Zelfs als je de salarissen zou verdriedubbelen is dat nog steeds een jodenfooitje in vergelijking met wat ze elders betalen.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Genoeg spelers die voor geld hun carrière om zeep helpen in China.
Dan is in Nederland blijven, vooral als de salarissen omhoog gaan, helemaal geen slechte keuze.
Voor jong talent dat nog niet goed genoeg is voor Engeland of Spanje is de eredivisie helemaal geen slechte keuze. Neem een Neres of Lozano.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs als je de salarissen zou verdriedubbelen is dat nog steeds een jodenfooitje in vergelijking met wat ze elders betalen.
Dan nog blijft het zo dat als die spelers het een jaartje goed doen ze eigenlijk alweer weg willen. Dat ga je niet meer tegenhouden, gaat alleen maar erger worden. Zie inderdaad Sanchez. En zo’n Lozano is ook gewoon pleite als ie een bal op het WK erin pist.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor jong talent dat nog niet goed genoeg is voor Engeland of Spanje is de eredivisie helemaal geen slechte keuze. Neem een Neres of Lozano.
Dat zijn ook jongens die zo weg zijn.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog blijft het zo dat als die spelers het een jaartje goed doen ze eigenlijk alweer weg willen. Dat ga je niet meer tegenhouden, gaat alleen maar erger worden. Zie inderdaad Sanchez. En zo’n Lozano is ook gewoon pleite als ie een bal op het WK erin pist.
Zelfs als je ze vervijfvoudigt, zo'n Hulk krijgt 20 miljoen per jaar in China. Carlos Tevez zelfs 40 miljoen.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs als je de salarissen zou verdriedubbelen is dat nog steeds een jodenfooitje in vergelijking met wat ze elders betalen.
Ik denk juist dat de echt grote talenten er goed aan doen om max 2 seizoenen eredivisie te doen. Niemand wordt beter van voetballen tegen de Michel Breuers van deze wereld.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zijn ook jongens die zo weg zijn.
Maar jong talent uit Nederland en met een binding met Ajax of Feyenoord. Zou best, met wat meer salaris, wat langer kunnen blijven. Want voor je ontwikkeling is de eredivisie helemaal niet slecht.
Maar wat ook weer zonde is, is om na die twee seizoenen twee seizoenen op de bank te verpieteren bij een te hoog gegrepen club omdat het niveauverschil te groot was. Dan kun je beter hier blijven (of natuurlijk niet zo hoog insteken maar gezien het spel van de spelersmakelaars en de zelfoverschatting van onze Nederlandse talentjes is dat helaas vaak geen optie).quote:Op maandag 26 februari 2018 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de echt grote talenten er goed aan doen om max 2 seizoenen eredivisie te doen. Niemand wordt beter van voetballen tegen de Michel Breuers van deze wereld.
Zit wat in, maar dan komen sanchez en klaassen spelers van de toekomst niet meer naar ajax want ajax is niet lief. Die toptalenten komen alleen omdat ajax een bewezen opstap is voor ze, meer ook niet. Dus jeugd koopt geen prijzen, er is blijkbaar meer nodig in de mix anders had ajax veel beter gepresteerd afgelopen 5 jaar.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De internationale top en de Nederlandse top zijn de recente jaren veel verder uit elkaar gegroeid. Het winnen van de Europacupfinale door Feyenoord is ook alweer 16 jaar geleden.
Als dit zo blijft, zit er echt geen Champions League-finale in, zelfs niet als Ajax in één klap 60 miljoen uitgeeft (wat koop je daar dan voor? Nog geen halve Neymar).
Het zou overigens slimmer zijn om talent gewoon een paar jaar langer vast te houden. Met Klaassen en Sanchez erbij had Ajax nu ook nog goed kunnen presteren.
Was 3 tientjes kwijt geloof ik, valt toch best meequote:Op dinsdag 27 februari 2018 09:16 schreef Oldground het volgende:
Die prijzen voor de halve finale van woensdag zijn echt belachelijk hoog trouwens.
Met een gevoelstemperatuur van -15 krijg je binnen het uur al bevriezingsverscbijnselen. Ik snap de knvb wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik las dat KNVB er over nadacht om t morgen af te lasten, wat is dat voor onzin dan
Een half stadion dat onderkoeld raakt is natuurlijk verre van ideaal.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik las dat KNVB er over nadacht om t morgen af te lasten, wat is dat voor onzin dan
Waarom is dat onzin dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat zou wel een topkeeper zijn hoor. Poeh, dan heb je in één klap de beste keeper in de Eredivisie. Er van uitgaande dat Zoet vertrekt bij PSV, dan.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Het schijnt dat Jones na dit seizoen naar Engeland wil en dat wij dan Vorm gaan halen.
Dat zijn de goedkoopste plekken inderdaad. Paar jaar terug waren dat er gewoon 2.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Was 3 tientjes kwijt geloof ik, valt toch best mee
Ik ben Vorm al even uit het oog verloren, maar ik vermoed enig sarcasme in je reactie.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zou wel een topkeeper zijn hoor. Poeh, dan heb je in één klap de beste keeper in de Eredivisie. Er van uitgaande dat Zoet vertrekt bij PSV, dan.
Je moet mensen ook een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Met een gevoelstemperatuur van -15 krijg je binnen het uur al bevriezingsverscbijnselen. Ik snap de knvb wel.
2 tientjes voor een halve finale beker is wel wat meer dan een paar jaar terug hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:49 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat zijn de goedkoopste plekken inderdaad. Paar jaar terug waren dat er gewoon 2.
Zullen wel de 'kampioensprijzen' zijn.
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Met een gevoelstemperatuur van -15 krijg je binnen het uur al bevriezingsverscbijnselen. Ik snap de knvb wel.
Heel erg benieuwd naar je bron.quote:Op maandag 26 februari 2018 17:08 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Ik heb toch echt uit eerste hand dat de waterleidingen een totale verrassing waren en dat Evides dit maar "gewoon ff moet oplossen"
Ja het is inderdaad de halve finale. Maar ja, twee jaar terug kon je voor minder naar de Klassieker.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
2 tientjes voor een halve finale beker is wel wat meer dan een paar jaar terug hoor.
Niemand verplicht je om te gaan tochquote:Op dinsdag 27 februari 2018 12:10 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad de halve finale. Maar ja, twee jaar terug kon je voor minder naar de Klassieker.
Ik ben ook meer de persoon die liever voor een tientje naar een Ierse wedstrijd gaat dan voor het vijfvoudige naar de Premier League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |