abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177403054


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_177403101
( voedsel sc modus On)

Net een lekkere appel naar binnen gewerkt.
Zuur jonge, bijna net zo zuur als die zure Universa coins van jullie.

(voedsel sc modus off)
pi_177403151
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:14 schreef Jed1Gam het volgende:
( voedsel sc modus On)

Net een lekkere appel naar binnen gewerkt.
Zuur jonge, bijna net zo zuur als die zure Universa coins van jullie.

(voedsel sc modus off)
Nu nog wat zoutigs voor de Salty Waltybois
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177403176
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nu nog wat zoutigs voor de Salty Waltybois
doe eens lief .......
  vrijdag 23 februari 2018 @ 23:21:24 #7
131603 Afwazig
Serious business
  vrijdag 23 februari 2018 @ 23:22:25 #8
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177403242
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nu nog wat zoutigs voor de Salty Waltybois
Het zit diep bij je he
pi_177403295
Het is bijna MAART WAVESMAAND! *O* *O* *O*
  vrijdag 23 februari 2018 @ 23:27:18 #10
131603 Afwazig
Serious business
pi_177403329
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:25 schreef BadVlad het volgende:
Het is bijna MAART WAVESMAAND! *O* *O* *O*
2018 Wavesjaar. Heb mijn baan al opgezegd.
pi_177403341
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:21 schreef Afwazig het volgende:

Carlos Matos. O+
:')
pi_177403441
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:21 schreef Afwazig het volgende:

Carlos Matos. O+
Ga stuk hier :')
pi_177403512
pi_177403560
Wavesmaand is coming, mijn uitelkaar vallende dukaten aan elkaar lijmen, en ik ben ready voor de komende chestwaardige bullrun. Dit gaat alle verwachtingen te boven.

Jason & Sharon.

:{62432
Lambo of Rekt
pi_177403568
quote:
Vitalik met nieuwe outfit?
pi_177403577
Wow, had ik nou maar LUN
Die is hard gegaan
  vrijdag 23 februari 2018 @ 23:43:33 #17
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177403579
Jongens, weet je wat ik doe als ik een beetje down ben? Aflevering van Mr. Bean kijken. Moet je ook doen. Je verdient alleen het allerbeste. Je mag er zijn.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177403643
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, weet je wat ik doe als ik een beetje down ben? Aflevering van Mr. Bean kijken. Moet je ook doen. Je verdient alleen het allerbeste. Je mag er zijn.

:{²
heb je weer EggTC op ?
  vrijdag 23 februari 2018 @ 23:53:14 #19
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177403724
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:47 schreef Predator38 het volgende:

[..]

heb je weer EggTC op ?
We halen altijd eieren bij de boer. Lekker ferm en biologisch. Uitermate geschikt voor een spiegelei of een wels omelet. Krijg nu al trek in morgenochtend, pepertje er bij. En weet je, ik ga er echt vanuit dat WTC gaat knallen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177403752
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:42 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Vitalik met nieuwe outfit?
Dat is Jason met zijn glimmende dukaten.
pi_177403768
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

We halen altijd eieren bij de boer. Lekker ferm en biologisch. Uitermate geschikt voor een spiegelei of een wels omelet. Krijg nu al trek in morgenochtend, pepertje er bij. En weet je, ik ga er echt vanuit dat WTC gaat knallen.

:{²
Ik knal liever jouw omeletje ferm en biologisch vol met mijn romige eiwitjes hoor... lepeltje sojasaus erbij, wat sesamzaadjes.

Om het af te maken beroer ik je glanzende knopjes nog even richting de dukaten. VEN wordt het helemaal deze lente.

:')14.gif
pi_177403789
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:57 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik knal liever jouw omeletje ferm en biologisch vol met mijn romige eiwitjes hoor... lepeltje sojasaus erbij, wat sesamzaadjes.

Om het af te maken beroer ik je glanzende knopjes nog even richting de dukaten. VEN wordt het helemaal deze lente.

:')[ afbeelding ]
Hoe de fuck doe je dit toch :')
Dit had echt zo een Banshee post kunnen zijn.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 00:05:31 #23
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177403885
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:59 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hoe de fuck doe je dit toch :')
Dit had echt zo een Banshee post kunnen zijn.
Hilarisch die Mr. Bean! Vrouwtje en ik vermaken ons kostelijk. Hij bijt zich letterlijk en figuurlijk stuk op wat tartaar. Doet me trouwens denken aan mijn salaris, vandaag gestort. Soms is fysiek geld ook ontzettend fijn.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177403895
AZIE WORDT WAKKER
pi_177403910
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hilarisch die Mr. Bean! Vrouwtje en ik vermaken ons kostelijk. Hij bijt zich letterlijk en figuurlijk stuk op wat tartaar. Doet me trouwens denken aan mijn salaris, vandaag gestort. Soms is fysiek geld ook ontzettend fijn.

:{²
Waarom pomp je dat salaris nu niet in crypto?

Adolf.
pi_177404004
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:07 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waarom pomp je dat salaris nu niet in crypto?

Adolf.
schiet ook niet op die 900 euro, en de vasten lasten moeten eerst betaald worden
pi_177404011
Ik krijg advertenties van koffie automaten die je kan leasen :')
pi_177404015
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:57 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik knal liever jouw omeletje ferm en biologisch vol met mijn romige eiwitjes hoor... lepeltje sojasaus erbij, wat sesamzaadjes.

Om het af te maken beroer ik je glanzende knopjes nog even richting de dukaten. VEN wordt het helemaal deze lente.

:')[ afbeelding ]
Dit vind ik dan wel weer komisch... Kwak die rare knul maar vol.
pi_177404021
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hilarisch die Mr. Bean! Vrouwtje en ik vermaken ons kostelijk. Hij bijt zich letterlijk en figuurlijk stuk op wat tartaar. Doet me trouwens denken aan mijn salaris, vandaag gestort. Soms is fysiek geld ook ontzettend fijn.

:{²
Lijkt me genieten, daar in de inrichting. Het vrouwtje een volgespoten poster van Patricia Paay in haar vochtige, goede dagen, de TV op herhaling Mr. Bean op SBS6, en het salaris een handreiking met de dagelijkse medicatie. Misschien nog fysiek een sigaretje of twee.

En dan hopen dat er een rauw kwarteleitje door de tartaar mag vanavond.

Dat is pas echt leven.

:')14.gif
pi_177404023
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:10 schreef Predator38 het volgende:

[..]

schiet ook niet op die 900 euro, en de vasten lasten moeten eerst betaald worden
Wajong is geen vetpot
pi_177404039
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:10 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Wajong is geen vetpot
mijn vrouw weet er alles van, gelukkig verdien ik aardig :D
  zaterdag 24 februari 2018 @ 00:13:47 #32
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177404077
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:10 schreef Weissmania het volgende:
Ik krijg advertenties van koffie automaten die je kan leasen :')
Ik heb zelf zo'n Philips device aangeschaft. Vanochtend ontzettend ambachtelijk naar het werk gegaan.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177404102
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb zelf zo'n Philips device aangeschaft. Vanochtend ontzettend ambachtelijk naar het werk gegaan.

:{²
Ik wil jou wel eens lekker ambachtelijk afwerken hoor, met die glanzende borsten van je.

:')14.gif
pi_177404109
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb zelf zo'n Philips device aangeschaft. Vanochtend ontzettend ambachtelijk naar het werk gegaan.

:{²
met paard en wagen ?
pi_177404162
Wel handig als je een koffie "device" leased dat ie met IOTA maandelijks de betaling zelf kan uitvoeren.
pi_177404211
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb zelf zo'n Philips device aangeschaft. Vanochtend ontzettend ambachtelijk naar het werk gegaan.

:{²
Je klinkt als een volgroeide man.
Stabiel.

Peter.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 00:19:24 #37
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177404217
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:17 schreef BakkenKappen het volgende:
Wel handig als je een koffie "device" leased dat ie met IOTA maandelijks de betaling zelf kan uitvoeren.
Zo! Daar zeg je me wat. Absoluut cool idee. Ik ga morgen een darmspoeling houden trouwens. Absoluut blij dat mijn blockfolio weer stappen maakt. Ik heb me vandaag ingehouden om geen deel van mijn salaris in te zetten. Ik vind het best zo.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177404250
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ga morgen een darmspoeling houden trouwens.
Wat? _O- _O- _O-

Jij bent zeer.... excentriek.

Mao.
pi_177404305
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:21 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat? _O- _O- _O-

Jij bent zeer.... excentriek.

Mao.
In al die jaren fok ben ik weinig users tegen gekomen die net zo onsamenhangend kunnen posten als banshee.

Een van hen was badtripbob, moge zijn Ziel rusten in vrede.
pi_177404339
quote:
een of andere hedge fund ?
wel een aardig portfolio
  zaterdag 24 februari 2018 @ 00:24:57 #42
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177404347
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je de oorsprong niet kent kunnen ze je alles wijsmaken. Vaak is alleen de prijs het verschil. Je wordt opgelicht waar je bij staat. Nee, doe mij maar die betrouwbare Marokkaanse imkers die het uit passie doen en niet voor de "child molest" dukaten.
Maar ik ben overtuigd, deze honing is puur. Zal ik namens jullie een eetlepel tot me nemen?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177404363
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar ik ben overtuigd, deze honing is puur. Zal ik namens jullie een eetlepel tot me nemen?

:{²
een eetlepel direct anaal inbrengen brengt veel meer genot
succes !

Fred >:)
  zaterdag 24 februari 2018 @ 00:27:12 #44
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177404397
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:25 schreef Predator38 het volgende:

[..]

een eetlepel direct anaal inbrengen brengt veel meer genot
Slecht idee, darmspoeling morgen. Maar thanks. Het respect is nagenoeg wederzijds.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177404436
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Slecht idee, darmspoeling morgen. Maar thanks. Het respect is nagenoeg wederzijds.

:{²
Waarom ga je een darmspoeling doen? _O-
  zaterdag 24 februari 2018 @ 00:31:46 #46
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177404482
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:29 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Waarom ga je een darmspoeling doen? _O-
Ik wil uit stilstand een meter of 30 kunnen overbruggen. Ik ben de laatste tijd in de weer met het mentale, stukje winstbejag m.b.t. het geheugen. Ik lees hier goede verhalen over. We zullen het zien. Als er behoefte is zal ik verslag houden. Uit wederzijds respect zal ik niet te technisch zijn.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177404495
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Uit wederzijds respect zal ik niet te technisch zijn.

Hou jezelf niet in joh. Laat je gaan.

Joseph.
pi_177404502
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik wil uit stilstand een meter of 30 kunnen overbruggen. Ik ben de laatste tijd in de weer met het mentale, stukje winstbejag m.b.t. het geheugen. Ik lees hier goede verhalen over. We zullen het zien. Als er behoefte is zal ik verslag houden. Uit wederzijds respect zal ik niet te technisch zijn.

:{²
koekoek 8)7
pi_177404511
De post van Bansjee-B.Boy doen me aan ene Bertus uit Rotterdam Kralingen denken. Zijn afwijkende hobby was mensen telefonisch lastigvallen en dan met de meest idiote verhalen.... Zo was er een familie die jarenlang last van hem had. Ergens heeft ie ooit het telefoonnummer van een openbare telefoon van een half open psychiatrische afdeling achterhaald...... het resultaat laat zich raden.....

Het laatste wat ik over 'm heb gehoord was dat ie in een dronken bui op de motorkap van een raadslid van Leefbaar Rotterdam z'n auto stond te springen en daardoor een poos gedwongen is opgenomen.... boontje om z'n loontje zeg maar :D
  zaterdag 24 februari 2018 @ 00:35:44 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177404551
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:33 schreef Predator38 het volgende:

[..]

koekoek 8)7
Als er tips zijn om mijn memory te verbeteren houd ik me van harte aanbevolen. Je mag er echt zijn.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177404568
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als er tips zijn om mijn memory te verbeteren houd ik me van harte aanbevolen. Je mag er echt zijn.

:{²
1 woord: SHOCKTHERAPIE!!!! :Y
geen resultaat dan lobotomie...

:X³
pi_177404575
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als er tips zijn om mijn memory te verbeteren houd ik me van harte aanbevolen. Je mag er echt zijn.

:{²
Nog meer dukaten op je chest. Veel meer.
pi_177404582
Ik zie een patroon, wat er met dezen SC gebeurt na middernacht _O-

Stelletje weerwolven

47
pi_177404590
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:37 schreef Weissmania het volgende:
Ik zie een patroon, wat er met dezen SC gebeurt na middernacht _O-

Stelletje weerwolven

47
Alsof je niet zelf net zo goed meedoet van Binsbergen.

754
  zaterdag 24 februari 2018 @ 00:38:08 #55
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177404597
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:36 schreef SMS303 het volgende:

[..]

1 woord: SHOCKTHERAPIE!!!! :Y
geen resultaat dan lobotomie...

:X³
Ok, welke tools zijn daarvoor nodig? Houd er rekening mee dat ik een allergie heb voor lood en kwik.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177404609
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:37 schreef Weissmania het volgende:
Ik zie een patroon, wat er met dezen SC gebeurt na middernacht _O-

Stelletje weerwolven

47
afgelopen week gebeurde dit meestal tussen 09.00u tot een uurtje of elf 's avonds... dan werd het wat serieuzer....

maar tis vrijdag.... dus sommige mogen dan wat later opblijven ;)
pi_177404615
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:37 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Alsof je niet zelf net zo goed meedoet van Binsbergen.

754
I just curse the sun so I can howl at the moon...
pi_177404676
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, welke tools zijn daarvoor nodig? Houd er rekening mee dat ik een allergie heb voor lood en kwik.

:{²
als je het echt goed wilt doen....
laat je bad volstromen met water....
als je dit niet hebt neem dan een teil met water waar je met beide voeten in kan....
doe de stekker van de haarfohn van je vrouw/partner/of jezelf in het stopcontact....
zet de fohn aan....
vervolgens dompel je de fohn helemaal onder in het water....

als er geen fohn voorradig of voorhanden is kan je ook gebruiken:
- broodrooster
- radio
- laptop
- mobiele telefoon....

het belangrijkste is om wel direct op het stroomnet aangesloten te zijn alvorens je het apparaat in het water onderdompelt.....

wel helemaal onder water houden hé ;)
pi_177404693
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:43 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Gast :') :')
pi_177404701
Ik zie dit wel goed komen.
pi_177404709
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:44 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Gast :') :')
verkeerd forum...
sorry O+
pi_177404713
Marokkaans broodrooster genot
  zaterdag 24 februari 2018 @ 00:45:27 #63
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_177404717
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:44 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zie dit wel goed komen.
wat? :)
pi_177404723
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:44 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zie dit wel goed komen.
Hoe smaakt de Hertog-Jan ?
  zaterdag 24 februari 2018 @ 00:45:58 #65
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177404729
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:43 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Dat klinkt gevaarlijk. Elektriciteit en water gaan toch niet zo goed samen? :?

Net een lepeltje stuifmeel, bijenpollen en échte honing gepakt.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177404807
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat klinkt gevaarlijk. Elektriciteit en water gaan toch niet zo goed samen?
:{²
een waterkoker of koffiezetapparaat is toch ook met stroom en water... dat werkt toch ook...
:X³
  zaterdag 24 februari 2018 @ 00:53:28 #67
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177404854
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:50 schreef SMS303 het volgende:

[..]

een waterkoker of koffiezetapparaat is toch ook met stroom en water... dat werkt toch ook...
:X³
Dat noemen ze de Dallas Paradox. Ooit eens goed uiteen gezet door John Kelly, beter bekend als Dick Matena. Een van 's lands grootste denkers.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177404869
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat noemen ze de Dallas Paradox. Ooit eens goed uiteen gezet door John Kelly, beter bekend als Dick Matena. Een van 's lands grootste denkers.

:{²
Je heb een BVO, laat hem smaken man. Goud en geel, uit de krat, ga niet braken dan.

Jason.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 00:56:12 #69
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177404895
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:54 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Je heb een BVO, laat hem smaken man. Goud en geel, uit de krat, ga niet braken dan.
Je hebt het beste met mij voor, je mag er zijn. Maar ik drink niet. Ik werk graag met pure (streek)producten.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 00:56:39 #70
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177404904
wtf hebben jullie het over ....
  zaterdag 24 februari 2018 @ 00:57:00 #71
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177404914
Hoe gaan de coins boys?
  zaterdag 24 februari 2018 @ 01:01:26 #72
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
  zaterdag 24 februari 2018 @ 01:02:29 #73
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177405007
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:57 schreef leolinedance het volgende:
Hoe gaan de coins boys?
Over het algemeen zit ik in de plus. Vandaag is een goede dag.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177405028
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 01:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Over het algemeen zit ik in de plus. Vandaag is een goede dag.

:{²
Ik kom net thuis.

Ik had beter de drank rijkelijk over mijn chest kunnen laten vloeien dan de dukaten :{2
pi_177405161
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:45 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hoe smaakt de Hertog-Jan ?
Weet ik niet meer...

#korsakov
  zaterdag 24 februari 2018 @ 01:11:37 #76
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_177405192
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 01:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Weet ik niet meer...

#korsakov
Hertog Jan smaakt altijd.
pi_177405338
Het worden interessante tijden gezien BTC :D
pi_177405394
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 01:19 schreef kthxbye het volgende:
Het worden interessante tijden gezien BTC :D
Hoezo?
  zaterdag 24 februari 2018 @ 01:26:23 #79
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177405453
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 01:22 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik ben een reportage aan het kijken van Dick Matena. Wat een ambachtsman.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177405515
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben een reportage aan het kijken van Dick Matena. Wat een ambachtsman.

:{²
Ik weet niet wie dat is ouwe.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 01:33:30 #81
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177405610
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 01:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Over het algemeen zit ik in de plus. Vandaag is een goede dag.
Mooi. Mijne gaan matig.
pi_177405679
Even wat dagwinst van Nano omgezet naar Icon.
Koning.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 01:40:48 #83
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177405748
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:43 schreef SMS303 het volgende:

[..]

als je het echt goed wilt doen....
laat je bad volstromen met water....
als je dit niet hebt neem dan een teil met water waar je met beide voeten in kan....
doe de stekker van de haarfohn van je vrouw/partner/of jezelf in het stopcontact....
zet de fohn aan....
vervolgens dompel je de fohn helemaal onder in het water....

als er geen fohn voorradig of voorhanden is kan je ook gebruiken:
- broodrooster
- radio
- laptop
- mobiele telefoon....

het belangrijkste is om wel direct op het stroomnet aangesloten te zijn alvorens je het apparaat in het water onderdompelt.....

wel helemaal onder water houden hé ;)
Volgens mythbusters werkt dit niet.
pi_177405753
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 01:29 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik weet niet wie dat is ouwe.
Dat is een Nederlandse strip tekenaar die in het verleden nog in de studio van Maarten Toonder (bedenker van Tom Poes) heeft gewerkt..... zo uit mn hoofd is hij ook gast artiest in de serie Storm en/of Trigie geweest....
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 01:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Volgens mythbusters werkt dit niet.
Vraag het aan onze Nederlandse mythbuster... Bansjee-B.Boy...
Bansjee... komt er rook uit je oren?
:X³
pi_177405828
Jongens, we gaan rap omhoog. :o
pi_177405896
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 01:22 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hoezo?
Komen mooie kansen aan voor alts
  zaterdag 24 februari 2018 @ 01:53:30 #87
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177405925
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 01:51 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Komen mooie kansen aan voor alts
Ok mooi
pi_177405935
BTC doet een inverse head & shoulders. Moon incoming.
pi_177406294
Vochtig hier
pi_177406327
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En weet je, ik ga er echt vanuit dat WTC gaat knallen.

:{²
oud nieuws bro, zo 2001 :')

Carlos Matos' achterlijke collega, Pajeet aka Jason:



[ Bericht 0% gewijzigd door alilami op 24-02-2018 02:51:22 ]
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 24 februari 2018 @ 03:41:18 #91
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177406632
Net even met mn vuist in de schatkist gegaan.

Voelt toch machtig, al die dukaten die langs een latex handschoen glijden.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 07:13:26 #92
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_177407281
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben een reportage aan het kijken van Dick Matena. Wat een ambachtsman.

:{²
Dick Matenaaijer?
pi_177407464
Jongens toch....
Wat lees ik allemaal terug
pi_177407708
Goeiemorgennnnnnn! Mede dukaten bezitters
pi_177407844
Dooeg dukaten
pi_177407883
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 07:40 schreef Missgroen het volgende:
Jongens toch....
Wat lees ik allemaal terug
[ link | afbeelding ]
Ben jij ook een cryptomilf?
  zaterdag 24 februari 2018 @ 08:26:51 #97
62913 Blik
The one and Only!
pi_177407968
WPR is lekker bezig!
pi_177407970
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:10 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Wajong is geen vetpot
In Drenthe loopt een experiment. Daar noemen ze het nu Mejong.
pi_177407975
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 08:20 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ben jij ook een cryptomilf?
Pics van missgroen idd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177408445
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 02:44 schreef alilami het volgende:

[..]

oud nieuws bro, zo 2001 :')

Carlos Matos' achterlijke collega, Pajeet aka Jason:

BCC BEECEEZEEE _O- :')
pi_177408492
  zaterdag 24 februari 2018 @ 09:13:13 #102
131603 Afwazig
Serious business
pi_177408541
:')

Wist niet eens dat COF buiten de DEX te koop was. Flink prijsverschil?
pi_177408553
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 09:13 schreef Afwazig het volgende:
:')

Wist niet eens dat COF buiten de DEX te koop was. Flink prijsverschil?
Tot nu toe wel.
pi_177408707
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 09:13 schreef Afwazig het volgende:
:')

Wist niet eens dat COF buiten de DEX te koop was. Flink prijsverschil?
Cryptopia heeft geen Waves tokens meer gelist.

Zal dus een andere coin zijn.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 09:37:48 #106
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177408893
Net gestart met de darmspoeling jongens en meiden.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177408963
Vergeet vooral jezelf niet weg te spoelen!

:X³
  zaterdag 24 februari 2018 @ 10:00:32 #108
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177409245
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 09:44 schreef SMS303 het volgende:
Vergeet vooral jezelf niet weg te spoelen!
De beste kibbeling van Dordt is toch wel die van de visbrug. Lekker man. Harinkje bieslook ui. HMMM!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177409269
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De beste kibbeling van Dordt is toch wel die van de visbrug. Lekker man. Harinkje bieslook ui. HMMM!

:{²
Je bent aan het herkauwen/recyclen?

:X³
pi_177409718
Heb even de waterkoker aan gezet. Ik mag er zijn.

:{
pi_177409733
net een eiwitshake naar binnen gelift

ik ben stabiel

:{
pi_177409753
Iedereen hier is transformed in e.o.a Banshee Volger.

Ik voel me onvolwassen.

:{
pi_177409822
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 08:20 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ben jij ook een cryptomilf?
Nog niet zo lang op het forum. Nu al spijt van mijn naamkeuze....
pi_177409825
Bots vertyfen de hele markt. Iedereen raakt er verveeld van en daarom ook het plots gedaalde volume. Alles wordt naar de klote geholpen
  zaterdag 24 februari 2018 @ 10:38:19 #115
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177409840
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:36 schreef Missgroen het volgende:

[..]

Nog niet zo lang op het forum. Nu al spijt van mijn naamkeuze....
[ link | afbeelding ]
Serieus, ben je een girl? Niet persoonlijk nemen hoor, maar ben je vruchtbaar?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177409851
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Serieus, ben je een girl? Niet persoonlijk nemen hoor, maar ben je vruchtbaar?

:{²
Dude... Er zijn grenzen met vragen snap je :P
pi_177409867
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:36 schreef Missgroen het volgende:

[..]

Nog niet zo lang op het forum. Nu al spijt van mijn naamkeuze....
[ link | afbeelding ]
banshee mag je negeren, dat is ok

:{
pi_177409871
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:36 schreef Missgroen het volgende:

[..]

Nog niet zo lang op het forum. Nu al spijt van mijn naamkeuze....
[ link | afbeelding ]
elke dag je inbox vol met dm's van wanhopige Fokkers ? _O-
  zaterdag 24 februari 2018 @ 10:40:07 #119
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177409874
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:39 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Dude... Er zijn grenzen met vragen snap je :P
Uiteraard, verder dan dat ga ik niet. Er zijn grenzen. Maar sommige kennis is noodzakelijk. We zijn hier voor elkaar uiteindelijk.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177409915
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Uiteraard, verder dan dat ga ik niet. Er zijn grenzen. Maar sommige kennis is noodzakelijk. We zijn hier voor elkaar uiteindelijk.

:{²
Ja nee, ik ga liegen als dat zo is.
Ben er voor mezelf.
Ik houd mezelf niet voor de gek :P
pi_177409939
[SC]Cryptocurrencies #824 Wat eet een eencellige?
pi_177410010
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Serieus, ben je een girl? Niet persoonlijk nemen hoor, maar ben je vruchtbaar?

:{²
Ach jonge ik maak er 2 tegelijk....

Ik weet dat ik banshee kan negeren, maar daar prik je toch zo doorheen.
pi_177410023
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Uiteraard, verder dan dat ga ik niet. Er zijn grenzen. Maar sommige kennis is noodzakelijk. We zijn hier voor elkaar uiteindelijk.

:{²
Die community spirit, daar gaat het om!

Hoe was je ontbijt broeder?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177410054
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die community spirit, daar gaat het om!

Hoe was je ontbijt broeder?
Ik vermoed een romig eitje door de keel laten glibberen. Met volwassen koffie van Marokkaanse bonen.
pi_177410059
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:26 schreef Weissmania het volgende:
Heb even de waterkoker aan gezet. Ik mag er zijn.

:{
Enorm volwassen
pi_177410061
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:47 schreef Missgroen het volgende:

[..]

Ach jonge ik maak er 2 tegelijk....

Ik weet dat ik banshee kan negeren, maar daar prik je toch zo doorheen.
:D Snelle leerling!
  zaterdag 24 februari 2018 @ 10:50:30 #127
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177410066
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:47 schreef Missgroen het volgende:

[..]

Ach jonge ik maak er 2 tegelijk....

Ik ben blij dat te horen. Hopen dat je dukaten er wel bij varen. Ik heet je in ieder geval vast welkom en wens je succes.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177410188
BansheeBaas heb jij je al voortgeplant?
pi_177410192
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:36 schreef Missgroen het volgende:

[..]

Nog niet zo lang op het forum. Nu al spijt van mijn naamkeuze....
[ link | afbeelding ]
Je bent niet alleen girlfriend :* :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177410203
Hoe gaat het hier

zijn er nog mensen die zich bijna om zeep hebben geholpen.... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177410221
En de cirkel is weer rond :')
pi_177410229
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:37 schreef Manzonderschouders het volgende:
Bots vertyfen de hele markt. Iedereen raakt er verveeld van en daarom ook het plots gedaalde volume. Alles wordt naar de klote geholpen
Wees eens lief tegen Bots.

Naast traden kan mijn bot ook lekkere wafels bakken, hij loert overigens af en toe ook mee in dit topic.

pi_177410230
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:57 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Je bent niet alleen girlfriend :* :D
Bij jou maken ze steeds grappen over dat ze best even in je zompige moerasje willen spelen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 11:00:19 #134
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177410242
De tering jongens hoe oud zijn jullie ...
pi_177410264
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:00 schreef Kyran het volgende:
De tering jongens hoe oud zijn jullie ...
Ik ben volwassen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177410274
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:00 schreef Kyran het volgende:
De tering jongens hoe oud zijn jullie ...
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177410298
veel volume!
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 11:04:31 #138
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177410312
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:03 schreef crpytoshill het volgende:
veel volume!
Valt best mee vergeleken met 2 dagen terug (op Binance in ieder geval bijna 40% minder vergeleken met dip van 2 dagen terug).
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 11:05:26 #139
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177410329
Deze rechte lijnen naar beneden slaan echt compleet nergens op.
pi_177410333
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Valt best mee vergeleken met 2 dagen terug (op Binance in ieder geval bijna 40% minder vergeleken met dip van 2 dagen terug).
ik zat alleen even naar de 5min chart te kijken. weet eigenlijk niet hoe hoog de 24h volume is.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177410384
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:05 schreef Kyran het volgende:
Deze rechte lijnen naar beneden slaan echt compleet nergens op.
waarom niet? dat is al meerdere keren voorgekomen de afgelopen dagen.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 11:09:39 #142
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177410398
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:08 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

waarom niet? dat is al meerdere keren voorgekomen de afgelopen dagen.
Dat het vaker voorkomt wil niet zeggen dat het ergens op slaat :P Banshee post ook iedere dag, wil niet zeggen dat zijn post ergens op slaan :P
pi_177410414
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat het vaker voorkomt wil niet zeggen dat het ergens op slaat :P Banshee post ook iedere dag, wil niet zeggen dat zijn post ergens op slaan :P
:')
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 11:11:14 #144
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177410427
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:23 schreef Weissmania het volgende:

[..]

In al die jaren fok ben ik weinig users tegen gekomen die net zo onsamenhangend kunnen posten als banshee.

Een van hen was badtripbob, moge zijn Ziel rusten in vrede.
Bob :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 11:11:48 #145
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177410434
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:10 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

:')
Wat ik eigenlijk bedoel is gewoon dat het pure manipulatie is. Bots die spelletjes spelen, hele markt naar de tyfus, ping pong gedoe tussen 9k en 11k, short long short long short long. Nou leuk.
pi_177410448
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wat ik eigenlijk bedoel is gewoon dat het pure manipulatie is. Bots die spelletjes spelen, hele markt naar de tyfus, ping pong gedoe tussen 9k en 11k, short long short long short long. Nou leuk.
hoe weet je dat t bots zijn en niet gewoon mensen die verkopen?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177410505
Behalve de gezelligheid kom ik hier voor goede tips.
Waarom heeft niemand NANO getipt 24 uur gelden met een winst van 50%.
Zit hier wel enige kennis??
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 11:16:13 #148
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177410510
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:12 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

hoe weet je dat t bots zijn en niet gewoon mensen die verkopen?
Kan, maar geloof er niet zo in om eerlijk te zijn. Volume is relatief hoog en dan moeten echt mensen met aardig wat BTC op zelfde moment op het idee komen om zo'n val te maken. Kan, whale pods ofzo :P maar het lijkt mij eerder bots die op elkaar reageren
pi_177410519
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Behalve de gezelligheid kom ik hier voor goede tips.
Waarom heeft niemand NANO getipt 24 uur gelden met een winst van 50%.
Zit hier wel enige kennis??
Hier zitten louter volwassen mensen.
pi_177410522
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Behalve de gezelligheid kom ik hier voor goede tips.
Waarom heeft niemand NANO getipt 24 uur gelden met een winst van 50%.
Zit hier wel enige kennis??
Nee, doei.
pi_177410532
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, doei.
Van jou ook beter verwacht.
Vakman pur sang
  zaterdag 24 februari 2018 @ 11:17:15 #152
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177410534
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe gaat het hier

zijn er nog mensen die zich bijna om zeep hebben geholpen.... :)
Hoe is het op Harvard klaas? Nog nieuwtjes?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 24 februari 2018 @ 11:17:23 #153
131603 Afwazig
Serious business
pi_177410542
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Behalve de gezelligheid kom ik hier voor goede tips.
Waarom heeft niemand NANO getipt 24 uur gelden met een winst van 50%.
Zit hier wel enige kennis??
Kennis in de sc. :D
  zaterdag 24 februari 2018 @ 11:18:32 #154
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177410558
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Behalve de gezelligheid kom ik hier voor goede tips.
Waarom heeft niemand NANO getipt 24 uur gelden met een winst van 50%.
Zit hier wel enige kennis??
Please verlicht ons.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 11:18:34 #155
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177410559
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Behalve de gezelligheid kom ik hier voor goede tips.
Waarom heeft niemand NANO getipt 24 uur gelden met een winst van 50%.
Zit hier wel enige kennis??
Ja, want kennis is dagelijks koersen kunnen bepalen ... :')

Als ik dat kon zat ik met mijn blote billen ergens op een prive strand, met een joint en een cocktail te genieten van het leven.

Er zit hier genoeg lange termijn kennis.
pi_177410568
Laten we elkaar tippen en rijk worden. Win win. Kleine community moeten elkaar dat gunnen.
Ben niet boos slechts teleurgesteld.
Vakman pur sang
pi_177410571
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kan, maar geloof er niet zo in om eerlijk te zijn. Volume is relatief hoog en dan moeten echt mensen met aardig wat BTC op zelfde moment op het idee komen om zo'n val te maken. Kan, whale pods ofzo :P maar het lijkt mij eerder bots die op elkaar reageren
kunnen ook stops zijn die getriggerd worden. moeilijk te zeggen. of 'paniek'
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177410582
Ik heb de laatste maanden geen idee meer waarom coins stijgen of dalen. Voorheen was er nog wel een beetje een link met het nieuws wat voor/na de steiging werd uitgebracht.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 11:19:28 #159
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177410590
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:18 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

kunnen ook stops zijn die getriggerd worden. moeilijk te zeggen.
Dat sowieso, maar grotendeels denk ik echt bot werk.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 11:20:42 #160
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177410615
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten we elkaar tippen en rijk worden. Win win. Kleine community moeten elkaar dat gunnen.
Ben niet boos slechts teleurgesteld.
Helemaal mee eens. Ik zag net Nano keihard bouncen en dacht toen exact hetzelfde. Serieus goede post van je.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177410640
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, doei.
_O-
pi_177410652
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Behalve de gezelligheid kom ik hier voor goede tips.
Waarom heeft niemand NANO getipt 24 uur gelden met een winst van 50%.
Zit hier wel enige kennis??
Dit hele topic is toch naar de kanker door die paar trollen die van de mods alle vrijheid krijgen om de reeks compleet te ruïneren
pi_177410653
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten we elkaar tippen en rijk worden. Win win. Kleine community moeten elkaar dat gunnen.
Ben niet boos slechts teleurgesteld.
Stellar gaat vannacht met 35% omhoog.
pi_177410659
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:22 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Dit hele topic is toch naar de kanker door die paar trollen die van de mods alle vrijheid krijgen om de reeks compleet te ruïneren
Praat even normaal.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 11:23:23 #165
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_177410666
Deze reeks is aardig verneukt de afgelopen paar weken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 11:23:52 #166
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177410680
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:22 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Dit hele topic is toch naar de klote door die paar trollen die van de mods alle vrijheid krijgen om de reeks compleet te ruïneren
Even aangepast, mee eens. Helaas kunnen de mods eigenlijk bizar weinig doen.
pi_177410683
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:22 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Dit hele topic is toch naar de kanker door die paar trollen die van de mods alle vrijheid krijgen om de reeks compleet te ruïneren
je moeder kreeg vannacht ook alle vrijheid

;)
pi_177410691
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:17 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoe is het op Harvard klaas? Nog nieuwtjes?
we gaan uitbreiden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177410717
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:22 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Dit hele topic is toch naar de kanker door die paar trollen die van de mods alle vrijheid krijgen om de reeks compleet te ruïneren
Het is hier gezellig en er komen regelmatig goede tips voorbij. Of moeten we het allemaal braaf alleen over crypto hebben en een Engels schooluniform aan?
  zaterdag 24 februari 2018 @ 11:25:47 #170
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177410730
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:22 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Dit hele topic is toch naar de kanker door die paar trollen die van de mods alle vrijheid krijgen om de reeks compleet te ruïneren
Er is geen peil op te trekken. Als ik mijn blockfolio check lijkt het wel een achtbaan, met helaas ups én downs. Die bots verpesten alles.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177410786
Als het allemaal flink aantrekt koop ik van de winst zonnepanelen, infrarood panelen, warmtepomp en elektrische CV-ketel. :9~

Lambo hoef ik niet.
pi_177410793
Last trollen lekker trollen, dat is inherent aan fok. Die mensen zijn gek op de aandacht, die trekken naar forums waar beweging inzit.
Ik denk dat de markt en de manier waarop er geld kan worden verdient is veranderd.
Het is aan ons om uit te zoeken hoe we die milj die er nog inzitten, tot de bubbel knapt, eruit te sleuren.
Dit vereist nieuwe kennis, die gedeeld kan worden.

Wellicht moeten we dan ook maar long and short gaan ipv dat aan te vallen.
Vakman pur sang
pi_177410796
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Behalve de gezelligheid kom ik hier voor goede tips.
Waarom heeft niemand NANO getipt 24 uur gelden met een winst van 50%.
Zit hier wel enige kennis??
Ik heb dat zonder grap 3 dagen terug al getipt. Maar naar mij luistert niemand
  zaterdag 24 februari 2018 @ 11:28:42 #174
131603 Afwazig
Serious business
pi_177410797
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:23 schreef Che_ het volgende:
Deze reeks is aardig verneukt de afgelopen paar weken.
Weken? Vorig jaar oktober was het nog te pruimen. Nu is het gewoon troll galore en max shilling. Als je inhoudelijk wil posten moet je naar het algemene topic kommen.
pi_177410802
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:28 schreef hodlwave het volgende:
Als het allemaal flink aantrekt koop ik van de winst zonnepanelen, infrarood panelen, warmtepomp en elektrische CV-ketel. :9~

Lambo hoef ik niet.
Heb jij al een vruchtbaar vrouwtje aan de haak geslagen?
pi_177410828
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:28 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Heb jij al een vruchtbaar vrouwtje aan de haak geslagen?
Greys neemt haar telefoon niet op. :{
pi_177410909
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Last trollen lekker trollen, dat is inherent aan fok. Die mensen zijn gek op de aandacht, die trekken naar forums waar beweging inzit.
Ik denk dat de markt en de manier waarop er geld kan worden verdient is veranderd.
Het is aan ons om uit te zoeken hoe we die milj die er nog inzitten, tot de bubbel knapt , eruit te sleuren.
Dit vereist nieuwe kennis, die gedeeld kan worden.

Wellicht moeten we dan ook maar long and short gaan ipv dat aan te vallen.
Jij bent geen believer in crypto?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 24 februari 2018 @ 11:38:40 #178
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_177410953
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:28 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Weken? Vorig jaar oktober was het nog te pruimen. Nu is het gewoon troll galore en max shilling. Als je inhoudelijk wil posten moet je naar het algemene topic kommen.
Daar wordt (helaas) nauwelijks gepost.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 11:40:22 #179
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177410986
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:38 schreef Che_ het volgende:

[..]

Daar wordt (helaas) nauwelijks gepost.
Snap ik op zich ook wel weer. Iedereen wil dat weer te serieus houden of denkt dat zijn/haar post daar niet serieus genoeg voor is. Lastig om een serieus topic vol te posten. Eigenlijk is volgens mij iedereen op zoek naar een middenweg, een SC zonder trolls, maar goed hoe regel je dat.
pi_177411108
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:38 schreef Che_ het volgende:

[..]

Daar wordt (helaas) nauwelijks gepost.
Doe er wat aan dan. Deel je kennis, zet een visie uiteen, post interessante stukjes etc etc. Mag ook gewoon hier trouwens.

Van huilebalken dat het allemaal kut is is nog nooit een topic beter geworden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177411168
mijn ervaring is dat als ik een serieuze vraag stel, die hier ook wel beantwoord word

dus mag niet klagen
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2018 @ 11:48:50 #182
230491 Zith
pls tip
pi_177411184
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:22 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Dit hele topic is toch naar de kanker door die paar trollen die van de mods alle vrijheid krijgen om de reeks compleet te ruïneren
Denk aan je taal!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2018 @ 11:50:09 #183
230491 Zith
pls tip
pi_177411229
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:28 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Ik heb dat zonder grap 3 dagen terug al getipt. Maar naar mij luistert niemand
Als je na jouw tip VEN verkocht had en NANO gekocht dan zat je nu ver boven de 12 doller
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177411245
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:50 schreef Zith het volgende:

[..]

Als je na jouw tip VEN verkocht had en NANO gekocht dan zat je nu ver boven de 12 doller
:D
pi_177411299
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Behalve de gezelligheid kom ik hier voor goede tips.
Waarom heeft niemand NANO getipt 24 uur gelden met een winst van 50%.
Zit hier wel enige kennis??
:')
  zaterdag 24 februari 2018 @ 11:55:56 #186
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177411411
Holy Nano _O_

Als je trouwens gratis Nano wil moet je even naar www.nanofaucet.org gaan, je Nano adresje invullen en op het knopje drukken ^O^
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177411478
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jij bent geen believer in crypto?
Jawel in de blockchain.
Maar financieel is het uiteraard geen houdbare zaak. Of er blijft iets van het hele zooitje over, maar geen +2500 alts die allemaal renderen en ook niet de bitcoin in de huidige prijs icm verouderde techniek
Vakman pur sang
pi_177411479
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:55 schreef TimKuik het volgende:
Holy Nano _O_

Als je trouwens gratis Nano wil moet je even naar www.nanofaucet.org gaan, je Nano adresje invullen en op het knopje drukken ^O^
Is universa zoiets als Nano?
pi_177411517
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jawel in de blockchain.
Maar financieel is het uiteraard geen houdbare zaak. Of er blijft iets van het hele zooitje over, maar geen +2500 alts die allemaal renderen en ook niet de bitcoin in de huidige prijs icm verouderde techniek
bitcoin verouderde techniek
:')

Bitch pls


Welke andere coin heeft al (werkende) side chains zoals het lightning network?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2018 12:01:09 ]
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:01:05 #190
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177411530
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Is universa zoiets als Nano?
Heb me niet ingelezen op Universa. Kan iemand het me shillen?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177411566
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:01 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Heb me niet ingelezen op Universa. Kan iemand het me shillen?
20k tps
pi_177411567
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

bitcoin verouderde techniek
:')

Bitch pls

Welke andere coin heeft al (werkende) side chains zoals het lightning network?
LN is geen sidechain solution.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:03:56 #193
131603 Afwazig
Serious business
pi_177411584
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:38 schreef Che_ het volgende:

[..]

Daar wordt (helaas) nauwelijks gepost.
Een betere wereld...
pi_177411593
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:03 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

LN is geen sidechain solution.
huh
Wat dan? Verkeerde term dan misschien. ;+
pi_177411597
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:03 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

20k tps
Russische minister met Universa petje
Jaaaa
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:05:18 #196
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177411620
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:03 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

LN is geen sidechain solution.
Niet :?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177411690
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:55 schreef TimKuik het volgende:
Holy Nano _O_

Als je trouwens gratis Nano wil moet je even naar www.nanofaucet.org gaan, je Nano adresje invullen en op het knopje drukken ^O^
Net te vroeg verkocht helaas. Had gehoopt dat de piek iets lager lag. Nu kijken of dat er nog een dip komt. Anders gaat de winst in VEN/ICX.
Koning.
pi_177411705
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

bitcoin verouderde techniek
:')

Bitch pls


Welke andere coin heeft al (werkende) side chains zoals het lightning network?
Het lightining network is niks meer dan een tool om de de lage transactiesnelheid van bitcoin te compenseren door transacties verzameld de “verouderde” blockchain in te knallen.

Zie: https://www.want.nl/lightning-network-oplossing-bitcoin/
Vakman pur sang
pi_177411711
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:50 schreef Zith het volgende:

[..]

Als je na jouw tip VEN verkocht had en NANO gekocht dan zat je nu ver boven de 12 doller
Mijn tip was 3 dagen terug je VEN WINSTEN van de dagen daarvoor om te zetten in Nano (die historisch laag stond)

Daarom zijn dit soort tips hier als roepen in de woestijn. Men leest niet goed, is te emotioneel, laat zich leiden door verkeerde perceptie etc

Komt denk ik doordat het gros hier ofwel met rookie bedragen trade en bang is die beetjes te verliezen (lees: alles op gaat) of er geld in heeft zitten waar ze te veel emoties aan koppelen (geleend geld, spaargeld gezin etc..) Dan komen er valse sentimenten bij kijken, zoals het stug niet los willen laten van VEN omdat er weken terug zo’n hossana was. En vals worden als iemand hier een kritisch woord over VEN durft te zeggen.

Dus ja, doe er mee wat je wilt, maar mijn tips:

Digidaox
VEN pas bijkopen bij btc dip va 9k of minder.
Nano hodl ook bij correctie
ICX

[ Bericht 0% gewijzigd door Manzonderschouders op 24-02-2018 12:18:14 ]
pi_177411719
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

huh
Wat dan? Verkeerde term dan misschien. ;+
Payment (state) channels :P

Je kunt het zien als een tweede laag bovenop de blockchain, met ook echt een ander protocol dan een blockchain (waar een sidechain wel blockchain is) die zo nu en dan gegevens on-chain opslaat. Bij opening en sluiting van het payment channel (door middel van een smart contract) vindt er ook een on-chain transactie plaats.

Alhoewel ik in deze uitleg ongetwijfeld wat nuances mis hoor :)


Dit is eigenlijk een prima uitleg wat state channels zijn.

[ Bericht 19% gewijzigd door BakkenKappen op 24-02-2018 12:14:25 ]
pi_177412159
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:08 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Mijn tip was 3 dagen terug je VEN WINSTEN van de dagen daarvoor om te zetten in Nano (die historisch laag stond)


Dus ja, doe er mee wat je wilt, maar mijn tips:

Digidaox
VEN pas bijkopen bij btc dip va 9k of minder.
Nano hodl ook bij correctie
ICX
Juist, dank voor je tips, altijd welkom tussen de gesprekken over honing en pastijtjes.
Vakman pur sang
pi_177412162
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:08 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Mijn tip was 3 dagen terug je VEN WINSTEN van de dagen daarvoor om te zetten in Nano (die historisch laag stond)

Daarom zijn dit soort tips hier als roepen in de woestijn. Men leest niet goed, is te emotioneel, laat zich leiden door verkeerde perceptie etc

Komt denk ik doordat het gros hier ofwel met rookie bedragen trade en bang is die beetjes te verliezen (lees: alles op gaat) of er geld in heeft zitten waar ze te veel emoties aan koppelen (geleend geld, spaargeld gezin etc..) Dan komen er valse sentimenten bij kijken, zoals het stug niet los willen laten van VEN omdat er weken terug zo’n hossana was. En vals worden als iemand hier een kritisch woord over VEN durft te zeggen.

Dus ja, doe er mee wat je wilt, maar mijn tips:

Digidaox
VEN pas bijkopen bij btc dip va 9k of minder.
Nano hodl ook bij correctie
ICX
Wat verwacht jij van Icx dan? Meer dan van Ven?
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:28:34 #203
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177412250
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Juist, dank voor je tips, altijd welkom tussen de gesprekken over honing en pastijtjes.
Ja, man zonder schouders heeft dit inderdaad geroepen. Waardeer ik enorm. Helaas pomp ik er zelf geen cash meer in.

Ontbeten met een lekker stukje kaas: Extra belegen van Uniekaas.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177412289
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:08 schreef Manzonderschouders het volgende:
met rookie bedragen trade
Als je met een laag bedrag trade volg je toch juist eerder het advies van een wildvreemde op? Als je dat volledig kwijtraakt is het niet zo erg.
pi_177412296
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, man zonder schouders heeft dit inderdaad geroepen. Waardeer ik enorm. Helaas pomp ik er zelf geen cash meer in.

Ontbeten met een lekker stukje kaas: Extra belegen van Uniekaas.

:{²
Het is lunchtijd.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:30:19 #206
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177412316
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, man zonder schouders heeft dit inderdaad geroepen. Waardeer ik enorm. Helaas pomp ik er zelf geen cash meer in.

Ontbeten met een lekker stukje kaas: Extra belegen van Uniekaas.

:{²
Ik dacht jij meer van de Uniekaars op je chest was?
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:35:10 #207
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177412472
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:29 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Het is lunchtijd.
Ja, de DRM dukaat, weet je nog.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177412541
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Behalve de gezelligheid kom ik hier voor goede tips.
Waarom heeft niemand NANO getipt 24 uur gelden met een winst van 50%.
Zit hier wel enige kennis??
Ik zag het ook bij nano. En bij lun.
Maar ik weet niet welk moment ik zal kopen.
pi_177412866
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:28 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Ik heb dat zonder grap 3 dagen terug al getipt. Maar naar mij luistert niemand
Komop zeg, dat had je toch wel eerder kunnen zeggen??
pi_177412941
Heeft ICX icon, nu een eigen blockchain? Ik las over mainnet release op 24-1-2018.
Maar is dat ook gebeurt?
Staat wel mooi laag nu, ready to pump.
Vakman pur sang
pi_177413008
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:08 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Mijn tip was 3 dagen terug je VEN WINSTEN van de dagen daarvoor om te zetten in Nano (die historisch laag stond)
Kan je mij een linkje laten zien waar je dit gezegd hebt? :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177413079
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft ICX icon, nu een eigen blockchain? Ik las over mainnet release op 24-1-2018.
Maar is dat ook gebeurt?
Staat wel mooi laag nu, ready to pump.
Gisteren nog wat eth ingegooid. Sleeping giant.
Koning.
pi_177413189
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kan je mij een linkje laten zien waar je dit gezegd hebt? :)
Wil deze best terug gaan zoeken, maar komt dan ergens later vandaag. Voel je ondertussen vrij om zelf op zoek te gaan
pi_177413211
Voor de spielerij nog maar wat fiat er in gepompt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 12:59:43 #215
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177413213
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kan je mij een linkje laten zien waar je dit gezegd hebt? :)
Ik ben geen fan van hem, maar hij heeft dit inderdaad gezegd een paar topics terug.
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2018 @ 12:59:45 #216
230491 Zith
pls tip
pi_177413215
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kan je mij een linkje laten zien waar je dit gezegd hebt? :)
Hij heeft het meerdere malen gezegd, daar heb jij ook af en toe op gereageerd, maar misschien was dat blinde haat waardoor je het niet zag

Hier een voorbeeld

quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:21 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Op Logaritmische schaal is het bij VEN al een maand om te janken. Daar kijkt men naar bij een trend, niet naar de absolute waarde die een coin is gestegen na een stevige correctie.

Als iedereen een stuiptrekking van X 2.5 zo geweldig vindt, waarom lopen er sommige hier dan zo te huilen om een stijging van x2 naar een ath van 12 dollar?

VEN nu overzetten naar Nano is het beste wat je nu kan doen. Maar, trek vooral je eigen plan.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177413303
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van hem, maar hij heeft dit inderdaad gezegd een paar topics terug.
Ook een kapotte klok heeft twee keer gelijk :D dus goed om te zien dat hij voor het eerst in zijn korte fok periode een bewijs kan leveren voor zijn uitspraken !
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177413325
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:58 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Wil deze best terug gaan zoeken, maar komt dan ergens later vandaag. Voel je ondertussen vrij om zelf op zoek te gaan
Anderen hebben hem al gevonden vigen maar bedankt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:03:22 #219
62913 Blik
The one and Only!
pi_177413331
WPR gaat de binance vote winnen, en staat ondertussen x2 na ICO. Lekker bezig!
pi_177413819
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:28 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Ik heb dat zonder grap 3 dagen terug al getipt. Maar naar mij luistert niemand
Ik wou net zeggen, deze man heeft zijn VEN 2 dagen geleden al omgeruild voor Nano's .

Ik heb het stiekem ook gedaan, vanavond ga ik ze weer terug ruilen tegen Ven.
pi_177413842
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:20 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, deze man heeft zijn VEN 2 dagen geleden al omgeruild voor Nano's .

Ik heb het stiekem ook gedaan, vanavond ga ik ze weer terug ruilen tegen Ven.
Waarom verwacht je nu nog dat ven gaat stijgen?
pi_177413893
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:20 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, deze man heeft zijn VEN 2 dagen geleden al omgeruild voor Nano's .

Ik heb het stiekem ook gedaan, vanavond ga ik ze weer terug ruilen tegen Ven.
Gelukkig niet alles:) maar luister, het blijft allemaal voor 80% / 90% een gok heh
pi_177413903
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kan je mij een linkje laten zien waar je dit gezegd hebt? :)
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kan je mij een linkje laten zien waar je dit gezegd hebt? :)
Heeft hij wel gezegd hoor, sterker nog hij heeft de uren daarna het nog enkele keren herhaald :)

edit:

Ben niet de enige die het dus door had :P
pi_177413949
Betekend dit dat VEN dan inderdaad niet hoger dan 12$ gaat komen?
pi_177413952
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:23 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Gelukkig niet alles:) maar luister, het blijft allemaal voor 80% / 90% een gok heh
Klopt, maar Nano stond sowieso nog laag vanwege die hack dus ik kon er wel in komen. En ik dacht ik neem de gok ook.
Laat jij ze allemaal staan in nano of ga je ze deze dagen nog terug zetten ivm event van VEN?
pi_177413976
Wat verwachten jullie van VEN dan? Zit die aangekondigde rebrand niet al in de prijs op dit punt?
Ga weg
pi_177414080
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:26 schreef Nikmans het volgende:
Wat verwachten jullie van VEN dan? Zit die aangekondigde rebrand niet al in de prijs op dit punt?
Ik verwacht nog steeds heel veel van VEN, zie deze ook nog wel over de 12 heen gaan. Maar ja, gebaseerd op mijn het zuigen van mijn grote duim..

ondertussen alles in de gaten houden en zo nu en dan beetje switchen om zo extra coins te vergaren.
Hodl is leuk, maar met deze schommelingen valt er zoveel meer winst uit te halen door wat meer te gaan traden. Het is wellicht wat meer risico, maar ik zelf zit er in met geld wat ik prima kan missen.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:30:45 #228
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177414094
Jongens, waar zijn we mee bezig. Op een dag als deze moeten we toch eigenlijk de stad in. Lekker dartelen met de girl. En in een broodje kibbeling duiken man.

Geld is ook maar een middel.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:31:25 #229
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177414103
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, waar zijn we mee bezig. Op een dag als deze moeten we toch eigenlijk de stad in. Lekker dartelen met de girl. En in een broodje kibbeling duiken man.

Geld is ook maar een middel.

:{²
Volgens mij ben jij vies dik ;(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 13:31:29 #230
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177414105
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:26 schreef Nikmans het volgende:
Wat verwachten jullie van VEN dan? Zit die aangekondigde rebrand niet al in de prijs op dit punt?
Ja en nee. Niemand weet wat de aankondigingen gaan zijn. Als het een soort van LSK event wordt gaat VEN makkelijk zakken naar $4.50 of lager zelfs. Als ze echt met leuke aankondigingen en partners komen blijft het gelijk of stijgt het een beetje.

Mijn EOY blijft rond $24 staan :) wat dus x4 zou zijn vanaf nu of 2x over de kop. Wat prima is _O_ alles erboven zou een bonus zijn.
pi_177414142
Ik word opgewonden van jullie inhoudelijke posts mannen
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:33:34 #232
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177414165
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:32 schreef Weissmania het volgende:
Ik word opgewonden van jullie inhoudelijke posts mannen
Anders ik wel. Op zich wel fijn zo tijdens de darmspoeling (DRM dukaat).

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177414195
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:26 schreef Nikmans het volgende:
Wat verwachten jullie van VEN dan? Zit die aangekondigde rebrand niet al in de prijs op dit punt?
o

Hoe kan een rebrand waarvan niemand weet wat het allemaal inhoudt al in een prijs verwerkt zitten?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177414317
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja en nee. Niemand weet wat de aankondigingen gaan zijn. Als het een soort van LSK event wordt gaat VEN makkelijk zakken naar $4.50 of lager zelfs. Als ze echt met leuke aankondigingen en partners komen blijft het gelijk of stijgt het een beetje.

Mijn EOY blijft rond $24 staan :) wat dus x4 zou zijn vanaf nu of 2x over de kop. Wat prima is _O_ alles erboven zou een bonus zijn.
Idem alhoewel ik eerder 40$ eoy zie en een bak gratis Thor nadat VEN in mijn keiharde glimmende glanzende wallet zit opgesloten :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177414330
Als er vandaag of morgen geen vreemde/extreme VEN pump komt en de markt ook niet verder drastisch zakt, dan verwacht ik gek genoeg wel een positief koerseffect tijdens het VEN event
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 13:44:07 #236
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177414464
Het is 10 voor VEN tweets, zal zo wel weer een lading komen :D
pi_177414559
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, waar zijn we mee bezig. Op een dag als deze moeten we toch eigenlijk de stad in. Lekker dartelen met de girl. En in een broodje kibbeling duiken man.

Geld is ook maar een middel.

:{²
Ik zou die girl van jou eens lekker uit elkaar willen trekken.

Krokant van buiten, lekker wit van binnen. Net als kibbeling. Bearnaise sausje erbij en ik ben weer helemaal het VENtje hoor.

:')14.gif
pi_177414615
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:26 schreef Nikmans het volgende:
Wat verwachten jullie van VEN dan? Zit die aangekondigde rebrand niet al in de prijs op dit punt?
Nee wordt niks meer. Misschien kleine opleving maar daarna weer dump naar $5.

Zie Lisk.
pi_177414786
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Behalve de gezelligheid kom ik hier voor goede tips.
Waarom heeft niemand NANO getipt 24 uur gelden met een winst van 50%.
Zit hier wel enige kennis??
Ingewijden hebben mij ingefluisterd dat maart Wavesmaand wordt.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 14:05:26 #240
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177415042
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:52 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Nu verkopen is morgen huilen :7
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:09 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Nah, voor 3,- gekocht. Anders knal ik de ETH die ik nu heb wel ergens anders in. :+
Toch gehouden hoop ik? :P
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177415045
wat is CoinstartNL en Bitvavo en waarom krijg ik daar mailtjes van :')
pi_177415293
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 14:05 schreef TimKuik het volgende:

[..]


[..]

Toch gehouden hoop ik? :P
Een gedeelte. Het meeste verkocht helaas. Ach nano heeft me genoeg opgeleverd. Je moet af en toe ook gewoon tevreden zijn.
Koning.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 14:13:52 #243
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177415359
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 14:11 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Een gedeelte. Het meeste verkocht helaas. Ach nano heeft me genoeg opgeleverd. Je moet af en toe ook gewoon tevreden zijn.
Dat is helemaal waar ^O^

Ik ben ook gewoon zwaar Nano fan. Het was maar een gokje aan mijn kant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177415395
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:47 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik zou die girl van jou eens lekker uit elkaar willen trekken.

Krokant van buiten, lekker wit van binnen. Net als kibbeling. Bearnaise sausje erbij en ik ben weer helemaal het VENtje hoor.

:')[ afbeelding ]
Hou toch eens op met deze crap.
Vakman pur sang
pi_177415458
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 14:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hou toch eens op met deze crap.
Volgens mij heb jij een darmspoeling nodig

:{
pi_177415481
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 14:13 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar ^O^

Ik ben ook gewoon zwaar Nano fan. Het was maar een gokje aan mijn kant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat laatste was idd slordig van me. Nu all in op ICX. :+
Koning.
pi_177415537
quote:
_O- Lekker kort ook.
pi_177415773
Elke keer als het topictitel zie hoor ik Interactive - Who is Elvis galmend in m'n hoofd....

Is NatteKat gebanned ofzo? Zag weinig posts van 'm voorbij komen laatste dagen ...
Of is ie incognito onder een andere naam aan het spammen?

@kthxbye: sicke post _O-
  zaterdag 24 februari 2018 @ 14:52:52 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177416059
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:08 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Mijn tip was 3 dagen terug je VEN WINSTEN van de dagen daarvoor om te zetten in Nano (die historisch laag stond)

Daarom zijn dit soort tips hier als roepen in de woestijn. Men leest niet goed, is te emotioneel, laat zich leiden door verkeerde perceptie etc

Komt denk ik doordat het gros hier ofwel met rookie bedragen trade en bang is die beetjes te verliezen (lees: alles op gaat) of er geld in heeft zitten waar ze te veel emoties aan koppelen (geleend geld, spaargeld gezin etc..) Dan komen er valse sentimenten bij kijken, zoals het stug niet los willen laten van VEN omdat er weken terug zo’n hossana was. En vals worden als iemand hier een kritisch woord over VEN durft te zeggen.

Dus ja, doe er mee wat je wilt, maar mijn tips:

Digidaox
VEN pas bijkopen bij btc dip va 9k of minder.
Nano hodl ook bij correctie
ICX
Bedankt Hans
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 24 februari 2018 @ 14:58:07 #251
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177416136
Ik heb toch maar besloten thuis te blijven vandaag. Slecht idee om na een darmspoeling als een marmot te gaan dartelen in het centrum van Dordt.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177417039
Bier
  zaterdag 24 februari 2018 @ 15:46:08 #253
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177417091
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 15:44 schreef Dwaalboy het volgende:
Bier
B:)B
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 15:46:39 #254
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177417106
  zaterdag 24 februari 2018 @ 15:54:22 #255
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177417282
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 15:44 schreef Dwaalboy het volgende:
Bier
Ben nu met een aromatherapie bezig. Zo'n geavanceerd device gekocht voor 10 eurodukaten bij de Action. Paar druppels rozemarijn in gedonderd. Je mag er zijn.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177417321
Vakman pur sang
pi_177417397
Banshee

Gezellig stadsgenoot.
pi_177417403
Wat vinden de fokkers van dash?
  zaterdag 24 februari 2018 @ 16:04:19 #259
131603 Afwazig
Serious business
pi_177417500
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:00 schreef Dwaalboy het volgende:
Wat vinden de fokkers van dash?
Gigantisch gepremined en gecentraliseerd. No go.
pi_177417604
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 15:46 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is dit te verkrijgen?
  zaterdag 24 februari 2018 @ 16:10:17 #261
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177417628
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:04 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Gigantisch gepremined en gecentraliseerd. No go.
Dit.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 16:15:05 #262
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177417759
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:09 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Waar is dit te verkrijgen?
Ik kende het van een kroeg en kon het nooit in de winkel vinden. Overal nagevraagd, niemand kon het bestellen. Paar maanden geleden vond ik het bij freaking Lidl ... of all places. Meteen 10 4-packs ingeslagen :P

Kan het bijna nergens vinden in de winkel, maar online wel een paar als je eve dhr. Google vraagt :)
  zaterdag 24 februari 2018 @ 16:17:44 #263
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_177417827
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:00 schreef Dwaalboy het volgende:
Wat vinden de fokkers van dash?
Ben zelf meer fan van Robijn.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_177417837
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:17 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Ben zelf meer fan van Robijn.
_O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 24 februari 2018 @ 16:19:54 #265
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177417877
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:17 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Ben zelf meer fan van Robijn.
Ik zal je de naam van een legende geven: Jean-Claude Ellena

Cartier Déclaration

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177418153
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:00 schreef Dwaalboy het volgende:
Wat vinden de fokkers van dash?
Interessante techniek maar had een valse start.
Daarom zit ik in PIVX, is er van afgeleid, is geheel PoS, heeft ZeroCoin implementatie en is technisch verder dan DASH.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door TheFreshPrince op 24-02-2018 16:41:34 ]
pi_177418386
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik kende het van een kroeg en kon het nooit in de winkel vinden. Overal nagevraagd, niemand kon het bestellen. Paar maanden geleden vond ik het bij freaking Lidl ... of all places. Meteen 10 4-packs ingeslagen :P

Kan het bijna nergens vinden in de winkel, maar online wel een paar als je eve dhr. Google vraagt :)
Maar smaakt goed dus?
Altijd op zoek naar nieuwe goede bieren
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 16:41:26 #268
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177418423
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Maar smaakt goed dus?
Ja, Bush Amber is volgens mij 13%, maar dat proef je niet, maar voel je wel :P

Blonde is iets vriendelijker. Amber heb ik nog nergens kunnen vinden behalve in een kroeg in Nijmegen, maar zelfs die schenken het niet meer :(
  zaterdag 24 februari 2018 @ 16:45:44 #269
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177418497
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 16:46:28 #270
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177418508
quote:
Boooh :D 75cl :D Ben je meteen klaar voor de dag _O- Die ga ik eens regelen.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 16:54:38 #271
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177418644
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 15:46 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
10.gif
  zaterdag 24 februari 2018 @ 16:57:14 #272
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177418691
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Interessante techniek maar had een valse start.
Daarom zit ik in PIVX, is er van afgeleid, is geheel PoS, heeft ZeroCoin implementatie en is technisch verder dan DASH.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PIVX is nice als je er op tijd bij was. Blijf het jammer vinden dat ik daar niet bij hoor.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 16:58:51 #273
131603 Afwazig
Serious business
pi_177418721
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Interessante techniek maar had een valse start.
Daarom zit ik in PIVX, is er van afgeleid, is geheel PoS, heeft ZeroCoin implementatie en is technisch verder dan DASH.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een beetje story of your life heh. Te vroeg verkopen. Je had anders vorig jaar al met de VUT gekund :P.

Maarja glazen bol enzo. Je hebt uiteindelijk nog niet slecht geboerd ;)
pi_177418723
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:57 schreef Het_Peenvarken het volgende:

[..]

PIVX is nice als je er op tijd bij was. Blijf het jammer vinden dat ik daar niet bij hoor.
Als ze naar 10% van de prijs van DASH gaan dan ben je er nog steeds op tijd bij.
pi_177419502
Gaat er nog wat gebeuren met ripple? Die heb ik ook, maar zit haast geen beweging in
  zaterdag 24 februari 2018 @ 17:47:59 #276
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177419658
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 17:41 schreef woxxel het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren met ripple? Die heb ik ook, maar zit haast geen beweging in
19.63% gedaald in 7 dagen is geen beweging? :P
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177419877
Andere beweging bedoel ik. Ik wil hem verkopen, maar voorlopig kan dat niet
pi_177420660
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb toch maar besloten thuis te blijven vandaag. Slecht idee om na een darmspoeling als een marmot te gaan dartelen in het centrum van Dordt.

:{²
Je woont in dordt?

Jason.
Lambo of Rekt
  Moderator zaterdag 24 februari 2018 @ 18:48:42 #279
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177420837
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 18:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je woont in dordt?

Jason.
Je nieuwe Lisk UI _O_

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

U-U-U-UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA Oh wacht, -O- da's iets anders :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177420946
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 18:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je nieuwe Lisk UI _O_

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

U-U-U-UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA Oh wacht, -O- da's iets anders :{
UNIVERSAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177421209
Heerlijk bier
pi_177421315
pizza en voetbal kijken!
Deze maand is geen waves maand of wat dan ook, deze maand en de volgende waarschijnlijk ook nog, zijn de schommelmaanden!

Vanaf april gaan we vermoed ik wat stabieler omhoog.
en daarna komen de vakantie bonussen jullieweten, henk en ingrid pompen hun euries in dikke dukaten.

edit:

Wat bedoelen ze hier nu mee?

We are excited to announce that on February 25th you will be able to deposit VET tokens on Coinnest in preparation for its trading on February 26th. This will be the first VET to KRW pairing and a continuation to expand into the Korean market.

Moet wie iets omwisselen? Mijn engels is zo beroerd...
pi_177421443
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:10 schreef noobcrypto het volgende:
pizza en voetbal kijken!
Deze maand is geen waves maand of wat dan ook, deze maand en de volgende waarschijnlijk ook nog, zijn de schommelmaanden!

Vanaf april gaan we vermoed ik wat stabieler omhoog.
en daarna komen de vakantie bonussen jullieweten, henk en ingrid pompen hun euries in dikke dukaten.

edit:

Wat bedoelen ze hier nu mee?

We are excited to announce that on February 25th you will be able to deposit VET tokens on Coinnest in preparation for its trading on February 26th. This will be the first VET to KRW pairing and a continuation to expand into the Korean market.

Moet wie iets omwisselen? Mijn engels is zo beroerd...
Maart is de waves maand.
Lambo of Rekt
  zaterdag 24 februari 2018 @ 19:17:07 #284
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_177421474
40% onder m'n ATH. Mag wel weer eens omhoog.

Edit: 64%.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 19:20:13 #285
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177421557
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:10 schreef noobcrypto het volgende:
pizza en voetbal kijken!
Deze maand is geen waves maand of wat dan ook, deze maand en de volgende waarschijnlijk ook nog, zijn de schommelmaanden!

Vanaf april gaan we vermoed ik wat stabieler omhoog.
en daarna komen de vakantie bonussen jullieweten, henk en ingrid pompen hun euries in dikke dukaten.

edit:

Wat bedoelen ze hier nu mee?

We are excited to announce that on February 25th you will be able to deposit VET tokens on Coinnest in preparation for its trading on February 26th. This will be the first VET to KRW pairing and a continuation to expand into the Korean market.

Moet wie iets omwisselen? Mijn engels is zo beroerd...
Nee, niks voor ons :)

Dat is voor mensen die op Coinnest traden. Maandag gaan de VET/KRW koersen open daar, maar je kan er zondag al je VEN (VET) naartoe sturen om maandag als de koersen open zijn meteen te traden.
pi_177421568
Is het al waves maand?

Welke zal ik nu us wat geld in pompen
  zaterdag 24 februari 2018 @ 19:21:56 #287
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_177421595
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:10 schreef noobcrypto het volgende:
pizza en voetbal kijken!
Deze maand is geen waves maand of wat dan ook, deze maand en de volgende waarschijnlijk ook nog, zijn de schommelmaanden!

Vanaf april gaan we vermoed ik wat stabieler omhoog.
en daarna komen de vakantie bonussen jullieweten, henk en ingrid pompen hun euries in dikke dukaten.

edit:

Wat bedoelen ze hier nu mee?

We are excited to announce that on February 25th you will be able to deposit VET tokens on Coinnest in preparation for its trading on February 26th. This will be the first VET to KRW pairing and a continuation to expand into the Korean market.

Moet wie iets omwisselen? Mijn engels is zo beroerd...
Maandag naar de 12$ dankzij de Koreanen. _O_

Dat bedoelen ze ermee.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_177421604
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:20 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, niks voor ons :)

Dat is voor mensen die op Coinnest traden. Maandag gaan de VET/KRW koersen open daar, maar je kan er zondag al je VEN (VET) naartoe sturen om maandag als de koersen open zijn meteen te traden.
Dank je, ik meende al zoiets eruit te halen, maar twijfelde.
pi_177421637
Ltc party vanaaf 23.00
pi_177421644
Up up een ieder koopt ze straks. Heerlijk bier
pi_177421656
Is Azië al wakker?
pi_177421677
LTC is ook flink bezig met marketing en hun product aan het uitrollen. Zie die aankomende periode ook nog wel flink stijgen.
pi_177421696
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:24 schreef Weissmania het volgende:
Is Azië al wakker?
Nee, om 23 of 00, maar volgens typisch maakt dat niet uit.
Lambo of Rekt
pi_177421727
Ik roep het ook maar omdat ik het hier lees :')

Boeit het mij wat die Mexicanen doen
pi_177421797
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

o

Hoe kan een rebrand waarvan niemand weet wat het allemaal inhoudt al in een prijs verwerkt zitten?
Buy the rumour sell the news man, dat zie je toch altijd, vage aankondigingen drijven de prijs omhoog en dan valt het allemaal mee en vliegt al die lucht er meteen weer uit
Ga weg
pi_177422032
jaa we gaan weer omlaag _O_
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 19:39:49 #297
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177422033
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:10 schreef noobcrypto het volgende:
pizza en voetbal kijken!

Maar aub wel een ambachtelijke pizza bereid met liefde door je vrouw. Geen diepvries spul aub.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177422474
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:24 schreef Weissmania het volgende:
Is Azië al wakker?
Kan je geen klokkijken of wat.
elke keer mensen met dezelfde achterlijke vraag.
pi_177422502
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar aub wel een ambachtelijke pizza bereid met liefde door je vrouw. Geen diepvries spul aub.

:{²
Ga fietsen met je vrouwen mafkees.
pi_177422568
BICONNNEEEEEEEEEEE
pi_177422581
EEEEEEEEEEEEE
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')