abonnement Unibet Coolblue
pi_177368293


Pinkpop vindt dit jaar niet plaats in het Pinksterweekend maar op 15-16-17 juni 2018. Het festival zal in 2018 voor de 49ste keer plaatsvinden, een uniek record. Sinds 1990 is Pinkpop opgenomen in het Groot Guinness Book Of Records als het oudste onafgebroken georganiseerde popfestival in Nederland, (maar volgens velen zelfs van Europa).

Het festival duurt tegenwoordig drie dagen en trekt per dag ongeveer 68.000 mensen. Sinds de eerste editie heeft het festival ruim anderhalf miljoen bezoekers gehad en hebben er meer dan 500 verschillende artiesten en bands opgetreden

Pinkpop topics voorgaande jaren:

Pinkpop 2009
Pinkpop 2010
Pinkpop 2011
Pinkpop 2012
Pinkpop 2013
Pinkpop 2014

Jan Smeets, Mr. Pinkpop Documentaire

Artiesten overzicht uit het verleden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinkpop momenten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinkpop Afsluitplaat:

Pinkpop Website: http://www.pinkpop.nl
Pinkpop Twitter: https://twitter.com/pinkpopfest
Pinkpop Facebook: https://www.facebook.com/PinkpopFestival
Pinkpop Instagram: http://instagram.com/pinkpopfest

Line-Up
Vrijdag 15 juni:
Main Stage: Pearl Jam, Snow Patrol, BLØF, Lil' KLeine
North Stage: The Offspring, Oh Wonder, Jess Glyne
Brightlands Stage: Oliver Heldens, Bladuzun, The Last Internationale, Walden
Stage 4: Donnie, The Academic, Slydigs
Garden Of Love: Aïcha Cherif

Zaterdag 16 juni:
Main Stage: Foo Fighters, The Script, Nothing But Thieves, Miss Montreal, Walking On Cars
North Stage: Noel Gallagher's High Flying Birds, A Perfect Circle, Parov Stellar, JP Cooper
Brightlands Stage: Alan Walker, Sevn Alias, Aurora, Marmozets
Stage 4: De Likt, Youngr, Gang Of Youths, Theo Lawrence & The Hearts
Garden Of Love: Riley Pearce

Zondag 17 juni:
Main Stage: Bruno Mars, Dj Rashida, Editors, The Kooks, Jessie J, Ronnie Flex & Deuxperience
North Stage: Oscar & The Wolf, Triggerfinger, Years & Years, Milky Chance, Michelle David & The Gospel Sessions
Brightlands Stage: Greta van Fleet, Don Diablo, Brian Fallon & The Howling Weather, Maan, Cloves,
Stage 4: Scarlet Pleasure, The Overslept, Tom Walker
Garden Of Love: Blackbird




Livestream: https://www.npo.nl/live/npo-cultura

[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 01-05-2018 09:19:37 ]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_177368310
planethugo zn post :')

Die heeft het echt niet begrepen allemaal.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_177368326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dus jij werkt voor niks op die school? Wat lief van je... En die software pakketten (licenties) op school worden ook gewoon lekker door berekend aan de leerlingen inderdaad aan het begin van ieder school jaar, opnieuw en opnieuw.
Nee, maar dat zeg ik toch ook niet? Dat is dus wat er juist niet gebeurt met concertkaartjes. Voor de leerlingen is er een vast bedrag aan lesgeld, daar moet alles van betaald worden. Voor concertkaartjes heb je toch ook gewoon een verkoopprijs? Daar moet dan gewoon alles in zitten, extra kosten voor het tot stand komen van die koopovereenkomst zijn toch te absurd voor woorden... Daarbij maakt het voor een server echt niets uit of jij nu 1 kaartje koopt, of dat je er 10 koopt.
Don't let my username fool you...
pi_177368453
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
planethugo zn post :')

Die heeft het echt niet begrepen allemaal.
jij wel gelukkig. Man man
pi_177368790
Je druk maken om 10 euro extra :')
pi_177368914
10 Euro zijn 4 biertjes op Pinkpop
pi_177368929
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
planethugo zn post :')

Die heeft het echt niet begrepen allemaal.
planethugo _O_
pi_177369011
Iedereen zijn argumenten zijn wel duidelijk zo we hoeven het ook niet altijd met elkaar eens te zijn o|O *;
pi_177369401
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:27 schreef KingRadler het volgende:
10 Euro zijn 4 biertjes op Pinkpop
Is het bier daar nog steeds 2.50. Dat is goedkoop. In 013 betaal je nu iets van 2.70 voor een bekertje bier waar nog maar 23 cl in zit ipv 25 cl. ;(
pi_177369497
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:57 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nee, maar dat zeg ik toch ook niet? Dat is dus wat er juist niet gebeurt met concertkaartjes. Voor de leerlingen is er een vast bedrag aan lesgeld, daar moet alles van betaald worden. Voor concertkaartjes heb je toch ook gewoon een verkoopprijs? Daar moet dan gewoon alles in zitten, extra kosten voor het tot stand komen van die koopovereenkomst zijn toch te absurd voor woorden... Daarbij maakt het voor een server echt niets uit of jij nu 1 kaartje koopt, of dat je er 10 koopt.
Nou prima, dan worden de prijzen met 10 euro verhoogd alleen zie je dan niet waar je exact voor betaald.

Krijg je straks weer het gezeik dat de prijs opbouw niet transparant is :')

Nogmaals, kaartjes kunnen verkocht worden via diverse kanalen. De 1 rekent er meer voor dan de ander. Daarom dus onderscheid tussen prijs van het kaartje en de prijs van de partij die de verkoop mogelijk maakt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_177369935
Ik ga denk ik toch een zondag kaartje aanschaffen :)
pi_177370405
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga denk ik toch een zondag kaartje aanschaffen :)
_O_ goede keus
pi_177371525
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:55 schreef OscarMopperkont het volgende:


Nogmaals, kaartjes kunnen verkocht worden via diverse kanalen. De 1 rekent er meer voor dan de ander.
Goh verklap de mensen hier dan eens de andere kanalen dan ticketmaster of eventim.

Er is geen concurrentie in die verkoopkanalen waardoor de consument genaaid wordt.
pi_177371645
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Goh verklap de mensen hier dan eens de andere kanalen dan ticketmaster of eventim.

Er is geen concurrentie in die verkoopkanalen waardoor de consument genaaid wordt.
Dit verschilt per evenement. Kaartjes voor Carré bijvoorbeeld kan je vaak via Carré zelf en via ticketmaster kopen.

Echt, het is allemaal niet zo moeilijk. We leven nu eenmaal in een wereld waarin men zich liever dom houdt en vervolgens gaat schreeuwen als ie het ergens niet mee eens is ipv even zelf wat op te zoeken.

En hoezo worden mensen genaaid? De prijzen staan er bij. Niemand dwingt je dat kaartje te kopen. Of moet ticketmaster zijn diensten maar gratis doen? Dan is ticketmaster zo failliet hoor.

Sowieso snap ik dat gejank niet. Die servicekosten bestaan al vele jaren. In de tijd van kaartjes kopen in het postkantoor hoorde je er niemand over, maar nu worden mensen ineens genaaid. :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  donderdag 22 februari 2018 @ 17:17:36 #15
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177371861
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:57 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nee, maar dat zeg ik toch ook niet? Dat is dus wat er juist niet gebeurt met concertkaartjes. Voor de leerlingen is er een vast bedrag aan lesgeld, daar moet alles van betaald worden. Voor concertkaartjes heb je toch ook gewoon een verkoopprijs? Daar moet dan gewoon alles in zitten, extra kosten voor het tot stand komen van die koopovereenkomst zijn toch te absurd voor woorden... Daarbij maakt het voor een server echt niets uit of jij nu 1 kaartje koopt, of dat je er 10 koopt.
Kan ook, dan zetten ze er 10 euro bij op en betaal je hetzelfde. Links of rechtsom betaal je het toch.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 22 februari 2018 @ 17:19:55 #16
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177371896
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Goh verklap de mensen hier dan eens de andere kanalen dan ticketmaster of eventim.

Er is geen concurrentie in die verkoopkanalen waardoor de consument genaaid wordt.
Genaaid is wel erg overdreven, het is een commerciele dienst en die heeft gewoon een prijs. Sowieso zuipt iedereen terplekke lachen 15 euro per uur aan bier weg en doen we moeilijk over 10 euro vooraf.
En er is geen concurrentie omdat het blijkbaar nog niet zo makkelijk is om een beetje betrouwbare site neer te zetten voor dit soort massale verkoop.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_177371902
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 17:02 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Dit verschilt per evenement. Kaartjes voor Carré bijvoorbeeld kan je vaak via Carré zelf en via ticketmaster kopen.

Echt, het is allemaal niet zo moeilijk. We leven nu eenmaal in een wereld waarin men zich liever dom houdt en vervolgens gaat schreeuwen als ie het ergens niet mee eens is ipv even zelf wat op te zoeken.

En hoezo worden mensen genaaid? De prijzen staan er bij. Niemand dwingt je dat kaartje te kopen. Of moet ticketmaster zijn diensten maar gratis doen? Dan is ticketmaster zo failliet hoor.

Sowieso snap ik dat gejank niet. Die servicekosten bestaan al vele jaren. In de tijd van kaartjes kopen in het postkantoor hoorde je er niemand over, maar nu worden mensen ineens genaaid. :')
Ticketmaster 1.4 miljard operationele omzet, 700 miljoen winst. Dat zijn monopoly marges die elke bedrijf wel wil maken. :D

Op een oud gun en roses ticket waarvoor ik in de rij heb gestaan uit 1990 zie ik nergens servicekosten staan.
:P
  donderdag 22 februari 2018 @ 17:21:15 #18
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177371922
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 17:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Op een oud gun en roses ticket waarvoor ik in de rij heb gestaan uit 1990 zie ik nergens servicekosten staan.
:P
En toen betaalde je ze ook, want ook de VVV verleende die dienst niet gratis en dat zat echt wel in jouw ticketprijs.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_177371944
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 17:19 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Genaaid is wel erg overdreven, het is een commerciele dienst en die heeft gewoon een prijs. Sowieso zuipt iedereen terplekke lachen 15 euro per uur aan bier weg en doen we moeilijk over 10 euro vooraf.
En er is geen concurrentie omdat het blijkbaar nog niet zo makkelijk is om een beetje betrouwbare site neer te zetten voor dit soort massale verkoop.
De investering die alleen al nodig is om een tweede ticketmaster op te zetten is torenhoog. Daarom begint niemand er aan.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_177371959
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 17:19 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Genaaid is wel erg overdreven, het is een commerciele dienst en die heeft gewoon een prijs. Sowieso zuipt iedereen terplekke lachen 15 euro per uur aan bier weg en doen we moeilijk over 10 euro vooraf.
En er is geen concurrentie omdat het blijkbaar nog niet zo makkelijk is om een beetje betrouwbare site neer te zetten voor dit soort massale verkoop.
Dit dus.

Mensen kopen met gemak woekerprijzen voor eten en drinken... maar doen hier moeilijk over :{ :|W
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_177372291
Eten op Pinkpop is ook peperduur, daar hoor je ook niemand over.
pi_177373251
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:40 schreef indiaantje89 het volgende:
En Blof is ook zo zonde...
Waarom? Toen ik ze euh... 13 (?) jaar terug live zag, vond ik ze geweldig. Ze maken er wel een mooi optreden van. Dit is misschien wel een betere naam dan Guus Meeuwis.

De line-up van Pinkpop is weer vertrouwd tegenvallend. Uit geen van de namen blijkt dat er een prijsverhoging moet komen :') Zaterdag is de enige dag die nog wel ok-ig is, maar dat komt vooral door A Perfect Circle.
  donderdag 22 februari 2018 @ 18:47:25 #23
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_177373474
Had wel zin in Pearl Jam en helaas te lang getwijfeld voor een dagticket op Werchter. Overwoog dan maar een dag Pinkpop, maar met deze prijzen (een aanzienlijk zwakkere line-up en dan ook nog eens duurder) laat ik dat maar zo.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_177373777
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 18:36 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Waarom? Toen ik ze euh... 13 (?) jaar terug live zag, vond ik ze geweldig. Ze maken er wel een mooi optreden van. Dit is misschien wel een betere naam dan Guus Meeuwis.

De line-up van Pinkpop is weer vertrouwd tegenvallend. Uit geen van de namen blijkt dat er een prijsverhoging moet komen :') Zaterdag is de enige dag die nog wel ok-ig is, maar dat komt vooral door A Perfect Circle.
Ik vond het vroeger wel leuk, maar laatste albums heb ik het idee dat ze vooral makkelijk scoren. Van Zoutelande ben ik allergisch.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 februari 2018 @ 19:01:28 #25
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_177373883
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 17:23 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

De investering die alleen al nodig is om een tweede ticketmaster op te zetten is torenhoog. Daarom begint niemand er aan.
Dat is toch gewoon omdat ticketmaster eigendom is van diegene die het gros van de grote concerten in Nederland organiseert?

Verder zijn er tal van andere kaartverkopers die veel minder vragen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_177374669
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon omdat ticketmaster eigendom is van diegene die het gros van de grote concerten in Nederland organiseert?

Verder zijn er tal van andere kaartverkopers die veel minder vragen.
:N

TicketMaster is gewoon een zelfstandig bedrijf. Wel een paar jaar geleden samen gegaan met LiveNation.

Dat ticketmaster en Mojo samenwerken met diverse dingen qua promotie, dat is niet vreemd. Daarbij, als je als Mojo concerten organiseert dan is het logisch dat je je eigen outlet gebruikt.

En Mojo organiseert relatief een klein aantal concerten en festivals als je kijkt naar het totaal aantal concerten in Nederland.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 februari 2018 @ 19:32:41 #27
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_177374801
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:28 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

:N

TicketMaster is gewoon een zelfstandig bedrijf. Wel een paar jaar geleden samen gegaan met LiveNation.

ja dan is het toch hetzelfde bedrijf :D

paar jaar is trouwens ook alweer 8 jaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 22 februari 2018 @ 19:38:01 #28
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_177374976
Als je een concertticket wil kopen is er maar één aanbieder, dat is dus gewoon een monopolie. Het zou mooi zijn dat wanneer je op de website van een band een concert aanklikt je bijv. vier opties voor ticketverkopers hebt. Beetje concurrentie, ik zie het al voor me: "Koop nu tickets voor drie concerten en krijg 10% korting!" _O_

Net als dat je een wasmachine of boek bij verschillende winkels kunt kopen, het product (concert zelf) blijft hetzelfde, je hebt alleen dan wel keuze bij wie je het koopt.

Je ziet tegenwoordig wel al steeds vaker andere bedrijven dan Ticketmaster bij de verkoop van tickets, PayLogic, Eventim, Eventix, ActiveTickets, of via Stager. Nu nog tickets voor hetzelfde concert bij meerdere verkopers te koop aanbieden op de één of andere manier.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 februari 2018 @ 19:39:17 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_177375002
quote:
6s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
Als je een concertticket wil kopen is er maar één aanbieder, dat is dus gewoon een monopolie. Het zou mooi zijn dat wanneer je op de website van een band een concert aanklikt je bijv. vier opties voor ticketverkopers hebt. Beetje concurrentie, ik zie het al voor me: "Koop nu tickets voor drie concerten en krijg 10% korting!" _O_

Net als dat je een wasmachine of boek bij verschillende winkels kunt kopen, het product (concert zelf) blijft hetzelfde, je hebt alleen dan wel keuze bij wie je het koopt.

Je ziet tegenwoordig wel al steeds vaker andere bedrijven dan Ticketmaster bij de verkoop van tickets, PayLogic, Eventim, Eventix, ActiveTickets, of via Stager. Nu nog tickets voor hetzelfde concert bij meerdere verkopers te koop aanbieden op de één of andere manier.
dat laatste zou pas echte concurrentie zijn, Maar LiveNation gaat natuurlijk niet de eigen kip met gouden eieren slachten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_177375132
quote:
6s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
Als je een concertticket wil kopen is er maar één aanbieder, dat is dus gewoon een monopolie. Het zou mooi zijn dat wanneer je op de website van een band een concert aanklikt je bijv. vier opties voor ticketverkopers hebt. Beetje concurrentie, ik zie het al voor me: "Koop nu tickets voor drie concerten en krijg 10% korting!" _O_

Net als dat je een wasmachine of boek bij verschillende winkels kunt kopen, het product (concert zelf) blijft hetzelfde, je hebt alleen dan wel keuze bij wie je het koopt.

Je ziet tegenwoordig wel al steeds vaker andere bedrijven dan Ticketmaster bij de verkoop van tickets, PayLogic, Eventim, Eventix, ActiveTickets, of via Stager. Nu nog tickets voor hetzelfde concert bij meerdere verkopers te koop aanbieden op de één of andere manier.
Kortingen zouden idd wel iets meer mogen. Ik laat jaarlijks wel met gemak meer dan ¤ 1000,00 per jaar achter puur aan het inkopen van kaarten van festivals en concerten. En daar zie je nooit iets van terug als bedankje ofzo.
  donderdag 22 februari 2018 @ 20:22:41 #31
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177376158
quote:
6s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:38 schreef Dagoduck het volgende:

Je ziet tegenwoordig wel al steeds vaker andere bedrijven dan Ticketmaster bij de verkoop van tickets, PayLogic, Eventim, Eventix, ActiveTickets, of via Stager. Nu nog tickets voor hetzelfde concert bij meerdere verkopers te koop aanbieden op de één of andere manier.
Op de clubconcerten wel ja, maar bij de echt grote dingen is het toch altijd ticketmaster of Eventim volgens mij.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 23 februari 2018 @ 09:23:40 #32
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177385235
het moet mogelijk zijn dat je vaste Pinkpop gangers eerder aan tickets kan laten komen.
Ze krijgen dan ook tickets op naam die ze dan niet door kunnen verkopen. Dit gaat dan via aanbieder A. De normale kaartverkoop gaat dan via een andere aanbieder.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:22:37 #33
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177386429
pi_177399245
Ik had Johan ook wel verwacht eigenlijk.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 20:02:08 #35
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177399414
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 09:23 schreef KingRadler het volgende:
het moet mogelijk zijn dat je vaste Pinkpop gangers eerder aan tickets kan laten komen.
Ze krijgen dan ook tickets op naam die ze dan niet door kunnen verkopen. Dit gaat dan via aanbieder A. De normale kaartverkoop gaat dan via een andere aanbieder.
Vaste Pinkpop gangers, dat is vermoedelijk de helft van de bezoekers.
En dan kopen die bij een andere aanbieder, en wat dan?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_177408214
Vandaag D-Day....
pi_177408242
In Venlo

pi_177408254
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 08:47 schreef KingRadler het volgende:
In Venlo

[ afbeelding ]
Ziet er niet bijzonder druk uit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177409229
Ik heb tot de presentatie nog de hoop gehad dat er wat leuks bij kwam om een heel weekend te gaan, maar het wordt toch alleen de zaterdag (hoop ik) voor de Foo Fighters, die ik 5 dagen voor Pinkpop ook al ga zien. :D

Zal mij benieuwen of de weekend tickets net zo snel weg zijn als andere jaren, heb veel meer negatieve reacties online gezien dan eerder altijd het geval was. De zwakke line-up was vorig jaar voor mij al de reden om Pinkpop een jaar over te slaan en naar RW te gaan.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 10:02:13 #40
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_177409273
Nou, ik sta nog in de digitale wachtrij...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_177409296
Ik in 4 digitale wachtrijen. :P
pi_177409324
Ging er snel doorheen
  zaterdag 24 februari 2018 @ 10:08:05 #43
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_177409373
Ik in 2, vriend in 2, een vriendin ook nog...
  zaterdag 24 februari 2018 @ 10:10:37 #44
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_177409433
Binnen!!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_177409463
Nou tis gelukt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177409489
Zaterdag ticket in the pocket. :)

Ging sneller dan andere jaren.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 10:23:24 #47
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_177410133
Is het al uitverkocht?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 24 februari 2018 @ 10:59:23 #49
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_177410224
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:53 schreef chansadres het volgende:
Is het al uitverkocht?
natuurlijk niet. Is er een festival dat wel uitverkocht is?
pi_177410315
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:59 schreef peaceman het volgende:

[..]

natuurlijk niet. Is er een festival dat wel uitverkocht is?
Qua weekendkaarten Zwarte Cross :D
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 24 februari 2018 @ 11:11:32 #51
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_177410429
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:04 schreef chansadres het volgende:

[..]

Qua weekendkaarten Zwarte Cross :D
ah een uitzondering dus.. ;)
pi_177410897
zolang Pinkpop nog niet is uitverkocht hebben de vaste Pinkpop gangers in iedergeval een kaartje.
Daar ben ik wel blij om.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 11:35:07 #53
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_177410898
quote:
6s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
Als je een concertticket wil kopen is er maar één aanbieder, dat is dus gewoon een monopolie. Het zou mooi zijn dat wanneer je op de website van een band een concert aanklikt je bijv. vier opties voor ticketverkopers hebt. Beetje concurrentie, ik zie het al voor me: "Koop nu tickets voor drie concerten en krijg 10% korting!" _O_

Net als dat je een wasmachine of boek bij verschillende winkels kunt kopen, het product (concert zelf) blijft hetzelfde, je hebt alleen dan wel keuze bij wie je het koopt.

Je ziet tegenwoordig wel al steeds vaker andere bedrijven dan Ticketmaster bij de verkoop van tickets, PayLogic, Eventim, Eventix, ActiveTickets, of via Stager. Nu nog tickets voor hetzelfde concert bij meerdere verkopers te koop aanbieden op de één of andere manier.
Pearl Jam staat weer op een festival. En we krijgen een discussie over Ticketmaster...

Heerlijk hoe de geschiedenis zich herhaalt... :P

Pearl Jam: Taking on Ticketmaster
The Story of Pearl Jam vs. Ticketmaster


En heb ook een kaartje. *O*
Nu nog vrij vragen met werk. :s)
pi_177412763
yes heb de tickets:



;(
pi_177412920
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:45 schreef KingRadler het volgende:
yes heb de tickets:

[ afbeelding ]

;(
Dan heeft nu heel FOK een kopie. :D
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 24 februari 2018 @ 12:53:27 #56
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177413027
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan heeft nu heel FOK een kopie. :D
Incl naam ook echt he :')
pi_177413035
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:45 schreef KingRadler het volgende:
yes heb de tickets:

[ afbeelding ]

;(
Je weet dat je met puur de barcode naar binnen kunt. Dus het hele internet kan nu gratis naar binnen...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_177413161
Zijn ook niet mijn tickets....

Ticketmaster heeft al ingegrepen de persoon heeft nieuwe tickets gekregen.
pi_177413238
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:57 schreef KingRadler het volgende:
Zijn ook niet mijn tickets....
Dat je ze deelt, zal ze erg fijn vinden...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_177413268
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:00 schreef chansadres het volgende:

[..]

Dat je ze deelt, zal ze erg fijn vinden...
De persoon heeft nieuwe tickets gekregen, de barcode is ongeldig gemaakt.
pi_177413336
Hier de tickets ook in de pocket ^O^
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 24 februari 2018 @ 17:23:59 #62
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_177419192
Hier ook tickets binnen! Nu al zin in!
  zaterdag 24 februari 2018 @ 17:25:03 #63
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177419209
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:01 schreef KingRadler het volgende:

[..]

De persoon heeft nieuwe tickets gekregen, de barcode is ongeldig gemaakt.
Waar lees je dat?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zaterdag 24 februari 2018 @ 17:31:26 #64
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_177419309
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:54 schreef Harmankardon het volgende:
Ik had Johan ook wel verwacht eigenlijk.
Ja inderdaad, grote afwezige wat mij betreft...
pi_177419470
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 17:25 schreef richolio het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
Stond op Twitter, dat Ticketmaster had ingegrepen.

bron: https://twitter.com/Ticketmaster_NL/status/967364655592206336
  zaterdag 24 februari 2018 @ 18:03:55 #66
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177419960
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 17:39 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Stond op Twitter, dat Ticketmaster had ingegrepen.

bron: https://twitter.com/Ticketmaster_NL/status/967364655592206336
Gelukkig maar. Arme Pascal
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_177420768
Ging vanmorgen best soepel qua kaarten, 15 minuten in de wachtrij en tickets binnen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177421969
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 18:03 schreef richolio het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Arme Pascal
Ach ik zag dat hij op Coldplay en Kensington heeft gestemd voor de Top2000, dan verdien je ook geen Pinkpop vind ik _O-
pi_177422054
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:37 schreef alopio het volgende:

[..]

Ach ik zag dat hij op Coldplay en Kensington heeft gestemd voor de Top2000, dan verdien je ook geen Pinkpop vind ik _O-
:'(
  zaterdag 24 februari 2018 @ 19:57:58 #70
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177422521
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:37 schreef alopio het volgende:

[..]

Ach ik zag dat hij op Coldplay en Kensington heeft gestemd voor de Top2000, dan verdien je ook geen Pinkpop vind ik _O-
juist wel zou ik zeggen.....
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 24 februari 2018 @ 19:58:52 #71
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177422554
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Ging vanmorgen best soepel qua kaarten, 15 minuten in de wachtrij en tickets binnen
Gaat nu nog soepeler, twee keer klikken ;)

Ben wel benieuwd of het een beetje loopt met de kaarten
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_177423788
Dubbele kaarten gekocht wat een smoes als je het leest op Ticketswap.
pi_177426591
Weekendkaarten nog niet uitverkocht. :') Hopelijk leren ze hiervan en gaan ze weer zoals vanouds artiesten boeken.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 23:42:01 #74
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_177428153
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 22:32 schreef 1shot1kill het volgende:
Weekendkaarten nog niet uitverkocht. :') Hopelijk leren ze hiervan en gaan ze weer zoals vanouds artiesten boeken.
dus dat moeten alle andere festivals dan ook doen? Zelfs voor het grote rock Werchter zijn er nog gewoon weekendkaarten.
pi_177430943
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 23:42 schreef peaceman het volgende:

[..]

dus dat moeten alle andere festivals dan ook doen? Zelfs voor het grote rock Werchter zijn er nog gewoon weekendkaarten.
Maar is wel al 1 dag uitverkocht. :P
  zondag 25 februari 2018 @ 08:12:04 #76
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177430967
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 22:32 schreef 1shot1kill het volgende:
Weekendkaarten nog niet uitverkocht. :') Hopelijk leren ze hiervan en gaan ze weer zoals vanouds artiesten boeken.
Vreemd dat niet in een dag uitverkopen voor mensen ineens betekent dat het helemaal mis is. En dat terwijl het andersom is, hoogst uitzonderlijk als het wel in een dag zou uitverkopen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 25 februari 2018 @ 09:26:49 #77
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177431586
Programma is in orde normaal gesproken is het wel uitverkocht.
Pinkpop heeft last van veel concurrentie en mensen besteden liever hun geld aan iets anders.
  Redactie Sport zondag 25 februari 2018 @ 09:56:13 #78
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177432127
Ik denk dat de prijsstijging de doodsteek is geweest. Voor 195 hadden mensen nog wel gehad van "okee niet perfect maar we doen het ermee, toch wel heel wat leuke namen" maar nu is het van 'ja de lineup is al niks en dan ook nog eens een prijsstijging, uitzuigers'
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177432297
Als ik dan naar dagkaartjes voor werchter kijk, dan kosten die 102.5 euro incl servicekosten en toeslag. (Maar 6.5 service kosten en 1.5 mobiliteistoeslag)

Heeft werchter met ticketmaster.be een betere deal afgesloten dat je maar 6.5 euro servicekosten betaald (ook voor een weekendkaart), ipv 10 bij ticketmaster.nl.

Door de mobiliteistoeslag mag je met je kaartje gratis in België van en naar werchter reizen met het ov.

Dat is dan toch wel een betere deal dan pinkpop.
  zondag 25 februari 2018 @ 11:22:45 #80
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_177433659
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat de prijsstijging de doodsteek is geweest. Voor 195 hadden mensen nog wel gehad van "okee niet perfect maar we doen het ermee, toch wel heel wat leuke namen" maar nu is het van 'ja de lineup is al niks en dan ook nog eens een prijsstijging, uitzuigers'
de mensen die dat laatste denken zijn vooral dom. Alsof Pearl Jam enzo voor een appel en ei komen spelen... grote headliners betekent grote kosten en alles eromheen wordt ook alleen maar duurder.
pi_177433832
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:22 schreef peaceman het volgende:

[..]

de mensen die dat laatste denken zijn vooral dom. Alsof Pearl Jam enzo voor een appel en ei komen spelen... grote headliners betekent grote kosten en alles eromheen wordt ook alleen maar duurder.
Het blijft bizar zulke prijsstijgingen terwijl de looninflatie ernstig achter blijft ten opzichte van de concertprijzen. :P
pi_177433963
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:22 schreef peaceman het volgende:

[..]

de mensen die dat laatste denken zijn vooral dom. Alsof Pearl Jam enzo voor een appel en ei komen spelen... grote headliners betekent grote kosten en alles eromheen wordt ook alleen maar duurder.
een kaartje voor een concert van Pearl jam kost al 95 euro ofzo (en ik vermoed dat de kaartjes voor de foo fighters niet veel goedkoper zijn)

als je ziet dat een weekendkaart voor pinkpop 220 kost dan is dat eigenlijk nog best goedkoop voor de artiesten die daarnaartoe komen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Redactie Sport zondag 25 februari 2018 @ 11:41:12 #83
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177433994
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:22 schreef peaceman het volgende:

[..]

de mensen die dat laatste denken zijn vooral dom. Alsof Pearl Jam enzo voor een appel en ei komen spelen... grote headliners betekent grote kosten en alles eromheen wordt ook alleen maar duurder.
Ik geloof niet dat PJ duurder is dan de Biebs
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 25 februari 2018 @ 11:52:26 #84
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_177434210
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het blijft bizar zulke prijsstijgingen terwijl de looninflatie ernstig achter blijft ten opzichte van de concertprijzen. :P
ja klopt, zulke prijsstijgingen komen wel vaker voor. Lowands had ooit een soortgelijke prijsstijging en rock Werchter was ooit 35 euro als ik het me goed herinner.
  zondag 25 februari 2018 @ 12:50:39 #85
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177435583
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat de prijsstijging de doodsteek is geweest. Voor 195 hadden mensen nog wel gehad van "okee niet perfect maar we doen het ermee, toch wel heel wat leuke namen" maar nu is het van 'ja de lineup is al niks en dan ook nog eens een prijsstijging, uitzuigers'
Geloof er helemaal niets van. Festival markt is verzadigd aan het raken, dat is het probleem, niet die paar euro.
En daarbij; heel normaal en gezond dat een festival niet in een dagje uitverkoop.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Eindredactie Film & TV / PR zondag 25 februari 2018 @ 12:51:00 #86
414892 crew  daan1601
Filmfreak
pi_177435593
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:52 schreef peaceman het volgende:

[..]

ja klopt, zulke prijsstijgingen komen wel vaker voor. Lowands had ooit een soortgelijke prijsstijging en rock Werchter was ooit 35 euro als ik het me goed herinner.
Werchter is begonnen als gratis festival :o
Maakt ook festivalverslagen:
Pinkpop 2015 2016 2017 2018 2019
Lowlands 2015 2016 2017 2018
  Redactie Sport zondag 25 februari 2018 @ 12:53:32 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177435665
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:50 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Geloof er helemaal niets van. Festival markt is verzadigd aan het raken, dat is het probleem, niet die paar euro.
En daarbij; heel normaal en gezond dat een festival niet in een dagje uitverkoop.
Jij denkt dat mensen niet het gevoel hebben dat ze afgezet worden door een prijsstijging terwijl de namen niet duurder voelen. Ik denk dat dat een relevant probleem is.

Ik zeg niet dat het anders wel had uitverkocht maar het speelt écht wel mee
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 25 februari 2018 @ 12:55:15 #88
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177435707
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:39 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

een kaartje voor een concert van Pearl jam kost al 95 euro ofzo (en ik vermoed dat de kaartjes voor de foo fighters niet veel goedkoper zijn)

als je ziet dat een weekendkaart voor pinkpop 220 kost dan is dat eigenlijk nog best goedkoop voor de artiesten die daarnaartoe komen.
PJ is relatief goedkoop als headline wat tickets betreft, in de 70 geloof ik in de ziggodome. Maar ook die zullen juist aan de festivals de absolute hoofdprijs vragen. Festivals zijn de grote melkkoe voor grote bands.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 25 februari 2018 @ 12:57:01 #89
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_177435755
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jij denkt dat mensen niet het gevoel hebben dat ze afgezet worden door een prijsstijging terwijl de namen niet duurder voelen. Ik denk dat dat een relevant probleem is.

Ik zeg niet dat het anders wel had uitverkocht maar het speelt écht wel mee
de namen worden juist wel duurder. Artiesten vragen meer en meer.
Verder denk ik dat tav een punt heeft qua verzadiging. Er zijn ook achterlijk veel festivals in Nederland.
  zondag 25 februari 2018 @ 12:57:27 #90
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_177435762
Dubbel
  zondag 25 februari 2018 @ 12:58:25 #91
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177435790
Het is allemaal zo rustig rond Pinkpop heb Jan nog niet gehoord na de verkoop.
  Redactie Sport zondag 25 februari 2018 @ 13:00:09 #92
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177435830
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:57 schreef peaceman het volgende:

[..]

de namen worden juist wel duurder. Artiesten vragen meer en meer.
Verder denk ik dat tatva een punt heeft qua verzadiging. Er zijn ook achterlijk veel festivals in Nederland.
Dat ontken ik ook helemaal niet (hoewel ik nog altijd niet geloof dat Bieber goedkoper is dan PJ, dat lijkt me onzin. Maar de gecombineerde namen zullen ongetwijfeld duurder zijn), alleen mensen voelen dat wel

en dat de markt verzadigd is is wel een ding. Op alternative zijn er 3 festivals en Pinkpop zoekt daardoor ook een ander segment, maar dat werkt niet bij het publie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 25 februari 2018 @ 13:03:46 #93
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_177435925
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook helemaal niet (hoewel ik nog altijd niet geloof dat Bieber goedkoper is dan PJ, dat lijkt me onzin. Maar de gecombineerde namen zullen ongetwijfeld duurder zijn), alleen mensen voelen dat wel

en dat de markt verzadigd is is wel een ding. Op alternative zijn er 3 festivals en Pinkpop zoekt daardoor ook een ander segment, maar dat werkt niet bij het publie.
ik denk niet dat je dat laatste nu al kan zeggen.
  zondag 25 februari 2018 @ 13:28:06 #94
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177436762
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jij denkt dat mensen niet het gevoel hebben dat ze afgezet worden door een prijsstijging terwijl de namen niet duurder voelen. Ik denk dat dat een relevant probleem is.

Ik zeg niet dat het anders wel had uitverkocht maar het speelt écht wel mee
`
Dat denk ik inderdaad niet. Als de lineup aanspreekt en de vibe rondom festival goed is koop je kaarten, als het om welke reden dan ook tegen valt is de prijs een van de vele dingen om over te zeiken. Denk dat het uiteindelijk op totaal niveau totaal niet doorslaggevend is.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 25 februari 2018 @ 13:33:17 #95
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177436923
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:57 schreef peaceman het volgende:

[..]

de namen worden juist wel duurder. Artiesten vragen meer en meer.
Verder denk ik dat tav een punt heeft qua verzadiging. Er zijn ook achterlijk veel festivals in Nederland.
Niet te onderschatten. Zowel in Nederland EN Europa is het aanbod in de zomermaanden bizar. Je vaste club mensen die een band met je eigen festival hebben trek je wel, maar de fanatieke festivalgangers die echt naar line up kijken rijden net zo makkelijk naar Belgie en Duitsland. En als ik naar mezelf kijk (en ik ben niet uniek in mijn generatie vermoed ik): ik heb vrijwel alle grote acts die langer meelopen al minstens een keer gezien en ze komen tegenwoordig allemaal regelmatig langs omdat ze van de CD verkopen niet meer kunnen leven. Het is dus niet zo makkelijk om mensen over de streep te trekken. Er was echt wel een tijd dat ik alleen voor Pearl Jam wel af zou reizen. Overigens is de andere kant dat het ook jarenlang heel normaal is geweest dat je niet in een paar uur uitverkoopt waar er nu al rumoer ontstaat als het een dag duurt..


Maar al met al denk ik dat PP het behoorlijk goed gaat doen dit jaar qua kaartverkoop.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_177436997
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:55 schreef TAV74 het volgende:
PJ is relatief goedkoop als headline wat tickets betreft, in de 70 geloof ik in de ziggodome
Volgens mij niet hoor. ik ben een paar jaar geleden naar Pearl jam in de ziggo dome geweest en toen zat ik helemaal achteraan tegen de wand aan en toen waren die kaartjes al meer dan 90 euro volgens mij.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  zondag 25 februari 2018 @ 13:39:39 #97
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177437109
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:35 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor. ik ben een paar jaar geleden naar Pearl jam in de ziggo dome geweest en toen zat ik helemaal achteraan tegen de wand aan en toen waren die kaartjes al meer dan 90 euro volgens mij.
Nee, die kaarten waren ca, 58 euro. Tenzij je illegaal gekocht hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 25 februari 2018 @ 14:20:56 #98
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177438314
Hoeveel Weekendkaarten verwachten jullie dat er al verkocht is?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 februari 2018 @ 14:24:59 #99
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_177438477
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:33 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Niet te onderschatten. Zowel in Nederland EN Europa is het aanbod in de zomermaanden bizar.
en daarom is het zo raar dat ze per se in juni willen zitten, wanneer er toch al veel te doen is, ipv in het Pinksterweekend.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 25 februari 2018 @ 14:43:55 #100
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177438896
dubbel
pi_177438925
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 14:20 schreef KingRadler het volgende:
Hoeveel Weekendkaarten verwachten jullie dat er al verkocht is?
1337 kaarten
pi_177439581
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 23:42 schreef peaceman het volgende:

[..]

dus dat moeten alle andere festivals dan ook doen? Zelfs voor het grote rock Werchter zijn er nog gewoon weekendkaarten.
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 08:12 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Vreemd dat niet in een dag uitverkopen voor mensen ineens betekent dat het helemaal mis is. En dat terwijl het andersom is, hoogst uitzonderlijk als het wel in een dag zou uitverkopen.
Kijk naar de afgelopen jaren, vrijwel elke keer binnen een uur uitverkocht, in 2014 zelfs binnen 10 minuten, dat ze zelfs nu nog niet weg zijn is hoogst uitzonderlijk voor dit festival.
  zondag 25 februari 2018 @ 15:31:09 #103
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177439913
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 14:24 schreef Tokus het volgende:

[..]

en daarom is het zo raar dat ze per se in juni willen zitten, wanneer er toch al veel te doen is, ipv in het Pinksterweekend.
Dan zitten ze te vroeg en zijn de grote headliners weer niet beschikbaar...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 25 februari 2018 @ 15:33:13 #104
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177439957
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 15:16 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

[..]

Kijk naar de afgelopen jaren, vrijwel elke keer binnen een uur uitverkocht, in 2014 zelfs binnen 10 minuten, dat ze zelfs nu nog niet weg zijn is hoogst uitzonderlijk voor dit festival.
Historie is langer dan de laatste jaren he, Lowlands heeft ook een paar jaar gehad dat ze in no time uitverkocht waren en die zijn ook terug naar een normaal tempo, waarin ze ook gewoon weer uitverkochten uiteindelijk. Denk dat je dit vaker gaat zien, mensen gaan keuzes maken en niet meer klakkeloos voor een festival.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 februari 2018 @ 16:04:28 #105
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_177440614
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 15:31 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dan zitten ze te vroeg en zijn de grote headliners weer niet beschikbaar...
dat is altijd het argument dat die ouwe seniel aandraagt, maar het is bij dat soort headliners geen uitzondering dat ze gewoon bij ongeveer elke show ingevlogen worden. Voor de bedragen die ze ervoor betalen, kan dat namelijk makkelijk.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 25 februari 2018 @ 16:07:50 #106
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177440665
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 16:04 schreef Tokus het volgende:

[..]

dat is altijd het argument dat die ouwe seniel aandraagt, maar het is bij dat soort headliners geen uitzondering dat ze gewoon bij ongeveer elke show ingevlogen worden. Voor de bedragen die ze ervoor betalen, kan dat namelijk makkelijk.
Denk dat die seniel gewoon gelijk heeft hoor. De grote bands hebben de festivals voor het uitzoeken en touren allemaal vanaf juni pas in Europa. Die zijn echt niet even voor dezelfde bedragen eerder te halen, als ze niet al tourverplichtingen hebben. Kijk nu de tourschema's van de grotere bands maar na.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_177454143
Ik heb mijn kaartje voor de zondag :)
  maandag 26 februari 2018 @ 09:37:13 #108
134538 chansadres
Black & White
pi_177454577
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 16:07 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Denk dat die seniel gewoon gelijk heeft hoor. De grote bands hebben de festivals voor het uitzoeken en touren allemaal vanaf juni pas in Europa. Die zijn echt niet even voor dezelfde bedragen eerder te halen, als ze niet al tourverplichtingen hebben. Kijk nu de tourschema's van de grotere bands maar na.
Daarnaast verschilt het bedrag per festival. Zo'n headlineract heeft packagedeals die je kunt bijkopen, die per act verschillen. Zo zijn er bonussen voor regio exclusiviteit en grootte van de act (DJ die met band komt of zonder/band met orkest). Je moet zelfs extra betalen als je als festival een act als eerste wilt aankondigen. Zo weet ik dat Werchter voor een act vrijwel alles koopt. Pinkpop daarentegen koopt vrijwel altijd het goedkoopste pakket. Dat betekend dat als een band exact een maand wilt touren dat Pinkpop altijd laag op hun prioriteiten lijst staat. Natuurlijk zijn er de headliners die alles doen maar bijvoorbeeld Pearl Jam heeft enkele malen Pinkpop afgewezen omdat ze een interessant bod hadden, dat later op de kalender viel. Eigenlijk zou het voor het festival beter zijn om eind juni/begin juli te zitten.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 26 februari 2018 @ 10:08:36 #109
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177455120
Festival gangers zijn echt verwend dit jaar er zijn nog genoeg weekend kaarten beschikbaar voor in de lage landen.
pi_177455769
https://www.1limburg.nl/k(...)arl-jam-loopt-hardst

Kaartverkoop gaat nog niet zo heel slecht zo te zien.
  maandag 26 februari 2018 @ 10:45:58 #111
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177456015
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 10:35 schreef indiaantje89 het volgende:
https://www.1limburg.nl/k(...)arl-jam-loopt-hardst

Kaartverkoop gaat nog niet zo heel slecht zo te zien.
"Na twee dagen zijn er inmiddels 92.000 kaarten verkocht. De meeste daarvan (50.000) zijn losse kaarten, de rest zijn tickets voor het hele festival. "

Deze cijfers kloppen niet helemaal. Dan zal er al 42.000 weekend kaarten zijn verkocht.
pi_177457954
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 15:16 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]


[..]

Kijk naar de afgelopen jaren, vrijwel elke keer binnen een uur uitverkocht, in 2014 zelfs binnen 10 minuten, dat ze zelfs nu nog niet weg zijn is hoogst uitzonderlijk voor dit festival.
Echt niet kijk de jaren ervoor hoe moeilijk ze het toen hadden en niet uitverkochten. :P
pi_177458203
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 10:35 schreef indiaantje89 het volgende:
https://www.1limburg.nl/k(...)arl-jam-loopt-hardst

Kaartverkoop gaat nog niet zo heel slecht zo te zien.
zal een organisatie ooit zeggen dat de kaartverkoop tegenvalt na een paar dagen?
En smeets lult dus weer aantoonbaar onzin zoals kingradler al opmerkt

vind het toch wel opmerkelijk dat nog niet 1 dag uitverkocht is. Zal vast wel gebeuren maar toch niet zo snel als men verwacht had denk ik
  maandag 26 februari 2018 @ 12:47:32 #114
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_177458513
Weet iemand de verdeling van het aantal tickets? Kan geen goede bron vinden.
  maandag 26 februari 2018 @ 12:51:52 #115
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177458599
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:47 schreef peaceman het volgende:
Weet iemand de verdeling van het aantal tickets? Kan geen goede bron vinden.
Aantal weekend tickets zal rond de 35K zijn, dagelijks aantal bezoekers 60k.

heb hier een bron: https://www.pinkpop.nl/history/pinkpop-by-numbers/
misschien heb je hier iets aan.
  maandag 26 februari 2018 @ 12:56:00 #116
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_177458679
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:51 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Aantal weekend tickets zal rond de 35K zijn, dagelijks aantal bezoekers 60k.

heb hier een bron: https://www.pinkpop.nl/history/pinkpop-by-numbers/
misschien heb je hier iets aan.
dat eerste denk ik ook. Misschien iets hoger nog, maar kon er geen cijfers van vinden.

Dat lijstje geeft helaas het antwoord niet. Wel geinig op dat lijstje is dat er van de afgelopen 10 edities maar 1 niet uitverkocht was. Blijkbaar doen ze toch wat goed.
pi_177458992
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:31 schreef planethugo het volgende:

[..]

zal een organisatie ooit zeggen dat de kaartverkoop tegenvalt na een paar dagen?
En smeets lult dus weer aantoonbaar onzin zoals kingradler al opmerkt

vind het toch wel opmerkelijk dat nog niet 1 dag uitverkocht is. Zal vast wel gebeuren maar toch niet zo snel als men verwacht had denk ik
Mweh Pinkpop dagen zijn toch nooit gigantisch snel uitverkocht? Justin Bieber deed het snel, en Paul McCartney deed er enkele dagen over geloof ik?

Het gigantisch snel uitverkopen van Festivals lijkt in het geheel wel een beetje voorbij. Je hebt echt voor ieder festival een kaartje kunnen scoren als je er echt graag heen zou willen gaan.

Naar mijn weten is enkel Zwarte Cross in het geheel uitverkocht, en eerlijk is eerlijk. Dat is niet alleen als "muziek" festival. Rock Werchter heeft alleen nog de Pearl Jam dag uitverkocht (en heeft ook een tijdje geduurd), en de Arctic Monkeys dag op Best Kept Secret is uitverkocht, maar idem kom je daar op je gemak een kaart voor kopen. Graspop is alleen nog een XL kaart voor te krijgen (voor alle 4 de dagen) maar dat duurde ook gewoon een aantal maanden.
  maandag 26 februari 2018 @ 13:19:19 #118
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177459235
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:31 schreef planethugo het volgende:

[..]

En smeets lult dus weer aantoonbaar onzin zoals kingradler al opmerkt
Smeets zal ook weer niet zo dom zijn dat hij compleet onmogelijke aantallen roept, volgens mij zijn er maar ca 35000 weekendkaarten, Kans is groter dat de regionale omroep hier ergens iets fout interpreteert.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_177462175
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:56 schreef peaceman het volgende:

[..]

dat eerste denk ik ook. Misschien iets hoger nog, maar kon er geen cijfers van vinden.

Dat lijstje geeft helaas het antwoord niet. Wel geinig op dat lijstje is dat er van de afgelopen 10 edities maar 1 niet uitverkocht was. Blijkbaar doen ze toch wat goed.
* het Pinkpop festival is uitverkocht als er minstens op één van de festivaldagen meer dan 60.000 bezoekers zijn

zo kan ik het ook :P
  maandag 26 februari 2018 @ 15:26:53 #120
134538 chansadres
Black & White
pi_177462258
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:23 schreef planethugo het volgende:

[..]

* het Pinkpop festival is uitverkocht als er minstens op één van de festivaldagen meer dan 60.000 bezoekers zijn

zo kan ik het ook :P
Creatief boekhouden. Het is een feit dat ze dit trucje doen. Vorig jaar was het bij lange na niet uitverkocht. Enkel de Bieber dagkaarten. Dus toen hebben ze later de weekendkaarten teruggeschroefd en de dagkaarten verhoogd. 1 dag boven 60.000 en het bordje uitverkocht mag op de deur. Betekende ook dat er een gigantische lading dagkaarten bij kwam voor de overige dagen. Die al slechter verkochten. Ze zullen het vast in de portemonnee hebben gevoeld...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 26 februari 2018 @ 15:35:02 #121
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_177462434
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:23 schreef planethugo het volgende:

[..]

* het Pinkpop festival is uitverkocht als er minstens op één van de festivaldagen meer dan 60.000 bezoekers zijn

zo kan ik het ook :P
dat had ik niet gelezen, maar dat is idd een beetje sneu.
pi_177462678
quote:
6s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:26 schreef chansadres het volgende:

[..]

Creatief boekhouden. Het is een feit dat ze dit trucje doen. Vorig jaar was het bij lange na niet uitverkocht. Enkel de Bieber dagkaarten. Dus toen hebben ze later de weekendkaarten teruggeschroefd en de dagkaarten verhoogd. 1 dag boven 60.000 en het bordje uitverkocht mag op de deur. Betekende ook dat er een gigantische lading dagkaarten bij kwam voor de overige dagen. Die al slechter verkochten. Ze zullen het vast in de portemonnee hebben gevoeld...
Toch blijf ik dat vreemd vinden. Zo hoorde ik Eric van Eerdenburg van Lowlands ook zeggen dat ze de niet uitverkochte jaren best wel gevoeld hebben financieel gezien.

Maar wat voelen ze dan... minder winst... of gewoon verlies? Lijkt me niet verstandig om een bedrijf te runnen met de verwachting dat je altijd alles uitverkoopt. Zo kan ik me ook niet voorstellen dat de 2017 editie van Pinkpop net zo veel zou hebben gekost als 2014?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 februari 2018 @ 15:49:34 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_177462709
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:47 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Toch blijf ik dat vreemd vinden. Zo hoorde ik Eric van Eerdenburg van Lowlands ook zeggen dat ze de niet uitverkochte jaren best wel gevoeld hebben financieel gezien.

Maar wat voelen ze dan... minder winst... of gewoon verlies? Lijkt me niet verstandig om een bedrijf te runnen met de verwachting dat je altijd alles uitverkoopt. Zo kan ik me ook niet voorstellen dat de 2017 editie van Pinkpop net zo veel zou hebben gekost als 2014?
verschil is ook hoeveel je niet uitverkoopt. Toen Lowlands begin deze eeuw van 60.000 terugviel naar 48.000 was het terrein nog wel berekend op 60.000, dan wordt er gewoon verlies geleden. Maar als je 95% tot 99% van je kaarten verkoopt zal er wel beperkte winst gemaakt worden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_177463035
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

verschil is ook hoeveel je niet uitverkoopt. Toen Lowlands begin deze eeuw van 60.000 terugviel naar 48.000 was het terrein nog wel berekend op 60.000, dan wordt er gewoon verlies geleden. Maar als je 95% tot 99% van je kaarten verkoopt zal er wel beperkte winst gemaakt worden.
48.000 is nog 80% wat uit verkoopt. .. niet super goed natuurlijk, maar vreselijk slecht ook niet lijkt me.

Ik neem aan dat festivals als Pinkpop en Lowlands toch een goed vangnet achter zich hebben (zeker met Mojo). Maar goed Lowlands heeft ook jaren gehad dat ze 300% zouden kunnen uitverkopen... en dan is die 80% weer erg weinig ja :D.
  maandag 26 februari 2018 @ 16:31:01 #125
134538 chansadres
Black & White
pi_177463591
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:47 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Toch blijf ik dat vreemd vinden. Zo hoorde ik Eric van Eerdenburg van Lowlands ook zeggen dat ze de niet uitverkochte jaren best wel gevoeld hebben financieel gezien.

Maar wat voelen ze dan... minder winst... of gewoon verlies? Lijkt me niet verstandig om een bedrijf te runnen met de verwachting dat je altijd alles uitverkoopt. Zo kan ik me ook niet voorstellen dat de 2017 editie van Pinkpop net zo veel zou hebben gekost als 2014?
Moeilijk te voorspellen inderdaad. Het probleem van niet uitverkocht raken is niet enkel het entreegeld natuurlijk. Hoe de verhoudingen liggen, zal Pinkpop nooit zeggen natuurlijk. Waar je vanuit kan gaan is dat Pinkpop bij een uitverkocht Pinkpop zo'n 15 miljoen binnen harkt. Tussen de 2 en 3 miljoen van dat bedrag gaat rechtstreeks naar de 3 headliners. Met wat natte vinger werk kan je vanuit gaan dat het totale kostenplaatje van de artiesten ongeveer het dubbele is (ongeveer 5 a 6 miljoen bij elkaar dus). Daar bovenop moet dus de aankleding, onderhoud Megaland terrein (want in bezit van Buro Pinkpop), onderhoud tenten en podiums, personeelskosten van Buro Pinkpop etc. En Mojo neemt natuurlijk ook nog een stuk van de taart. Na al die kosten houd je weinig over. De winst word voornamelijk gemaakt met drankomzet en voedselverkoop. En daar zit juist het knelpunt. Geen kaartverkoop betekent geen drankomzet. Maar de bovenstaande kosten moeten wel betaald worden. Die worden dan betaald van de drankomzet (die minder is door minder bezoekers). Daarom wilt Pinkpop liever weekendkaarten verkopen dan dagjes mensen. Maar bij Bieber vorig jaar hebben ze het verlies moeten opvangen door meer dagkaarten te verkopen. Minder kaartomzet maar doordat je een dag meer mensen op het veld hebt, verkoop je toch wat meer drank. Moeten we medelijden hebben? Nee, natuurlijk niet. Tijdens de goede jaren, bouwen ze ook een spaarpotje op voor mindere jaren. ;)
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 februari 2018 @ 16:58:20 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_177464074
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:04 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

48.000 is nog 80% wat uit verkoopt. .. niet super goed natuurlijk, maar vreselijk slecht ook niet lijkt me.

Ik neem aan dat festivals als Pinkpop en Lowlands toch een goed vangnet achter zich hebben (zeker met Mojo). Maar goed Lowlands heeft ook jaren gehad dat ze 300% zouden kunnen uitverkopen... en dan is die 80% weer erg weinig ja :D.
als ineens 1/5e van je inkomsten wegvalt is dat nogal wat. De kosten zullen iets lagen zijn, maar niet zoveel. En ik betwijfel of het rendement op festivals 20% is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 26 februari 2018 @ 18:00:21 #127
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177465184
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:47 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Toch blijf ik dat vreemd vinden. Zo hoorde ik Eric van Eerdenburg van Lowlands ook zeggen dat ze de niet uitverkochte jaren best wel gevoeld hebben financieel gezien.

Maar wat voelen ze dan... minder winst... of gewoon verlies? Lijkt me niet verstandig om een bedrijf te runnen met de verwachting dat je altijd alles uitverkoopt. Zo kan ik me ook niet voorstellen dat de 2017 editie van Pinkpop net zo veel zou hebben gekost als 2014?
Het break even point zal echt niet op een uitverkocht huis liggen, dat zou te riskant zijn. Maar het kan niet ander of het is een financieel flinke klap. Minder kaarten verkopen betekent ook nog eens minder omzet op het terrein zelf. Schat dat 5000 mensen minder voor een festival als Lowlands gauw 1,5 miljoen minder omzet betekent. En een groot deel van de kosten maak je wel gewoon.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_177468420
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Echt niet kijk de jaren ervoor hoe moeilijk ze het toen hadden en niet uitverkochten. :P
De jaren voor wat? Ik ben in 2011, 2014, 2015 & 2016 geweest, die jaren waren de weekend tickets in no time weg. Vorig jaar bleven al veel mensen weg door de lineup en ik zie datzelfde nu i.c.m. de hogere ticket prijzen. Je kunt er honderd andere festivals bij halen die niet uitverkocht zijn maar bij Pinkpop waren de weekendkaarten jarenlang op de eerste dag (meestal het eerste uur) weg en nu ze een ander soort artiesten programmeren om een jonger publiek aan te trekkenis er duidelijk minder interesse.

Persoonlijk had ik als de Foo Fighters niet in de lineup stonden Pinkpop dit jaar weer overgeslagen.
  woensdag 28 februari 2018 @ 09:43:47 #129
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177497826
Alles nog eens op een rijtje

Er zijn nog 8000 Weekendkaarten over van de totaal 50K kaarten
en 10.000 dagkaarten van de totaal 60K kaarten.

https://festileaks.com/2018/02/kaarten-pinkpop-2018-vliegen-deur/
  woensdag 28 februari 2018 @ 10:02:56 #130
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_177498218
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:43 schreef KingRadler het volgende:
Alles nog eens op een rijtje

Er zijn nog 8000 Weekendkaarten over van de totaal 50K kaarten
en 10.000 dagkaarten van de totaal 60K kaarten.

https://festileaks.com/2018/02/kaarten-pinkpop-2018-vliegen-deur/
dan loopt de verkoop dus gewoon prima.
pi_177498764
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:02 schreef peaceman het volgende:

[..]

dan loopt de verkoop dus gewoon prima.
Op een of andere manier vertrouw ik die dagkaarten verkoopcijfers niet. Met nog maar zo weinig dagkaarten over had ik wel al 1 uitverkochte dag dan verwacht.
  woensdag 28 februari 2018 @ 10:40:25 #132
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_177498868
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Op een of andere manier vertrouw ik die dagkaarten verkoopcijfers niet. Met nog maar zo weinig dagkaarten over had ik wel al 1 uitverkochte dag dan verwacht.
ik snap wat je zegt, maar tot andere info het tegendeel bewijst, kunnen we niet anders dan dit aannemen toch?
  woensdag 28 februari 2018 @ 10:44:25 #133
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177498937
zolang er nog geen dag uitverkocht is gaan ze het aantal weekendkaarten niet verlagen.
  woensdag 28 februari 2018 @ 12:04:56 #134
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177500411
50.000 weekend kaarten? Dat was altijd veel minder toch???

En ik geloof wel dat de verkoop goed gaat, gezeur over prijs en line-up online is zelden representatief. Mensen die iets te zeiken hebben melden zich altijd sneller dan mensen die positief of neutraal zijn.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_177500616
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:04 schreef TAV74 het volgende:
50.000 weekend kaarten? Dat was altijd veel minder toch???

En ik geloof wel dat de verkoop goed gaat, gezeur over prijs en line-up online is zelden representatief. Mensen die iets te zeiken hebben melden zich altijd sneller dan mensen die positief of neutraal zijn.
In de jaren dat ik er was (2006-2009) was dat redelijk normaal geloof ok. Dacht alleen dat ze in de loop van de jaren daarna de verhouding veranderd hadden.
  maandag 12 maart 2018 @ 21:11:55 #136
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177778802
Het is zo rustig rond Pinkpop.
Komen er nog nieuwe namen bij?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 maart 2018 @ 21:13:05 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_177778847
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:11 schreef KingRadler het volgende:
Het is zo rustig rond Pinkpop.
Komen er nog nieuwe namen bij?
ja
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 12 maart 2018 @ 21:25:42 #138
134538 chansadres
Black & White
pi_177779239
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:11 schreef KingRadler het volgende:
Het is zo rustig rond Pinkpop.
Komen er nog nieuwe namen bij?
Ligt er aan hoe vaak je het gaat vragen!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  woensdag 14 maart 2018 @ 15:36:51 #139
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177818105
quote:
11s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:25 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe vaak je het gaat vragen!
Zolang er nog nieuwe namen blijven komen dan blijf ik het ook vragen.
Lowlands heeft al nieuwe namen vrij gegeven nu is Pinkpop aan de beurt.
  woensdag 14 maart 2018 @ 15:54:09 #140
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_177818458
PP heeft ook nog zo ontzettend veel namen vrij te geven he...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_178031035
Die nieuwe Snow Patrol vind ik ook toch weer tof hoor... nu begin ik toch te twijfelen om ook die vrijdag niet naar Landgraaf te rijden, eigenlijk enkel en alleen voor Snow Patrol en Pearl Jam.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 11:47:38 #142
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178032036
Ik ben het twijfelen om zondag te gaan, om alleen Sigrid te zien is het een duur kaartje.
pi_178080564
https://oor.nl/abo-acties/passe-partout-pinkpop-2018/

Mis ik een addertje onder het gras? 30 euro goedkoper dan als je een regulier ticket koopt.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 25 maart 2018 @ 20:42:25 #144
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_178085182
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 17:43 schreef MaxC het volgende:
https://oor.nl/abo-acties/passe-partout-pinkpop-2018/

Mis ik een addertje onder het gras? 30 euro goedkoper dan als je een regulier ticket koopt.
Zo lees ik het ook, Oor moet wel echt een verschrikkelijk beroerd blad zijn als je 30 euro korting op PP krijg als je er een abonnement bij wilt hebben.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 26 maart 2018 @ 14:19:10 #145
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178098577
Papieren bladen zijn zo jaren 90
pi_178099431
Ben wel benieuwd of er nog wat bij gaat komen de zondag (de Jeugd en Roxeanne?). Blijft raar dat die bevestigd waren voor Pinkpop door Topnotch toen.

Begin er stiekem wel zin in te krijgen. Sigrid, Brian Fallon, Greta van Fleet, The Kooks, Editors, Bruno Mars vooral.

Ik twijfel nog of ik ga kijken bij Don Diablo of Oscar & The Wolf.. even dat laatste album van laatst genoemde nog afwachten.
  maandag 26 maart 2018 @ 18:46:40 #147
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178105130
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben wel benieuwd of er nog wat bij gaat komen de zondag (de Jeugd en Roxeanne?). Blijft raar dat die bevestigd waren voor Pinkpop door Topnotch toen.

Begin er stiekem wel zin in te krijgen. Sigrid, Brian Fallon, Greta van Fleet, The Kooks, Editors, Bruno Mars vooral.

Ik twijfel nog of ik ga kijken bij Don Diablo of Oscar & The Wolf.. even dat laatste album van laatst genoemde nog afwachten.
Offtopic Editors zometeen bij DWDD
pi_178106547
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 18:46 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Offtopic Editors zometeen bij DWDD
Yes toch weer sterk hoor.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 16:20:06 #149
134538 chansadres
Black & White
pi_178126146
Slydigs erbij voor de vrijdag. Stage 4.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_178126649
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:20 schreef chansadres het volgende:
Slydigs erbij voor de vrijdag. Stage 4.
Was toch al bekend :)?
pi_178128550
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:19 schreef KingRadler het volgende:
Papieren bladen zijn zo jaren 90
Waarom biedt pinkpop dan papieren collector tickets aan? :D

Ik ga ook maar naar pearl jam vrijdag kijken of Eddy nu 26 jaar later de stunt van 1992 herhaald, toen stonden we een meter of 5 van de plek waar hij lande.


Waarschijnlijk zullen we nu wel niet meer zover vooraan staan. :')
pi_178129285
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 18:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waarom biedt pinkpop dan papieren collector tickets aan? :D

Ik ga ook maar naar pearl jam vrijdag kijken of Eddy nu 26 jaar later de stunt van 1992 herhaald, toen stonden we een meter of 5 van de plek waar hij lande.


Waarschijnlijk zullen we nu wel niet meer zover vooraan staan. :')
Joh, daar was-ie de vorige keer dat 'ie op PP speelde al te oud voor, en dat was 18 jaar geleden :P
  dinsdag 27 maart 2018 @ 19:33:56 #153
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178130149
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Was toch al bekend :)?
_O-
  dinsdag 27 maart 2018 @ 21:26:25 #154
134538 chansadres
Black & White
pi_178133115
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Was toch al bekend :)?
Is dat? :D
Het sprong op mijn tijdlijn omhoog dus ik dacht een nieuwe naam :')
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  woensdag 28 maart 2018 @ 12:40:28 #155
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178145709
Editors moet goed zijn geweest, het is jammer dat de zanger weinig contact maakt met publiek.
  woensdag 28 maart 2018 @ 15:08:53 #156
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178148842
je kan nu net als vorig jaar ook een Pinkpop pop-up tent (pakket) tent bestellen :) :



https://www.pinkpop.nl/2018/nl/nieuws/pinkpop-pop-up-tent-pakket/
  woensdag 28 maart 2018 @ 20:16:06 #157
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_178156353
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben wel benieuwd of er nog wat bij gaat komen de zondag (de Jeugd en Roxeanne?). Blijft raar dat die bevestigd waren voor Pinkpop door Topnotch toen.

Begin er stiekem wel zin in te krijgen. Sigrid, Brian Fallon, Greta van Fleet, The Kooks, Editors, Bruno Mars vooral.

Ik twijfel nog of ik ga kijken bij Don Diablo of Oscar & The Wolf.. even dat laatste album van laatst genoemde nog afwachten.
Dat album is allang uit, toch?
  woensdag 28 maart 2018 @ 20:22:40 #158
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_178156511
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 12:40 schreef KingRadler het volgende:
Editors moet goed zijn geweest, het is jammer dat de zanger weinig contact maakt met publiek.
Totaal geen problemen mee. Liever weinig of geen contact dan ingestuurde clichés.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_178188343
Pearl Jam geeft nog een extra ZiggoDome show.. best pijnlijk wel aangezien Pinkpop nog niet uitverkocht is.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 10:29:16 #160
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_178188462
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Pearl Jam geeft nog een extra ZiggoDome show.. best pijnlijk wel aangezien Pinkpop nog niet uitverkocht is.
er zal vast wat afgesproken zijn contractueel over een minimum verkochte kaarten voor PP denk je niet?
pi_178188621
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Pearl Jam geeft nog een extra ZiggoDome show.. best pijnlijk wel aangezien Pinkpop nog niet uitverkocht is.
een Ziggo dome show is wel iets heel anders dan een optreden op een festival. ik weet niet of je dat met elkaar mag vergelijken.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:18:26 #162
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178189360
Blijf het vreemd vinden PP nog niet uitverkocht voor PJ maar toch een extra concert.
Kan iemand dit uitleggen.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:20:43 #163
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_178189419
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:18 schreef KingRadler het volgende:
Blijf het vreemd vinden PP nog niet uitverkocht voor PJ maar toch een extra concert.
Kan iemand dit uitleggen.
zal wel gewoon altijd al zo geplanned geweest zijn alleen maken ze het nu pas bekend.

Dat PP nog niet uitverkocht is hadden ze denk ik niet verwacht.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:23:48 #164
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178189486
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:20 schreef planethugo het volgende:

[..]

zal wel gewoon altijd al zo geplanned geweest zijn alleen maken ze het nu pas bekend.

Dat PP nog niet uitverkocht is hadden ze denk ik niet verwacht.
Het is wel pijnlijk voor PJ fans die geen kaarten konden krijgen voor Ziggo Dome.
Wel Kaarten hebben gekocht voor PP om ze te zien.
Op eens is er weer een kans om ze te zien in Amsterdam.

De sfeer in Ziggo dome lijkt me wel beter omringd door allemaal fans.
pi_178189973
Het was blijkbaar pas de 2e zaalshow in de ZiggoDome, dacht eerste even dat dit de 3e was. Mja toch jammer dat ze na al die jaren eindelijk Pearl Jam weer hebben kunnen boeken, maar dat ze dan niet eens exclusief in Nederland staan...
  vrijdag 30 maart 2018 @ 13:23:27 #166
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_178191916
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:38 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

een Ziggo dome show is wel iets heel anders dan een optreden op een festival. ik weet niet of je dat met elkaar mag vergelijken.
Anders, maar wel concurrerend. Zal betekenen dat de PP Vrijdag een heel eind is qua verkoop.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 30 maart 2018 @ 13:39:34 #167
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_178192269
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:23 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Anders, maar wel concurrerend. Zal betekenen dat de PP Vrijdag een heel eind is qua verkoop.
dat denk ik dus ook.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 maart 2018 @ 20:35:41 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178200510
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Het was blijkbaar pas de 2e zaalshow in de ZiggoDome, dacht eerste even dat dit de 3e was. Mja toch jammer dat ze na al die jaren eindelijk Pearl Jam weer hebben kunnen boeken, maar dat ze dan niet eens exclusief in Nederland staan...
Dat zal wel te duur zijn geweest voor PP, ze wilden PJ zo graag dat die denk ik de voorwaarden konden maken zoals ze wilden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 30 maart 2018 @ 21:20:33 #169
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_178201349
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Het was blijkbaar pas de 2e zaalshow in de ZiggoDome, dacht eerste even dat dit de 3e was. Mja toch jammer dat ze na al die jaren eindelijk Pearl Jam weer hebben kunnen boeken, maar dat ze dan niet eens exclusief in Nederland staan...
Ben alleen maar blij dat PJ zich daar niet voor leent. Ik heb jaren vooral gehoopt dat ze niet naar PP zouden komen omdat dat ten koste zou kunnen gaan van een headline. Gelukkig spelen ze ontzettend graag in de ZiggoDome.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 30 maart 2018 @ 21:46:51 #170
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178201983
dus als ik het nu begrijp heeft de Ziggo Dome, Jan Smeets gered om zo PJ te krijgen op zijn festival.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 21:57:32 #171
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_178202229
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 21:46 schreef KingRadler het volgende:
dus als ik het nu begrijp heeft de Ziggo Dome, Jan Smeets gered om zo PJ te krijgen op zijn festival.
Vreemd conclusie. Volgens mij maakt PJ gewoon zelf keuzes en wordt Nederland goed bediend.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_178207850
Dit is natuurlijk niet omdat de vvk zo fantastisch loopt, anders kan je net zo goed nog even wachten tot hetb uitverkocht is, want aldus Jan was er in eerste weekend van de vvk al zo onwijs veel verkocht.

Die show is over 2,5 maand en stond altijd al op de rol als je toen dat lijstje met vermoedelijke tourdata zag, dus ze zullen nu wel in de vvk moeten. Meestal zijn dit soort grote concerten al veel vroeger in de verkoop.

Lijkt me ook sterk dat een band als PJ het lot van z'n tourschema verbindt aan de verkopen van een festival...
  zondag 1 april 2018 @ 01:05:59 #173
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178226020
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 07:40 schreef Cyanide- het volgende:
Dit is natuurlijk niet omdat de vvk zo fantastisch loopt, anders kan je net zo goed nog even wachten tot hetb uitverkocht is, want aldus Jan was er in eerste weekend van de vvk al zo onwijs veel verkocht.

Die show is over 2,5 maand en stond altijd al op de rol als je toen dat lijstje met vermoedelijke tourdata zag, dus ze zullen nu wel in de vvk moeten. Meestal zijn dit soort grote concerten al veel vroeger in de verkoop.

Lijkt me ook sterk dat een band als PJ het lot van z'n tourschema verbindt aan de verkopen van een festival...
Blijkbaar had PJ 3 concerten gepland voor NL. En PP had het geluk dat ze daar ook wilde optreden.
Het had net zo makkelijk 3 keer Ziggo dome kunnen zijn.
  vrijdag 6 april 2018 @ 21:54:06 #174
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178355689
Pearl Jam weer uitverkocht in Ziggo Dome.
Gelukkig zijn er nog kaarten voor Pinkpop _O_
  maandag 9 april 2018 @ 12:32:46 #175
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_178404876
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 07:40 schreef Cyanide- het volgende:
Dit is natuurlijk niet omdat de vvk zo fantastisch loopt, anders kan je net zo goed nog even wachten tot hetb uitverkocht is, want aldus Jan was er in eerste weekend van de vvk al zo onwijs veel verkocht.

Dit geloof ik dus echt niet. Het is mij al jaren niet gelukt om binnen een kwartier door de wachtrij te komen om kaarten voor Pinkpop te bestellen. Als ik om mij heen kijk en lees is dit bij iedereen het geval geweest. Hoe kan het dan dat er zogenaamd al 80% van de kaarten zijn verkocht?

Maargoed, maakt mij niet uit. Ik hoop altijd dat het niet uitverkoopt vanwege minder lange rijen en meer vrije ruimte om je heen. :)
  maandag 9 april 2018 @ 14:48:37 #176
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_178407295
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 21:54 schreef KingRadler het volgende:
Pearl Jam weer uitverkocht in Ziggo Dome.
Gelukkig zijn er nog kaarten voor Pinkpop _O_
gelukkig heb ik ziggodome kaarten zodat ik niet naar Pinkpop hoef *O*
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 9 april 2018 @ 14:49:47 #177
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_178407308
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:32 schreef VisStick het volgende:

[..]

Dit geloof ik dus echt niet. Het is mij al jaren niet gelukt om binnen een kwartier door de wachtrij te komen om kaarten voor Pinkpop te bestellen. Als ik om mij heen kijk en lees is dit bij iedereen het geval geweest. Hoe kan het dan dat er zogenaamd al 80% van de kaarten zijn verkocht?

Maargoed, maakt mij niet uit. Ik hoop altijd dat het niet uitverkoopt vanwege minder lange rijen en meer vrije ruimte om je heen. :)
Vraag me inmiddels wel serieus af hoe het nu echt met die kaartverkoop gaat. Begreep dat de datum voor de vvk van het tweede Pearl Jam ZD concert al vast stond en dus niet afhangt van hoeveelheid verkochte PP kaarten.

Het is angstvallig stil en ik kom wel de nodige Pinkpop ads tegen de laatste weken. Lijkt me geen goed teken.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 9 april 2018 @ 18:37:57 #178
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178411826
zelfs op dubieuze tickets sites worden Pinkpop tickets voor een lagere prijs verkocht.
Normaal zitten ze er flink boven met de prijs.
  maandag 9 april 2018 @ 22:15:11 #179
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_178416620
Tja, ik had eigenlijk ook met een vriend afgesproken te gaan op de vrijdag ivm Pearl Jam, maar gezien de prijs haak ik maar af... Ook omdat die dag niet veel anders boeiends te zien is.
Don't let my username fool you...
pi_178484666
pi_178488020
quote:
Ik had gehoopt op nog een verrassende redelijk grote naam, maar helaas. Maan kan meteen bij Ronnie Flex aansluiten voor hun afgrijselijke duet.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:31:23 #182
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178488149
Maan was wel een beetje te verwachten als Special Guest voor Flex.
Ik vind Zondag voor mij dan de beste dag.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 april 2018 @ 17:25:04 #183
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_178695726
200 Weekend tickets nog.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 23 april 2018 @ 18:43:41 #184
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178697304
quote:
7s.gif Op maandag 23 april 2018 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
200 Weekend tickets nog.
Toch wel netjes heeft even geduurd.
pi_178729120
  woensdag 25 april 2018 @ 10:34:25 #186
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_178729703
Dit had ik echt niet verwacht. Met de gestegen prijzen en een niet echt aansprekende line-up, op de (sub)headliners na. Blijkbaar heeft de boeking van Maan toch nog een boost gegeven aan de kaartverkoop. ;)
pi_178729828
Maan mag vast afsluiten als de Foo Fighters weer iets overkomt ;)
pi_178730748
Mwah toch 3 sterke headliners natuurlijk.

En nog redelijke subs (althans die verkopen). Daarmee doen ze het gewoon, niet meer niet minder.
  woensdag 25 april 2018 @ 12:31:10 #189
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178731382
gaat vrijdag de volgende dag worden dat uitverkocht raakt?
daar moeten toch ook maar paar honderd tickets van over zijn.
  woensdag 25 april 2018 @ 16:52:52 #190
192592 SureD1
------------------------------
pi_178735422
Mijn juristenhart zegt dat het niet gebruiken van het woord “uitverkocht” maar daar het minder gangbare “niet meer beschikbaar” voor gebruiken wel wat zegt. Dat houdt ook nog steeds de optie open dat er weekendkaarten naar dagkaarten zijn omgezet.
pi_178735996
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 16:52 schreef SureD1 het volgende:
Mijn juristenhart zegt dat het niet gebruiken van het woord “uitverkocht” maar daar het minder gangbare “niet meer beschikbaar” voor gebruiken wel wat zegt. Dat houdt ook nog steeds de optie open dat er weekendkaarten naar dagkaarten zijn omgezet.
Zou ook niet vreemd zijn als die goed lopen. Ze verdienen uiteindelijk meer aan dagkaarten dan aan weekendkaarten als minimaal twee dagen goed lopen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 april 2018 @ 21:09:55 #192
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178741253
als die goed zouden lopen was het al uitverkocht geweest
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 26 april 2018 @ 07:59:21 #193
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_178748872
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:09 schreef rubbereend het volgende:
als die goed zouden lopen was het al uitverkocht geweest
precies. vrij tekenend dat nog niet een van de dagen uitverkocht is.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_178749270
quote:
*NOG 50 DAGEN TOT PINKPOP 2018: TIJDSCHEMA BESCHIKBAAR*

Met nog 50 dagen te gaan tot Pinkpop 2018 - Official is vanaf vandaag het tijdschema beschikbaar via onze website of app. Kijk voor meer informatie op www.pinkpop.nl/tijdschema of download de Pinkpop 2018 app via de Apple App Store of Google Play Store. Met de App blijf je op de hoogte van het laatste nieuws rondom Pinkpop 2018.

Waar kijk jij het meeste naar uit?
pi_178749296
MIjn schema die zondag:
Cloves > Tom Walker > Milky Chance > Jessie J > Brian Fallon > The Kooks > Don Diablo > Sigrid of Editors (twijfel) > Greta van Fleet > Bruno Mars
pi_178749328
Haha maar Marmozets vs. JP Cooper ... wtf joh... en dan zetten ze van die 2 ook nog eens JP Cooper op de 3FM stage neer (of North Stage zoals dat weer heet).
  donderdag 26 april 2018 @ 09:55:10 #197
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_178749850
JP Cooper wordt op Pinkpop beter bezocht.
  donderdag 26 april 2018 @ 10:18:34 #198
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178750136
Cloves *Tom Walker * Milky Chance * Jessie J * Brian Fallon *The Kooks * Don Diablo * Sigrid * Greta van Fleet * Bruno Mars

Als ik nog een kaartje koop voor zondag dit is mijn programma.
Ik zit op bijna op 1 lijn met indiaantje op gebied van smaak.
pi_178751502
hHahaha APC van 1830 tot 1930 op het tweede podium. Dan heb je er echt gewoon helemaal niks van begrepen. Laat zo'n band dan lekker gewoon HMH of Tivoli doen ofzo. Blij dat ik naar Graspop ga.
  donderdag 26 april 2018 @ 12:16:03 #200
134538 chansadres
Black & White
pi_178751532
quote:
2s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:14 schreef Cyanide- het volgende:
hHahaha APC van 1830 tot 1930 op het tweede podium. Dan heb je er echt gewoon helemaal niks van begrepen. Laat zo'n band dan lekker gewoon HMH of Tivoli doen ofzo. Blij dat ik naar Graspop ga.
Ik heb een voorgevoel dat ze voor een eigen show ook onze kant opkomen. Dat tourprogramma heeft wel heel veel ruimte na Antwerpen zitten...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 april 2018 @ 12:20:34 #201
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_178751602
Greta van Fleet na Don Diablo ;(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_178751703
quote:
11s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Greta van Fleet na Don Diablo ;(
Ja rare beslissing wel. Al hoewel ik stiekem benieuwd ben naar de Don. Lang geleden dat ik hem heb gezien.
  donderdag 26 april 2018 @ 13:24:53 #203
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178752474
2012 was de laatste keer dat ik Don gezien heb.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 april 2018 @ 14:31:49 #204
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_178753102
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:26 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja rare beslissing wel. Al hoewel ik stiekem benieuwd ben naar de Don. Lang geleden dat ik hem heb gezien.
Paar keer gezien sindsdien, nogal verandert sinds ie weer weg is bij Protocol. En zeker in positieve zin :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_178753258
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2018 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Paar keer gezien sindsdien, nogal verandert sinds ie weer weg is bij Protocol. En zeker in positieve zin :Y
Ik ken hem eigenlijk vooral nog uit zijn Life Is A Festival periode, toen vond ik hem echt dope. Daarna had hij nog een hit met Diplo weet ik nog (Shake & Pop met die electro sound erin). Geen idee wat hij nu doet.. moet dat nieuw album van hem nog luisteren (ligt op de stapel :D). Dus als je nog suggesties van vettere nieuwe tracks.. i'm in.
  vrijdag 27 april 2018 @ 09:33:44 #206
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178768719
zou het kunnen dat Pinkpop het aantal Weekend kaarten naar beneden heeft gebracht.
Om zo nog meer dag kaarten in de verkoop kunnen doen.

Die 200 kaarten lijken wel een verkoop praatje en daarna uitverkocht.

[ Bericht 6% gewijzigd door KingRadler op 27-04-2018 09:53:19 ]
  maandag 30 april 2018 @ 20:55:19 #207
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178846497
Jong publiek zal zich afvragen wie zijn dit:

pi_178846616
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:55 schreef KingRadler het volgende:
Jong publiek zal zich afvragen wie zijn dit:

[ afbeelding ]
Wanneer ben je nog jong? :P

Ik ken er ook maar 2 O-)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 30 april 2018 @ 21:01:44 #209
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178846728
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:58 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Wanneer ben je nog jong? :P

Ik ken er ook maar 2 O-)
bedoelde 3FM publiek niemand luistert meer naar de Radio
pi_178846978
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 21:01 schreef KingRadler het volgende:

[..]

bedoelde 3FM publiek niemand luistert meer naar de Radio
Enige reden dat ik Verschuren ken is door het glazen huis gebeuren, anders had ik alleen Corton gekend :@

Is er overigens ooit nog wat bekend geworden over het geraaskal van Jan over switchen naar Radio 2 als partner ipv 3fm
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 april 2018 @ 21:12:39 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178847113
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 21:01 schreef KingRadler het volgende:

[..]

bedoelde 3FM publiek niemand luistert meer naar de Radio
er zit één DJ bij, die ook nog redelijk bekend is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178848061
Voegt wmb nul komma nul toe zo’n presentator.
pi_178849888
Ik heb er ook weinig mee. Al vond ik Corton erg sterk toen tijden die storm met Metallica in 2014. Deed hij echt goed toen.
  Redactie Sport dinsdag 1 mei 2018 @ 06:46:10 #214
274204 crew  Mexicanobakker
pi_178854570
quote:
10s.gif Op maandag 30 april 2018 21:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er zit één DJ bij, die ook nog redelijk bekend is
Is die Cleven geen DJ?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 1 mei 2018 @ 06:55:19 #215
134538 chansadres
Black & White
pi_178854655
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 06:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Is die Cleven geen DJ?
R&b/rap/nederhop radio dj. Doet nu ook mee met het programma It takes two.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 1 mei 2018 @ 08:40:40 #216
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178855357
Presentatoren moeten ze mee stoppen voegt niks toe, ze doe net of het publiek achterlijk is en niet weet wie gaat optreden.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 09:16:32 #217
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_178855708
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 08:40 schreef KingRadler het volgende:
Presentatoren moeten ze mee stoppen voegt niks toe, ze doe net of het publiek achterlijk is en niet weet wie gaat optreden.
ben jij überhaupt ergens wel positief over?
  Moderator dinsdag 1 mei 2018 @ 10:27:51 #218
332671 crew  indiaantje89
pi_178856913
Ik begin er langzaam maar zeker toch wel zin in die zondag te krijgen. Niet de beste line-up ooit. Maar ben stiekem wel heel erg benieuwd naar Bruno Mars, en daarvoor nog Greta van Fleet, The Kooks en Brian Fallon.
pi_178859118
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 08:40 schreef KingRadler het volgende:
Presentatoren moeten ze mee stoppen voegt niks toe, ze doe net of het publiek achterlijk is en niet weet wie gaat optreden.
Ik vind het altijd wel grappig dat iemand even een klein verhaaltje over de band verteld.

Ik ken de 2 oudere heren die andere 2 zijn me onbekend.
pi_178859193
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:16 schreef peaceman het volgende:

[..]

ben jij überhaupt ergens wel positief over?
Deze figuur komt altijd met nutteloze oneliners voor aandacht. Maar argumenten heeft ie nooit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 mei 2018 @ 17:02:24 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178868451
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 06:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Is die Cleven geen DJ?
niet op 3FM. Ze deed wat op FUNX en vanalles op tv dat is wel doelgroep waar KR het over heeft
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178869587
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 22:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb er ook weinig mee. Al vond ik Corton erg sterk toen tijden die storm met Metallica in 2014. Deed hij echt goed toen.
Dat was een briljant optreden van hem ja. Vind dat hij het sowieso wel leuk doet, al voegt het inderdaad vrij weinig toe.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 7 mei 2018 @ 07:58:04 #223
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_178983004
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 08:40 schreef KingRadler het volgende:
Presentatoren moeten ze mee stoppen voegt niks toe, ze doe net of het publiek achterlijk is en niet weet wie gaat optreden.
Jonge dat is dat enge 3fm kliekje, links lullen rechts vullen
  FOK!fotograaf vrijdag 11 mei 2018 @ 11:47:54 #224
364681 over_hedge
pi_179085650
Sowieso, presentatoren. Who cares :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_179267359
Ik wil vrijdag naar Pinkpop, omdat ik Pearl Jam al heel lang live wil zien spelen, maar niemand uit mijn vriendenkring wil hier geld aan uitgeven... Is er nog iemand die alleen gaat en liever samen wil gaan?
  zaterdag 19 mei 2018 @ 18:12:30 #226
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179269473
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 16:45 schreef hetisvooryoutube het volgende:
Ik wil vrijdag naar Pinkpop, omdat ik Pearl Jam al heel lang live wil zien spelen, maar niemand uit mijn vriendenkring wil hier geld aan uitgeven... Is er nog iemand die alleen gaat en liever samen wil gaan?
Ik zou persoonlijk proberen dan nog een kaartje voor de Ziggo Dome op te kop te tikken, meer waar voor je geld als je PJ daar gaat zien. En dan is alleen gaan wellicht ook iets makkelijker.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 21:42:41 #227
332671 crew  indiaantje89
pi_179274235
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 18:12 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik zou persoonlijk proberen dan nog een kaartje voor de Ziggo Dome op te kop te tikken, meer waar voor je geld als je PJ daar gaat zien. En dan is alleen gaan wellicht ook iets makkelijker.
Meer waar voor je geld? Daar krijg je geen Snow Patrol en The Offspring mee :P

[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 22-05-2018 09:45:34 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 mei 2018 @ 21:44:20 #228
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179274267
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 22:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb er ook weinig mee. Al vond ik Corton erg sterk toen tijden die storm met Metallica in 2014. Deed hij echt goed toen.
Wel iemand die autoriteit kan uitstralen wanneer het nodig is ja. deed het inderdaad erg goed toen.
  Moderator woensdag 23 mei 2018 @ 09:38:46 #229
332671 crew  indiaantje89
pi_179334018
Blijkbaar gaan de dagkaarten ook behoorlijk hard. Volgens iemand op festileaks (die daar werkt als vrijwilliger), zou de vrijdag tegen de 72.000 kaarten al verkocht moeten zijn. De overige dagen zitten op de 65.000.

Nu weet ik niet hoe betrouwbaar het is, maar als dit klopt dan ga je een belachelijk drukke editie krijgen.
pi_179334082
Ik snap ook niet zo goed dat de capaciteit vergroot is. Ja, leuk meer centjes enzo, maar ik vond PP nou niet uitblinken in ruimte. Het is een redelijk groot festival op een niet zo gek groot oppervlak
  woensdag 23 mei 2018 @ 10:26:10 #231
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179334422
Eens met de vorige sprekers. Al valt het bij het hoofdpodium nog wel mee.
  Moderator woensdag 23 mei 2018 @ 10:40:10 #232
332671 crew  indiaantje89
pi_179334521
Gaat lekker druk worden in die tent bij Brian Fallon en vooral bij Greta van Fleet gok ik dan.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 23 mei 2018 @ 10:42:31 #233
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179334547
Sowieso niet echt een graadmeter he, die tent is ieder jaar druk.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator woensdag 23 mei 2018 @ 10:45:38 #234
332671 crew  indiaantje89
pi_179334578
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sowieso niet echt een graadmeter he, die tent is ieder jaar druk.
Ja eigenlijk kom ik er liever niet.
pi_179335655
Die tent is eigenlijk een maatje te klein. :(
  Moderator woensdag 23 mei 2018 @ 12:20:46 #236
332671 crew  indiaantje89
pi_179335785
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 12:07 schreef Basp1 het volgende:
Die tent is eigenlijk een maatje te klein. :(
Ja, of zet er een scherm neer of iets.. Bij Thé Lau in 2014 werd ik bijna claustrofobisch zo druk dat het was toen.
  woensdag 23 mei 2018 @ 14:41:29 #237
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179338330
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 09:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Blijkbaar gaan de dagkaarten ook behoorlijk hard. Volgens iemand op festileaks (die daar werkt als vrijwilliger), zou de vrijdag tegen de 72.000 kaarten al verkocht moeten zijn. De overige dagen zitten op de 65.000.

Nu weet ik niet hoe betrouwbaar het is, maar als dit klopt dan ga je een belachelijk drukke editie krijgen.
Dat is echt veel te veel voor het PP terrein! Dacht dat ze op 65000 uitverkocht waren ??
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_179352898
quote:
Woensdag 23 mei jl. is festivaldirecteur Jan Smeets in het Academisch Ziekenhuis (AZM) te Maastricht met spoed geopereerd aan zijn hart. Jan was al bekend met een tweetal hartoperaties. De operatie is geslaagd en Jan is alweer aanspreekbaar.

De voorbereidingen voor de 49ste editie van Pinkpop op 15, 16 en 17 juni 2018 zijn in volle gang. De operatie en revalidatie van Jan heeft natuurlijk effect op zijn team maar zal de verdere voortgang richting Pinkpop niet negatief beïnvloeden.

Jan heeft inmiddels de Intensive care verlaten en zal zoals wij hem kennen spoedig de draad weer oppakken en de bezoekers van Pinkpop in Landgraaf welkom heten.
oef.. hopen dat het goed komt met de beste man.
pi_179354292
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 14:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat is echt veel te veel voor het PP terrein! Dacht dat ze op 65000 uitverkocht waren ??
Ze hebben ooit de grachten die er waren opgevuld heeft men daarna de capaciteit niet verhoogd? Verder zit het stukje van de autokino tegenwoordig ook bij het terrein. Maar ook mij lijkt 72.000 bezoekers erg veel voor het terrein.
pi_179355154
Net eens door het tijdschema heen zitten scrollen, kom ik weinig persoonlijke clashes tegen... alleen Sigrid tegenover Editors is wel een tikkeltje jammer -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 24 mei 2018 @ 13:31:50 #241
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179355483
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:52 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

oef.. hopen dat het goed komt met de beste man.
idd.
pi_179355608
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 13:13 schreef TheVulture het volgende:
Net eens door het tijdschema heen zitten scrollen, kom ik weinig persoonlijke clashes tegen... alleen Sigrid tegenover Editors is wel een tikkeltje jammer -O-
Jep ook wel mijn clash (en Don Diablo vs. Oscar & The Wolf een beetje). Denk ik toch voor Sigrid ga.
  zondag 27 mei 2018 @ 22:20:18 #243
192592 SureD1
------------------------------
pi_179435950
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 09:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Blijkbaar gaan de dagkaarten ook behoorlijk hard. Volgens iemand op festileaks (die daar werkt als vrijwilliger), zou de vrijdag tegen de 72.000 kaarten al verkocht moeten zijn. De overige dagen zitten op de 65.000.

Nu weet ik niet hoe betrouwbaar het is, maar als dit klopt dan ga je een belachelijk drukke editie krijgen.
Is inmiddels ontkracht... Jan heeft in een interview met festileaks gezegd dat de verkoop staat als een huis, dat er geschoven is in de verhouding weekend en dagkaarten en dat hij niet gaat zeggen hoeveel dagkaarten er nog zijn om platforms als marktplaats niet in de hand te werken.

There are no American tanks in Iraq...
  Redactie Sport zondag 27 mei 2018 @ 23:39:34 #244
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179437477
Dé clash is natuurlijk offspring of goed staan bij pearl jam
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 28 mei 2018 @ 08:42:48 #245
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179440825
Ik was ook bang voor Clashes op de Zondag gelukkig valt dat wel mee.
Alles wat ik wil zien clashed niet met elkaar.
  maandag 28 mei 2018 @ 10:46:28 #246
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179442616
  maandag 28 mei 2018 @ 23:18:21 #247
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_179457294
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 10:46 schreef KingRadler het volgende:
[ afbeelding ]
*O*
  dinsdag 29 mei 2018 @ 10:11:38 #248
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179462842
Nieuw 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

pi_179462849
Nieuw, en nu nog lelijker dan normaal
  dinsdag 29 mei 2018 @ 10:12:47 #250
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179462859
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:12 schreef Cyanide- het volgende:
Nieuw, en nu nog lelijker dan normaal
ja het ziet ook niet uit, veels te druk
  Moderator dinsdag 29 mei 2018 @ 10:34:28 #251
332671 crew  indiaantje89
pi_179463254
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 10:12 schreef Cyanide- het volgende:
Nieuw, en nu nog lelijker dan normaal
Dat is toch wel knap hoor... om het ieder jaar toch lelijker te maken dan het jaar daarvoor.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 14:55:24 #252
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179468512
opbouw is begonnen:

  dinsdag 29 mei 2018 @ 15:05:05 #253
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179468717
TV + LiveStream:

Pinkpop LIVE: NPO 2 Extra: vrijdag 15 juni 16.00 uur tot en met zondag 17 juni 00.30 uur.
========================================================================
Pinkpop 2018 LIVE!, NPO 3: zaterdag 16 juni vanaf 23.00 uur en op zondag 17 juni vanaf 19.25
Eric Corton, Eva Cleven, Michiel Veenstra en Frank van der Lende
========================================================================
Pinkpop Hoogtepunten: NPO 3 - Zaterdag 23 juni om 22.20
========================================================================

hier nog meer info over programmering:

https://pers.npo.nl/pinkp(...)a-radio-tv-en-online
  FOK!fotograaf dinsdag 29 mei 2018 @ 15:54:13 #254
364681 over_hedge
pi_179469582
eerste keer sinds de laatste keer dat the foo fighters zouden komen ( :'( ) Normaal lowlands maar toch maar even een jaartje pinkpop :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 30 mei 2018 @ 14:29:40 #255
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179490676
  zondag 3 juni 2018 @ 13:38:50 #256
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179579232
Pinkpop naar 4 dagen!

De vijftigste editie van Pinkpop, die voor volgend jaar op de agenda staat, duurt mogelijk langer dan drie dagen.

quote:
Voor de jubileumeditie van het festival hoopt Smeets in ieder geval een sterk programma samen te stellen. Hij probeert in ieder geval The Police zo ver te krijgen om volgend jaar weer bij elkaar te brengen in Landgraaf. Die band stond in 1979 op de tiende editie van Pinkpop, toen nog in Geleen.

We hadden dit jaar gesprekken met meer dan drie headliners die ons festival wel wilden afsluiten. Omdat we geen vergunning voor meer dan drie dagen hebben, zijn er uiteindelijk een paar grote bands naar andere festivals verdwenen.
https://www.1limburg.nl/p(...)anger-dan-drie-dagen
  FOK!fotograaf zondag 3 juni 2018 @ 13:59:21 #257
364681 over_hedge
pi_179579625
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 13:38 schreef KingRadler het volgende:
Pinkpop naar 4 dagen!

De vijftigste editie van Pinkpop, die voor volgend jaar op de agenda staat, duurt mogelijk langer dan drie dagen.

[..]

https://www.1limburg.nl/p(...)anger-dan-drie-dagen
Nou dan mag je nu alvast beginnen met sparen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 3 juni 2018 @ 14:01:07 #258
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_179579658
Waarom zou je 4 dagen op Pinkpop willen staan
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  FOK!fotograaf zondag 3 juni 2018 @ 14:30:19 #259
364681 over_hedge
pi_179580254
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 14:01 schreef richolio het volgende:
Waarom zou je 4 dagen op Pinkpop willen staan
waarom niet? Als er 4 dagen goede muziek is
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_179580277
Zo zo, dat kan vergunningstechnisch ineens wel? Misschien moeten ze eens beginnen met gewoon 3 volle dagen van 11 - 02 ofzo
  zondag 3 juni 2018 @ 18:50:19 #261
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179584434
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 14:31 schreef Cyanide- het volgende:
Zo zo, dat kan vergunningstechnisch ineens wel? Misschien moeten ze eens beginnen met gewoon 3 volle dagen van 11 - 02 ofzo
Als ze dat nu beslissen kan dat in ieder geval op tijd mee in de vergunningsaanvraag lijkt mij. Of het handig is om meer dan 3 dagen te doen vraag ik me af. maar dat zal wel nodig zijn om het te bekostigen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_179592017
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 13:38 schreef KingRadler het volgende:
Pinkpop naar 4 dagen!

De vijftigste editie van Pinkpop, die voor volgend jaar op de agenda staat, duurt mogelijk langer dan drie dagen.

[..]

https://www.1limburg.nl/p(...)anger-dan-drie-dagen
Haha mooie praatjes weer van Smeets. Wel drie grote bands die wilde afsluiten op Pinkpop maar ja, geen plek dus die zijn naar andere festivals gegaan.

Laten we eerlijk wezen, bands boeit het echt niet waar ze staan, ze hebben hun eisen natuurlijk, maar Pinkpop is net zoals 46 andere festivals in Europa. Dus laten we niet doen alsof Pinkpop voor bands “specialer” is. En die 50 jaar volgend jaar boeit ook geen band. Gewoon betalen en dan komen ze wel (mits het past in het schema).

4 dagen is leuk natuurlijk en zeker als eenmalig iets voor 50 jaar PP, maar het moet geen 4 dagen om de 4 dagen worden. Dan beter 3 volle dagen van 11 tot 00 ofzo, met gewoon een goede programmering
pi_179592073
Nou ja, de oudgediende onder de bands kunnen misschien nog wel gevoelig zijn voor de geschiedenis van Pinkpop. Combinatie van 2 verse headliners en 2 oudjes kan vier dagen dan wel rechtvaardigen. Eenmalig dat wel, over 25/50 jaar zien we dan wel weer.
  maandag 4 juni 2018 @ 09:35:24 #264
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179594883
Ze mogen van mij iets doen aan de vrijdag dat is gewoon een prijzige en korte dag.
  Moderator maandag 4 juni 2018 @ 10:33:31 #265
332671 crew  indiaantje89
pi_179596010
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 09:35 schreef KingRadler het volgende:
Ze mogen van mij iets doen aan de vrijdag dat is gewoon een prijzige en korte dag.
Idd en veel te weinig bands.
  maandag 4 juni 2018 @ 15:09:56 #266
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_179601460
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 00:16 schreef alopio het volgende:

[..]

Haha mooie praatjes weer van Smeets. Wel drie grote bands die wilde afsluiten op Pinkpop maar ja, geen plek dus die zijn naar andere festivals gegaan.

Laten we eerlijk wezen, bands boeit het echt niet waar ze staan, ze hebben hun eisen natuurlijk, maar Pinkpop is net zoals 46 andere festivals in Europa. Dus laten we niet doen alsof Pinkpop voor bands “specialer” is. En die 50 jaar volgend jaar boeit ook geen band. Gewoon betalen en dan komen ze wel (mits het past in het schema).

4 dagen is leuk natuurlijk en zeker als eenmalig iets voor 50 jaar PP, maar het moet geen 4 dagen om de 4 dagen worden. Dan beter 3 volle dagen van 11 tot 00 ofzo, met gewoon een goede programmering
precies :D
dat gelul steeds weer, en geen pers die eens een tegenvraag stelt, ze slikken het allemaal voor zoete koek
pi_179601698
Wijs 'm anders even op het jaartje dat hij koppig PP met Pinksteren wilde houden terwijl Mojo hem had gezegd dat bands niet voor PP kwamen, maar ze dichter bij RaR moesten zitten. Pinkpop was een flop en Mojo had een hit door een maandje later alle artiesten die PP misliep op Rockin' Park te zetten :D

Maar nee hoor, we blijven gewoon kritiekloos alle seniele praatjes slikken. Er zijn een handvol festivals die kalender van bands kunnen beinvloeden, dan denk ik aan Glasto, Roskilde, Reading, dat werk. En in het hardere segment dingen als Download en Rock am Ring. En Pinkpop is gewoon volgend en afhankelijk van wat daar komt te spelen. Niks meer, niks minder. Misschien is een NL of BE bandje te verleiden tot wat speciaals voor PP50, maar U2 of Metallica gaat echt niet ineens het schema omgooien omdat PP toevallig 50 wordt.
  maandag 4 juni 2018 @ 17:59:17 #268
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179604776
Pinkpop is kneuterig. Dat is heel gezellig en ergens fijn, maar helaas merk je het ook in de benadering eromheen. Soms lijkt Jan een beetje op die Irakese minister van defensie, leeft in een parallelle werkelijkheid :D

Anyway. Ik ben er weer bij voor de 8e keer. Doe de feesttent maar open! *O*
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 5 juni 2018 @ 23:13:33 #269
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_179629983
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 00:16 schreef alopio het volgende:

4 dagen is leuk natuurlijk en zeker als eenmalig iets voor 50 jaar PP, maar het moet geen 4 dagen om de 4 dagen worden. Dan beter 3 volle dagen van 11 tot 00 ofzo, met gewoon een goede programmering
Als je het hele stuk leest in De Limburger en op Festileaks dan zie je dat ie ook heeft gezegd dat dat niet de bedoeling is. Het zal alleen gebeuren als ze een goed programma in elkaar kunnen zetten. Ben benieuwd :Y

quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2018 15:21 schreef Cyanide- het volgende:
Wijs 'm anders even op het jaartje dat hij koppig PP met Pinksteren wilde houden terwijl Mojo hem had gezegd dat bands niet voor PP kwamen, maar ze dichter bij RaR moesten zitten. Pinkpop was een flop en Mojo had een hit door een maandje later alle artiesten die PP misliep op Rockin' Park te zetten :D

Rockin`Park _O_ _O_ _O_ Dat was 2x geweldig _O_ _O_ jammer dat dat er niet meer is
  dinsdag 5 juni 2018 @ 23:19:10 #270
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179630131
Ik was er ook, de eerste keer. Lenny, QOTSA, REM, you name it.

En het Pinkpop-rampjaar was mijn eerste Pinkpop ooit, haha! Opzich best een aardige lineup nog. Dan verbind je je ziel er toch een beetje aan.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_179632820
Dave Grohl is gisteravond wéér van het podium gevallen, wéér in Gothenburg;

https://www.facebook.com/Benefoofans/videos/1803847299638015/

Nog onzeker of Pinkpop 'm weer gaat worden
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:09:34 #272
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179632896
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:02 schreef Cyanide- het volgende:
Dave Grohl is gisteravond wéér van het podium gevallen, wéér in Gothenburg;

https://www.facebook.com/Benefoofans/videos/1803847299638015/

Nog onzeker of Pinkpop 'm weer gaat worden
begrijp filmpje niet :P
wat gebeurt er
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 6 juni 2018 @ 09:16:50 #273
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179632982
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:09 schreef KingRadler het volgende:

[..]

begrijp filmpje niet :P
wat gebeurt er
tis een grapje :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:19:49 #274
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179633029
quote:
6s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:16 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

tis een grapje :+
snap ik, dus als ik goed begrijp deed iemand Dave Grohl na met een pruik op.
  Moderator woensdag 6 juni 2018 @ 09:20:31 #275
332671 crew  indiaantje89
pi_179633038
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:02 schreef Cyanide- het volgende:
Dave Grohl is gisteravond wéér van het podium gevallen, wéér in Gothenburg;

https://www.facebook.com/Benefoofans/videos/1803847299638015/

Nog onzeker of Pinkpop 'm weer gaat worden
Volgens mij valt hij nog best serieus verkeerd ook :D.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 6 juni 2018 @ 09:31:06 #276
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179633157
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:19 schreef KingRadler het volgende:

[..]

snap ik, dus als ik goed begrijp deed iemand Dave Grohl na met een pruik op.
Ik denk Kurt Cobain.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator woensdag 6 juni 2018 @ 09:39:01 #277
332671 crew  indiaantje89
pi_179633238
quote:
9s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:31 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik denk Kurt Cobain.
Courtney Love toch?
  Redactie Sport woensdag 6 juni 2018 @ 09:47:34 #278
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179633366
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:02 schreef Cyanide- het volgende:
Dave Grohl is gisteravond wéér van het podium gevallen, wéér in Gothenburg;

https://www.facebook.com/Benefoofans/videos/1803847299638015/

Nog onzeker of Pinkpop 'm weer gaat worden
Hilarisch grapje van diegene :') :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 7 juni 2018 @ 09:07:15 #279
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179649980
Nieuwe tussenstand:

Volgens de Pinkpop-directeur zijn er 110.000 kaarten verkocht, waarvan 45.000 weekendtickets.
Van de dagkaarten zouden er 20.000 per dag verkocht zijn.

https://www.nu.nl/achterk(...)-slapen-pinkpop.html
  donderdag 7 juni 2018 @ 11:00:49 #280
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_179651411
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 09:07 schreef KingRadler het volgende:
Nieuwe tussenstand:

Volgens de Pinkpop-directeur zijn er 110.000 kaarten verkocht, waarvan 45.000 weekendtickets.
Van de dagkaarten zouden er 20.000 per dag verkocht zijn.

https://www.nu.nl/achterk(...)-slapen-pinkpop.html
volgens de eigen site is de capaciteit van het terrein 60.000 personen....

Dus 45.000 weekendtickets, plus 20.000 per dag.... dan zou het al dik uitverkocht moeten zijn. Kortom Jan lult maar weer wat
  donderdag 7 juni 2018 @ 12:21:53 #281
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179652591
De capaciteit is wel eens opgerekt tot 70.000 bij mijn weten, andere plaatsing van kraampjes. En het oude bioscoopterrein is waarschijnlijk niet meegerekend in de telling.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 7 juni 2018 @ 12:45:06 #282
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179652913
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:00 schreef planethugo het volgende:

[..]

volgens de eigen site is de capaciteit van het terrein 60.000 personen....

Dus 45.000 weekendtickets, plus 20.000 per dag.... dan zou het al dik uitverkocht moeten zijn. Kortom Jan lult maar weer wat
Smeets lijkt me nu ook weer niet zo achterlijk dat hij aantallen noemt die niet mogelijk zijn.

Dus ofwel Nu.nl zit ernaast, wat me al meer waarschijnlijk lijkt. Ofwel ze hebben meer capaciteit dan die 60.000. Ze hebben aantal weekendtickets immers ook opgehoogd en ik zie ook nergens op de site de capaciteit voor 2018 staan.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 7 juni 2018 @ 14:13:44 #283
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179654481
Pinkpop gaat dus overstappen op muntjes ben benieuwd of ze de 2.50.- kunnen aanhouden.
pi_179654935
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 14:13 schreef KingRadler het volgende:
Pinkpop gaat dus overstappen op muntjes ben benieuwd of ze de 2.50.- kunnen aanhouden.
Nu pas _O- _O- _O-
  donderdag 7 juni 2018 @ 15:04:34 #285
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179655238
Hoezo overstappen?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_179655457
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:04 schreef TAV74 het volgende:
Hoezo overstappen?
Bonnen zijn fucking irritant...vooral voor mensen met twee linker handen net als ik... heb al heel wat bonnetjes verkloot op die manier.
pi_179655592
Waarom niet gewoon zoals bks alles met je pinpas. :P
pi_179655734
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:28 schreef Basp1 het volgende:
Waarom niet gewoon zoals bks alles met je pinpas. :P
Omdat er zo'n 40.000 man meer aanwezig zijn op een festival ;).

Daarnaast vind ik muntjes persoonlijk fijner... Iedere keer je Pinpas uit je portemonnee trekken is ook niks.
pi_179656013
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Omdat er zo'n 40.000 man meer aanwezig zijn op een festival ;).

Daarnaast vind ik muntjes persoonlijk fijner... Iedere keer je Pinpas uit je portemonnee trekken is ook niks.
pinpas kan gewoon in mijn portemonnee blijven zitten zolang er maar geen rijbewijs, id en ov chipkaart bij zit. 8-)
  donderdag 7 juni 2018 @ 17:41:17 #290
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_179657926
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Omdat er zo'n 40.000 man meer aanwezig zijn op een festival ;).

Daarnaast vind ik muntjes persoonlijk fijner... Iedere keer je Pinpas uit je portemonnee trekken is ook niks.
Op sziget werkte het prima, of pinpas met contactloos betalen of de szigetpas waar je geld op kon zetten. Maar de bonnen hadden ook wel wat, #nostalgie. :P
  donderdag 7 juni 2018 @ 18:04:29 #291
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179658275
Muntjes zijn ook gevaarlijk met een 3D printer kan je ze namaken.
pi_179659114
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:04 schreef KingRadler het volgende:
Muntjes zijn ook gevaarlijk met een 3D printer kan je ze namaken.
Bonnetjes nog makkelijker met een normale printer en wat dikker papier. :D
pi_179659594
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:28 schreef Basp1 het volgende:
Waarom niet gewoon zoals bks alles met je pinpas. :P
dan is het lastig om voor meer mensen bier te gaan halen. want dan moet je altijd voorschieten
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  FOK!fotograaf donderdag 7 juni 2018 @ 20:22:53 #294
364681 over_hedge
pi_179661068
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 19:14 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

dan is het lastig om voor meer mensen bier te gaan halen. want dan moet je altijd voorschieten
Dit dus. Niet te doen om bij te houden wie wat betaald als je met een groep bent
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_179661733
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Omdat er zo'n 40.000 man meer aanwezig zijn op een festival ;).

Daarnaast vind ik muntjes persoonlijk fijner... Iedere keer je Pinpas uit je portemonnee trekken is ook niks.
Bovendien, moet de sjaak die altijd bier gaat halen voor de hele groep dan Tikkies blijven sturen. Kan hij beter ff bij iedereen munten collecteren :-)
Take on the situation, but not the torment ...
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:38:32 #296
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179662801
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 19:14 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

dan is het lastig om voor meer mensen bier te gaan halen. want dan moet je altijd voorschieten
Het beste argument tegen de afschaffing van munten wat mij betreft.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:39:57 #297
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179662845
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Bonnen zijn fucking irritant...vooral voor mensen met twee linker handen net als ik... heb al heel wat bonnetjes verkloot op die manier.
Ach zo. Herinner me gewoon een muntensysteem, maar blijkbaar waren het bonnen ipv plastic munten op PP.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 8 juni 2018 @ 10:41:57 #298
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_179670471
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 12:21 schreef Andromache het volgende:
De capaciteit is wel eens opgerekt tot 70.000 bij mijn weten, andere plaatsing van kraampjes. En het oude bioscoopterrein is waarschijnlijk niet meegerekend in de telling.
Volgens mij is de maximale capaciteit idd verhoogt naar 70.000. Komt denk ik ook doordat ze sinds een paar jaar stage 4 erbij hebben. Zo wordt het publiek meer verdeelt over het terrein.

Valt me op dat nog steeds de prijs van een muntje niet bekend is. Ben toch bang dat we dus te maken krijgen met een prijsverhoging.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 11:21:40 #299
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179671139
heb net contact gehad met Bureau Pinkpop, pas op 1ste Pinkpop dag gaat duidelijk worden wat de kosten zijn van een muntje. Er komt dus een verhoging aan.
pi_179671387
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:21 schreef KingRadler het volgende:
heb net contact gehad met Bureau Pinkpop, pas op 1ste Pinkpop dag gaat duidelijk worden wat de kosten zijn van een muntje. Er komt dus een verhoging aan.
Kansloze strategie wel
pi_179671496
Ik gok op 3 euro per muntje 8-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')