SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
wat vind je ongezond aan de opties die je nu gebruikt dan?quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:25 schreef Pinuts het volgende:
Heeft iemand trouwens een recept voor gezonde quiche? En dan met name de bodem? Ik heb enorm van quiche, maar die bakrecepten in de supermarkt zijn volgens mij behoorlijk ongezond...
Ik heb het ook zelf niet in huis, maar ik kan me op sociale gelegenheden minder goed inhouden. En soms eet ik ook gewoon teveel aan gezonde dingen die ik wel in huis moet hebben, noten, rijstwafels etc.quote:Op donderdag 22 februari 2018 10:55 schreef Pinuts het volgende:
Daarom haal ik ook gewoon niks in huis wat ik niet mag/wil eten. Enige probleem is dan als ik echt (vr)eetzin heb, dan ga ik gewoon naar de supermarkt om chocolade / chips / andere rommel te kopen
ik heb gister chocoladehagelslag gegeten 😐quote:Op donderdag 22 februari 2018 10:55 schreef Pinuts het volgende:
Daarom haal ik ook gewoon niks in huis wat ik niet mag/wil eten. Enige probleem is dan als ik echt (vr)eetzin heb, dan ga ik gewoon naar de supermarkt om chocolade / chips / andere rommel te kopen
Neuh, ik kan zelfs te veel eten en dan nog snaaien.quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:23 schreef capricia het volgende:
Over dat snaaien:
Is het niet gewoon dat je dan eigenlijk te weinig eet die dag?
Als ik dit bij mezelf merk, is het vaak aanleiding om mijn eetgewoonten eens goed tegen het licht te houden en juist goede voeding toe te voegen aan mijn plan. Zodat ik minder snaaitrek heb.
Check.quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, ik kan zelfs te veel eten en dan nog snaaien.
Jij bent duidelijk geen emo-eter maar een functionele eterquote:Op donderdag 22 februari 2018 11:23 schreef capricia het volgende:
Over dat snaaien:
Is het niet gewoon dat je dan eigenlijk te weinig eet die dag?
Als ik dit bij mezelf merk, is het vaak aanleiding om mijn eetgewoonten eens goed tegen het licht te houden en juist goede voeding toe te voegen aan mijn plan. Zodat ik minder snaaitrek heb.
Hahaha ja dat ook.quote:Op donderdag 22 februari 2018 10:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb het ook zelf niet in huis, maar ik kan me op sociale gelegenheden minder goed inhouden. En soms eet ik ook gewoon teveel aan gezonde dingen die ik wel in huis moet hebben, noten, rijstwafels etc.
Hier wel, elke emotie weer! Bij blijheid, bij dipjes, kom maar door hoor!quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen emo-eter maar een functionele eter
ik las dat je bij griep geen eetlust zou hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2018 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier wel, elke emotie weer! Bij blijheid, bij dipjes, kom maar door hoor!
Tuurlijk wel, feed a cold, starve a flue, en dan weet je gewoon even nog niet dat je de flue al had!quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik las dat je bij griep geen eetlust zou hebben
Uh, ja. Denk dat je wel gelijk hebt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen emo-eter maar een functionele eter
het is niet voor niets dat we alledrie al een miljoen jaar in dit topic posten natuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind altijd alles van SQ en BE heel herkenbaar
jaquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Vooral die "fuck it" mentaliteit (kan dagen, weken, maanden duren) is heel erg funest.
Zo gaan mijn afvalpogingen meestal. Heel fanatiek beginnen, dan weer even fuck it mentaliteit, terugkomen op startgewicht en weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Vooral die "fuck it" mentaliteit (kan dagen, weken, maanden duren) is heel erg funest.
+1 nu is de knop goed om maar heb er zo lang tegen gevochtenquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Jouw wandelafstanden.quote:Op donderdag 22 februari 2018 13:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
+1 nu is de knop goed om maar heb er zo lang tegen gevochten.
wel heel knap hoor!quote:Op donderdag 22 februari 2018 13:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heerlijk kost alleen zoveel tijdquote:
Toen ik nog geen kind had wandelde ik ook zulke afstanden jaquote:Op donderdag 22 februari 2018 13:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heerlijk kost alleen zoveel tijd![]()
Een echt doel helpt wel nu. In de zomer krijg ik mijn bwc, dus dan wil ik wel goed op gewicht zijn en blijven..
oh, maar ik heb ook regelmatig maanden lang geen enkel probleem met afvallen. Echt, moeiteloos! Dat je je afvraagt wat er ooit zo moeilijk aan was. Incl beetje self righteous gevoel bij mensen die alles maar in hun mond schuiven.quote:Op donderdag 22 februari 2018 13:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja, dit dat alles dusquote:Op donderdag 22 februari 2018 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh, maar ik heb ook regelmatig maanden lang geen enkel probleem met afvallen. Echt, moeiteloos! Dat je je afvraagt wat er ooit zo moeilijk aan was. Incl beetje self righteous gevoel bij mensen die alles maar in hun mond schuiven.
En dan....fuck it. Mijn hersenen die doen dan net of het me niets kan schelen. En schuif ik alles in mijn mond
hahaha 1 op 1 hetzelfde hierquote:Op donderdag 22 februari 2018 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh, maar ik heb ook regelmatig maanden lang geen enkel probleem met afvallen. Echt, moeiteloos! Dat je je afvraagt wat er ooit zo moeilijk aan was. Incl beetje self righteous gevoel bij mensen die alles maar in hun mond schuiven.
En dan....fuck it. Mijn hersenen die doen dan net of het me niets kan schelen. En schuif ik alles in mijn mond
Oh zo herkenbaar ook. Alleen bij mij niet regelmatig periodes dat ik wel gemakkelijk afviel. Ben 15 jaar geleden veel afgevallen, maar daarna geleidelijk weer aangekomen, emotie/stress-eterquote:Op donderdag 22 februari 2018 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Om het schrijnender te maken voor de 'nieuwkomers': ik ben de Dieetclub begonnenquote:Op donderdag 22 februari 2018 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
het is niet voor niets dat we alledrie al een miljoen jaar in dit topic posten natuurlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om het schrijnender te maken voor de 'nieuwkomers': ik ben de Dieetclub begonnen![]()
![]()
En nog steeds te dik.
Maar als positieve noot: lichter dan toen ik hier begon.en ik ben je er nog altijd dankbaar voor. Ik ben ook nog steeds te dik, maar dankzij de Dieetclub wel zo’n 23 kilo lichter dan toen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
haha ik maak hem om 10 uur open. Zal vast voor de kleur zijn - oh, nee.. dat is de kurkuma alquote:Op vrijdag 23 februari 2018 08:59 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wat, 2 druppels spinazie per potje, DrSauvignon?
Dus het is perenkwarkquote:Op vrijdag 23 februari 2018 09:12 schreef DrSauvignon het volgende:
haha ik maak hem om 10 uur open. Zal vast voor de kleur zijn - oh, nee.. dat is de kurkuma al
Ingrediënten:
Magere kwark, geconcentreerde perensap, 4.3% appel, maiszetmeel, 0.2% spinazie, 0.2% geconcentreerde citroensap, natuurlijk aroma, kurkuma extract
Appelsapquote:Op vrijdag 23 februari 2018 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Da's net als van die powerbessen powerjuice die dan voor 99,9% uit appelsap bestaat
Ja mensen kopen tegenwoordig nou eenmaal eerder 'powerbessen juice' dan appelsapquote:Op vrijdag 23 februari 2018 09:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Appelsap
Maar je zet het ingrediënt dat er het meest in voor komt dus niet in de naam. Helder
haha ja! Met maiszetmeel om het dikker te maken.quote:
Pehehehe. Die marketingafdeling moet zich goed vermaakt hebben tijdens het verzinnen van de namen.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 09:24 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
haha ja! Met maiszetmeel om het dikker te maken.
Hij moet er ook zijn in Mango-Kale-Lime. Klinkt wat beter natuurlijk als mango-boerenkool-limoen.
Maar daar zijn de ingrediënten wel wat anders
Ingrediënten:
Magere kwark, fruitsuikers, 3.6% mango, 0,7% boerenkool, maiszetmeel en dan 0.2% geconcentreerd limoensap.
Wauwquote:Op vrijdag 23 februari 2018 10:46 schreef capricia het volgende:
Dank jullie wel voor dit topic!
[ afbeelding ]
Vanochtend de 66 nogwat aangetikt. Door er bewust mee bezig te zijn en hier te lezen.
Ik kwam van een BMI van 28. En die is nu 23.3.
Mede dankzij jullie.
59 gram ja?quote:Op zondag 25 februari 2018 20:45 schreef DeLuna het volgende:
Geen lijstjes meer?
Dan doe ik maar een lijstje:
O: 59gr witte druiven
L: twee kampioentjes. Belegd met pindakaas, Huttenkase + kipfilet, komkommersalade en smeerkaas
T: banaan
D: Mexicaanse bonenschotel uit boek van lekkerensimpel.com
L en O zaten vrij dicht opelkaar
Maat 40 vind ik wel een normale NLse maat. Fijn dat je er weer bijna in past.quote:Op maandag 26 februari 2018 08:29 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Hier een weekendje weg geweest met een vriendin. Niet het allergezondste gegeten. Nu een weekje vakantie. J moet gewoon werken. Ik ben thuis met mijn meiden. Weer even gezonder eten, meer bewegen. Van het weekend weer wel wat nieuwe kleren gekocht. Ik paste bijna weer in een jurkje maat 40. Hij zat alleen op mijn bovenbenen iets te strak. (Daar ben ik ook het dikste)
ik ben er gewoon met een boog omheen gelopenquote:Weegschaal vanmorgen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 26 februari 2018 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben er gewoon met een boog omheen gelopen
Nieuwe wk nieuwe kansen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wow maat 40 is wel serieus goed! Wat tof!quote:Op maandag 26 februari 2018 08:29 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Hier een weekendje weg geweest met een vriendin. Niet het allergezondste gegeten. Nu een weekje vakantie. J moet gewoon werken. Ik ben thuis met mijn meiden. Weer even gezonder eten, meer bewegen. Van het weekend weer wel wat nieuwe kleren gekocht. Ik paste bijna weer in een jurkje maat 40. Hij zat alleen op mijn bovenbenen iets te strak. (Daar ben ik ook het dikste)
zo'n humeur grafiek.. hoe kom je daar aan?quote:Op maandag 26 februari 2018 10:38 schreef Sarasi het volgende:
Overigens afgelopen week eens voor de spiegel gaan staan en vergeleken met de foto's die ik een maand geleden heb gemaakt - echt een verschil!Ik heb opeens een echt rondere en kleinere kont met minder cellulitis en m'n buik is echt strakker. Bovendien heb ik opeens overal meer spieren.
En ik heb m'n humeurgrafiek eens vergeleken (houd ik elke dag bij) en dat is ook echt verbeterd sinds ik m'n eten heb omgegooid. Ondanks dat vorige week mentaal zo prut was, zit ik nu wel echt stabieler in m'n humeur en kan ik het beter anticiperen/opvangen als ik een keer een offday heb. Ik heb ook nog steeds 't gevoel dat ik meer energie heb.
Die teken ik zelf.quote:Op maandag 26 februari 2018 10:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zo'n humeur grafiek.. hoe kom je daar aan?
Niet gewoon een excellijst die dat leuk automatisch voor je doet?quote:Op maandag 26 februari 2018 10:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Die teken ik zelf.Ik geef elke dag een cijfer van 0 t/m 10 qua humeur, zet een stipje in de grafiek en trek er een lijn doorheen. In dezelfde grafiek teken ik ook 't aantal uren dat ik heb geslapen in, zodat ik dat direct kan vergelijken. En elke dag dat ik sport krijgt een sterretje.
Nee, had ook gekund, maar ik vind het wel lekker om elke dag even bewust met wat pennen in de weer te zijn.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet gewoon een excellijst die dat leuk automatisch voor je doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ligt er ook aan hoe de jurkjes vallen hoor. Mijn gewicht zit in mijn benen. Ik heb een smalle taille (wel grote borsten). Dus als jurkjes van onder redelijk breed vallen, kom ik sneller in een kleine maat. Broeken pas ik nu 44/46. Al draag ik bijna altijd jurkjes.quote:Op maandag 26 februari 2018 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh wow maat 40 is wel serieus goed! Wat tof!
Ik hoef maat 44 momenteel niet eens te proberen
Ofja, ik krijg het dicht, maar dan ben ik net zo'n aangesnoerde rollade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |