abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 februari 2018 @ 19:59:54 #76
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_177375594
quote:
9s.gif Op donderdag 22 februari 2018 18:26 schreef franklop het volgende:

[..]

Er was iemand die dezelfde opmerking maakte over de curlingcommentator bij ES.
Hoi :W
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 22 februari 2018 @ 20:24:10 #77
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_177376192
De aflevering met vertraging gekeken. Ik had al over de opmerking van Blokhuijsen gelezen. Ik vond het niet handig, maar kan mij voorstellen dat die het wilde zeggen. Maar zag nu pas hoe die het gedaan heeft. Nog snel even zo'n opmerking maken en dan opstaan en weglopen. Dat vind ik echt volkomen respectloos :{ Als je het dan echt wilt behandelen doe je dat tijdens je persconferentie en geef je mensen de kans om erop te reageren en vragen te stellen.

Over vier jaar roept Jantje aan het eind van een persconferentie: 'Free Tibet,' om vervolgens weg te lopen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  FOK!Fotograaf vrijdag 23 februari 2018 @ 15:46:43 #78
842 Zorro
Z
pi_177394852
Ach hoe aandoenlijk. De ijshockeywedstrijd Duitsland - Canada is zojuist afgelopen (tijdens hun zendtijd, maar andere dingen zijn interessanter of zo?) En dan gaan we nu een samenvatting doen. Spannend!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 februari 2018 @ 15:47:11 #79
284411 crew  heywoodu
pi_177394858
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:46 schreef Zorro het volgende:
Ach hoe aandoenlijk. De ijshockeywedstrijd Duitsland - Canada is zojuist afgelopen (tijdens hun zendtijd, maar andere dingen zijn interessanter of zo?) En dan gaan we nu een samenvatting doen. Spannend!
IJshockey mogen ze niet live uitzenden.
pi_177394868
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:46 schreef Zorro het volgende:
Ach hoe aandoenlijk. De ijshockeywedstrijd Duitsland - Canada is zojuist afgelopen (tijdens hun zendtijd, maar andere dingen zijn interessanter of zo?) En dan gaan we nu een samenvatting doen. Spannend!
Ze hebben de ijshockeyrechten niet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  FOK!Fotograaf vrijdag 23 februari 2018 @ 15:47:52 #81
842 Zorro
Z
pi_177394881
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

IJshockey mogen ze niet live uitzenden.
Daar komen ze even goed weg!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_177397228
Welkom w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_177397229
:W
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177397254
Legendarische dubbel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177397286
Iemand een idee waarom dat poultje van de nos naar Frank Snoeks is genoemd?
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 18:12:27 #86
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177397329
Zagen jullie ook een soort streaker op de achtergrond tijdens het interview met Nuis?
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:13:48 #87
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177397348
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:12 schreef Slobeend het volgende:
Zagen jullie ook een soort streaker op de achtergrond tijdens het interview met Nuis?
https://nos.nl/pyeongchan(...)-interview-nuis.html
Géén kloon van tvlxd!
pi_177397362
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:09 schreef Remzz het volgende:
Iemand een idee waarom dat poultje van de nos naar Frank Snoeks is genoemd?
Een mooi eerbetoon lijkt me?:)
leven zoals het leven is
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 18:14:51 #89
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177397365
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:12 schreef Slobeend het volgende:
Zagen jullie ook een soort streaker op de achtergrond tijdens het interview met Nuis?
Ja. Idd. Viel mij ook op. Op het laatst werd hij weer de tribune op gestuurd
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:17:00 #91
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177397401
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:12 schreef Slobeend het volgende:
Zagen jullie ook een soort streaker op de achtergrond tijdens het interview met Nuis?
Dat was Wimderon.
pi_177397403
Edwind Aidsvers :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_177397409
Vlado had de dag van zijn leven
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:18:19 #94
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177397426
Vriend?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177397427
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:17 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat was Wimderon.
kan niet anders
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:18:47 #96
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177397434
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Vriend?
Je moet ze eerder scouten Mani.
pi_177397451
AlinaGODIN
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 18:19:43 #98
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177397452
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Je moet ze eerder scouten Mani.
Is Niemann nog vrij?
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:20:44 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177397473
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:19 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Is Niemann nog vrij?
Mag hopen dat die niet op haar moeder lijkt.
pi_177397551
Snor weet dus niks over kunstrijden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')