SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Schaamteloze promo:
Make love, not war ☮
quote:
gefeliciteerd! Hier gaan verjaardagen over het algemeen geruisloos voorbij.quote:Op maandag 26 februari 2018 08:44 schreef cafca het volgende:
Ik heb heerlijk een dagje vrij.
Ga zo appeltaart bakken, want mevrouw cafca is jarig.
Ze viert het verder niet, maar taart is wel lekker natuurlijk
Gefeliciteerd en verse appeltaart is zo lekkerquote:Op maandag 26 februari 2018 08:44 schreef cafca het volgende:
van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 26 februari 2018 08:44 schreef cafca het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2018 08:44 schreef cafca het volgende:
Gefeliciteerd met mevrouw cafca.quote:Op maandag 26 februari 2018 08:44 schreef cafca het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 februari 2018 08:44 schreef cafca het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2018 13:30 schreef DJ11 het volgende:
Gisteren was Tuned22 jarigHet was zo stil hier in het topic dat ik er ook niet meer aan heb gedacht om een felicitatie te plaatsen. Maar we kunnen haar 18e* verjaardag natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Daarom:
[ afbeelding ]
* en nog wat
Laat mini-Theo Thee maar komenquote:Op maandag 26 februari 2018 14:53 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een gratis commode opgehaald van een weggeefhoek!
Ook deze maar weer ff goed schoongemaakt, maar de rooklucht hieraan was minder sterk als met de box die ik al eerder opgehaald had!Daar zat de nicotine echt diep in getrokken!
Deze commode ziet er ook en stuk nieuwer uit.
nee joh dan zou het een mini-mini-mini zijnquote:
quote:Op maandag 26 februari 2018 14:53 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een gratis commode opgehaald van een weggeefhoek!
Ook deze maar weer ff goed schoongemaakt, maar de rooklucht hieraan was minder sterk als met de box die ik al eerder opgehaald had!Daar zat de nicotine echt diep in getrokken!
Deze commode ziet er ook en stuk nieuwer uit.
quote:Op maandag 26 februari 2018 14:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Laat mini-Theo Thee maar komen(straks dan)
Ik bedoelde ook niet: laat nu maar komenquote:Op maandag 26 februari 2018 14:58 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh dan zou het een mini-mini-mini zijn
Ninja-editquote:Op maandag 26 februari 2018 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]Goede edit!
Ik denk dat een Mini-ToT ter grootte van een grapefruit niet echt gelukkig zou worden in het leven!
[ afbeelding ]Eerst ff goed laten uitrijpen!
![]()
Ben wel benieuwd!quote:Op maandag 26 februari 2018 15:03 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel alle nummers in mijn show vanavond iets gemeen hebben, wordt het muzikaal gezien een bijzonder gevarieerde show....
quote:Op maandag 26 februari 2018 17:14 schreef Tuned22 het volgende:
Hee... wat leuk![]()
Bedankt peeps![]()
Dan trakteer ik maar op:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dat ziet er lekker uit.quote:Op maandag 26 februari 2018 17:14 schreef Tuned22 het volgende:
Hee... wat leuk![]()
Bedankt peeps![]()
Dan trakteer ik maar op:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Mmmm... lekker hoorquote:Op maandag 26 februari 2018 17:14 schreef Tuned22 het volgende:
Hee... wat leuk![]()
Bedankt peeps![]()
Dan trakteer ik maar op:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Leek me wel grappigquote:Op maandag 26 februari 2018 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nounou, het logo van je show zelfs als UI?Het wordt steeds spannender!
Spann0ndt!quote:Op maandag 26 februari 2018 17:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leek me wel grappig![]()
Na aanvang komt er ook nog een plaatje met uitleg...
Datum dat je gaat trouwen?quote:Op maandag 26 februari 2018 17:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eigenlijk staat het er al gewoon, maar ja...
Dan zou ik eerst wel iemand hier hebben geïntroduceerd hè...quote:
De maat van een mars?quote:Op maandag 26 februari 2018 18:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst wel iemand hier hebben geïntroduceerd hè...
Tuned22 dacht dat het met planeten heeft te maken.Ook niet het geval. Heeeeeeeeeeeel zijdelings heeft het iets met Mars te maken.
Daar dacht ik al aan toen ik het plaatje voor de eerste keer zagquote:Op maandag 26 februari 2018 18:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kijk, sommige mensen snappen het gewoon meteen
Same here, maar hij deed er ook enthousiaster over dan bij een "gemiddelde" show waar hij sowieso ook altijd wel veel moeite in steekt, dus dacht ik dat het misschien ook een show kon zijn met een speciale mededeling zoals mevrouw ToT en ik dat hadden!quote:Op maandag 26 februari 2018 18:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar dacht ik al aan toen ik het plaatje voor de eerste keer zag
Als je nou 8/4 maat van 12/8 aftrekt, dan hou je 4/4 maat over en dan heb al een tijdwinst van ongeveer 66%! #snaperniksvanquote:Op maandag 26 februari 2018 18:02 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 heeft 3 uur en 42 minuten aan muziek klaarstaan (reserve-tracks niet meegeteld)![]()
Wat?! 11 is zwanger?!quote:Op maandag 26 februari 2018 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, maar hij deed er ook enthousiaster over dan bij een "gemiddelde" show waar hij sowieso ook altijd wel veel moeite in steekt, dus dacht ik dat het misschien ook een show kon zijn met een speciale mededeling zoals mevrouw ToT en ik dat hadden!
Van sommige dingen heb ik de buik wel vol, maar ik ben niet zwangerquote:Op maandag 26 februari 2018 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat?! 11 is zwanger?!Ik wist niet eens dat mannen zwanger konden zijn!
quote:Op maandag 26 februari 2018 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat?! 11 is zwanger?!Ik wist niet eens dat mannen zwanger konden zijn!
Ik had het over mannen, niet over Arniequote:
Is-ie niet mannelijk dan?quote:Op maandag 26 februari 2018 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik had het over mannen, niet over Arnie
Je zit hem gewoon te jennen man!quote:Op maandag 26 februari 2018 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Is-ie niet mannelijk dan?
[ afbeelding ]
Joh!quote:Op maandag 26 februari 2018 18:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je zit hem gewoon te jennen man!
quote:Op maandag 26 februari 2018 18:54 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 legt de laatste hand aan deze megashow, die om 19:30 uur van start gaat
quote:Op maandag 26 februari 2018 19:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik lees net dat Mies Bouwman is overleden. Het is geen goede maand voor BN'ers...
Thanksquote:Op maandag 26 februari 2018 19:20 schreef tailfox het volgende:
11 veel su6 zo. Heb dadelijk nog een meeting
Ik krijg wel het idee dat het thema voor mij een beetje te hoog gegrepen is.quote:
heb je nog kunnen regelen dat je morgen vrij bent ?quote:Op maandag 26 februari 2018 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg wel het idee dat het thema voor mij een beetje te hoog gegrepen is.
Zoals de voice-over al zei: You will understand it soon enough....quote:Op maandag 26 februari 2018 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg wel het idee dat het thema voor mij een beetje te hoog gegrepen is.
Ja! De kinderen waren er niet blij mee, dus dat betekent dat het een goed besluit wasquote:Op maandag 26 februari 2018 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
heb je nog kunnen regelen dat je morgen vrij bent ?
Ze heeft volgens mij ook niet het meest makkelijke leven gehad.quote:Op maandag 26 februari 2018 19:35 schreef ToT het volgende:
Blondje!
Jaren geleden live gezien! Was gaaf!Ze zag er toen al veel, VEEL ouder uit dan ze op dit moment is!
Oh?quote:Op maandag 26 februari 2018 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij ook niet het meest makkelijke leven gehad.
quote:Op maandag 26 februari 2018 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja! De kinderen waren er niet blij mee, dus dat betekent dat het een goed besluit was
Mooiquote:Op maandag 26 februari 2018 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, bedacht ik vanmiddag in de keuken ineens, dat deze ook niet kon ontbreken in de show....
Ik weet het niet zeker, maar Chris Stein, die ook in Blondie zat en haar vriend was, is volgens mij behoorlijk ernstig ziek geweest en in die periode heeft zij hem verpleegd.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 26 februari 2018 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een vrij onbekende Britse band die ik al een paar jaar volg. Hun liedje heet Light Me Up.
Ze hebben vorig jaar hun debuutalbum uitgebracht, waar dit nummer trouwens niet op staat. Het is allemaal een tandje meer ingetogen dan dit nummer. Met name Echoes is bijzonder fraai.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2018 19:42 schreef DJ11 het volgende:
De jingles zijn speciaal voor deze show gemaakt. Sommigen zullen blijvertjes zijn, andere niet
Leg het toch nog maar uitquote:Op maandag 26 februari 2018 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Moet ik nog uitleggen wat 12/8 inhoudt, of snapt iedereen het inmiddels?
Zal het uitcheckenquote:Op maandag 26 februari 2018 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar hun debuutalbum uitgebracht, waar dit nummer trouwens niet op staat. Het is allemaal een tandje meer ingetogen dan dit nummer. Met name Echoes is bijzonder fraai.
enne nu snap ik het een beetje:)quote:Op maandag 26 februari 2018 19:51 schreef DJ11 het volgende:
UITLEG
[ afbeelding ]
Het 12/8 ritme, of shuffle-ritme is geen standaard vierkwartsmaat (4/4). Elke maat bestaat uit drie tellen; eigenlijk is het dus een soort supersnelle wals. Een wals binnen een vierkwarts-ritme.
Je kunt meetellen, door te zeggen: één enne, twee enne, drie enne, vier enne...
En jij hoort meteen bij een nummer welke maat het is? Knap!quote:Op maandag 26 februari 2018 19:51 schreef DJ11 het volgende:
UITLEG
[ afbeelding ]
Het 12/8 ritme, of shuffle-ritme is geen standaard vierkwartsmaat (4/4). Elke maat bestaat uit drie tellen; eigenlijk is het dus een soort supersnelle wals. Een wals binnen een vierkwarts-ritme.
Je kunt meetellen, door te zeggen: één enne, twee enne, drie enne, vier enne...
11 geniet met maten.quote:Op maandag 26 februari 2018 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
En jij hoort meteen bij een nummer welke maat het is? Knap!
Is niet zo moeilijk hoor. In deze show zitten ook een paar nummers in 12/8-uitvoering die jullie alleen als 4/4 kennen. Dan hoor je het verschil pas goedquote:Op maandag 26 februari 2018 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2018 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
11 geniet met maten.
Badum pssj.
quote:Op maandag 26 februari 2018 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
11 geniet met maten.
Badum pssj.
Als je je er in verdiept, zal het vast wel zo er uit te pikken zijn, maar ik weet helemaal niks van die maten af!quote:Op maandag 26 februari 2018 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Is er niet het gevaar dat de hele tijd dezelfde maat eentonig wordt?quote:Op maandag 26 februari 2018 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor. In deze show zitten ook een paar nummers in 12/8-uitvoering die jullie alleen als 4/4 kennen. Dan hoor je het verschil pas goed
Na vanavond herkennen jullie 12/8-nummers allemaal feilloos, let maar opquote:Op maandag 26 februari 2018 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je je er in verdiept, zal het vast wel zo er uit te pikken zijn, maar ik weet helemaal niks van die maten af!(Ook al dacht ik al wel dat het er over zou gaan met de show.)
Ja, dat is er. Maar gelukkig is de muziek heel divers. Van lichtvoetige pop tot vrij stevige metal.quote:Op maandag 26 februari 2018 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Is er niet het gevaar dat de hele tijd dezelfde maat eentonig wordt?
Neequote:Op maandag 26 februari 2018 19:57 schreef livelink het volgende:
Dit is dan zeker zo'n 4/4 nummer die nu in 12/8 is?
Als je goed luistert, kun je binnen elke tel heel snel drie tellen stoppen.quote:Op maandag 26 februari 2018 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben er ook totaal niet in thuis. Ik weet dat het bestaat, maar als je mij een liedje laat horen en je vraagt in welke maat het is.. geen idee. Nou ja, een wals kan ik nog wel als 3/4e maat benoemen (al is dat ook niet altijd correct).
Waarschijnlijk klinkt het voor mij dan nu anders omdat ik nu op de maat aan het letten benquote:Op maandag 26 februari 2018 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NeeDit is de normale uitvoering van Fuck You. Maar hierna komt wél een nummer dat normaal in 4/4 is, maar dat geldt niet voor de demo-versie ervan. Die demo-versie is in 12/8 en komt zo....
Thanks, fijne avondquote:Op maandag 26 februari 2018 20:01 schreef ok01 het volgende:
Ik moet er vandoor![]()
Succes met je show nog 11
Zo dan!quote:Op maandag 26 februari 2018 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Nergens ter wereld kwam Fuck You eerder op single uit dan in Nederland. In haar thuisland was het überhaupt geen single....
In alle andere landen heette het "BEEP you"quote:Op maandag 26 februari 2018 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Nergens ter wereld kwam Fuck You eerder op single uit dan in Nederland. In haar thuisland was het überhaupt geen single....
Vermoedelijk wel jaquote:Op maandag 26 februari 2018 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In alle andere landen heette het "BEEP you"
Voor 12/8-fetisjtistenquote:Op maandag 26 februari 2018 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om de playlist van deze show ook te publiceren op Spotify
Je merkt het nu niet zo als je alleen maar 12/8-nummers op rij hoort, maar het is echt een heel aanstekelijk ritme. Mensen gaan er acuut van dansen, heb ik gemerkt.quote:
Schande!quote:Op maandag 26 februari 2018 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een eendagsvlieg uit de 00's. Daarna gaat het tempo even wat omlaag...
Nee, natuurlijk nietquote:
Ah!quote:Op maandag 26 februari 2018 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietJe kunt ook prima wat langzamere nummers in 12/8 maken
Hierna een onvervalste klassieker.
Geen idee. Er komen nog genoeg mannelijke grootheden, waaronder de King of Pop, voorbijquote:Op maandag 26 februari 2018 20:15 schreef livelink het volgende:
Lijkt het maar zo, of zijn er opvallend veel vrouwen die in deze maat zingen?
Boef?quote:Op maandag 26 februari 2018 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Er komen nog genoeg mannelijke grootheden, waaronder de King of Pop, voorbij
Voor Boef zelf niet. Die is na een kwartier weer eens weggelopen bij een optreden. Mafkees.quote:
idd ja, ik las het!quote:Op maandag 26 februari 2018 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor Boef zelf niet. Die is na een kwartier weer eens weggelopen bij een optreden. Mafkees.
Elke seconde aandacht die aan dat soort idioten wordt besteed is er één te veel.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor Boef zelf niet. Die is na een kwartier weer eens weggelopen bij een optreden. Mafkees.
Ik zou liefhebbers van dat wezen willen verwijzen naar http://forum.fok.nl/fok/logoutquote:Op maandag 26 februari 2018 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Elke seconde aandacht die aan dat soort idioten wordt besteed is er één te veel.
Verder verwijs ik hierheen: ONZ / FOK! lanceert nieuw forum
Ik ook, maar daar wordt door de leiding hier wezenlijk anders over gedacht.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zou liefhebbers van dat wezen willen verwijzen naar http://forum.fok.nl/fok/logout
Snap ik. Pageclicks enzo.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik ook, maar daar wordt door de leiding hier wezenlijk anders over gedacht.
quote:
Kennelijk voelde je als vrouw aanquote:Op maandag 26 februari 2018 20:24 schreef peaceman het volgende:
Stevie moet volgende keer beter kijken als ik binnenkom... she... i'm a he!![]()
Ik draai straks nog een nummer dat dankzij jou in deze show is beland...quote:Op maandag 26 februari 2018 20:24 schreef peaceman het volgende:
Stevie moet volgende keer beter kijken als ik binnenkom... she... i'm a he!![]()
dan is ie behalve blind echt niet goed snikquote:Op maandag 26 februari 2018 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Kennelijk voelde je als vrouw aan
omdat ik het ooit draaide?quote:Op maandag 26 februari 2018 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik draai straks nog een nummer dat dankzij jou in deze show is beland...
Begrijp ik. Ik vind in dit geval de 4/4-versie ook mooier, maar het past erg goed binnen het thema van deze show om deze 12/8-versie te draaien. Helaas heb je de demo van Temptation van Heaven 17 al gemist.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:26 schreef peaceman het volgende:
oei... ik vind deze versie niet zo mooi
Radiohead lijkt me nou niet echt een 12/8 bandquote:Op maandag 26 februari 2018 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik draai straks nog een nummer dat dankzij jou in deze show is beland...
ze hebben zat uptempoquote:Op maandag 26 februari 2018 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Radiohead lijkt me nou niet echt een 12/8 band
quote:Op maandag 26 februari 2018 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, omdat het ter sprake kwam. Zeer recent
Het is dan ook geen Radiohead dat klaarstaat.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat niet om tempo, maar om een bepaalde vibe. De uitleg staat hier: MUZ / Radio 49 #2297 - Olympische sporters: welkom thuis!quote:
15 Step is 5/4, dan wordt het pas interessant...quote:Op maandag 26 februari 2018 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
snap ik. ik wilde enkel aangeven dat lang niet alles langzaam/sloom is van Radioheadquote:Op maandag 26 februari 2018 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het gaat niet om tempo, maar om een bepaalde vibe. De uitleg staat hier: MUZ / Radio 49 #2297 - Olympische sporters: welkom thuis!
Radiohead lijkt me inderdaad meer van de lastige maatsoorten dan van de 12/8.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
15 Step is 5/4, dan wordt het pas interessant...
Dan gaat het nog een lange avond worden voor jequote:Op maandag 26 februari 2018 20:35 schreef peaceman het volgende:
hmm ik weet het niet met die 12/8 elf.. ben er niet weg van.
oh maar ik geef niet gelijk op hoor.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan gaat het nog een lange avond worden voor je
Schrale troost: er komen echt van allerlei muzikale stijlen voorbij.
En ja, ook nieuwe muziek
Anders gewoon gezellig meekeuvelen hierquote:Op maandag 26 februari 2018 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh maar ik geef niet gelijk op hoor.
Met een Valdispertje achter je kiezen is het best te doen...quote:Op maandag 26 februari 2018 20:35 schreef peaceman het volgende:
hmm ik weet het niet met die 12/8 elf.. ben er niet weg van.
quote:Op maandag 26 februari 2018 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een Valdispertje achter je kiezen is het best te doen...
In Den Helder zaterdag wel...quote:Op maandag 26 februari 2018 20:40 schreef just me het volgende:
[..]ik was al bang dat je wind tegen had gehad
niet in huis... maar ik snap wat je bedoelt...quote:Op maandag 26 februari 2018 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een Valdispertje achter je kiezen is het best te doen...
Ik had je niet meer hier gezien sinds die tijd...quote:
Ow, op die fiets.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had je niet meer hier gezien sinds die tijd...
quote:Op maandag 26 februari 2018 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, op die fiets.
Genoeg andere zaken gedaan.
O.a. iets met snorharen dat nu pas 2 weken oud is...
quote:
Thanks. Ben amper op de helftquote:
Mee eensquote:Op maandag 26 februari 2018 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dit een heerlijk nummer van OMD. Eén van hun beteren.
Nog nooit eerder in mijn shows gedraaidquote:
Verderop in de show komt er nog eentje... die vind ik dan weer een paar tandjes beter dan deze. Maar deze is ook fijn. Bescheiden hitje, zelfs.quote:
volgens heb ik ze wel eens live gezien... geen indruk gemaakt destijds.quote:
quote:
is het goed gegaan ?quote:
"zingt"quote:Op maandag 26 februari 2018 21:08 schreef peaceman het volgende:
hij zingt het nog steeds bij concerten
als je uit de punk komt, mag het niet te goed klinken natuurlijkquote:Op maandag 26 februari 2018 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Leuk nummer, dit. Maar de productie is echt een ramp. Dit had veel beter kunnen klinken.
met zijn stem is niet heel veel mis vind ik.. tenzij je zuiverheid verwacht van het niveau adelequote:
Zit wat inquote:Op maandag 26 februari 2018 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je uit de punk komt, mag het niet te goed klinken natuurlijk
Uitleg over deze themashow staat hier: MUZ / Radio 49 #2297 - Olympische sporters: welkom thuis!quote:
Was al aan het meetellen :p maar nog een connectie met vandaagquote:Op maandag 26 februari 2018 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Uitleg over deze themashow staat hier: MUZ / Radio 49 #2297 - Olympische sporters: welkom thuis!
BUMA kom er maar inquote:Op maandag 26 februari 2018 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een nieuw nummer -
ja, ook gewoon in deze show - en daarna toch eindelijk echt dat nummer dat dankzij Peaceman in de show zit.
Vervolgens krijgen we doodleuk twee keer dezelfde artiest achter elkaar...
Niet speciaal. Het is wel officieel mijn 128e uitzendingquote:Op maandag 26 februari 2018 21:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
Was al aan het meetellen :p maar nog een connectie met vandaag
Ik zit denk ik op 12.8quote:Op maandag 26 februari 2018 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet speciaal. Het is wel officieel mijn 128e uitzending
Over 10 uitzendingen allemaal liedjes met 13/8 maat?quote:Op maandag 26 februari 2018 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet speciaal. Het is wel officieel mijn 128e uitzending
De volgende....quote:Op maandag 26 februari 2018 21:16 schreef peaceman het volgende:
geen dank, maar waarom dit dankzij mij is
Ik wacht wel op de Dubbel D show...quote:Op maandag 26 februari 2018 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over 10 uitzendingen allemaal liedjes met 13/8 maat?
quote:Op maandag 26 februari 2018 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de Dubbel D show...
leuk thema...quote:Op maandag 26 februari 2018 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de Dubbel D show...
heeft idd een bekende melodiequote:Op maandag 26 februari 2018 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je zou het al kunnen weten, de sound lijkt er erg veel op
Spoon was afgelopen jaar op DTRH. Was een leuk optreden wel.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Peaceman, je begon afgelopen week over Spoon. En ineens dacht ik: verrek, The Underdog past ook gewoon in de 12/8-show
Kloptquote:Op maandag 26 februari 2018 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Jam is ff weg, en er komt spontaan een totaal ander muziekgenre uit Spoon
Nu nog de Shop Boys die wat minder Pet zijn...quote:Op maandag 26 februari 2018 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Jam is ff weg, en er komt spontaan een totaal ander muziekgenre uit Spoon
Er komen nog wel Boys voorbij die iets met Pet hebben te maken.... maar dat duurt nog heeeel lang.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog de Shop Boys die wat minder Pet zijn...
Het is te koud voor het strand...quote:Op maandag 26 februari 2018 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komen nog wel Boys voorbij die iets met Pet hebben te maken.... maar dat duurt nog heeeel lang.
Je weet dat je show tot 22.00 duurt?quote:Op maandag 26 februari 2018 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komen nog wel Boys voorbij die iets met Pet hebben te maken.... maar dat duurt nog heeeel lang.
Jij zegt het. God mag het weten...quote:Op maandag 26 februari 2018 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is te koud voor het strand...
Ik vrees dat dat probleemloos 23:00 uur gaat wordenquote:Op maandag 26 februari 2018 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Je weet dat je show tot 22.00 duurt?
Eergisterenquote:
Platter? Je moet haar ook opblazen hè?quote:
Je weet er best veel van...quote:Op maandag 26 februari 2018 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Eergisteren(en maar 4 euro entree)
Bijna goedquote:Op maandag 26 februari 2018 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
De vorige was toch van Marilyn Manson? En dit is een originele van Soft Cell.
Da's spekkie voor het bekkie...quote:Op maandag 26 februari 2018 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Eergisteren(en maar 4 euro entree)
Ik wist niet wanneer, waar en hoeveel het kostte. Als ik het had geweten..quote:
Godzijdank geen nieuw werk.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Overigens heeft Soft Cell vorige week een eenmalig reünieconcert aangekondigd; helaas niet gepaard met nieuw werk.
Er komt nog veeeeel foutere muziek later in de show hoorquote:
Dit is niet foutquote:Op maandag 26 februari 2018 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt nog veeeeel foutere muziek later in de show hoorHierna gaat het tempo nog verder omhoog. Volgens mij het snelste nummer van de show....
Vout is het ook niet...quote:
Mijn echtgenote...quote:Op maandag 26 februari 2018 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Heeft iemand er bezwaar tegen als ik verleng tot 23:00 uur?
Ga die tijd wel nodig hebben, denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |