Gaat Sjinkie een plak winnen?quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben dat gezeur over Knegt zo zat he,,, voor de NOS is schaatsen enkel Kramer en Wust en shorttrack enkel Knegt![]()
Al gedaan HAHAquote:Op donderdag 22 februari 2018 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat Sjinkie een plak winnen?
Dat dacht ik ook met Blokhuijsen gisterenquote:Op donderdag 22 februari 2018 11:46 schreef Remzz het volgende:
Denk je alles gezien te hebben in het shorttrack
Hij was ook nog niet echt vertrokken. Vertrok gewoon 1-2 seconden na het startschotquote:Op donderdag 22 februari 2018 11:47 schreef Redefine het volgende:
Slim bekeken van Breeuwsma die stopte gelijk. Geen energie verspild.
Koreaantjes gaan geen straf krijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat er nog wel eens een Koreaans strafje kan volgen, ik had het idee dat ze bij de start die Japanner al dwars zaten
quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Japan op de billen over de finish
De lachende betekent dat.quote:
Vorige x won ze ervan, Appeltje eitje.quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:53 schreef skysherrif het volgende:
Tering, wat een slechte loting voor Schulting.
quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:55 schreef Redefine het volgende:
Die Koreaanse moet vanuit de kleedkamer komen.
Geen Shim inderdaad.quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:56 schreef skysherrif het volgende:
Maar deze Koreaan is geen schim van de Choi in de andere.
quote:
Start.quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:57 schreef franklop het volgende:
Nou jongens, zeg het maar,wanneer valt Schulting?
Ik zeg 2 rondjes voor het eind.
Laatste bocht.quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:57 schreef franklop het volgende:
Nou jongens, zeg het maar,wanneer valt Schulting?
Ik zeg 2 rondjes voor het eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |