.
Ook na de opmerking v Sjoerd merk je dat Blinker Feyenoord city vergelijkt met huidige Kuip

“Massaal protest”

Afgelopen zondag wat spandoeken en een mannetje of 1000 die anti Feyenoord City spreekkoren roept. Geloof me, de steun voor Red de Kuip is helemaal niet zo groot onder het legioen
  dinsdag 27 februari 2018 @ 16:19:24 #264
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_177484332
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:18 schreef alopio het volgende:

[..]

“Massaal protest”

Afgelopen zondag wat spandoeken en een mannetje of 1000 die anti Feyenoord City spreekkoren roept. Geloof me, de steun voor Red de Kuip is helemaal niet zo groot onder het legioen
Waarom moet ik jou precies geloven?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_177484352
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, ik ben bloedserieus. Ik vind hem geen internationale top en ook niet voor dit Oranje, maar voor de Eredivisie is Vorm echt een topkeeper. Ik schat Zoet iets hoger in omdat hij meer ritme heeft en de afgelopen jaren constant 1e keeper was, maar Vorm zit er niet ver onder als hij weer ritme heeft.

Beter dan Jones, Vermeer, Onana en de rest van de Eredivisie.
Internationale top is het ook nooit geweest, maar destijds in Nederland wel natuurlijk. Wordt alleen dit jaar ook al weer 35 zie ik. Jones en Vermeer hebben beiden een doorlopend contract dus mocht daar geen oplossing voor komen, schat ik de kans dat Vorm deze zomer komt niet erg groot in.

Zoals wel meer zaken is het dossier 'keeper' vrij problematisch op dit moment. Dat was een paar jaar geleden wel anders.
Van alles is weer waardeloos.
pi_177484398
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:19 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Waarom moet ik jou precies geloven?
Ik zit op de noordzijde in de Kuip. Er wordt bijna heel dit seizoen al geprobeerd spreekkoren tegen Feyenoord City in te zetten, het wordt niet massaal meegezongen. Afgelopen zondag wad het nog het fanatiekst maar zelfs op de noordzijde doet niet iedereen mee.

Die video was trouwens van Stadsinitiatief Rotterdam. Partij van oud D’66 raadslid Jos Verveen en Robin van Holst, oprichter van Red de Kuip. Iets met “wij van wc eend...” eng ventje ook die Verveen. In zijn tijd bij D’66 was hij alleen maar bezig met red de Kuip, nu dus een partij met zijn vriendjes.
pi_177484487
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 14:34 schreef jsuijker het volgende:
Sjoerd Mossou zegt hier goed waar het velen (zal niet zeggen allen want er zijn er genoeg die verkeerd bezig zijn) omdraait in de discussie.

Ik stel althans vraagtekens of eenzelfde aanpak (zuid + aanpak facaliteiten) niet mogelijk is bij renovatie/vernieuwbouw met lagere kosten

Ook wel weer hilarisch dat er een state of the art trainingscomplex genoemd wordt door Blinker terwijl dit er volledig los van staat en dit bij Hillesluis moet herrijzen.
Ook na de opmerking v Sjoerd merk je dat Blinker Feyenoord city vergelijkt met huidige Kuip

Leuk een discussie over een onderwerp waar niemand iets van schijnt te weten. Hoop dat ze het volgende week 3 minuten over Zuid-Ossetië gaan hebben.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 16:29:01 #268
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177484490
Ik snap heel die keeperdiscussie over Vorm niet als je bijlow heb en als ik eerlijk ben, zou ik als engelse een kwakkelende jones alleen willen als backupkeeper. Dus feyenoord verdient waarschijnlijk niet veel aan een verkoop van jones denk ik.

Heel die kuip discussie doet mij denken aan de arena discussie bij ajax tig jaar geleden. Uiteindelijk is ajax er met de arena niet op achteruit gegaan. Natuurlijk is historie en sentiment belangrijk, maar feyenoord is meer dan een simpele profvoetbalclub maar een echt merk, het moet met de tijd mee of het decimeert zichzelf. Misschien kan de kuip wel blijven (of niet), maar dat er iets grondig moet veranderen lijkt me evident.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 27 februari 2018 @ 16:29:44 #269
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_177484501
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:23 schreef alopio het volgende:

[..]

Ik zit op de noordzijde in de Kuip. Er wordt bijna heel dit seizoen al geprobeerd spreekkoren tegen Feyenoord City in te zetten, het wordt niet massaal meegezongen. Afgelopen zondag wad het nog het fanatiekst maar zelfs op de noordzijde doet niet iedereen mee.

Die video was trouwens van Stadsinitiatief Rotterdam. Partij van oud D’66 raadslid Jos Verveen en Robin van Holst, oprichter van Red de Kuip. Iets met “wij van wc eend...” eng ventje ook die Verveen. In zijn tijd bij D’66 was hij alleen maar bezig met red de Kuip, nu dus een partij met zijn vriendjes.
Grappig ik sta op W1 en daar werdt het dan weer wel luidkeels meegezongen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_177484510
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:29 schreef govie het volgende:
Ik snap heel die keeperdiscussie over Vorm niet als je bijlow heb en als ik eerlijk ben, zou ik als engelse een kwakkelende jones alleen willen als backupkeeper. Dus feyenoord verdient waarschijnlijk niet veel aan een verkoop van jones denk ik.
Is Bijlow goed genoeg om eerste keeper van Feyenoord te worden komend seizoen?
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 16:32:09 #271
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177484537
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:30 schreef Oldground het volgende:

[..]

Is Bijlow goed genoeg om eerste keeper van Feyenoord te worden komend seizoen?
Beter dan jones dit seizoen was. Die was een partij slecht of in ieders geval niet betrouwbaar. Ondanks dat die Bijlow nog jong is, straalde hij in zijn eerste wedstrijd wel vertrouwen uit, waar jones er vaak uit zag als een hysterische keukenmeid tussen die twee palen. Degene die als eerste de kuip uit moet is jones, daarna moet het transferbeleid en de trainingsintensiteit aan het begin van het seizoen geanalyseerd worden. Met die analyse kan men dan kiezen om vangeel+gio te behouden en er lering uit te trekken of om een of beide personen te vervangen. Ik vind het de taak van de algemeen directeur dat hij deze analyse snel door derden laat maken, daarna reflecteert met beide technische mensen om daarna een conclusie te trekken over hoe verder en met wie, in samenspraak met aandeelhouders of bestuur of wat dan ook.

Edit: T.a.v. jones geldt ook dat als feyenoord niet de beker wint van az, er geen europees voetbal wordt gespeeld met een gat in de begroting. Een nieuwe keeper dan halen voor veel geld lijkt dan niet oppertuun. Daarom is een analyse voordat het seizoen over is, erg belangrijk voor de resultaten van het komende seizoen.

[ Bericht 7% gewijzigd door govie op 27-02-2018 16:39:53 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177484556
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 14:34 schreef jsuijker het volgende:
Sjoerd Mossou zegt hier goed waar het velen (zal niet zeggen allen want er zijn er genoeg die verkeerd bezig zijn) omdraait in de discussie.

Ik stel althans vraagtekens of eenzelfde aanpak (zuid + aanpak facaliteiten) niet mogelijk is bij renovatie/vernieuwbouw met lagere kosten

Ook wel weer hilarisch dat er een state of the art trainingscomplex genoemd wordt door Blinker terwijl dit er volledig los van staat en dit bij Hillesluis moet herrijzen.
Ook na de opmerking v Sjoerd merk je dat Blinker Feyenoord city vergelijkt met huidige Kuip

Hoe meer ik van Tom Egbers zie, hoe vreemder ik die vent begin te vinden. Hij lijkt wel autistisch, zoals hij het gesprek leidt.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 16:38:52 #273
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_177484655
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoe meer ik van Tom Egbers zie, hoe vreemder ik die vent begin te vinden. Hij lijkt wel autistisch, zoals hij het gesprek leidt.
Ik heb altijd het idee dat ik naar een verstrooide opa zit te kijken die wanhopig probeert mee te doen met de jonge mannen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 16:47:41 #274
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177484811
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoe meer ik van Tom Egbers zie, hoe vreemder ik die vent begin te vinden. Hij lijkt wel autistisch, zoals hij het gesprek leidt.
Die jack van gelder is ook niet veel beter, eens een jood alijd een jood. Die moet lekker voor ajaxtevee werken. Het gaat zelfs zo ver dat wim koeft en consorte tegen jack zegt, nu eens niet praten over een ajaxspeler, haha. :+
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177484828
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:29 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Grappig ik sta op W1 en daar werdt het dan weer wel luidkeels meegezongen.
Dat geloof ik graag. Als je op S staat tussen een groep van 100 man die het zingt lijkt het ook luidkeels. Maar ik hoor echt wel het verschil tussen massaal meezingen en niet na al die jaren in de Kuip. En ook op X en S zijn er genoeg stil.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 16:50:58 #276
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177484866
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:20 schreef Oldground het volgende:

[..]

Internationale top is het ook nooit geweest, maar destijds in Nederland wel natuurlijk. Wordt alleen dit jaar ook al weer 35 zie ik. Jones en Vermeer hebben beiden een doorlopend contract dus mocht daar geen oplossing voor komen, schat ik de kans dat Vorm deze zomer komt niet erg groot in.

Zoals wel meer zaken is het dossier 'keeper' vrij problematisch op dit moment. Dat was een paar jaar geleden wel anders.
Ik dacht dat hij jonger was, eerlijk gezegd. 35 schrik ik wel van, dan kun je beter voor een jongere keeper gaan dat je een paar jaar vooruit kunt.
pi_177484997
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 27 februari 2018 @ 17:01:45 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177485008
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:23 schreef alopio het volgende:

[..]

Ik zit op de noordzijde in de Kuip. Er wordt bijna heel dit seizoen al geprobeerd spreekkoren tegen Feyenoord City in te zetten, het wordt niet massaal meegezongen. Afgelopen zondag wad het nog het fanatiekst maar zelfs op de noordzijde doet niet iedereen mee.

Die video was trouwens van Stadsinitiatief Rotterdam. Partij van oud D’66 raadslid Jos Verveen en Robin van Holst, oprichter van Red de Kuip. Iets met “wij van wc eend...” eng ventje ook die Verveen. In zijn tijd bij D’66 was hij alleen maar bezig met red de Kuip, nu dus een partij met zijn vriendjes.
Sterker nog, die spandoeken werden grotendeels uitgedeeld op varkenoord :`)

Dus het was niet eens zo dat diverse mensen dat op eigen initiaief hadden gemaakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 27 februari 2018 @ 17:04:41 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177485049
Koud wordt het hoe dan ook en dus heeft Feyenoord besloten om gratis warme chocomelk te schenken aan elke bezoeker. "We doen ons best iedereen te voorzien, er staan uitgiftepunten op de buitenring." De aftrap van de halve finale in De Kuip is om 20:45 uur in De Kuip.

JAAAAAAAAAAA TOETERTJES
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177485148
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:04 schreef Caland het volgende:
Koud wordt het hoe dan ook en dus heeft Feyenoord besloten om gratis warme chocomelk te schenken aan elke bezoeker. "We doen ons best iedereen te voorzien, er staan uitgiftepunten op de buitenring." De aftrap van de halve finale in De Kuip is om 20:45 uur in De Kuip.

JAAAAAAAAAAA TOETERTJES
Is dat wel veilig met al dat suiker
pi_177485170
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij jonger was, eerlijk gezegd. 35 schrik ik wel van, dan kun je beter voor een jongere keeper gaan dat je een paar jaar vooruit kunt.
Het was inderdaad ook 2-3 jaar hoger dan ik had verwacht.

Ik weet niet wat precies de verwachtingen voor Bijlow zijn, maar ik denk dat het nog te vroeg komt. Misschien dat hij beter 1-2 jaar bij een Sparta of Excelsior onder de lat kan staan.
Van alles is weer waardeloos.
pi_177485206
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:23 schreef alopio het volgende:

[..]

Ik zit op de noordzijde in de Kuip. Er wordt bijna heel dit seizoen al geprobeerd spreekkoren tegen Feyenoord City in te zetten, het wordt niet massaal meegezongen. Afgelopen zondag wad het nog het fanatiekst maar zelfs op de noordzijde doet niet iedereen mee.

Die video was trouwens van Stadsinitiatief Rotterdam. Partij van oud D’66 raadslid Jos Verveen en Robin van Holst, oprichter van Red de Kuip. Iets met “wij van wc eend...” eng ventje ook die Verveen. In zijn tijd bij D’66 was hij alleen maar bezig met red de Kuip, nu dus een partij met zijn vriendjes.
Ik sta ook op de Noordzijde en om me heen hoor ik genoeg die tegen FC zijn maar niet meezingen.

Uit het voorkamp zijn het ook alleen de betrokkene die er het hardst over roepen. Het gaat hier om een video waarbij niets geknipt of geplakt is dus om over een 'eng clubje' te spreken is nogal onnodig
pi_177485269
quote:
Meest trieste vind ik nog die kneuzenreacties op fr12

Door die vuurwerkactie hebben we toen van Napoli gewonnen, dus die 28.000 euro was het meer dan waard, omdat we per saldo door die overwinning meer binnen hebben gekregen :')
  dinsdag 27 februari 2018 @ 17:35:03 #284
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_177485543
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:48 schreef alopio het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag. Als je op S staat tussen een groep van 100 man die het zingt lijkt het ook luidkeels. Maar ik hoor echt wel het verschil tussen massaal meezingen en niet na al die jaren in de Kuip. En ook op X en S zijn er genoeg stil.
Ik sta er trouwens redelijk onbevangen in, ik wil gewoon het beste voor Feyenoord of dat nou de Kuip of een nieuw stadion is. En als ik eerlijk ben dan is het ook nog eens zo dat ik door al het geschreeuw van beide kanten geen idee heb welke optie nou uiteindelijk het beste is. :P
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_177485611
Ik denk dat de droevige resultaten in de competitie al meer gaan kosten dan 28K
#12 is not for sale!
pi_177485639
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:23 schreef alopio het volgende:

[..]

Ik zit op de noordzijde in de Kuip. Er wordt bijna heel dit seizoen al geprobeerd spreekkoren tegen Feyenoord City in te zetten, het wordt niet massaal meegezongen. Afgelopen zondag wad het nog het fanatiekst maar zelfs op de noordzijde doet niet iedereen mee.

Die video was trouwens van Stadsinitiatief Rotterdam. Partij van oud D’66 raadslid Jos Verveen en Robin van Holst, oprichter van Red de Kuip. Iets met “wij van wc eend...” eng ventje ook die Verveen. In zijn tijd bij D’66 was hij alleen maar bezig met red de Kuip, nu dus een partij met zijn vriendjes.
Mwah een Bontes die in dienst treedt bij VW vind ik anders ook wel een aardige ‘wij van wc eend’-actie.. _O-
#12 is not for sale!
  dinsdag 27 februari 2018 @ 17:56:49 #287
263417 Keyos
Like a Boss
pi_177485856
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:19 schreef Max23 het volgende:

[..]

Meest trieste vind ik nog die kneuzenreacties op fr12

Door die vuurwerkactie hebben we toen van Napoli gewonnen, dus die 28.000 euro was het meer dan waard, omdat we per saldo door die overwinning meer binnen hebben gekregen :')
Haha ja, lekker kortzichtig ook. Tuurlijk was het een toffe actie in de uitvoering, maar het schaadt keer op keer je sympathie bij de UEFA en je krijgt op termijn die wedstrijd zonder publiek aan je broek. Nou, das een feest. Triester bestaat er eigenlijk niet dan een pot zonder publiek.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 17:58:26 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177485884
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:56 schreef Keyos het volgende:

[..]

Haha ja, lekker kortzichtig ook. Tuurlijk was het een toffe actie in de uitvoering, maar het schaadt keer op keer je sympathie bij de UEFA en je krijgt op termijn die wedstrijd zonder publiek aan je broek. Nou, das een feest. Triester bestaat er eigenlijk niet dan een pot zonder publiek.
De UEFA heeft nog nooit een tribune gesloten voor het afsteken van vuurwerk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177485983
Bijlow kan je beter nu al opstellen, Jones is en slecht en oud, straks ga je weer miljoenen uitgeven voor een positie die je kan vullen met eigen jeugd.

Of Vermeer moet weer terugkeren, maar dat gebeurt niet.
pi_177485995
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:42 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Welk gedeelte van eerste hand snap je niet?
Ik heb altijd geleerd van mijn moeder dat ik mensen op het internet die wat gehoord hebben via via niet moet geloven.
* Verwijderd *
  dinsdag 27 februari 2018 @ 18:08:10 #291
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_177486031
Morgen gratis warme chocolademelkgenot _O_
  dinsdag 27 februari 2018 @ 18:08:51 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177486041
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 18:05 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik heb altijd geleerd van mijn moeder dat ik mensen op het internet die wat gehoord hebben via via niet moet geloven.
Vooral als ze reppen over ‘uit eerste hand’ voegde mijn wijlen oma dan altijd toe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177486067
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:35 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik sta er trouwens redelijk onbevangen in, ik wil gewoon het beste voor Feyenoord of dat nou de Kuip of een nieuw stadion is. En als ik eerlijk ben dan is het ook nog eens zo dat ik door al het geschreeuw van beide kanten geen idee heb welke optie nou uiteindelijk het beste is. :P
Het feit dat de 'tegenstanders' alleen maar heel hard schreeuwen over Feyenoord-korea en hoe kut het allemaal wel niet is zonder met goede argumenten of alternatieven te komen zegt mij eigenlijk wel genoeg.
* Verwijderd *
pi_177486337
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 18:10 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Het feit dat de 'tegenstanders' alleen maar heel hard schreeuwen over Feyenoord-korea en hoe kut het allemaal wel niet is zonder met goede argumenten of alternatieven te komen zegt mij eigenlijk wel genoeg.
Het is toch ook in essentie helemaal niet zo'n moeilijk probleem. Bedrijfseconomisch gaat Feyenoord er mijlen op vooruit als ze een nieuw stadion hebben met bijbehorende commerciële mogelijkheden. Net zoals Ajax met De Meer (een stadion wat even oud was als de Kuip) komt er een moment dat het stadion de club tegen houdt.

Daar tegenover staan mensen die het stadion willen behouden ondanks de belabberde voorzieningen en dromen dat het met een simpele renovatie ineens een modern stadion kan worden. Lijkt me vooral wensdenken, veroorzaakt door sentimentele gevoelens.

Of er een halve woonwijk bij gebouwd moet worden, hoe het stadion er uit moet gaan zien etc kun je over debatteren. Maar dat de Kuip vervangen moet worden in mijn ogen toch niet, hoewel ik het zelf ook een prachtig stadion vind.
pi_177486627
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 18:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is toch ook in essentie helemaal niet zo'n moeilijk probleem. Bedrijfseconomisch gaat Feyenoord er mijlen op vooruit als ze een nieuw stadion hebben met bijbehorende commerciële mogelijkheden. Net zoals Ajax met De Meer (een stadion wat even oud was als de Kuip) komt er een moment dat het stadion de club tegen houdt.

Daar tegenover staan mensen die het stadion willen behouden ondanks de belabberde voorzieningen en dromen dat het met een simpele renovatie ineens een modern stadion kan worden. Lijkt me vooral wensdenken, veroorzaakt door sentimentele gevoelens.

Of er een halve woonwijk bij gebouwd moet worden, hoe het stadion er uit moet gaan zien etc kun je over debatteren. Maar dat de Kuip vervangen moet worden in mijn ogen toch niet, hoewel ik het zelf ook een prachtig stadion vind.
Hoe vergelijk je De Kuip nou weer met De Meer?
De Meer had een enorme ondercapacitet en was hopeloos verouderd. Daar viel simpelweg niks meer aan te verbouwen en stond qua bereikbaarheid ook nog eens op een waanzinnige kutplek om dergelijke grote evenementen te organiseren.

De Kuip kan in principe nog een jaar of 40-45 mee met en wat aanpassingen her en der kan de capaciteit uitgebreid worden.
Hoewel ik ook geen tegenstander ben van innovatie in de vorm van een nieuw modern stadion mag e.e.a. wel goed bekeken en vooral doorgerekend worden voor je zomaar 250+ miljoen (waarvan de helft door de stad betaald) aftikt voor een dergelijk megalomaan project.

Bedoel; zie zo'n Arena, die is nu amper 20 jaar later in veel opzichten alweer verouderd.
blablablabla
pi_177486688
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 18:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen gratis warme chocolademelkgenot _O_
Netjes toch?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 27 februari 2018 @ 18:48:09 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177486708
Wat mij vooral bevreemdt is dat Feyenoord straks in nagenoeg het duurste stadion van Europa gaat spelen op een locatie die me niet als te snugger lijkt in een land waar het niveau met het jaar lager wordt waardoor de populariteit van naar het stadion gaan steeds verder afneemt.

Ik ben in essentie een voorstander van een nieuw stadion, maar dit project doet wel heel megalomaan aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177486743
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 18:48 schreef Caland het volgende:
Wat mij vooral bevreemdt is dat Feyenoord straks in nagenoeg het duurste stadion van Europa gaat spelen op een locatie die me niet als te snugger lijkt in een land waar het niveau met het jaar lager wordt waardoor de populariteit van naar het stadion gaan steeds verder afneemt.

Ik ben in essentie een voorstander van een nieuw stadion, maar dit project doet wel heel megalomaan aan.
Je krijgt toch ook een winkelcentrum? Heb je mooi extra (hang)plaats voor al die AZCers
pi_177486764
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 18:48 schreef Caland het volgende:
Wat mij vooral bevreemdt is dat Feyenoord straks in nagenoeg het duurste stadion van Europa gaat spelen op een locatie die me niet als te snugger lijkt in een land waar het niveau met het jaar lager wordt waardoor de populariteit van naar het stadion gaan steeds verder afneemt.

Ik ben in essentie een voorstander van een nieuw stadion, maar dit project doet wel heel megalomaan aan.
Ja maar dan kunnen we U2 concerten organiseren!

Waarom het zo megalomaan is: de mensen die erbij betrokken zijn verdienen er aan

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2018 18:52:32 ]
  dinsdag 27 februari 2018 @ 18:53:45 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177486792
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 18:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja maar dan kunnen we U2 concerten organiseren!

Waarom het zo megalomaan is: de mensen die erbij betrokken zijn verdienen er aan
Oh maar dat er mensen aan verdienen lijkt me niet meer dan logisch. Ik vind het alleen wel heel gedurfd allemaal, maar dat past dan wel weer bij Rotterdam natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177486801
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 18:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja maar dan kunnen we U2 concerten organiseren!
Alsof Mojo dat ooit zou toestaan.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')