abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 februari 2018 @ 15:47:11 #79
284411 crew  heywoodu
pi_177394858
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:46 schreef Zorro het volgende:
Ach hoe aandoenlijk. De ijshockeywedstrijd Duitsland - Canada is zojuist afgelopen (tijdens hun zendtijd, maar andere dingen zijn interessanter of zo?) En dan gaan we nu een samenvatting doen. Spannend!
IJshockey mogen ze niet live uitzenden.
pi_177394868
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:46 schreef Zorro het volgende:
Ach hoe aandoenlijk. De ijshockeywedstrijd Duitsland - Canada is zojuist afgelopen (tijdens hun zendtijd, maar andere dingen zijn interessanter of zo?) En dan gaan we nu een samenvatting doen. Spannend!
Ze hebben de ijshockeyrechten niet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  FOK!Fotograaf vrijdag 23 februari 2018 @ 15:47:52 #81
842 Zorro
Z
pi_177394881
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

IJshockey mogen ze niet live uitzenden.
Daar komen ze even goed weg!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_177397228
Welkom w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_177397229
:W
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177397254
Legendarische dubbel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177397286
Iemand een idee waarom dat poultje van de nos naar Frank Snoeks is genoemd?
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 18:12:27 #86
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177397329
Zagen jullie ook een soort streaker op de achtergrond tijdens het interview met Nuis?
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:13:48 #87
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177397348
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:12 schreef Slobeend het volgende:
Zagen jullie ook een soort streaker op de achtergrond tijdens het interview met Nuis?
https://nos.nl/pyeongchan(...)-interview-nuis.html
Géén kloon van tvlxd!
pi_177397362
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:09 schreef Remzz het volgende:
Iemand een idee waarom dat poultje van de nos naar Frank Snoeks is genoemd?
Een mooi eerbetoon lijkt me?:)
leven zoals het leven is
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 18:14:51 #89
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177397365
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:12 schreef Slobeend het volgende:
Zagen jullie ook een soort streaker op de achtergrond tijdens het interview met Nuis?
Ja. Idd. Viel mij ook op. Op het laatst werd hij weer de tribune op gestuurd
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:17:00 #91
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177397401
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:12 schreef Slobeend het volgende:
Zagen jullie ook een soort streaker op de achtergrond tijdens het interview met Nuis?
Dat was Wimderon.
pi_177397403
Edwind Aidsvers :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_177397409
Vlado had de dag van zijn leven
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:18:19 #94
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177397426
Vriend?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177397427
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:17 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat was Wimderon.
kan niet anders
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:18:47 #96
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177397434
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Vriend?
Je moet ze eerder scouten Mani.
pi_177397451
AlinaGODIN
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 18:19:43 #98
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177397452
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Je moet ze eerder scouten Mani.
Is Niemann nog vrij?
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:20:44 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177397473
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:19 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Is Niemann nog vrij?
Mag hopen dat die niet op haar moeder lijkt.
pi_177397551
Snor weet dus niks over kunstrijden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177397563
De schande
pi_177397583
Ze moeten tegenwoordig ook 15 zijn toch?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177397590
Bohh Dionne
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:33:54 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177397637
Wow die curling aziaten. O+
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')