Echt he..... zoooo geen behoefte meer aan nu.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Drie vlokjes gehad vandaag.
Wat ben ik blij dat wij sneeuwloos zijn
En geen straaltje zonquote:
Ik zie geeen sneeuw!quote:Op dinsdag 27 februari 2018 08:54 schreef Dven het volgende:
-9.1 vannacht. Warmer dan verwacht. Zal wel door die eindeloze snil komen. Zon al ruim een week nu gezien en inmiddels zie ik ook al bijna twee volle dagen enkel snil![]()
Dat valt toch wel mee? Ik zie bij volgende week voor hier vooral staan zon, 11 graden en bijna windstil. Laat maar komenquote:
Nu de wind zo goed als weg is vind ik het prachtig weerquote:Op dinsdag 27 februari 2018 09:36 schreef aloa het volgende:
Hier ook sneeuw en meteen een stuk kouder dan de dagen hiervoor. Minder wind, dat scheelt ook.
QFTquote:Op dinsdag 27 februari 2018 09:47 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Nu de wind zo goed als weg is vind ik het prachtig weer!
*kijkt naar buiten*quote:Op dinsdag 27 februari 2018 11:48 schreef Djeez het volgende:
Nou, voor mij hoeft deze winter niet meer. In plaats van lekker zonnig weer, is het hier weer eens grauw en grijs. Kutwinter
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 11:48 schreef Djeez het volgende:
Nou, voor mij hoeft deze winter niet meer. In plaats van lekker zonnig weer, is het hier weer eens grauw en grijs. Kutwinter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |