abonnement Unibet Coolblue
pi_177438282
Ik denk dat we dinsdag HET liedje gaan horen... 🤓
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2018 @ 16:24:45 #177
368283 ato
pi_177440963
Zo iets zou ook mooi zijn voor Waylon:
Life can be a bitch, so like it..
pi_177442135
Maar laten we niet vergeten dat we nog slechts 1 nummer hebben gehoord he :P
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 februari 2018 @ 17:09:30 #179
163650 Greys
pi_177442253
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 17:04 schreef aarontje112 het volgende:
Maar laten we niet vergeten dat we nog slechts 1 nummer hebben gehoord he :P
Ik denk toch dat dit hem al was.
Daar hou ik iig zwaar rekening mee :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 25 februari 2018 @ 17:09:58 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_177442264
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 17:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk toch dat dit hem al was.
Daar hou ik iig zwaar rekening mee :P
ik acht de kans 20%
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_177442615
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 17:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk toch dat dit hem al was.
Daar hou ik iig zwaar rekening mee :P
Nee joh, de winnaar van het ESF laten ze toch ook niet als eerste beginnen ;). En de buzz eromheen was niet heel groot vrijdag, dus denk dat er nog wel wat komt.
pi_177443094
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Terwijl Douwe met dit nummer had kunnen gaan:

Ik heb 'm nog niet vergeven. :{w
Douwe had gewoon met een heel klein liedje moeten gaan, alleen hij met z'n gitaar. Met bv. History had hij een Salvador Sobralletje gedaan. Helaas heeft hij dat niet aangedurfd.

Ik vind Back Together wel beter dan Slow Down trouwens. Maar zeker geen winnaar. Sowieso is Waylon solo misschien iets te country, zeker als hij gaat knauwen in de hoge noten. Calm After the Storm was meer een indie-nummer.
pi_177443411


Zoiets Anouk en Waylon. Volgend jaar. Ik kan niet uitstaan dat Ilse het hoogste was na TeachIn :@
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 februari 2018 @ 19:38:26 #184
163650 Greys
pi_177445230
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 18:12 schreef -sabine- het volgende:


Zoiets Anouk en Waylon. Volgend jaar. Ik kan niet uitstaan dat Ilse het hoogste was na TeachIn :@
Hoe dol ik ook op Waylon ben, zelfs van mij hoeft ie niet volgend jaar weer :P

Schitterend lied dit trouwens, dat zeker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 25 februari 2018 @ 19:41:57 #185
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177445313
Je (nu ja, ik) krijgt wel de neiging om te denken: Anouk of Douwe nog maar eens? Net als Waylon nu weer gaat. Het zijn, trouwens inclusief Ilse hoor, toch onze paradepaardjes onder de muzikanten (=componeren en uitvoeren).

Of anders die Tim-jongen, hoe heet 'ie, een keer volgend jaar?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177445378
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:12 schreef Majkool het volgende:

[..]

Dit ja. Mensen vergeten ook vaak de jury, die is net zo belangrijk als de stemmers :+ Geen winnend nummer dit (wel makkelijk finale imo), maar ik vind nog steeds dat er bij de rest ook geen duidelijke winnaar is, als je bijvoorbeeld ziet dat Tsjechie (nr 1 favoriet) het nu zo enorm goed doet in odds. Leuk nummer, niks baanbrekend geen winnaar-vibes. Finland ook mega hoog, maar is dat nummer nou echt zo goed, zeker als je het live voorstelt? Alles wat ook uit de voorrondes bekend is ook weinig mega-overtuigend. Mogelijke opera-inzending is geinig, gimmicky, maar ook niet van overtuigd dat dat een winnaar is. Alleen Bulgarije schijnbaar wel iets heel goeds ertussen zitten, maar kunnen we nog niet over oordelen. Zie ik bij Spanje nog de meeste winner-vibes, maar die heeft weer te veel minpunten om als mega favoriet te zien

Ik blijf erbij dat er dit jaar heel veel in zit voor Nederland met een zanger die jury-punten binnen kan slepen, een iets ander genre (maar niet al te niche) en charismatische performance i.c.m. met hopelijk een goed staging concept van pannekoek. Alleen nog 'even' een top-nummer, hopelijk dinsdag.

Dus voor dinsdag rijk worden en geld op 'm inzetten ;)
Maar je vergeet de televoters. De afgelopen 3 edities zijn we dankzij de jury hoog geëindigd, niet door de televoters. En je hebt beide nodig wil je winnen. Ik maak me dus ook geen zorgen om de jurystemmen. We gaan sowieso kwaliteit leveren en dat zie ik de jury belonen. Maar op de één of andere manier weten wij de kijkers niet te overtuigen m.u.v. 2014. In 2015 leidde die hele act af, matchte echt niet met het lied. Het lied was een behoorlijke oorwurm, maar verveelde te snel. In 2016 was het lied ook gewoon niet goed genoeg, let's be honest. 2017 zelfde probleem. Ik hoop dat Waylon erin is geslaagd een lied te kiezen waarbij veel mensen op basis van het nummer alleen al zoiets hebben van "wow, dit klinkt goed. Dit klinkt als een lied dat zou kunnen winnen". Dat is ons in geen jaren gelukt. Ik zou het echt een keer tof vinden om vanaf het begin af aan tot de favorieten te behoren en die rol ook waar te maken.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 februari 2018 @ 19:44:15 #187
163650 Greys
pi_177445380
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Je (nu ja, ik) krijgt wel de neiging om te denken: Anouk of Douwe nog maar eens? Net als Waylon nu weer gaat. Het zijn, trouwens inclusief Ilse hoor, toch onze paradepaardjes onder de muzikanten (=componeren en uitvoeren).

Of anders die Tim-jongen, hoe heet 'ie, een keer volgend jaar?
Anouk en Douwe zouden van mij ook zeker nog wel eens mogen. Sterker nog, Waylon mag van mij over een jaar of vijf ofzo nóg wel een keer. Om de redenen die jij noemt idd. En Ilse mag ook best een keer nog, dan gooien ze mij gewoon even in zo'n dwangbuisje, een seizoen. :+

Ik weet je Tim jongen even niet. Knol?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 25 februari 2018 @ 19:48:04 #188
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177445486
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Anouk en Douwe zouden van mij ook zeker nog wel eens mogen. Sterker nog, Waylon mag van mij over een jaar of vijf ofzo nóg wel een keer. Om de redenen die jij noemt idd. En Ilse mag ook best een keer nog, dan gooien ze mij gewoon even in zo'n dwangbuisje, een seizoen. :+

Ik weet je Tim jongen even niet. Knol?
Ja! Knol! Die kan ook heus wel wat, denk ik. Geen lekker stuk, maar wel een oprechte muzikant, denk ik.

Douwe moet over een jaar of vijf nog eens gaan. Beetje ouder en wijzer. Ilse mag van mij alleen gaan zonder Hij Die Niet genoemd Mag Worden Omdat Hij Aan De Basis Ligt Van De Verbanning Van Waylon.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177445509
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 17:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk toch dat dit hem al was.
Daar hou ik iig zwaar rekening mee :P
ALS dat zo is en ALS er betere nummers tussen zitten (waar ik van uitga), dan gaan we protesteren .
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 februari 2018 @ 19:50:08 #190
163650 Greys
pi_177445537
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:44 schreef grazz het volgende:

[..]

Maar je vergeet de televoters. De afgelopen 3 edities zijn we dankzij de jury hoog geëindigd, niet door de televoters. En je hebt beide nodig wil je winnen. Ik maak me dus ook geen zorgen om de jurystemmen. We gaan sowieso kwaliteit leveren en dat zie ik de jury belonen. Maar op de één of andere manier weten wij de kijkers niet te overtuigen m.u.v. 2014. In 2015 leidde die hele act af, matchte echt niet met het lied. Het lied was een behoorlijke oorwurm, maar verveelde te snel. In 2016 was het lied ook gewoon niet goed genoeg, let's be honest. 2017 zelfde probleem. Ik hoop dat Waylon erin is geslaagd een lied te kiezen waarbij veel mensen op basis van het nummer alleen al zoiets hebben van "wow, dit klinkt goed. Dit klinkt als een lied dat zou kunnen winnen". Dat is ons in geen jaren gelukt. Ik zou het echt een keer tof vinden om vanaf het begin af aan tot de favorieten te behoren en die rol ook waar te maken.
Ja dit.

Alleen weet ik aan de andere kant dat we dan dus echt een beetje verwend zijn met al zo veel keer überhaupt finale en top 12 ofzo de laatste jaren. We zijn écht verwend en verwachten nu dus gewoon alleen nog een winnend lied. Ga er maar aan staan als artiest, schrijf niet even een goed lied of een heel goed lied maar een wínnend lied :D
Snap je wat ik bedoel? Ja je moet als artiest ook echt voor de winst gaan en de instelling van Waylon is wat dat betreft te gek, (en TCL en Douwe ook) maar CATS was bij horen ook absoluut geen songfestivalwinnaar. Birds was dat voor mij ook niet al was ik er zelf verliefd op. Zelfs Amar Pelos Dois was dat voor heel velen niet. En ik denk dat Douwe oprecht met z'n alles dacht dat Slow Down kans op winnen maakte, het was kwaliteit. Kan dus best dat Waylon dat bij dit lied denkt en ook oprecht denkt. Dus niet dat ie zich er ff simpel vanaf gemaakt heeft.

Best lastig. We zijn echt verwend. Als we nu jaren niet de finale hadden gehaald hadden we gehuild van geluk om Back Together :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 25 februari 2018 @ 19:51:46 #191
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177445584
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dit.

Alleen weet ik aan de andere kant dat we dan dus echt een beetje verwend zijn met al zo veel keer überhaupt finale en top 12 ofzo de laatste jaren. We zijn écht verwend en verwachten nu dus gewoon alleen nog een winnend lied. Ga er maar aan staan als artiest, schrijf niet even een goed lied of een heel goed lied maar een wínnend lied :D
Snap je wat ik bedoel? Ja je moet als artiest ook echt voor de winst gaan en de instelling van Waylon is wat dat betreft te gek, (en TCL en Douwe ook) maar CATS was bij horen ook absoluut geen songfestivalwinnaar. Zelfs Amar Pelos Dois was dat voor heel velen niet. En ik denk dat Douwe oprecht met z'n alles dacht dat Slow Down kans op winnen maakte, het was kwaliteit. Kan dus best dat Waylon dat bij dit lied denkt en ook oprecht denkt. Dus niet dat ie zich er ff simpel vanaf gemaakt heeft.

Best lastig. We zijn echt verwend. Als we nu jaren niet de finale hadden gehaald hadden we gehuild van geluk om Back Together :D
Ja, dit is wel waar denk ik! :o

Anderzijds ook fijn om weer een beetje verwend te zijn inmiddels.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 februari 2018 @ 19:54:06 #192
163650 Greys
pi_177445640
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, dit is wel waar denk ik! :o

Anderzijds ook fijn om weer een beetje verwend te zijn inmiddels.
Zeker! Alleen door de lat steeds hoger te leggen maken we kans op winst.

Maar ik dacht daar vanmiddag nog eens over na dat het voor de artiesten die nu (Waylon) en hierna nog komen steeds steeds moeilijker wordt om De Nederlanders niet teleur te stellen.

Ik denk écht dat als Waylon met dit nummer de eerste was na de niet-finale-jaren ipv Anouk dat we dan nu massaal jankend op onze blote knieën de hemel lagen te prijzen en wél wauw riepen. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 25-02-2018 20:05:41 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 februari 2018 @ 20:09:15 #193
163650 Greys
pi_177445994
Oh @Dude, Tim Knol is idd wellicht ook best een optie voor de komende jaren. Zal eens wat nummers van hem luisteren, ken niet veel van hem.
En zelf vind ik deze ook een goede optie. Aparte jongen, herkenbare stem, schrijft mooie liedjes. Die zie ik wel achter een piano zitten op het ESF ook ooit. Tevens dikke maat van Douwe irl dus die kan dan z'n social media campagne doen :+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177445999
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dit.

Alleen weet ik aan de andere kant dat we dan dus echt een beetje verwend zijn met al zo veel keer überhaupt finale en top 12 ofzo de laatste jaren. We zijn écht verwend en verwachten nu dus gewoon alleen nog een winnend lied. Ga er maar aan staan als artiest, schrijf niet even een goed lied of een heel goed lied maar een wínnend lied :D
Snap je wat ik bedoel? Ja je moet als artiest ook echt voor de winst gaan en de instelling van Waylon is wat dat betreft te gek, (en TCL en Douwe ook) maar CATS was bij horen ook absoluut geen songfestivalwinnaar. Birds was dat voor mij ook niet al was ik er zelf verliefd op. Zelfs Amar Pelos Dois was dat voor heel velen niet. En ik denk dat Douwe oprecht met z'n alles dacht dat Slow Down kans op winnen maakte, het was kwaliteit. Kan dus best dat Waylon dat bij dit lied denkt en ook oprecht denkt. Dus niet dat ie zich er ff simpel vanaf gemaakt heeft.

Best lastig. We zijn echt verwend. Als we nu jaren niet de finale hadden gehaald hadden we gehuild van geluk om Back Together :D
Tsja als je schreeuwt dat je voor de winst gaat, vind ik, dat we ook echt iets heel sterks mogen verwachten. Og3ne ging ook voor de winst door teveel bezig te zijn met 'het verhaal' waarbij het lied op de 2e plaats kwam te staan, of misschien wel 3e :P Ik baal daar nog steeds van. Dan heb je 3 meiden die als geen ander zo mooi blenden en dan komen ze met een lied op de proppen dat ook absoluut geen winnaar schreeuwt. Ik heb mezelf nog proberen te overtuigen 8)7 . En idd een lied hoeft ook zeker niet op het eerste gehoor "winnaar" te schreeuwen, maar Portugal vorig jaar is wel een goed voorbeeld van een inzending die gedurfd was en vanuit het hart werd gezongen (dat kon je als kijker voelen). Het was een soort lied waarvan je dacht: dit gaat of laag eindigen of juist heel hoog, geen mid-tabel resultaat. Back Together klinkt voor mij als een typische "lage top 10-er" dankzij de jury (Voor de duidelijkheid: ik heb ook zeker niet de wijsheid in pacht. Ik zou trouwens ook blij zijn met zo'n resultaat, maar je weet dat er meer in zit, dus laten we daar voor gaan).

Lijkt me voor de artiest zelf ook zeker niet makkelijk. Ik probeer me zo voor te stellen dat je met elk lied dat je hebt geschreven iets speciaals hebt. Wat is dan het meest kansrijk? (Misschien niet helemaal goed gekozen, want wat de één kansrijk vindt, hoeft voor een ander niet zo te zijn natuurlijk) Zoals Waylon op zijn FB schreef, heeft hij gekozen voor het lied waar hij het meest bij voelt. Daar ben ik voorstander van, maar ik hoop niet dat het betekent dat hij zijn eerdere uitspraak over het willen winnen teveel opzij heeft gezet. Als je 5 goede nummers hebt geschreven, welke ga je dan kiezen? Kun je dan nog wel kiezen? Of denk je, f*ck it, ik ga er staan met wat voor mij het beste voelt. Oh nu ik dit type, vrees ik er toch weer voor. ;( :')
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 februari 2018 @ 20:16:59 #195
163650 Greys
pi_177446201
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:09 schreef grazz het volgende:

[..]

Tsja als je schreeuwt dat je voor de winst gaat, vind ik, dat we ook echt iets heel sterks mogen verwachten. Og3ne ging ook voor de winst door teveel bezig te zijn met 'het verhaal' waarbij het lied op de 2e plaats kwam te staan, of misschien wel 3e :P Ik baal daar nog steeds van. Dan heb je 3 meiden die als geen ander zo mooi blenden en dan komen ze met een lied op de proppen dat ook absoluut geen winnaar schreeuwt. Ik heb mezelf nog proberen te overtuigen 8)7 . En idd een lied hoeft ook zeker niet op het eerste gehoor "winnaar" te schreeuwen, maar Portugal vorig jaar is wel een goed voorbeeld van een inzending die gedurfd was en vanuit het hart werd gezongen (dat kon je als kijker voelen). Het was een soort lied waarvan je dacht: dit gaat of laag eindigen of juist heel hoog, geen mid-tabel resultaat. Back Together klinkt voor mij als een typische "lage top 10-er" dankzij de jury (Voor de duidelijkheid: ik heb ook zeker niet de wijsheid in pacht. Ik zou trouwens ook blij zijn met zo'n resultaat, maar je weet dat er meer in zit, dus laten we daar voor gaan).

Lijkt me voor de artiest zelf ook zeker niet makkelijk. Ik probeer me zo voor te stellen dat je met elk lied dat je hebt geschreven iets speciaals hebt. Wat is dan het meest kansrijk? Zoals Waylon op zijn FB schreef, heeft hij gekozen voor het lied waar hij het meest bij voelt. Daar ben ik voorstander van, maar ik hoop niet dat het betekent dat hij zijn eerdere uitspraak over het willen winnen teveel opzij heeft gezet. Als je 5 goede nummers hebt geschreven, welke ga je dan kiezen? Kun je dan nog wel kiezen? Of denk je, f*ck it, ik ga er staan met wat voor mij het beste voelt. Oh nu ik dit type, vrees ik er toch weer voor. ;( :')
Het kan toch dat hij oprecht denkt dat ie met deze kan winnen? Ja hij riep dat ie voor de winst gaat, net als Douwe die daarna ook intens en oprecht teleurgesteld was, want die dacht ook écht dat ie met Slow Down kon winnen.

Dat is wat ik bedoel maar een beetje rot krijg uitgelegd. Stél het wordt dit nummer, is het dan fair om te zeggen 'hij gilde dat ie voor de winst gaat en dan komt ie met dit' als hij gewoon echt denkt dat ie hiermee kan winnen? Dilemma voor me wel hoor :P Ik vind dat moeilijk.

We bedoelen hetzelfde, maar de eerste zin van je post is dus wat imho wellicht niet helemaal eerlijk is (ook van mij dus :D ) Wij kunnen niet weten hoe dit in z'n hart voelt en of hij denkt dat ie er straks met goed camerawerk en emotie en ziel en zaligheid elke kijker meesleurt. Hoop dat je begrijpt hoe ik dit bedoel.

Ik ben ook best bang voor een beter nummer straks en dat dit hem dan alsnog wordt, en ja dan ga ik daar best van balen maar toch ook maar een beetje proberen te vertrouwen dat ie dit het beste vond voelen. Net als dat ik bij Douwe heel even teleurgesteld was en het daarna gewoon toch omarmde dat dit gewoon ZIJN winnaarslied was. Ook al vinden wij van niet. Bij Og3ne was dat nog veel moeilijker zo niet onmogelijk voor me, toegegeven. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177447080
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Het kan toch dat hij oprecht denkt dat ie met deze kan winnen? Ja hij riep dat ie voor de winst gaat, net als Douwe die daarna ook intens en oprecht teleurgesteld was, want die dacht ook écht dat ie met Slow Down kon winnen.

Dat is wat ik bedoel maar een beetje rot krijg uitgelegd. Stél het wordt dit nummer, is het dan fair om te zeggen 'hij gilde dat ie voor de winst gaat en dan komt ie met dit' als hij gewoon echt denkt dat ie hiermee kan winnen? Dilemma voor me wel hoor :P Ik vind dat moeilijk.

We bedoelen hetzelfde, maar de eerste zin van je post is dus wat imho wellicht niet helemaal eerlijk is (ook van mij dus :D ) Wij kunnen niet weten hoe dit in z'n hart voelt en of hij denkt dat ie er straks met goed camerawerk en emotie en ziel en zaligheid elke kijker meesleurt. Hoop dat je begrijpt hoe ik dit bedoel.

Ik ben ook best bang voor een beter nummer straks en dat dit hem dan alsnog wordt, en ja dan ga ik daar best van balen maar toch ook maar een beetje proberen te vertrouwen dat ie dit het beste vond voelen. Net als dat ik bij Douwe heel even teleurgesteld was en het daarna gewoon toch omarmde dat dit gewoon ZIJN winnaarslied was. Ook al vinden wij van niet. Bij Og3ne was dat nog veel moeilijker zo niet onmogelijk voor me, toegegeven. :+
Ik begrijp je helemaal. We kunnen ook niet weten welk nummer voor hem het meest als "winnend" voelt. Dat is denk ik een combinatie van het meest gevoel hebben bij (want alleen dan kun je de boodschap + emotie ook geloofwaardig overbrengen) en van wat je definieert als een uitgesproken lied(zoiets zei hij toch? Het lied moest uitgesproken zijn of verzin ik dit?) In ieder geval moest het iets vernieuwends zijn en daarom zou ik dus teleurgesteld zijn als het Back Together wordt. Dat is toch niet vernieuwend? :{ Ik zou het uiteindelijk ook zeker accepteren als lied. Niet-accepteren vind ik ook geen optie, mijn mening doet er echt niet toe:-p. Bovendien kijkt dat ook niet lekker zometeen. Mocht het toch dit lied worden, dan is het gewoon een goede inzending. Misschien kan Waylon ook wel gewoon geen betere liedjes schrijven? :@ Oja, met Waylon maak ik me sowieso geen zorgen om de act. Ik verwacht dat de act het gekozen lied een niveautje hoger tilt.
~The present is all there is~
  zondag 25 februari 2018 @ 21:10:13 #197
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177447493
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:09 schreef Greys het volgende:
Oh @Dude, Tim Knol is idd wellicht ook best een optie voor de komende jaren. Zal eens wat nummers van hem luisteren, ken niet veel van hem.
En zelf vind ik deze ook een goede optie. Aparte jongen, herkenbare stem, schrijft mooie liedjes. Die zie ik wel achter een piano zitten op het ESF ook ooit. Tevens dikke maat van Douwe irl dus die kan dan z'n social media campagne doen :+

Ja, ook wel een goeie ja!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 februari 2018 @ 21:16:12 #198
163650 Greys
pi_177447616
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:50 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik begrijp je helemaal. We kunnen ook niet weten welk nummer voor hem het meest als "winnend" voelt. Dat is denk ik een combinatie van het meest gevoel hebben bij (want alleen dan kun je de boodschap + emotie ook geloofwaardig overbrengen) en van wat je definieert als een uitgesproken lied(zoiets zei hij toch? Het lied moest uitgesproken zijn of verzin ik dit?) In ieder geval moest het iets vernieuwends zijn en daarom zou ik dus teleurgesteld zijn als het Back Together wordt. Dat is toch niet vernieuwend? :{ Ik zou het uiteindelijk ook zeker accepteren als lied. Niet-accepteren vind ik ook geen optie, mijn mening doet er echt niet toe:-p. Bovendien kijkt dat ook niet lekker zometeen. Mocht het toch dit lied worden, dan is het gewoon een goede inzending. Misschien kan Waylon ook wel gewoon geen betere liedjes schrijven? :@ Oja, met Waylon maak ik me sowieso geen zorgen om de act. Ik verwacht dat de act het gekozen lied een niveautje hoger tilt.
Zal straks ff dat DWDD stukje terugluisteren en weet het ook niet meer exact maar volgens mij zei hij dat ie met iets anders dan de vorige winnaar moest gaan komen. En heel dicht bij zichzelf zou blijven. Dus vernieuwend op dat vlak zal het dan niet snel worden, hij wordt niet ineens een Loic Nottet 2.0, het zal wrs gewoon country zijn gezien Nashville en gezien 'dicht bij zichzelf'. Volgens mij ging dat stukje toen over dat het jaar erna je vaak veel liedjes ziet die lijken op de winnaar van het jaar ervoor en dat hij dat dus niet moest/zou gaan doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177447651
Tim Knol die dit ziekelijk slechte nummer heeft geschreven?


Ik heb echt zelden zo iets slechts gehoord. Maar pingelgitaartje, dus Nederland loopt ermee weg.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator zondag 25 februari 2018 @ 21:29:02 #200
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177447860
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:18 schreef Fascination het volgende:
Tim Knol die dit ziekelijk slechte nummer heeft geschreven?


Ik heb echt zelden zo iets slechts gehoord. Maar pingelgitaartje, dus Nederland loopt ermee weg.
Eindelijk iemand die hem ook helemaal niks vind. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')