nee manquote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:07 schreef The_Playmaker het volgende:
Hopelijk doen over 4 jaar de NHL profs weer mee.
probleem met de Duitsers is dat ze tot de laatste minuut gas blijven gevenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ach, er is wel vaker een bliksemstart van Duitsers tot staan gebracht....
Prima zo zonder die luiquote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:07 schreef The_Playmaker het volgende:
Hopelijk doen over 4 jaar de NHL profs weer mee.
Kunnen de Russen in de finale weer wir fahren nach Berlin zingen!quote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ach, er is wel vaker een bliksemstart van Duitsers tot staan gebracht....
Leuk die verrassingen maar het niveau is toch gewoon bedroevend? Een toernooi dat Rusland straks met twee vingers in de neus gaat winnen.quote:
het niveau bedroevend?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:12 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Leuk die verrassingen maar het niveau is toch gewoon bedroevend? Een toernooi dat Rusland straks met twee vingers in de neus gaat winnen.
Benieuwd of hij ook aan het kijken isquote:
Vind jij dit een hoog niveau? Ik vind het een leuk toernooi om naar te kijken maar niet vanwege het hoge niveau. Het is leuk vanwege de verrassende uitslagen.quote:
het IS hoog niveau, hoger ga je buiten de NHL niet snel tegenkomenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:14 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Vind jij dit een hoog niveau? Ik vind het een leuk toernooi om naar te kijken maar niet vanwege het hoge niveau. Het is leuk vanwege de verrassende uitslagen.
Ach, dat heb ik als leek toch niet door, dus ik vind het gewoon leukquote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:12 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Leuk die verrassingen maar het niveau is toch gewoon bedroevend? Een toernooi dat Rusland straks met twee vingers in de neus gaat winnen.
Dat zie je bij de vrouwen nooit.quote:
Sow. Was je daar weer joh?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:27 schreef Columbiafan het volgende:
Flikker eens op met dat Canadeesje.
quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Bij deze wedstrijd ben je wel #teamDeutschland mag ik aannemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ach bij de 4-1 zat het wel mee met die onzinnige straf....quote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:33 schreef Columbiafan het volgende:
Dat zat niet echt mee, maar goed.
mwah, ze fluiten gewoon streng op de spelen, dan moet je gewoon op je stick lettenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ach bij de 4-1 zat het wel mee met die onzinnige straf....
Tuurlijk, maar je kan moeilijk zeggen het Duitsland tegenzatquote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah, ze fluiten gewoon streng op de spelen, dan moet je gewoon op je stick letten
Ik bedoelde met die verdwaalde puck die er net niet inging.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je kan moeilijk zeggen het Duitsland tegenzat.
nee maar dat hoeft ook niet natuurlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je kan moeilijk zeggen het Duitsland tegenzat.
Blitzkrieg bij vlagen van de Duitsers.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:40 schreef Faraday01 het volgende:
Wat is hier gebeurd ? 4-1 voor Duitsland
Zo verrassend dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 14:40 schreef Faraday01 het volgende:
Wat is hier gebeurd ? 4-1 voor Duitsland
Iedere wedstrijd! Toch wel fantastisch hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:00 schreef heywoodu het volgende:
Berteling zit zich echt kapot te genieten![]()
Mooi hoor, dat trekt je zeker als iemand die vrijwel nooit ijshockey kijkt wel in zo'n wedstrijdquote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:01 schreef sp3c het volgende:
dat doettie altijd als iemand schaatsen aan trekt en met een stok begint te zwaaien
toen die zelf speelde ook hoor, speelde zijn laatste eredivisie wedstrijd in het seizoen 2012/2013 ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi hoor, dat trekt je zeker als iemand die vrijwel nooit ijshockey kijkt wel in zo'n wedstrijd
Tot zijn 55e ofzo doorgespeeld?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen die zelf speelde ook hoor, speelde zijn laatste eredivisie wedstrijd in het seizoen 2012/2013 ofzo
looptie nog tegen een straf aan voor roughing![]()
![]()
incidenteel, was vanwege blessures ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tot zijn 55e ofzo doorgespeeld?
Wat een baas
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Thomas mag straks Canada niet meer in als ze verliezen.
Leef je nog?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:14 schreef Columbiafan het volgende:
Duitser zakken ineen als een pudding.
Volgens de Canadese kenners (en een Slowaak) hebben zij, Noorwegen en Korea eigenlijk als enigen geen last van het NHL-gedoe, dat blijkt nuquote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
Wist niet dat die Duitsers hier ook goed in zijn.
tsja ik denk dat ik m pak op de playerquote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:34 schreef Zorro het volgende:
En dan is de finale om 5:00 in de ochtend
hoeveel Canadezen spelen in de NHL ? Paar honderd?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens de Canadese kenners (en een Slowaak) hebben zij, Noorwegen en Korea eigenlijk als enigen geen last van het NHL-gedoe, dat blijkt nu
En Noorwegen en Korea deden het ook goed.
Wat een floptijd. Voor de Duitsers ook diep in de nacht.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:34 schreef Zorro het volgende:
Begreep dat ze alleen maar spelers uit de eigen competitie hadden geselecteerd ookquote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens de Canadese kenners (en een Slowaak) hebben zij, Noorwegen en Korea eigenlijk als enigen geen last van het NHL-gedoe, dat blijkt nu
En Noorwegen en Korea deden het ook goed.
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Begreep dat ze alleen maar spelers uit de eigen competitie hadden geselecteerd ook
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:34 schreef Zorro het volgende:
De helft van hun totale populatie ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hoeveel Canadezen spelen in de NHL ? Paar honderd?
50% ongeveerquote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
quote:
Dit klopt dus?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:35 schreef franklop het volgende:
[..]
De helft van hun totale populatie ofzo
twitter:CKStamms twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 15:33:58Germany just beat Canada in hockey. No gold medals in curling or hockey. We have failed as Canadians. reageer retweet
31 teams, 23 spelers op de bank en dan nog een aantal extra reserves dus een speler of 800 en daarvan dan ongeveer 400 Canadees?quote:
boeiend ... als je van Canada wint doet het er allemaal niet meer toequote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Nouja goed.... Kannonenvoer zondag.
Het is maar olumpisch goudquote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
boeiend ... als je van Canada wint doet het er allemaal niet meer toe
422 volgens bovenstaande link, al zal die verouderd zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
31 teams, 23 spelers op de bank en dan nog een aantal extra reserves dus een speler of 800 en daarvan dan ongeveer 400 Canadees?
voor Duitsland is dit olumpisch goudquote:
Raar volkje....quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor Duitsland is dit olumpisch goud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canada heeft wel 1 x goud met curlen in het gemengt dubbel dacht ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:36 schreef beantherio het volgende:
Heel Canada vanaf nu "on suicide watch".
twitter:CKStamms twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 15:33:58Germany just beat Canada in hockey. No gold medals in curling or hockey. We have failed as Canadians. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:43 schreef heywoodu het volgende:
Even fappen op m'n prono, hadden we hier ook maar een ijshockeyprono![]()
(getal is het verschil in goals in het voordeel van dat team)Het is wel vrij bijzonder dat een land zowel een olympische finale in het veldhockey als in het ijshockey haalt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duitsland doet dat voor het eerst inderdaadquote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het is wel vrij bijzonder dat een land zowel een olympische finale in het veldhockey als in het ijshockey haalt?
Britten hebben het ook ooit gedaan zie ik?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Duitsland doet dat voor het eerst inderdaad
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Raar volkje....ow ze zullen heus wel willen winnen hoor maar als ze met 10-0 weggevaagd worden gaat het bier ook wel op gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
twitter:hscrueI twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 15:49:15If we lose the bronze i’m literally killing myself. Canada CANNOT and WONT leave the Olympics without 2 hockey medals. I will not accept it. reageer retweet
twitter:cyborgk9 twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 15:50:08I propose Monday be a National Day of Mourning in Canada.(mostly because I want another 4-day week, but missing the finals in hockey has to hurt the country's psyche, right?) 8) #CANvsGER #CAN #Olympics https://t.co/oXaA9khhZv reageer retweet
twitter:BThunder27 twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 15:50:29I think Canada might declare a state of emergency. No medals in Men's and Women's curling and both hockey teams out. reageer retweet
twitter:TasteyFlav twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 15:59:11@Nictos I like to see Canada take it on the chin in winter sports, but this is a bit much. The Hockey. The Curling. Is there a mercy rule in the Olympics? reageer retweet
twitter:iownabook twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 15:51:02Interview after #CANGER with German player Marcel Goc: "Today is my sons birthday, he told me, daddy it's ok if you are not here for my birthday as long as you bring me a medal...i am bringing you a medal". reageer retweet
Op Twitter zijn ze dat massaal vergeten. Of denken ze (blijkbaar) dat dit geen "echt curling" is.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:43 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Canada heeft wel 1 x goud met curlen in het gemengt dubbel dacht ik.
It was all that Garry Bettman fault, everyone knows that. If he released the NHL players, like he was supposed to, Canada would never have missed the finales. Garry Bettman should die of gonorrhea and rot in hell.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 16:05 schreef beantherio het volgende:
Canada is er gelaten ondertwitter:hscrueI twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 15:49:15If we lose the bronze i’m literally killing myself. Canada CANNOT and WONT leave the Olympics without 2 hockey medals. I will not accept it. reageer retweet
twitter:cyborgk9 twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 15:50:08I propose Monday be a National Day of Mourning in Canada.(mostly because I want another 4-day week, but missing the finals in hockey has to hurt the country's psyche, right?) 8) #CANvsGER #CAN #Olympics https://t.co/oXaA9khhZv reageer retweet
twitter:BThunder27 twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 15:50:29I think Canada might declare a state of emergency. No medals in Men's and Women's curling and both hockey teams out. reageer retweet
twitter:TasteyFlav twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 15:59:11@Nictos I like to see Canada take it on the chin in winter sports, but this is a bit much. The Hockey. The Curling. Is there a mercy rule in the Olympics? reageer retweet
Dat moet toch een makkie worden voor de Russen? Na de wedstrijden tegen Zweden en nu Canada hebben ze genoeg waarschuwingen gehad over de kracht van de Duitsers.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 17:07 schreef The_Playmaker het volgende:
Als Duitsland de finale wint dan zullen de reacties in Rusland nog veel extremer zijn dan vandaag in Canada. Dat is gewoon Lake Placid 2.0.
Toch hoop ik dat Datsyuk goud wint!
http://www.quanthockey.co(...)s-2017-18-stats.htmlquote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 19:26 schreef Eenskijken het volgende:
Serieus mensen die hier voor duitsers juichen?wtf
Want? Toch mooi man, zo’n underdog die ineens de finale weet te halenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 19:26 schreef Eenskijken het volgende:
Serieus mensen die hier voor duitsers juichen?wtf
Rusland zal torenhoog favoriet zijn en de druk zal enorm zijn. Dan willen de Russen nog wel eens choken.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 17:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat moet toch een makkie worden voor de Russen? Na de wedstrijden tegen Zweden en nu Canada hebben ze genoeg waarschuwingen gehad over de kracht van de Duitsers.
Ja, net nadat Berteling de voetbalfans had uitgelegd hoe goed dat systeem werkt.quote:
Ja. Met een schaats.quote:
Als ze Ray Bourque uit het bejaardenhuis hadden gehaald, hadden ze weer goud gewonnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:31 schreef northernlight81 het volgende:
Verdediging is Canada onwaardig zo
Ik vind het een leuk stel.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:41 schreef The_Playmaker het volgende:
Ron ziet er altijd uit alsof hij 10 flesjes Soju heeft gezopen.
dat is in principe niet eens relevant, de vraag is of dit wel of niet buiten de goalcrease gebeurtquote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:09 schreef Toby56 het volgende:
Wat een megablunder. De goalie is zelf bezig met rotzooi zoeken.
Nou is de spanning eruit.
Ook dat ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is in principe niet eens relevant, de vraag is of dit wel of niet buiten de goalcrease gebeurt
volgens mij erbuiten
Canada heeft niet echt een stem over de NHLquote:Op vrijdag 23 februari 2018 19:33 schreef Columbiafan het volgende:
Is het dan niet positief, met het oog op het weer late meespelel van NHL spelers dat Canada hier faalt?
Serieus?quote:Op zondag 25 februari 2018 05:07 schreef northernlight81 het volgende:
Hoezo gaat Sauerbreij commentaar geven, bah..
hun drieėn gaan commentaar geven. Het is voor Sauerbreij voor het eerst dat ze bij een ijshockey wedstrijd is zei ze 😕quote:
quote:Op zondag 25 februari 2018 05:08 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
hun drieėn gaan commentaar geven. Het is voor Sauerbreij voor het eerst dat ze bij een ijshockey wedstrijd is zei ze 😕
Zo te horen welquote:Op zondag 25 februari 2018 05:13 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze haar alleen uitgenodigd om bier te halen.😁
Dacht je dat dan?quote:Op zondag 25 februari 2018 05:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Gelukkig lijken de commentatoren geen voorkeur te hebben.
Sterktequote:Op zondag 25 februari 2018 05:41 schreef DaveDave09 het volgende:
Jaaa genot, duitsers mad in mijn hostel
quote:Op zondag 25 februari 2018 05:45 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Zal zo wel weer over voetbal gaan, dan loop ik wel weg:(
Ik vind haar wel erg leukquote:Op zondag 25 februari 2018 05:48 schreef The_Playmaker het volgende:
Bieke is na deze OS gewoon een bekende Nederlander.
Als ze maar niet zo gehyped gaat worden als die rugbyer.quote:Op zondag 25 februari 2018 05:48 schreef The_Playmaker het volgende:
Bieke is na deze OS gewoon een bekende Nederlander.
Och ja, JayJay Boske? Die kom je inderdaad te pas en te onpas tegen tegenwoordig. Zelfs al bij Dakar dit jaarquote:Op zondag 25 februari 2018 05:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze maar niet zo gehyped gaat worden als die rugbyer.
Ja precies, of bij zo'n kickbokser in de ring een tijd terug. Wat ik echt jammer vind, want hoe hij toen (als eigenlijk volledig onbekende) dat WK rugby in 2015 (?) presenteerde vond ik echt heel leuk, maar nu ben ik hem helemaal zatquote:Op zondag 25 februari 2018 06:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Och ja, JayJay Boske? Die kom je inderdaad te pas en te onpas tegen tegenwoordig. Zelfs al bij Dakar dit jaar.
Ben een keer bij een random KHL wedstrijd in Letland geweest waar er nog veel meer mensen in het stadion zaten dan hier. En toen koen Riga niet eens meer de play-offs halen...quote:Op zondag 25 februari 2018 05:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Ook echt het toppunt van mensonterend: Verre van uitverkochte ijshokkie finale op de OS.
Maja dit is zo ingepland. Mis niks van wedstrijdquote:Op zondag 25 februari 2018 07:02 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik denk dat het over de hoeveelheid reclame gaat.
ES is het goede spoor een beetje bijster. Vannacht ook snowboarden herhalen ipv live het ijsgala uit te zendenquote:Op zondag 25 februari 2018 07:07 schreef hole1988 het volgende:
Ik vraag me wel af waarom zowel ES1 als ES2 deze wedstrijd uitzend.
7:15 30km vrouwen langlaufenquote:Op zondag 25 februari 2018 07:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
ES is het goede spoor een beetje bijster. Vannacht ook snowboarden herhalen ipv live het ijsgala uit te zenden. Overigens nu is er niks anders dus ja....
Heel sick!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |