Ik snap echt niet waar jij je telkens druk over maakt. Wat probeer je hier nou mee te bereiken steeds? Als jij er van overtuigd bent dat VEN niets voorstelt, dan investeer je er toch niet in? Als andere mensen er wel iets in zien, laat ze lekker hun geld erin pompen. Boeiend. Laat iedereen lekker voor zichzelf beslissen waarin hij investeert.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:15 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Daarom ouwe reus. Dat VEN optimisme hier gaat nergens over. Ligt niet alleen aan VEN, maar je ziet het ook aan andere alts. Des te meer duidelijk dat het geen incident is.
BTC is de enige crypto die er toe doet. Altijd al zo geweest
Op Logaritmische schaal is het bij VEN al een maand om te janken. Daar kijkt men naar bij een trend, niet naar de absolute waarde die een coin is gestegen na een stevige correctie.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds de crash BTC x2, VEN x2,5. Waar kon je beter je geld in hebben zitten?
Kut universa ook alweer bijna -30% voor mijquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:18 schreef Gehrman het volgende:
Binnenkort UTNP in Blockfolio.twitter:BlockfolioApp twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 13:31:46@Rekatti_CG Putting finishing touches on the integration. Cobinhood and several other exchanges in the next week or two. Stay tuned! reageer retweet
En nu je bek houden dan.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Maar, trek vooral je eigen plan.
Ja hahahaquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:22 schreef TwztId het volgende:
[..]
Kut universa ook alweer bijna -30% voor mij
Misschien genoeg geld gelapt om direct toegelaten te worden?quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:29 schreef Predator38 het volgende:
UTN geen Nominee of Community "Coin of the Month” bij Binance
wat een shitcoin !!!!
dan vul je niet alle formulieren in voor de entry lijkt mijquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Misschien genoeg geld gelapt om direct toegelaten te worden?
Hoe zrt ik mIJn VEN zo snel mogelijk om naar nNano? via Bitgrail?!!?quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
VEN nu overzetten naar Nano is het beste wat je nu kan doen. Maar, trek vooral je eigen plan.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Hoe zrt ik mIJn VEN zo snel mogelijk om naar nNano? via Bitgrail?!!?
Leer eerst is spellen, dan leg ik je daarna wel uit hoe Binance werkt.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
isquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:37 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Leer eerst is spellen, dan leg ik je daarna wel uit hoe Binance werkt.
ghehequote:Op woensdag 21 februari 2018 09:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:29 schreef Predator38 het volgende:
UTN geen Nominee of Community "Coin of the Month” bij Binance
wat een shitcoin !!!!
Je vergeet wel doodleuk te vermelden dat de totale markt cap destijds meer dan 700 miljard was en nu maar 480 miljard, ga terug naar school en leer wat voor je onzin uitspraken doet, je snapt er werkelijk waar niks vanquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha 2 weken terug was btc 6k. Maand terug was btc 11k en VEN 9 dollar. Heeft zich dus totaal niet herpakt na de crash.
Event staat om de hoek en waar het moon zou moeten gaan voor de voorlopig nieuwe ath blijft die steken op iets meer dan 6 dollar. Magertjes
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:38 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
is
Kun je nu uitleggen hoe Binance werkt?
$1 dollar EOY had jij gezegd ....dus daar vertrouw ik op.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ook al zo’n geweldige coin iedereen hier aangeraden door Droppie, toch?
Haha +1.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:38 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
is
Kun je nu uitleggen hoe Binance werkt?
En check deze link gelijk even: https://www.google.nl/sea(...)s+en+eens&aqs=chrome..69i57j0l2.2047j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:40 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook ik heb het wel is mis. Niet vaak overigens
Klopt. Maar ook ik heb het wel is mis. Niet vaak overigensquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:39 schreef Predator38 het volgende:
[..]
$1 dollar EOY had jij gezegd ....dus daar vertrouw ik op.
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:38 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Je vergeet wel doodleuk te vermelden dat de totale markt cap destijds meer dan 700 miljard was en nu maar 480 miljard, ga terug naar school en leer wat voor je onzin uitspraken doet, je snapt er werkelijk waar niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |