Ja dat.quote:Op zondag 25 februari 2018 02:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Wel leuk dat het weer echt een serieus liedjesfestival wordt.
Ik geef Anouk daar nog altijd de credits voor, die daar gewoon haar lied stond te zingen en menigeen (internationaal) liet inzien dat dát dus ook gewoon weer een optie was op het esf. Sindsdien komen er niet alleen vanuit Nederland weer goede nummers op het podium.
Ja en nee, bepaalde nummers wel, maar ook echte saaie troep en gedateerde meuk zit er wel tussen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik had het tegenovergestelde![]()
Zitten opvallende dingen bij.
Mee eens. Eigenlijk vind ik in semi 2 tot dusver alleen Oekraïne nog finalewaardig (uitgaande van een goed Eurovisiejaar). Dat was al een verwachte qualifier. De rest is in mijn ogen matig. Wil niet zeggen dat bijv. Moldavië of Hongarije de finale niet gaan/ kunnen halen, alleen schat ik Waylon dan op voorhand toch echt hoger in.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:52 schreef ato het volgende:
Als ik zo de liedjes hoor die gekozen zijn vanavond en in zijn halve finale zitten, moet hij wel de finale halen hoor.
Noem er eens een paar die jij minder goed vindt dan Back Together dan?quote:Op zondag 25 februari 2018 11:25 schreef ijs_beer het volgende:
Dan is Back together al een stuk beter dat een hoop van de anderen imo
Malta, VK, Wit Rusland, Oekraïne, Servië, Hongarije, Letland, Slovenië Tc.quote:Op zondag 25 februari 2018 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Noem er eens een paar die jij minder goed vindt dan Back Together dan?
Sorry ik bedoelde uit 'onze' semiquote:Op zondag 25 februari 2018 12:34 schreef ato het volgende:
[..]
Malta, VK, Wit Rusland, Oekraïne, Servië, Hongarije, Letland, Slovenië Tc.
Veel.
Ik vind alleen Albanië, Griekenland, Spanje, Italië en Czech Republic te pruimen.
Maar die zitten al op het nivo van Back together.
Oh je had het tegen ijsbeer
Van wat er tot nu toe bekend is gemaakt, vind ik Back Together het beste. Zou ook met twee vingers in de neus doorgaan.quote:Op zondag 25 februari 2018 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zondag 25 februari 2018 12:43 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Van wat er tot nu toe bekend is gemaakt, vind ik Back Together het beste. Zou ook met twee vingers in de neus doorgaan.
Kijk maar even wat jury's aan Nederland geven, sinds we "kwaliteitsacts" sturenquote:Op zondag 25 februari 2018 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Ik zou denken dat ik bevooroordeeld zou zijn want Waylon maar ik vind niet opvallend genoeg. Die Viking alleen al gaat volgens mij veel meer punten krijgen en zelfs Hongarije denk ik. En nog een stuk of wat. En dan niet omdat Back Together een slecht lied is, maar omdat het 'gewoon wel goed' is. En bij 'gewoon wel goed' heb ik altijd het idee dat andere 'gewoon wel goed' nummers die meer opvallen er voorbij gaan.
Maar misschien zit ik er dit jaar dan echt weer volledig naast. M'n voorspellingen kloppen niet vaak op Portugal na.
Jullie geven me weer wat meer hoop.
Oké daar heb je een punt, maar zelfs daar zitten types bij die gewoon selfies zaten te maken en niet eens luisterden (weet je dat filmpje nogquote:Op zondag 25 februari 2018 12:50 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Kijk maar even wat jury's aan Nederland geven, sinds we "kwaliteitsacts" sturen
Ben het met je eens, Back Together is een leuk nummer, maar zal echt niet genoeg stemmen krijgen om hoog te eindigen. Het valt gewoon niet op en heeft echt niks speciaals waarom het hoog zou kunnen eindigen. Denk echt dat Waylon met iets beters kan en gaat komen anders is het wel een teleurstelling wat mij betreft.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Ik zou denken dat ik bevooroordeeld zou zijn want Waylon maar ik vind niet opvallend genoeg. Die Viking alleen al gaat volgens mij veel meer punten krijgen en zelfs Hongarije denk ik. En nog een stuk of wat. En dan niet omdat Back Together een slecht lied is, maar omdat het 'gewoon wel goed' is. En bij 'gewoon wel goed' heb ik altijd het idee dat andere 'gewoon wel goed' nummers die meer opvallen er voorbij gaan. Lied van de Viking bv kon ik na een keer al meezingen het refrein, zit na een week nog steeds in m'n hoofd.
Maar misschien zit ik er dit jaar dan echt weer volledig naast. M'n voorspellingen kloppen niet vaak op Portugal na.
Da's ook wel weer zo, Hans gaat er sowieso wel een classy act neerzetten.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:52 schreef ato het volgende:
En Waylon pakt ook wel de televoters aan, door er een mooie act neer te zetten en zwoel in de camera te kijken.
Die Van Hongarije bijvoorbeeld. Is goed hoor, maar niet beter dan Back Together. (die zaten toch bij ons hè?quote:Op zondag 25 februari 2018 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit ja. Mensen vergeten ook vaak de jury, die is net zo belangrijk als de stemmersquote:Op zondag 25 februari 2018 11:25 schreef ijs_beer het volgende:
Dan is Back together al een stuk beter dat een hoop van de anderen imo
Terwijl Douwe met dit nummer had kunnen gaan:quote:Op zondag 25 februari 2018 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo, Hans gaat er sowieso wel een classy act neerzetten.
Maar ik denk toch dat het allemaal net niet genoeg is. Een beetje als Slow Down, lekker en solide nummer, niks om je voor te schamen, maar geen 'omg wauw wauw wauw'. En in deze semi met landen die vaak al doorgaan als ze het telefoonboek zingen denk ik dat je toch echt een wauw nodig hebt om erdoor te komen. Douwe had een veel minder sterke semi.
Nummer mag max. 3 minuten zijn, lukt niet om dat goed te knippen dat het nog dezelfde impact heeft denk ikquote:Op zondag 25 februari 2018 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Terwijl Douwe met dit nummer had kunnen gaan:
Ik heb 'm nog niet vergeven.
Laatste minuten zijn alleen instrumentaal, dat had makkelijk weggelaten kunnen worden.quote:Op zondag 25 februari 2018 13:29 schreef Majkool het volgende:
[..]
Nummer mag max. 3 minuten zijn, lukt niet om dat goed te knippen dat het nog dezelfde impact heeft denk ik
Ik ben het met je eens dat Back together wat 'gewoontjes' is, maar ook ik vind de concurrentie tot nu toe echt niet groot. Heb alle nummers nu al een paar keer beluisterd maar ik vind echt alles heel matig. Alleen Tsjechië vond ik positief opvallen, maar dat komt ook deels omdat ik niet zulke hoge verwachtingen had van dat land. Er zit echt nog geen winnend nummer in tot nu toe, en eerlijk gezegd verwacht ik alle nummers die tot nu toe uitgebracht zijn niet in de top 10.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Ik zou denken dat ik bevooroordeeld zou zijn want Waylon maar ik vind niet opvallend genoeg. Die Viking alleen al gaat volgens mij veel meer punten krijgen en zelfs Hongarije denk ik. En nog een stuk of wat. En dan niet omdat Back Together een slecht lied is, maar omdat het 'gewoon wel goed' is. En bij 'gewoon wel goed' heb ik altijd het idee dat andere 'gewoon wel goed' nummers die meer opvallen er voorbij gaan. Lied van de Viking bv kon ik na een keer al meezingen het refrein, zit na een week nog steeds in m'n hoofd.
Ik vind het nog steeds beter dan de andere liedjes.quote:Op zondag 25 februari 2018 13:55 schreef Greys het volgende:
De eerste remix is er al.
En ik zeg even niet wat ik ervan vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |