SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
wat vind je ongezond aan de opties die je nu gebruikt dan?quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:25 schreef Pinuts het volgende:
Heeft iemand trouwens een recept voor gezonde quiche? En dan met name de bodem? Ik heb enorm van quiche, maar die bakrecepten in de supermarkt zijn volgens mij behoorlijk ongezond...
Ik heb het ook zelf niet in huis, maar ik kan me op sociale gelegenheden minder goed inhouden. En soms eet ik ook gewoon teveel aan gezonde dingen die ik wel in huis moet hebben, noten, rijstwafels etc.quote:Op donderdag 22 februari 2018 10:55 schreef Pinuts het volgende:
Daarom haal ik ook gewoon niks in huis wat ik niet mag/wil eten. Enige probleem is dan als ik echt (vr)eetzin heb, dan ga ik gewoon naar de supermarkt om chocolade / chips / andere rommel te kopen
ik heb gister chocoladehagelslag gegeten 😐quote:Op donderdag 22 februari 2018 10:55 schreef Pinuts het volgende:
Daarom haal ik ook gewoon niks in huis wat ik niet mag/wil eten. Enige probleem is dan als ik echt (vr)eetzin heb, dan ga ik gewoon naar de supermarkt om chocolade / chips / andere rommel te kopen
Neuh, ik kan zelfs te veel eten en dan nog snaaien.quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:23 schreef capricia het volgende:
Over dat snaaien:
Is het niet gewoon dat je dan eigenlijk te weinig eet die dag?
Als ik dit bij mezelf merk, is het vaak aanleiding om mijn eetgewoonten eens goed tegen het licht te houden en juist goede voeding toe te voegen aan mijn plan. Zodat ik minder snaaitrek heb.
Check.quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, ik kan zelfs te veel eten en dan nog snaaien.
Jij bent duidelijk geen emo-eter maar een functionele eterquote:Op donderdag 22 februari 2018 11:23 schreef capricia het volgende:
Over dat snaaien:
Is het niet gewoon dat je dan eigenlijk te weinig eet die dag?
Als ik dit bij mezelf merk, is het vaak aanleiding om mijn eetgewoonten eens goed tegen het licht te houden en juist goede voeding toe te voegen aan mijn plan. Zodat ik minder snaaitrek heb.
Hahaha ja dat ook.quote:Op donderdag 22 februari 2018 10:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb het ook zelf niet in huis, maar ik kan me op sociale gelegenheden minder goed inhouden. En soms eet ik ook gewoon teveel aan gezonde dingen die ik wel in huis moet hebben, noten, rijstwafels etc.
Hier wel, elke emotie weer! Bij blijheid, bij dipjes, kom maar door hoor!quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen emo-eter maar een functionele eter
ik las dat je bij griep geen eetlust zou hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2018 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier wel, elke emotie weer! Bij blijheid, bij dipjes, kom maar door hoor!
Tuurlijk wel, feed a cold, starve a flue, en dan weet je gewoon even nog niet dat je de flue al had!quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik las dat je bij griep geen eetlust zou hebben
Uh, ja. Denk dat je wel gelijk hebt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen emo-eter maar een functionele eter
het is niet voor niets dat we alledrie al een miljoen jaar in dit topic posten natuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind altijd alles van SQ en BE heel herkenbaar
jaquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Vooral die "fuck it" mentaliteit (kan dagen, weken, maanden duren) is heel erg funest.
Zo gaan mijn afvalpogingen meestal. Heel fanatiek beginnen, dan weer even fuck it mentaliteit, terugkomen op startgewicht en weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Vooral die "fuck it" mentaliteit (kan dagen, weken, maanden duren) is heel erg funest.
+1 nu is de knop goed om maar heb er zo lang tegen gevochtenquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Jouw wandelafstanden.quote:Op donderdag 22 februari 2018 13:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
+1 nu is de knop goed om maar heb er zo lang tegen gevochten.
wel heel knap hoor!quote:Op donderdag 22 februari 2018 13:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heerlijk kost alleen zoveel tijdquote:
Toen ik nog geen kind had wandelde ik ook zulke afstanden jaquote:Op donderdag 22 februari 2018 13:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heerlijk kost alleen zoveel tijd![]()
Een echt doel helpt wel nu. In de zomer krijg ik mijn bwc, dus dan wil ik wel goed op gewicht zijn en blijven..
oh, maar ik heb ook regelmatig maanden lang geen enkel probleem met afvallen. Echt, moeiteloos! Dat je je afvraagt wat er ooit zo moeilijk aan was. Incl beetje self righteous gevoel bij mensen die alles maar in hun mond schuiven.quote:Op donderdag 22 februari 2018 13:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja, dit dat alles dusquote:Op donderdag 22 februari 2018 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh, maar ik heb ook regelmatig maanden lang geen enkel probleem met afvallen. Echt, moeiteloos! Dat je je afvraagt wat er ooit zo moeilijk aan was. Incl beetje self righteous gevoel bij mensen die alles maar in hun mond schuiven.
En dan....fuck it. Mijn hersenen die doen dan net of het me niets kan schelen. En schuif ik alles in mijn mond
hahaha 1 op 1 hetzelfde hierquote:Op donderdag 22 februari 2018 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh, maar ik heb ook regelmatig maanden lang geen enkel probleem met afvallen. Echt, moeiteloos! Dat je je afvraagt wat er ooit zo moeilijk aan was. Incl beetje self righteous gevoel bij mensen die alles maar in hun mond schuiven.
En dan....fuck it. Mijn hersenen die doen dan net of het me niets kan schelen. En schuif ik alles in mijn mond
Oh zo herkenbaar ook. Alleen bij mij niet regelmatig periodes dat ik wel gemakkelijk afviel. Ben 15 jaar geleden veel afgevallen, maar daarna geleidelijk weer aangekomen, emotie/stress-eterquote:Op donderdag 22 februari 2018 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Om het schrijnender te maken voor de 'nieuwkomers': ik ben de Dieetclub begonnenquote:Op donderdag 22 februari 2018 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
het is niet voor niets dat we alledrie al een miljoen jaar in dit topic posten natuurlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om het schrijnender te maken voor de 'nieuwkomers': ik ben de Dieetclub begonnen![]()
![]()
En nog steeds te dik.
Maar als positieve noot: lichter dan toen ik hier begon.en ik ben je er nog altijd dankbaar voor. Ik ben ook nog steeds te dik, maar dankzij de Dieetclub wel zo’n 23 kilo lichter dan toen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |