Ik zou persoonlijk proberen dan nog een kaartje voor de Ziggo Dome op te kop te tikken, meer waar voor je geld als je PJ daar gaat zien. En dan is alleen gaan wellicht ook iets makkelijker.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 16:45 schreef hetisvooryoutube het volgende:
Ik wil vrijdag naar Pinkpop, omdat ik Pearl Jam al heel lang live wil zien spelen, maar niemand uit mijn vriendenkring wil hier geld aan uitgeven... Is er nog iemand die alleen gaat en liever samen wil gaan?
Meer waar voor je geld? Daar krijg je geen Snow Patrol en The Offspring meequote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk proberen dan nog een kaartje voor de Ziggo Dome op te kop te tikken, meer waar voor je geld als je PJ daar gaat zien. En dan is alleen gaan wellicht ook iets makkelijker.
Wel iemand die autoriteit kan uitstralen wanneer het nodig is ja. deed het inderdaad erg goed toen.quote:Op maandag 30 april 2018 22:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb er ook weinig mee. Al vond ik Corton erg sterk toen tijden die storm met Metallica in 2014. Deed hij echt goed toen.
Ja eigenlijk kom ik er liever niet.quote:Op woensdag 23 mei 2018 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sowieso niet echt een graadmeter he, die tent is ieder jaar druk.
Ja, of zet er een scherm neer of iets.. Bij Thé Lau in 2014 werd ik bijna claustrofobisch zo druk dat het was toen.quote:
Dat is echt veel te veel voor het PP terrein! Dacht dat ze op 65000 uitverkocht waren ??quote:Op woensdag 23 mei 2018 09:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Blijkbaar gaan de dagkaarten ook behoorlijk hard. Volgens iemand op festileaks (die daar werkt als vrijwilliger), zou de vrijdag tegen de 72.000 kaarten al verkocht moeten zijn. De overige dagen zitten op de 65.000.
Nu weet ik niet hoe betrouwbaar het is, maar als dit klopt dan ga je een belachelijk drukke editie krijgen.
oef.. hopen dat het goed komt met de beste man.quote:Woensdag 23 mei jl. is festivaldirecteur Jan Smeets in het Academisch Ziekenhuis (AZM) te Maastricht met spoed geopereerd aan zijn hart. Jan was al bekend met een tweetal hartoperaties. De operatie is geslaagd en Jan is alweer aanspreekbaar.
De voorbereidingen voor de 49ste editie van Pinkpop op 15, 16 en 17 juni 2018 zijn in volle gang. De operatie en revalidatie van Jan heeft natuurlijk effect op zijn team maar zal de verdere voortgang richting Pinkpop niet negatief beïnvloeden.
Jan heeft inmiddels de Intensive care verlaten en zal zoals wij hem kennen spoedig de draad weer oppakken en de bezoekers van Pinkpop in Landgraaf welkom heten.
Ze hebben ooit de grachten die er waren opgevuld heeft men daarna de capaciteit niet verhoogd? Verder zit het stukje van de autokino tegenwoordig ook bij het terrein. Maar ook mij lijkt 72.000 bezoekers erg veel voor het terrein.quote:Op woensdag 23 mei 2018 14:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is echt veel te veel voor het PP terrein! Dacht dat ze op 65000 uitverkocht waren ??
idd.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
oef.. hopen dat het goed komt met de beste man.
Jep ook wel mijn clash (en Don Diablo vs. Oscar & The Wolf een beetje). Denk ik toch voor Sigrid ga.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:13 schreef TheVulture het volgende:
Net eens door het tijdschema heen zitten scrollen, kom ik weinig persoonlijke clashes tegen... alleen Sigrid tegenover Editors is wel een tikkeltje jammer
Is inmiddels ontkracht... Jan heeft in een interview met festileaks gezegd dat de verkoop staat als een huis, dat er geschoven is in de verhouding weekend en dagkaarten en dat hij niet gaat zeggen hoeveel dagkaarten er nog zijn om platforms als marktplaats niet in de hand te werken.quote:Op woensdag 23 mei 2018 09:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Blijkbaar gaan de dagkaarten ook behoorlijk hard. Volgens iemand op festileaks (die daar werkt als vrijwilliger), zou de vrijdag tegen de 72.000 kaarten al verkocht moeten zijn. De overige dagen zitten op de 65.000.
Nu weet ik niet hoe betrouwbaar het is, maar als dit klopt dan ga je een belachelijk drukke editie krijgen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |