Zeker.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:45 schreef Szura het volgende:
Een van de hoogtepunten van deze OS, deze krankzinnige ijshockeyfinale
quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik kan Bart Veldkamp niet meer aanzien
Ik kan die puck nooit volgen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:46 schreef Slobeend het volgende:
IJshockey vind ik een vreselijke kijksport.
quote:
Misschien kan je beter een wedstrijdje van Federer terugkijken!quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik kan Bart Veldkamp niet meer aanzien
Ja zou mij echt verbazen, baanrecord staat op 1:08:26.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
wel bizar snel op laaglandniveau
Het zou een laagland-WR zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zou mij echt verbazen, baanrecord staat op 1:08:26.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |