quote:
Z-sport maar dan nog lager.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:01 schreef WAvanBuren het volgende:
1 seconde na een rondje.... Waar kijk ik naar.
Lekker douchen met De Jong godinquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:02 schreef Klummie het volgende:
TeamNl is al gedouched als de Joe-S-E finisht.
Zelfs Anice Das had je prima kunnen opstellen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:02 schreef Remzz het volgende:
We hadden hier met juf Annouk, Esmee Visser en Carlijn Achtereekte kunnen starten.
Nou sla je doorquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zelfs Anice Das had je prima kunnen opstellen.
diskwalificatiequote:Op woensdag 21 februari 2018 12:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan had dit niet heel veel anders geweest denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze niet gewoon voorrondes-halve finale op 1 dag deden en dan de finale op een aparte dag.
Wust - Van Beek - Antwanetquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kleibeuker erbij genotquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wust - Van Beek - Antwanet
Leenstra - Ter Mors - Annouk
Visser - Achtereekte - Schouten
Had je 3x in de top 5 kunnen staan.
Zal je zien dat ze vallenquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:05 schreef Columbiafan het volgende:
Nu wel te hopen voor de spanning dat de Japanse dames het even gemakkelijk hebben.
Dan is er in ieder geval minder reden om te sparen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan had dit niet heel veel anders geweest denk ik.
Gewoon de nummer 1 en 2 in de kwali naar de finale, 3 en 4 om brons. Simpel zat.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar nu gaan teams niet voluit om zichzelf niet kansloos te maken voor het brons.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze wel aan kunnen toch?
Had de VS misschien iets meer doorgereden, iets meer druk op NL, daardoor mogelijk een val en de VS door.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Het baanwielrennen schema inderdaad. Lijkt me veel beterquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:06 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gewoon de nummer 1 en 2 in de kwali naar de finale, 3 en 4 om brons. Simpel zat.
Fietsen op laminaatquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Het baanwielrennen schema inderdaad. Lijkt me veel beter
Blaasde De Jong maar eensquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:07 schreef Protoplanet het volgende:
Blaast Canada zichzelf op?
Zeg het maar jongens
Kikker?quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:07 schreef Protoplanet het volgende:
Blaast Canada zichzelf op?
Zeg het maar jongens
Japan rijdt een vergelijkbare tijd.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:08 schreef Columbiafan het volgende:
Dit is wel erg voordelig voor Nederland.
Zou ik wel doen bij haarquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:08 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Alleen als jij ook dr puni eet
Racist.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:08 schreef Poepz0r het volgende:
Gevecht tegen die JapannertjesGewoon kort houden die Aziaatjes
Nee iedereen gaat jankend in een hoekje zitten.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:09 schreef WAvanBuren het volgende:
En gaat er dan straks ook weer zo euforisch worden gedaan bij een evt. gouden plak op dit circusnummer?
Jazekerquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:09 schreef WAvanBuren het volgende:
En gaat er dan straks ook weer zo euforisch worden gedaan bij een evt. gouden plak op dit circusnummer?
Nu je het over circus hebt. Dat rodelen met zijn 2en, solo etc etc man manquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:09 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Ah, terug naar Giechel de Graaff.
Nou.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoveel extra inspanning was dit niet voor Japan
Maar waarom is dit een circusnummer? Dat de krachtsverschillen bij de vrouwen zo groot zijn, heeft verder toch niets met het nummer te maken? Bij de mannen heb je hetzelfde format en daar gaat de uitkomst heel anders zijn omdat het nou eenmaal veel dichter op elkaar zit.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:09 schreef WAvanBuren het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op woensdag 21-02-2018 om 12:05:06Zouden de Amerikaanse vrouwen bewust hebben ingehouden om straks meer kans te maken op een bronzen medaille? reageer retweet
Verkoopt wel kkveel kachelsquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:12 schreef Zorro het volgende:
Ritsma is gewoon jaloers. Met zijn nooit goud.
Finales ploegenachtervolgingquote:
Hopelijk raakt hij zijn paspoort kwijt en blijft hij achter in Zuid-Koreaquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:13 schreef Slobeend het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op woensdag 21-02-2018 om 12:05:06Zouden de Amerikaanse vrouwen bewust hebben ingehouden om straks meer kans te maken op een bronzen medaille? reageer retweet
Ze wisten niet meer hoe ze dit om konden draaienquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:13 schreef Slobeend het volgende:
Nieuw-Zeeland laat het straks ook lopen tegen Korea.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar waarom is dit een circusnummer? Dat de krachtsverschillen bij de vrouwen zo groot zijn, heeft verder toch niets met het nummer te maken? Bij de mannen heb je hetzelfde format en daar gaat de uitkomst heel anders zijn omdat het nou eenmaal veel dichter op elkaar zit.
Waarschijnlijk op basis van de wereldbeker stand. Iets wat ik ook niet helemaal eerlijk vind.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:13 schreef heywoodu het volgende:
Hoe wil Rintje de ploegenachtervolging volledig op tijd laten gaan, maar wel met twee heats? Wat is daar dan het nut van?
Marcel is gevaarlijk dom.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:13 schreef Slobeend het volgende:
Wat, Marcel zit in Zuid-Korea?quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk raakt hij zijn paspoort kwijt en blijft hij achter in Zuid-Korea
MarcelMaijerTeringLaijerquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:13 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij klopt dit nietquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Finales ploegenachtervolging
13.52 uur: B-finale (v)
13.58 uur: A-finale (v)
14.11 uur: B-finale (m)
14.17 uur: A-finale (m)
Zo is dat en stem FvD!quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:13 schreef The_Playmaker het volgende:
Rintje en Erben zijn mad dat iemand op deze manier goud krijgt. Had je zelf maar harder moeten schaatsen.
Dit kan toch niet waar zijnquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:13 schreef Slobeend het volgende:
Maar dan nog, waarom moet iedereen dan twee keer rijden in plaats van iedereen één keer en de snelste wint (zoals in de World Cup)?quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op basis van de wereldbeker stand. Iets wat ik ook niet helemaal eerlijk vind.
Ja want RTL heeft geen andere sportkennerquote:
Zowiezo.... Een ploegenachtervolging op tijdquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:13 schreef heywoodu het volgende:
Hoe wil Rintje de ploegenachtervolging volledig op tijd laten gaan, maar wel met twee heats? Wat is daar dan het nut van?
Haha. Ja, Marcel snapt dat wel!quote:
Ik wist niet eens dat RTL iets met dit alles deed.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja want RTL heeft geen andere sportkenner
2x rijden is wel prima; dus 1x op tijd en daarna een 1v1 tussen nummers 1 en 2 en de 3 en 4 voor de medaillesquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan nog, waarom moet iedereen dan twee keer rijden in plaats van iedereen één keer en de snelste wint (zoals in de World Cup)?
Ja dat is zo, maar dan is het bijna gewoon een indiviuele tijdrit, en slaat de naam ploegenachtervolging weinig op.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan nog, waarom moet iedereen dan twee keer rijden in plaats van iedereen één keer en de snelste wint (zoals in de World Cup)?
Waarschijnlijk een flutitempje van 5 minuten per dag.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat RTL iets met dit alles deed.
Je mag 1x raden welk tv station vroeg of 'dit ook een medaille is voor Nederland' is.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In Zuid-Korea zijn de zelfmoordcijfers wel hoog.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk niet alleen naar aanleiding van de OS
Knakworst soppen in de chocomel is genotquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:16 schreef IbanMayo het volgende:
Ik zit aan een broodje knakworst met chocomel.
Viesdik.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:16 schreef IbanMayo het volgende:
Ik zit aan een broodje knakworst met chocomel.
Die duiden alle prestaties nog in Boulevard.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewaagd.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:16 schreef Slobeend het volgende:
Ze maken serieus een goede kans.
Dat zijn teksten.
Dat ze geen curling laten zien inderdaad, belachelijk. Japan wel of niet naar de halve finales, daar draait het om nu.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:15 schreef The_Playmaker het volgende:
Gaan ze nou echt deze farce nog analyseren ook? Kom op zeg....
Stond bij de NOSquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet
Die Fatima ziet er wel lekker hoerig uit altijd bij Boulevard. Fapje maken hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:17 schreef -0- het volgende:
[..]
Die duiden alle prestaties nog in Boulevard.
RTL aan Hirscher.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Je mag 1x raden welk tv station vroeg of 'dit ook een medaille is voor Nederland' is.
Bonusvraag; aan wie werd die vraag gesteld.
Vriend van Gordon genotquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:17 schreef Klummie het volgende:
Wat een neusgaten heeft Tijssen, poedergenot.
Je gaat nu uit van een scenario waar de kwaliteitsverhoudingen overduidelijk zijn. Als er 4 teams binnen een seconde zitten zijn die halve finales wel gewoon spannend, zoals bij de mannen meer het geval is. Zou toch zuur zijn voor Noorwegen als ze door dat verschil van 6 honderdste nog maar maximaal brons kunnen halen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
2x rijden is wel prima; dus 1x op tijd en daarna een 1v1 tussen nummers 1 en 2 en de 3 en 4 voor de medailles
Kut Noren hebben al zat medaillesquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je gaat nu uit van een scenario waar de kwaliteitsverhoudingen overduidelijk zijn. Als er 4 teams binnen een seconde zitten zijn die halve finales wel gewoon spannend, zoals bij de mannen meer het geval is. Zou toch zuur zijn voor Noorwegen als ze door dat verschil van 6 honderdste nog maar maximaal brons kunnen halen.
Zo gaat dat bij baanwielrennen ookquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je gaat nu uit van een scenario waar de kwaliteitsverhoudingen overduidelijk zijn. Als er 4 teams binnen een seconde zitten zijn die halve finales wel gewoon spannend, zoals bij de mannen meer het geval is. Zou toch zuur zijn voor Noorwegen als ze door dat verschil van 6 honderdste nog maar maximaal brons kunnen halen.
Tjah, dat is het toch altijd in sport. Moesten ze maar 6 honderdsten snellen gereden hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
13:58quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:48 schreef Chai het volgende:
Over 50 minuten pas? Dacht dat het 12:54 begon.
edit: fout in het NOS schema blijkbaar
Gewoon 3 minuten gemist nu.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat mag in de krant. Wel op ES.
Staat genoteerdquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:58 schreef Zipportal het volgende:
• 13.52 uur: Ploegenachtervolging vrouwen (B-finale), A-finale om 13.58 uur.
Boosquote:Op woensdag 21 februari 2018 13:38 schreef Zipportal het volgende:
Ik haat die Eyelove reclames, hoeren René Froger. Pis Amsterdammer.
FROGERGODquote:Op woensdag 21 februari 2018 13:38 schreef Zipportal het volgende:
Ik haat die Eyelove reclames, hoeren René Froger. Pis Amsterdammer.
IK GA NAAR EYELOVEEEEEEEquote:Op woensdag 21 februari 2018 13:47 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Ja daar hebben we apart topic voor, ga daar maar heen voor die posts.quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:48 schreef Poepz0r het volgende:
De Jong is zonne lekkere rooie junge
Zou me er niet over verbazen als het gebeurd inderdaad.quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Zou dus terecht zijn als Japan wint.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog bij het paard van mijn schoonzus. Heb zijn pener even betast. Vieslang.
PLAK.quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog bij het paard van mijn schoonzus. Heb zijn pener even betast. Vieslang.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dacht dat het zijn schouder was koekoek, stukje pener genot.
Teringquote:Op woensdag 21 februari 2018 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Clowntjequote:Op woensdag 21 februari 2018 13:48 schreef Poepz0r het volgende:
De Jong is zonne lekkere rooie junge
In het thuisland wordt wel gepiekt.quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
De Amerikanen pieken helemaal niet op de spelen.
Sprayen genotquote:Op woensdag 21 februari 2018 13:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het thuisland wordt wel gepiekt.
Schoten gevuurd.
Schooltjes genotquote:Op woensdag 21 februari 2018 13:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het thuisland wordt wel gepiekt.
Schoten gevuurd.
Ik kijk meer naar de sporters zelf, Bowe en Bergsma hebben nog nooit een medaille gepakt op de olympische spelen, ik gun het die 2 wel.quote:
NEderland > rest interesseert niemandquote:Op woensdag 21 februari 2018 13:56 schreef wattel het volgende:
[..]
Ik kijk meer naar de sporters zelf, Bowe en Bergsma hebben nog nooit een medaille gepakt op de olympische spelen, ik gun het die 2 wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |