Zeker.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:45 schreef Szura het volgende:
Een van de hoogtepunten van deze OS, deze krankzinnige ijshockeyfinale
quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik kan Bart Veldkamp niet meer aanzien
Ik kan die puck nooit volgen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:46 schreef Slobeend het volgende:
IJshockey vind ik een vreselijke kijksport.
quote:
Misschien kan je beter een wedstrijdje van Federer terugkijken!quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik kan Bart Veldkamp niet meer aanzien
Ja zou mij echt verbazen, baanrecord staat op 1:08:26.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
wel bizar snel op laaglandniveau
Het zou een laagland-WR zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zou mij echt verbazen, baanrecord staat op 1:08:26.
Hoiquote:Op donderdag 22 februari 2018 18:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Er was iemand die dezelfde opmerking maakte over de curlingcommentator bij ES.
IJshockey mogen ze niet live uitzenden.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:46 schreef Zorro het volgende:
Ach hoe aandoenlijk. De ijshockeywedstrijd Duitsland - Canada is zojuist afgelopen (tijdens hun zendtijd, maar andere dingen zijn interessanter of zo?) En dan gaan we nu een samenvatting doen. Spannend!
Ze hebben de ijshockeyrechten nietquote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:46 schreef Zorro het volgende:
Ach hoe aandoenlijk. De ijshockeywedstrijd Duitsland - Canada is zojuist afgelopen (tijdens hun zendtijd, maar andere dingen zijn interessanter of zo?) En dan gaan we nu een samenvatting doen. Spannend!
Daar komen ze even goed weg!quote:Op vrijdag 23 februari 2018 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
IJshockey mogen ze niet live uitzenden.
https://nos.nl/pyeongchan(...)-interview-nuis.htmlquote:Op vrijdag 23 februari 2018 18:12 schreef Slobeend het volgende:
Zagen jullie ook een soort streaker op de achtergrond tijdens het interview met Nuis?
Een mooi eerbetoon lijkt me?:)quote:Op vrijdag 23 februari 2018 18:09 schreef Remzz het volgende:
Iemand een idee waarom dat poultje van de nos naar Frank Snoeks is genoemd?
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 18:13 schreef Montov het volgende:
[..]
https://nos.nl/pyeongchan(...)-interview-nuis.html
Ja. Idd. Viel mij ook op. Op het laatst werd hij weer de tribune op gestuurdquote:Op vrijdag 23 februari 2018 18:12 schreef Slobeend het volgende:
Zagen jullie ook een soort streaker op de achtergrond tijdens het interview met Nuis?
Dat was Wimderon.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 18:12 schreef Slobeend het volgende:
kan niet andersquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |